Kertokaapas järkyttävimmät jatko-osa kokemuksenne tänne jos suinkin jaksatte!
Itse olin aivan ällistynyt katsoessani aivan ihanasta Balto piirretystä tehtyä jatko-osaa! Ainakin suomeksi laulut olivat niin järkyttäviä ja noloja etten meinannut pysyä tuolissani. Oikein häpesin katsoa. Äääninäyttelijät olivat huonoja ja idea! Hui kamala! Hahmotkin oli kumman näköisiä. Järkytyin niin etten tohdi kolmosta edes katsoa. O_O Muita järkyttyneitä?
Mulan2 on toinen paha! Siitä nyt en kovin hyvää odottanutkaan, mutta hävetti katsoa tuotakin. Hirveää vääntöä. Menee kyllä varmaan lapsen katsomana (mikä varmaan on lähinnä tarkoituskin)
Nämä nyt olivat piirrettyjä.. Ei tule mieleen huonoja jatko-osia muihin leffoihin.
Toivottavasti kukaan fani ei loukkaannu kommenteistani.
Järkyttävät jatko-osat!
18
1042
Vastaukset
- surkeat
Olisi huomattavasti pienempi urakka luetella hyvät jatko-osat.. Pahinta tuubaa mitä näin äkkiä tulee mieleen ovat the Crow:n jatkot.
- Häpeissään
Hyviä jatko-osia on paljon vähemmän. Olisi hyvä jos niitä ei yritettäisi niin väkisin vääntää.
- Sulevi
oli aivan vitun surkia,paraasta siinä oli laulu looking for a fox.Myös rambon jatko-osat syvältä.
Eihän Goodman ole Belushi, mutta minusta tässä uudemmassakin BB:ssä oli hetkensä. Tässä jatko-osa kärsi kyllä sen originaalin kulttisuosiosta ja koska odotusarvot oli ehkä kohtuuttomat, niin pettymys oli aika suuri. Minusta ykkönen on klassikko, kakkonenkin kelpo leffa, mutta eri sarjassa kuin edeltäjänsä.
Musiikillisesti BB 2000 toimii minusta ihan hyvin.
Conanin jatko-osa, Conan The Destroyer on jokseenkin luokaton. Sitten kaikkien jatko-osa mokien äiti, Tappajahai 3 on ihan omassa luokassaan. Tämä 3-D leffa oli kaikilta osin edeltäjiensä suhteen kuin halpaa pilaa, mitä se tavallaan olikin. Erikoistehosteet nauratti tahattomalla komiikallaan, näyttelijätyö oli kuin huonosta TV-sarjasta, juoni oli onneton kyhäelmä ja ohjaaja ei ollut oppinut mitään Spiellbergiltä, joka ohjasi ykkösen. Täytyi oikein ihmetellä, että miten tuotantoyhtiö päästi moisen levitykseen.
- malli migia
Speed 2. Huhhuh.
- Simon.Phoenix
Mun mielestä se ykkönen on ihan perseestä. Ei tuo
kakkonenkaan mikään mieltä ylentävä kokemus ole mutta siitä ainakin minä olen pitänyt aina enemmän kuin tuosta ykkösestä. - trentonoir
vaikka tappajahai 3d oli aikamoista kuraa, niin osa sen kehnoudesta syntyi kuvaustyylistä. eli juuri tämä 3d-tapa pistää tulemaan kamaa kameraa kohden. joten minä nostan huonoimmaksi tappajahai nelosen, eli tappajahain kosto. jo pelkästään sen perusidea on sarjasta "myydään edellisten varjolla." mikä muuten selittää sen että tappajahai seuraa kosto mielellä uhriaan bahamalle. joo-o, makean veden valkohai. ei liene ihme että michael caine sanoo kyseisen elokuvan olleen hänen uransa huonoimpia, mutta vuokra kun piti maksaa. pisteenä kaiken päällähän siinä on mario van peebles jamaikalais-aksentillaan. annetaan elokuvan kannen päättää tämä vuodatus: "tällä kertaa se ei tapa sokeasti... se on valinnut uhrinsa."
