Karate-gi

Ostamassa

Oon ostamassa karatepukua ja nyt tarttis tietää millainen kannattaisi hankkia. Puvusta olisin valmis maksamaan max n. 120€. Eli suositelkaahan jos tiedätte hyviä pukuja. Jos on huonoja kokemuksia jonkun mallin suhteen niin senkin saa kertoa :) Kiitti!!

10

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannekka
      • Ostamassa

        Itse en ole aiemmin tutustunut kuin Nidaniin ja Kamikazeen eli linkki tuli tarpeeseen :)


    • kenttis

      www.kamikaze.fi ja sieltä america puku, sitä on kehuttu parhaan hinta/laatu suhteen omaavaksi puvuksi. Maksaa 100 euroa.

      • karatehauki

        Tuohon hintaan America on tosiaan hyvä valinta. Itselläni on Kamikazen Europa, joka on hyvä puku sekin. Leikkaus taitaa olla samanlainen kuin Americassa, mutta kangas on köykäisempää. Ja Europa maksaa muutaman kympin enemmän.


      • Ostamassa

        Kiitti vastauksesta. Tuota Americaa olen pitänyt yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona. Europa näyttäisi maksavan Kamikazella saman verran kun America. Myös Instructor-pukua olen harkinnut. Vaikeaa vaan päättää eli siks täällä kyselin.


    • ...

      Tuo 120 on jo huippubudjetti. Sillä saat vaikka sen Kamikaze American tai sitten vaikka Kwonin halvempia pukuja ( n. 50 € ? ), joilla myös pärjäät ihan hyvin.

      • kenttis

        120 euroa on aika matala budjetti, sillä 160 eurolla saisi jo todella tasokkaita pukuja hommattua. Kwonin halppispuvut on ihan turhia, itse en suostu enää pistämään moisia päälleni, kun hommasin itselleni kamikazeelta sovereignin 160 eurolla.


      • budo
        kenttis kirjoitti:

        120 euroa on aika matala budjetti, sillä 160 eurolla saisi jo todella tasokkaita pukuja hommattua. Kwonin halppispuvut on ihan turhia, itse en suostu enää pistämään moisia päälleni, kun hommasin itselleni kamikazeelta sovereignin 160 eurolla.

        120 euroa ei ole matala budjetti. Kyllä sillä saa jo riittävän hyvän puvun. Saahan sitä rahaa menemään, vaikka miten paljon, jos haluaa. Puku ei ratkaise, vaan se mitä on puvun sisällä ;) jos pieni viisastelu sallitaan...


      • kenttis
        budo kirjoitti:

        120 euroa ei ole matala budjetti. Kyllä sillä saa jo riittävän hyvän puvun. Saahan sitä rahaa menemään, vaikka miten paljon, jos haluaa. Puku ei ratkaise, vaan se mitä on puvun sisällä ;) jos pieni viisastelu sallitaan...

        Hyvässä puvussa on parempi treenata, joten kehitystä tapahtuu nopeammin. Tai näin ainakin itselläni, paljon paremmin lähti treenit kulkemaan kun sain kunnon lakanat niskaan. Ja onhan se kallis karatepuku vähän kuin normaalia paremmat vaatteet, ulkonäkö paranee kun on ryhdikkäät asusteet :)


    • osuosu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2052
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1451
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1265
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      791
    Aihe