Tästä maasta ei perkele saa tähtäintä kivääriinsä. Ostin sitten hätävaraksi Eotechin, että pääsen polttamaan ruutia juhannuksena. Kokemuksia kyseisestä holosta tahtoisin kuulla. Pystyykö sillä ampumaan yhtä tarkasti kuin avotähtäimillä?
Eotech
5
3118
Vastaukset
- Metsästäjä..
EoTechin jenkeistä viime vuonna. Olen käyttänyt EoTechia hirvimetsällä ja arktisilla vaelluksilla eli ainakin se on kestävä. EoTech on alunperin tarkoitettu M16 kivääriin, mutta minulla on se Sakon 75 Hunter 30-06:sessa. EoTech on suunniteltu sotilaalliseen kenttäkäyttöön ja hyvin sillä ainakin 75 metristä hirvenkuvaan osuu, mutta pullonkorkkien ammuntaan en sitä ostaisi.
Minkälaista kasaa olet saanut, jos saan udella? Eihän se mikään "kasatähtäin" olekkaan, mutta silti?
- metsästäjä.
k0rh0nen kirjoitti:
Minkälaista kasaa olet saanut, jos saan udella? Eihän se mikään "kasatähtäin" olekkaan, mutta silti?
En siis ole tuo jolta kysyit mutta itse saan juuri ko tähtäimellä n.7-10cm kasaa 75 metrille ja kiikarin kanssa aseella pystyy 30mm kasaan.
Tästä maasta saa kyl paljon hyviä tähtäimiä myös ko.tähtäimiä ainakin helsingissä jossain liikkeessä oli muistaakseni valtavat valikoimat. metsästäjä. kirjoitti:
En siis ole tuo jolta kysyit mutta itse saan juuri ko tähtäimellä n.7-10cm kasaa 75 metrille ja kiikarin kanssa aseella pystyy 30mm kasaan.
Tästä maasta saa kyl paljon hyviä tähtäimiä myös ko.tähtäimiä ainakin helsingissä jossain liikkeessä oli muistaakseni valtavat valikoimat.Meoptan tacticilla tahtoo olla saantivaikeuksia suuren kysynnän vuoksi. Paras hinta/laatusuhde.
- joku
k0rh0nen kirjoitti:
Meoptan tacticilla tahtoo olla saantivaikeuksia suuren kysynnän vuoksi. Paras hinta/laatusuhde.
Itelläin on ollut EO L1A1 rynkyn päällä jottain vuoden.
minun silmissä tuo piste keskellä näyttää (i) kirjaimelta)
Täysin turha kapine painavan aseen päällä, jos joutuu ampumaan nopeita laukauksia (SRA)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3302768Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.282051Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1421815Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601491Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1621050- 681009
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69949- 69939
- 55850
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14849