- Filmifriikki
Hellraiserin, Manaajan, Predatorin, Ennustuksen ja useimpien kauhuleffojen jatko-osat on anaalista.
- Max T W
Itse asiassa jatko-osathan ovat yleensä aina hirveitä. Tuo Omenin alkuperäinen 4-osaa ovat jopa poikkeuksellisen hyviä verrattuna yleiseen tasoon. Hellraiser II ei myöskään niinkään huono. Muita onnistuneita jatko-osia ovat tietysti Mad Max 2 (Road warrior) ja kolmonenkin itse asiassa. Mies Hevosena jatko-osaa on joskus kehuttu paremmaksi kuin alkuperäistä. Eikä Aliens kovin paljon kalpene alkuperäisen rinnalla. French Connectionin jatko-osa on myös varsin kelvollinen ja Evil dead 2 myös.
Mutta siinä ne taitavat suurin piirtein ollakin ja kaikki muut olisi kyllä voinut jättää tekemättä.
Joitain Indiana Joneseja ei olikein osaa ajatella Kadonneen aarteen metsästäjien jatko-osiksi, mutta kai ne ovat aj aivan kelvollisia... - Filmifriikki
Max T W kirjoitti:
Itse asiassa jatko-osathan ovat yleensä aina hirveitä. Tuo Omenin alkuperäinen 4-osaa ovat jopa poikkeuksellisen hyviä verrattuna yleiseen tasoon. Hellraiser II ei myöskään niinkään huono. Muita onnistuneita jatko-osia ovat tietysti Mad Max 2 (Road warrior) ja kolmonenkin itse asiassa. Mies Hevosena jatko-osaa on joskus kehuttu paremmaksi kuin alkuperäistä. Eikä Aliens kovin paljon kalpene alkuperäisen rinnalla. French Connectionin jatko-osa on myös varsin kelvollinen ja Evil dead 2 myös.
Mutta siinä ne taitavat suurin piirtein ollakin ja kaikki muut olisi kyllä voinut jättää tekemättä.
Joitain Indiana Joneseja ei olikein osaa ajatella Kadonneen aarteen metsästäjien jatko-osiksi, mutta kai ne ovat aj aivan kelvollisia...tuosta Mad Maxista, Alienit toimii myös kaikki ja Evil Dead 2 jopa ekaa parempi. Valitettavan moneen hyvään kauhuleffaan on kyllä tehty tod. surkeita jatko-osia.
- ile99
Olen samaa mieltä jatko-osat yleisesti ovat huonoja. Vain harva jatko-osa pääsee edeltäjänsä tasolle ja useimmat ovat ala-arvoisia. Ärsyttää kuinka raha paistaa monen jatko-osan läpi: esim. Matrixin jatko-osat ovat tästä hyvä esimerkki. Protestiksi en edes ole katsonut niistä viimeisintä.
Vaikka osittain saatetaan jopa vähän "syventää" juonta niin on se usein vain tehty jälkien peittelemiseksi vain saadakseen tuottaa sen ja senkin kassamagneetin hyvien elokuvien kustannuksella.
Minkä ihmeen takia hyviä elokuvia pilataan jatko-elokuvilla: rahan tietenkin. On se kuitenkin sääli, että nykyisin on niin vähän aitoja elokuvan itsensä ja taiteen sekä kulttuurin takia tuotettuja filmejä. - Simon.Phoenix
Esim Alien saagan ensimmäinen osa on hyvä mutta
kakkonen on reilusti parempi ja muutenkin paras noista Alien leffoista. Toinen esimerkki siitä miten kakkonen voi olla parempi kuin ensimmäinen osa on Terminator trilogia joista kakkonen on ylivoimaisesti paras.
Mutta sitten alkuperäiseen kysymykseen eli kyllähän Scream leffan jatko osat oli aikamoista shittiä. Ja ehkä yksi kaikkien aikojen pohja noteerauksista on jo Speed 2 niin kuin joku jo mainitsikin.
