Missäs Sheriffi on?

Omppu

Eikö tällä palstalla ole enään sheriffiä vai?

28

2696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runo Vinkkaaja

      Nyt tänne voi kirjoittaa oikeita mielipiteitä ilman sensuurin pelkoa.

      • eiköhän

        se kohta selviä, oliko se sheriffin olemassaolo hyvä vai huono juttu. Veikkaisin, että heteroiden 'ah niin ennenkuulumattomat' kommentit lisääntyvät, seuranhaku alkaa ja varsinkin kolmansia pyöriä ryhdytään etsimään. Myös kaikenlaiset yhdelle ihmiselle osoitetut rakkaudentunnustukset sun muut paremmin privaatisti hoidetut mielenilmaukset lisääntyvät. Viesteihin saadaan myös varmasti lisää kirosanoja ja muita solvauksia. Jos se on jonkun mielestä kiva, niin sitä on varmaan tulossa. No, sananvapaus kyllä tietysti voittaa. Ou jee.

        Onneksi on muitakin palstoja.


    • ainakin

      mactanssia ikävä!!! Nyyh,tuu takas!

      • Catsy_666

        Glasnost saapuu tällekin palstalle! :)


    • pärjäätte

      out there? Kuka teille sensuroi uutiset, tai ihmisten käyttäytymisen kaduilla, rafloissa, kaupoissa yms?

      Tää palstahan on ihan jees, tietty ilmestyy muutama vähemmän kiinnostava viesti, mutta ei niihin kuole eikä ne todellaakn ole mitään siihen verrattuna että joka toinen kirjoitus poistettiin.

      Joo, on muitakin palstoja, joissa puhutaan miten ihana sää on perkeleet jätettään eteisen. Mutta on hyvä olla sellainenkin missä voi sanoa ilman että joku sensuroi ajatellen meidän puolesta.

      Jos joku viesti nyppii, niin poistaahan yp jos sinne tulee tarpeeksi monta valitusta. Eli ottakaa nyt rauhallisesti ja koittakaa harjoittaa henhitysharjoituksia vaikka.

      Gilasta voisi btw tulla tänkin palstan sefu. Hänellä tuntuu olevan hyvää elämänkokemusta ja näkökantaa laajemmalatakin eikä hänessä ole sitä "kouluttajan" vikaa.

      Mä äänestä Gila sefuksi.

      • nythän..

        on kaikki hyvin. Ihmiset jotka haluavat ilmaista itseään mm. ilman kiroilua ja solvauksia voivat sujuvasti siirtyä toisille palstoille (mm. lepakkolaakso kaipaisi lisää väkeä). Ne jotka kannattavat rajoittamatonta ilmaisunvapautta myös em. tapojen suhteen jäävät tänne. Voimme kaikki olla tyytyväisiä.


      • Gilaa!Justiinsa kun saatiin Giltsu sefuks,ja paljon haukutut-Hau!- bisset skriivaamaan fiksuja(vitsi),niin pitäs antaa Giltsu teitille?
        Eipäs anneta:p
        jk.Ethän Gila jätä meitä!Ethän?...:)


      • gill_hki.
        Janskubi kirjoitti:

        Gilaa!Justiinsa kun saatiin Giltsu sefuks,ja paljon haukutut-Hau!- bisset skriivaamaan fiksuja(vitsi),niin pitäs antaa Giltsu teitille?
        Eipäs anneta:p
        jk.Ethän Gila jätä meitä!Ethän?...:)

        sulla on täysin väärä käsitys toi gila on eri ihminen kun minä ....

        joku muu on melkeen rekannut saman kaltaisen nimen mutta se ei ole mun nimi ... täysin eri ihminen kyseessä


      • sefuloida
        Janskubi kirjoitti:

        Gilaa!Justiinsa kun saatiin Giltsu sefuks,ja paljon haukutut-Hau!- bisset skriivaamaan fiksuja(vitsi),niin pitäs antaa Giltsu teitille?
        Eipäs anneta:p
        jk.Ethän Gila jätä meitä!Ethän?...:)

        molempia palstoja. Koska oikeasti on hyvä sefu näihin hommiin. Olisi aika saada aikuinen hoitamaan lesbojenkin palstaa. Joten plz? Jaetaan Gila? =)


      • sefuloida kirjoitti:

        molempia palstoja. Koska oikeasti on hyvä sefu näihin hommiin. Olisi aika saada aikuinen hoitamaan lesbojenkin palstaa. Joten plz? Jaetaan Gila? =)

        vaan:)
        Eikä kysytä Gilalta mitään,jooko.
        Tai no pitää kysyä muilta bissemimmeiltä suostuuko ne jakaa "meidän" Gilan teitin kaa...;)


      • Chirsicca

        jokaiselle palstalle! Kuulostaa hyvältä. Pitäisiköhän se Gila kloonata? Täytyy sanoa, että Gila on hoitanut hommansa hienosti ja toivottavasti jaksaa hoitaa sen edelleenkin. Onkohan arvon ladylla kesälomaa ja mitäköhän silloin tapahtuu? Jos on, niin hän on kyllä lomansa ansainnut.

