Oon ostamassa karatepukua ja nyt tarttis tietää millainen kannattaisi hankkia. Puvusta olisin valmis maksamaan max n. 120€. Eli suositelkaahan jos tiedätte hyviä pukuja. Jos on huonoja kokemuksia jonkun mallin suhteen niin senkin saa kertoa :) Kiitti!!
Karate-gi
10
2262
Vastaukset
- jannekka
noista puvuista en tiedä mutta tässä niitä kauppoja ainakin olisi. http://www.kamppailulajit.net/kaupat/index.html
- Ostamassa
Itse en ole aiemmin tutustunut kuin Nidaniin ja Kamikazeen eli linkki tuli tarpeeseen :)
- kenttis
www.kamikaze.fi ja sieltä america puku, sitä on kehuttu parhaan hinta/laatu suhteen omaavaksi puvuksi. Maksaa 100 euroa.
- karatehauki
Tuohon hintaan America on tosiaan hyvä valinta. Itselläni on Kamikazen Europa, joka on hyvä puku sekin. Leikkaus taitaa olla samanlainen kuin Americassa, mutta kangas on köykäisempää. Ja Europa maksaa muutaman kympin enemmän.
- Ostamassa
Kiitti vastauksesta. Tuota Americaa olen pitänyt yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona. Europa näyttäisi maksavan Kamikazella saman verran kun America. Myös Instructor-pukua olen harkinnut. Vaikeaa vaan päättää eli siks täällä kyselin.
- ...
Tuo 120 on jo huippubudjetti. Sillä saat vaikka sen Kamikaze American tai sitten vaikka Kwonin halvempia pukuja ( n. 50 € ? ), joilla myös pärjäät ihan hyvin.
- kenttis
120 euroa on aika matala budjetti, sillä 160 eurolla saisi jo todella tasokkaita pukuja hommattua. Kwonin halppispuvut on ihan turhia, itse en suostu enää pistämään moisia päälleni, kun hommasin itselleni kamikazeelta sovereignin 160 eurolla.
- budo
kenttis kirjoitti:
120 euroa on aika matala budjetti, sillä 160 eurolla saisi jo todella tasokkaita pukuja hommattua. Kwonin halppispuvut on ihan turhia, itse en suostu enää pistämään moisia päälleni, kun hommasin itselleni kamikazeelta sovereignin 160 eurolla.
120 euroa ei ole matala budjetti. Kyllä sillä saa jo riittävän hyvän puvun. Saahan sitä rahaa menemään, vaikka miten paljon, jos haluaa. Puku ei ratkaise, vaan se mitä on puvun sisällä ;) jos pieni viisastelu sallitaan...
- kenttis
budo kirjoitti:
120 euroa ei ole matala budjetti. Kyllä sillä saa jo riittävän hyvän puvun. Saahan sitä rahaa menemään, vaikka miten paljon, jos haluaa. Puku ei ratkaise, vaan se mitä on puvun sisällä ;) jos pieni viisastelu sallitaan...
Hyvässä puvussa on parempi treenata, joten kehitystä tapahtuu nopeammin. Tai näin ainakin itselläni, paljon paremmin lähti treenit kulkemaan kun sain kunnon lakanat niskaan. Ja onhan se kallis karatepuku vähän kuin normaalia paremmat vaatteet, ulkonäkö paranee kun on ryhdikkäät asusteet :)
- osuosu
BudoNordin Zanshin on hyvä ja halpa
http://www.budonord.fi/budonord-zanshin-p-976.html
sitten löytyy budonordin kalliimpiakin mutta taitaa pudjettisi kärsiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525340- 833993
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3312352Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171808Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571400Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190