Moikkelis Kaikki!!
Oli viikon viimeinen iltavuoro ja olin lopettelemassa töitäni, laitoin koneeni kiinni ja aloin siivota työpistettäni. Vähitellen alkoi tehdas hiljetä. Siinä siivotessani kuulin kaukaa musiikkia, jotain tuttua, olin kuullut biisin monta miljoonaa kertaa. Kävelin musiikkia kohti ja ääni voimistui. Sehän oli Depeche Modea. Meidän nurkan pojat kuuntelivat Depeche Modea!! He tietävät, että olen fanaatinen fani ja laittoivat musiikkia lujemmalle. Seuraavaksi alkoi soimaan " It`s no good". Se kuullosti hiljaisessa tehtaassa aivan mahtavalta, kun bassot jytisivät oikein kunnolla. Istuin vain kuuntelin, tuntui kuin Dave olisi ollut samassa hallissa ja laulanut sen meille. Aivan mahtava hetki.
Mietin, miten mahtava bändi Depeche Mode on ja kuinka kaunista musiikkia he tekevät. Mietin myös olisiko mitään sellaista, mitä äijät voisivat tehdä, että fanitukseni loppuisi kuin seinään. Eikä mieleen tullut mitään. Täydellistä.
Aurinkoista kesää meille kaikille!!
Täydellinen Hetki
Tania
2
374
Vastaukset
- (sisterofnight)
Sulla on mahtavia työkavereita :D!
Aurinkoista kesää itse kullekin! - Limppu70
Hienoa! Pystyin hyvin kuvittelemaan tunnelman kirjoituksesi perusteella. Moden kuuleminen "yllättävissä" tilanteissa säväyttää aina, ihan kun se muuten ei säväyttäisi. Excellent!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542493- 672466
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729