Lisää surkeita jatko-osia tässä:
The Matrix Revolutions
Rocky V
Highlander 2 – paluu
Batman & Robin
Bad Boys 2
Manaaja 2: Luopio
RoboCop 2 ja 3
Species 2 ja 3
Terminator 3
Mad Max 3 - Ukkosmyrsky
Karate Kid 2 ja 3- Baxter
Species, Rocky V ja Ukkosmyrsky on multa näkemättä, mutta muuten yhdyn täydellisesti tähän listaan. Lisäksi allekirjoitan myös Blues Brothers 2000:n, joka oli mielestäni jo ideatasolla syntynyt kuolleena. Speed 2 olisi puolestaan pitänyt jättää kesken viimeistään siinä vaiheessa kun Keanu jättäytyi projektista.
Sen sijaan kahta ensimmäistä Screamiä haluan puolustaa. Kolmosesta puolestaan puuttui käsikirjoittajan myötä kahden ensimmäisen henki, mikä oli aika scheissea.
Haluan huomioida myös seuraavat surkeat jatko-osat.
- Ocean's Twelve (käsittämättömän huono jatkis käsittämättömän hyvälle viihdeleffalle)
- Basic Instinct 2
- Alien Vs Predator
- Tiedän yhä mitä teit viime kesänä (eka oli suht ok säikyttelypätkä)
- Yksin kotona 2 (ensimmäinen leffa jota lapsuudessani vihasin, muita en ole suostunut katsomaan)
- Levottomat 3 (buahhahhahhaahahaahahahahahahahaa!)
- Navaronen Haukat (aivan liikaa aikaa Tykkien ja Haukkojen välillä)
- Poliisiopisto 7 (okei, on ne muutkin huonoja mutta tämä etenkin) - Max T W
Terminatorin eka osa on parempi kuin jatko(t), vaikka näyttävyydessä häviääkin. En ole kyllä mikään toimintaelokuvien asiantuntija, mutta ainakin jännittävämpi ykkönen on.
- Häpeissään
Ohhoh! Jatko-osat ovat vissiin vihattuja muuallakin! ^_^
Mutta tuli kyllä monta huonoa jatko-osaa esille. minustakin Ocean´s twelve oli huno. Puoliksi nukuin sitä katsoessani. Vissiin tulee kolmaskin osa? Bad Boys2.. Sitä en jaksanut edes katsoa!
Mutta tosiaan ei kaikki jatko-osat ole ollenkaan huonoja. Itse nautein ainakin Shrek2 elokuvasta. Varsinkin kun päästiin asiaan! (On tullut vähän katsottua näitä animaatioita ja piirrettyjä!XD) - -mys
Baxter kirjoitti:
Species, Rocky V ja Ukkosmyrsky on multa näkemättä, mutta muuten yhdyn täydellisesti tähän listaan. Lisäksi allekirjoitan myös Blues Brothers 2000:n, joka oli mielestäni jo ideatasolla syntynyt kuolleena. Speed 2 olisi puolestaan pitänyt jättää kesken viimeistään siinä vaiheessa kun Keanu jättäytyi projektista.
Sen sijaan kahta ensimmäistä Screamiä haluan puolustaa. Kolmosesta puolestaan puuttui käsikirjoittajan myötä kahden ensimmäisen henki, mikä oli aika scheissea.
Haluan huomioida myös seuraavat surkeat jatko-osat.
- Ocean's Twelve (käsittämättömän huono jatkis käsittämättömän hyvälle viihdeleffalle)
- Basic Instinct 2
- Alien Vs Predator
- Tiedän yhä mitä teit viime kesänä (eka oli suht ok säikyttelypätkä)
- Yksin kotona 2 (ensimmäinen leffa jota lapsuudessani vihasin, muita en ole suostunut katsomaan)
- Levottomat 3 (buahhahhahhaahahaahahahahahahahaa!)
- Navaronen Haukat (aivan liikaa aikaa Tykkien ja Haukkojen välillä)
- Poliisiopisto 7 (okei, on ne muutkin huonoja mutta tämä etenkin)Minkä jatko-osa on Alien vs. Predator ?
- akakabuto
Jurassic Park 3 on täysin paska. Pekka Töpöhäntä Amerikassa on myös surkea jatko-osa legendaariselle lasten elokuvalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116