        Bi-palsta on todellakin muuttunut sen jälkeen, kun sinne saatiin asiallinen seriffi. Kaikki aiheet eivät tietenkään voi kiinnostaa kaikkia, mutta nyt palstalta löytyy todella hyviä kirjoituksia. En tietenkään voi tietää, miten usein Gila joutuu poistamaan asiattomia kommentteja, mutta ainakin selvät provot ja "haukkuma-ketjut" ovat pysyneet poissa ja ilmapiiri tuntuu kuitenkin vapaalta ja sallivalta. Ainakin minua helpottaa se, että em palstalle voi kirjoittaa sellaisena kuin on miettimättä onko "x% sitä ja z% tätä ja onkohan minulla nyt oikeastaan ollenkaan oikeus kommentoida tätä, kun ehkä kuitenkin olen z% sitä..."

        Kesäiset terveiset kaikille!


      • ja voi pooh
        gill_hki. kirjoitti:

        sulla on täysin väärä käsitys toi gila on eri ihminen kun minä ....

        joku muu on melkeen rekannut saman kaltaisen nimen mutta se ei ole mun nimi ... täysin eri ihminen kyseessä

        ja sulla taitaa olla hieman liian suuret luulot itsestäs. kukaan ole susta puhunutkaan, ennen kuin nostit itse itsesi pöydälle. vaikka annat itsellesi lempinimiä, ei se tarkoita sitä, että muut käyttäisivät niitä sinusta (tai ettei muilla saisi olla samankaltaisia lempinimiä..)

        mulla menee idiotismin kanssa herne nenään.

        ilmoita rauhassa asiattomasta viestistä.


      • kun mää
        Janskubi kirjoitti:

        vaan:)
        Eikä kysytä Gilalta mitään,jooko.
        Tai no pitää kysyä muilta bissemimmeiltä suostuuko ne jakaa "meidän" Gilan teitin kaa...;)

        en kehtaa.


      • gill_hki.
        ja voi pooh kirjoitti:

        ja sulla taitaa olla hieman liian suuret luulot itsestäs. kukaan ole susta puhunutkaan, ennen kuin nostit itse itsesi pöydälle. vaikka annat itsellesi lempinimiä, ei se tarkoita sitä, että muut käyttäisivät niitä sinusta (tai ettei muilla saisi olla samankaltaisia lempinimiä..)

        mulla menee idiotismin kanssa herne nenään.

        ilmoita rauhassa asiattomasta viestistä.

        ..... mua ei tarvii yhdistää Gilaan en pidä siitä että ihmiset yhdistelee nimen perusteella toisiaan


      • totta...?
        gill_hki. kirjoitti:

        sulla on täysin väärä käsitys toi gila on eri ihminen kun minä ....

        joku muu on melkeen rekannut saman kaltaisen nimen mutta se ei ole mun nimi ... täysin eri ihminen kyseessä

        Voiko joku olla todellakin noin egoistinen???? Uskomatonta :)


      • kukaan.
        gill_hki. kirjoitti:

        ..... mua ei tarvii yhdistää Gilaan en pidä siitä että ihmiset yhdistelee nimen perusteella toisiaan

        ole mitään yhdistellytkään, paitsi sinä itse. Se kuka tämä GILA on, lienee kaikille muille näitä palstoja seuraaville täysin selvä asia. Kukaan muu ei varmaan edes ajatellut sotkevansa sinua häneen. Sen verran erityylisiä kirjoittajiakin olette ;)


      • gila
        sefuloida kirjoitti:

        molempia palstoja. Koska oikeasti on hyvä sefu näihin hommiin. Olisi aika saada aikuinen hoitamaan lesbojenkin palstaa. Joten plz? Jaetaan Gila? =)

        ...kiitoksesta.

        Mutta luulen kuitenkin, että lesbopalsta haluaa oman sheriffinsä - ehkäpä vaikka lesbon?

        Häirikköviesteistä kannattaa tehdä ilmoituksia ylläpidolle. Kyllä ne poistetaan, tosin viiveellä. Muu sisältö muodostuu sellaiseksi kuin palstalle kirjoittelijat sen tekevät.


      • olet just
        gila kirjoitti:

        ...kiitoksesta.

        Mutta luulen kuitenkin, että lesbopalsta haluaa oman sheriffinsä - ehkäpä vaikka lesbon?

