Miten känsät pois käsistä toimivia vinkkejä kiitos.
KÄNSÄ
7
3780
Vastaukset
- Samaa
Mulla on pikkuvarpaan ulkosyrjässä, ja että kenkä painaa sitä. Ensin hoiti jalkahoitaja puolisen vuotta, ei auttanut, aina tuli uudelleen. Sitten käännyin lääkärin puoleen. Se veisteli sitä, ei auttanut, nousi uudelleen. Sen jälkeen kryohoidettiin, eli syväjäädytettiin, sanoi että sillä kyllä häviää.
Ei hävinnut, nousi uudelleen. Sit toiset sanoo, ett aloe vera kuivattaa känsät pois. Nyt on sitäkin tehty pari vuotta. Kuivaa pois, mutta nousee uudelleen.
En edes tiedä, onko känsä, vai syylä. Lääkärikin ensin piti känsänä, mutta sitten veistellessään sitä syvemmältä, totesi, että känsän sisällä näyttäs olevan syylä.
Nytkin linkkaan jalkaa, kun sattuu, mut pois sitä ei oo saanu millään.- kippuravarvas
Molemmat pikkuvarpaani epämuodostuneita möhköjä.
Toisen päälle on kasvanut känsä. Vaivannut ainakin 15v.
Nykyään yritän pitää sitä kurissa Verruxin & laastarihauteilla.
Kenkien on oltava väljät. Menen näyttämään sitä kirurgille.
Ehdotan klenkkausta aiheuttavan varpaan poistamista.
Kun ei sinunkaan vaiva hoidoista parane, uskon enää vain
radikaaleimpaan keinoon eli varvasamputaatioon. - pirkko
hei kaikki känsävaivaiset ja muutkin vaivaiset:)
mulla on omia kokemuksia känsäjutussa ja kaikkee on kokeiltu! sit löyty ongelmaan ratkaisu. Homeopatia! ottakaas lapset selvää tästä erittäin tehokkaasta hoitomuodosta ja pian huomaatte että kaikki muukin törky alkaa puhdistuu kropasta:)
- ..2
toisesta kädestä osterivinokas kuurilla,toiseen jäi...kynsilakkaa olen kuullut laitettavan tätä ruvettiin nyt kokeilemaan,mutta kun tuppaa unohtumaan se laitto....
- Ammatti-ihminen
Terveydenhoito-oppilaitoksen suorittanut Jalkojenhoitaja/Jalkaterapeutti osaa arvioida vaivat ja osaa antaa oikeat hoito-ohjeet.Känsät muodostuvat jalan asentovirheestä kävellessä=uusiutuvat vaikka mitä toimenpiteitä tehtäisi.Pohjalliset joskus pitää teettää.Syylä on viruksen aih.hyvänlaatuinen kasvain käsissä ja jaloissa.
- piuuuuuuu
no mulla joskus pikkupentuna oli sormenpäässä känsä, terveydenhoitaja sitten sitä kai poltti tai jotain.. no se ainakin meni mustaks, mut kyllä se siitä lähti. ai nii, sitä piti sitten viilata kynsviilalla, vai onko se nyt höylä, mut kummiskin.
- piuuuuuuuu
joo ei se muuten varmaan ollukkaan mikään känsä, vaikka se tohelo terveydenhoitaja ihan 100% sano, että se on känsä. mut nyt kun ajattelen tarkemmin, niin se varmaan olikin sit syylä, vaikka ei se ollu syylän näkönen. mut känsän toinen nimihän on liikavarvas, eli miks sellanen nyt sormeen tuliskaan. :D heh, no joo mut lue tuo: http://fi.wikipedia.org/wiki/Syyl%C3%A4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819