Karate-gi

Ostamassa

Oon ostamassa karatepukua ja nyt tarttis tietää millainen kannattaisi hankkia. Puvusta olisin valmis maksamaan max n. 120€. Eli suositelkaahan jos tiedätte hyviä pukuja. Jos on huonoja kokemuksia jonkun mallin suhteen niin senkin saa kertoa :) Kiitti!!

10

2462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannekka
      • Ostamassa

Itse en ole aiemmin tutustunut kuin Nidaniin ja Kamikazeen eli linkki tuli tarpeeseen :)

• kenttis

www.kamikaze.fi ja sieltä america puku, sitä on kehuttu parhaan hinta/laatu suhteen omaavaksi puvuksi. Maksaa 100 euroa.

• karatehauki

Tuohon hintaan America on tosiaan hyvä valinta. Itselläni on Kamikazen Europa, joka on hyvä puku sekin. Leikkaus taitaa olla samanlainen kuin Americassa, mutta kangas on köykäisempää. Ja Europa maksaa muutaman kympin enemmän.

• Ostamassa

Kiitti vastauksesta. Tuota Americaa olen pitänyt yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona. Europa näyttäisi maksavan Kamikazella saman verran kun America. Myös Instructor-pukua olen harkinnut. Vaikeaa vaan päättää eli siks täällä kyselin.

• ...

Tuo 120 on jo huippubudjetti. Sillä saat vaikka sen Kamikaze American tai sitten vaikka Kwonin halvempia pukuja ( n. 50 € ? ), joilla myös pärjäät ihan hyvin.

• kenttis

120 euroa on aika matala budjetti, sillä 160 eurolla saisi jo todella tasokkaita pukuja hommattua. Kwonin halppispuvut on ihan turhia, itse en suostu enää pistämään moisia päälleni, kun hommasin itselleni kamikazeelta sovereignin 160 eurolla.

• budo
        kenttis kirjoitti:

120 euroa on aika matala budjetti, sillä 160 eurolla saisi jo todella tasokkaita pukuja hommattua. Kwonin halppispuvut on ihan turhia, itse en suostu enää pistämään moisia päälleni, kun hommasin itselleni kamikazeelta sovereignin 160 eurolla.

120 euroa ei ole matala budjetti. Kyllä sillä saa jo riittävän hyvän puvun. Saahan sitä rahaa menemään, vaikka miten paljon, jos haluaa. Puku ei ratkaise, vaan se mitä on puvun sisällä ;) jos pieni viisastelu sallitaan...

• kenttis
        budo kirjoitti:

120 euroa ei ole matala budjetti. Kyllä sillä saa jo riittävän hyvän puvun. Saahan sitä rahaa menemään, vaikka miten paljon, jos haluaa. Puku ei ratkaise, vaan se mitä on puvun sisällä ;) jos pieni viisastelu sallitaan...

Hyvässä puvussa on parempi treenata, joten kehitystä tapahtuu nopeammin. Tai näin ainakin itselläni, paljon paremmin lähti treenit kulkemaan kun sain kunnon lakanat niskaan. Ja onhan se kallis karatepuku vähän kuin normaalia paremmat vaatteet, ulkonäkö paranee kun on ryhdikkäät asusteet :)

• osuosu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      359
      4588
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      148
      2598
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2196
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1760
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      31
      1310
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1292
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      41
      1283
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1161
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      346
      1147
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe