Eotech

Tästä maasta ei perkele saa tähtäintä kivääriinsä. Ostin sitten hätävaraksi Eotechin, että pääsen polttamaan ruutia juhannuksena. Kokemuksia kyseisestä holosta tahtoisin kuulla. Pystyykö sillä ampumaan yhtä tarkasti kuin avotähtäimillä?

5

3298

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsästäjä..

EoTechin jenkeistä viime vuonna. Olen käyttänyt EoTechia hirvimetsällä ja arktisilla vaelluksilla eli ainakin se on kestävä. EoTech on alunperin tarkoitettu M16 kivääriin, mutta minulla on se Sakon 75 Hunter 30-06:sessa. EoTech on suunniteltu sotilaalliseen kenttäkäyttöön ja hyvin sillä ainakin 75 metristä hirvenkuvaan osuu, mutta pullonkorkkien ammuntaan en sitä ostaisi.

• Minkälaista kasaa olet saanut, jos saan udella? Eihän se mikään "kasatähtäin" olekkaan, mutta silti?

• metsästäjä.
        k0rh0nen kirjoitti:

Minkälaista kasaa olet saanut, jos saan udella? Eihän se mikään "kasatähtäin" olekkaan, mutta silti?

En siis ole tuo jolta kysyit mutta itse saan juuri ko tähtäimellä n.7-10cm kasaa 75 metrille ja kiikarin kanssa aseella pystyy 30mm kasaan.

Tästä maasta saa kyl paljon hyviä tähtäimiä myös ko.tähtäimiä ainakin helsingissä jossain liikkeessä oli muistaakseni valtavat valikoimat.

• metsästäjä. kirjoitti:

En siis ole tuo jolta kysyit mutta itse saan juuri ko tähtäimellä n.7-10cm kasaa 75 metrille ja kiikarin kanssa aseella pystyy 30mm kasaan.

Tästä maasta saa kyl paljon hyviä tähtäimiä myös ko.tähtäimiä ainakin helsingissä jossain liikkeessä oli muistaakseni valtavat valikoimat.

Meoptan tacticilla tahtoo olla saantivaikeuksia suuren kysynnän vuoksi. Paras hinta/laatusuhde.

• joku
        k0rh0nen kirjoitti:

Meoptan tacticilla tahtoo olla saantivaikeuksia suuren kysynnän vuoksi. Paras hinta/laatusuhde.

Itelläin on ollut EO L1A1 rynkyn päällä jottain vuoden.

minun silmissä tuo piste keskellä näyttää (i) kirjaimelta)

Täysin turha kapine painavan aseen päällä, jos joutuu ampumaan nopeita laukauksia (SRA)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      81
      1214
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      30
      884
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      755
    4. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      619
    5. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      597
    6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      181
      572
    7. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      560
    8. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      123
      540
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      27
      467
    10. On ollut syyllinen olo viime päivinä

Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si
      Ikävä
      23
      460
    Aihe