        Häirikköviesteistä kannattaa tehdä ilmoituksia ylläpidolle. Kyllä ne poistetaan, tosin viiveellä. Muu sisältö muodostuu sellaiseksi kuin palstalle kirjoittelijat sen tekevät.

        tarpeeksi aikuinen ja fiksu tänne. Olisiko se liikaa duunia sulle vai muuten vaan et halua?

        Ei me kauheeta rankaisevaa kättä tänne halutakkaan, vaan tuollaisen joka ottaa iististi ja lempeesti ja ilman suuria kohtauksia asiat.

        Joten ala sä. Ole niiiiiin kiltti.


      • gila
        olet just kirjoitti:

        tarpeeksi aikuinen ja fiksu tänne. Olisiko se liikaa duunia sulle vai muuten vaan et halua?

        Ei me kauheeta rankaisevaa kättä tänne halutakkaan, vaan tuollaisen joka ottaa iististi ja lempeesti ja ilman suuria kohtauksia asiat.

        Joten ala sä. Ole niiiiiin kiltti.

        ... on kiinni. Ei minulla periaatteessa mitään ole lesbo-palstan seriffin-hommaa vastaan.

        Kun lukee kahden palstan kaikki viestit läpi joka päivä, meneehän siihen aikaa - joskus enemmän, joskus vähemmän. Ja tulossa on kesälomakin, jolloin ei kuitenkaan netissä roikuta.

        Enimmäkseenhän kaikki viestit ovat kuitenkin normaaleja kommentteja, eikä niihin mitenkään tarvitse reagoida, mutta luettava ne kuitenkin on.

        Kiitos kuitenkin luottamuksen osoituksesta :)Jos ei ketään halukasta löydy ja palsta hukkuu häiriköihin... mietitään sitten.


    • killi

      tossa on myös linkki

      "Ilmoita asiattomasta viestistä"

      ja aina voi kuka vaan ilmottaa jos joku kirjoitaa asiatonta niin kyllä sen voi toi ylläpitokin poistaa jos viesti ei ole asiallinen ... :)

      • häiritsemään

        kun en tiiä että onko killi ja gill_hki yks ja sama tyyppi?
        Jos olet,niin miksi kaks nimimerkkiä?


      • kiltsulainen
        häiritsemään kirjoitti:

        kun en tiiä että onko killi ja gill_hki yks ja sama tyyppi?
        Jos olet,niin miksi kaks nimimerkkiä?

        on se sama. kato rakkaalla lapsella on monta nimeä.... mutta kirjoitustyylistä ei voi erehtyä.


      • kuin vesi!
        kiltsulainen kirjoitti:

        on se sama. kato rakkaalla lapsella on monta nimeä.... mutta kirjoitustyylistä ei voi erehtyä.

        Killimäinen kirjoitustyyli:)
        Turhaan killukka pelkää että giltsukkaan sekoittais...
        Ihan ystävyydellä killi:)


      • killi
        kuin vesi! kirjoitti:

        Killimäinen kirjoitustyyli:)
        Turhaan killukka pelkää että giltsukkaan sekoittais...
        Ihan ystävyydellä killi:)

        höh........


      • ei se ollut
        killi kirjoitti:

        höh........

        morkkaamista!Tai olihan se jos susta siltä tuntuu,mutta olin tökerö,tarkoitus ei ollut.
        Vaan että tarkoitus oli sanoa,että eroitut tylsästä kirjakieli massasta!Eikä se ole huono asia ollenkaan!

        Anteeksi Killi!


      • killi
        ei se ollut kirjoitti:

        morkkaamista!Tai olihan se jos susta siltä tuntuu,mutta olin tökerö,tarkoitus ei ollut.
        Vaan että tarkoitus oli sanoa,että eroitut tylsästä kirjakieli massasta!Eikä se ole huono asia ollenkaan!

        Anteeksi Killi!

        etkä tiedä mun ajatus maailmaa sulla ei ole oikeutta arvostella kun et tunne mun kirja kieli jossakin nettissä ei kerro mikä mä olen ihmisenä enkä haluu että kukaan sitä tietääkään sori vaan .....


      • okei joo
        killi kirjoitti:

        etkä tiedä mun ajatus maailmaa sulla ei ole oikeutta arvostella kun et tunne mun kirja kieli jossakin nettissä ei kerro mikä mä olen ihmisenä enkä haluu että kukaan sitä tietääkään sori vaan .....

        mä en kylläkään ole se joka on sun ajatusmaailmaa,tai sua ihmisenä arvostellut!
        Miksi sä otat positiivisenkin kommentin sua kohtaan loukkaavana?
        Miten musta alkaa tuntumaan että jos erehtyy kommentoimaan sua,sä otat aina sen negatiivisena ja olet itse töykeä!
        Entäs jos oon oikeesti susta killukka kiinnostunut,no vaikka et sitä haluakkaan...
        Ota edes tämä positiivisena,jooko:)


    • ---

      Lex malla, lex nulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe