Mikä oikeasti olen?!

meitsi vaan

Olen syntynyt 22.7, joten kuuluisin olla rapu. Mutta jos olisin syntynyt seuraavana päivänä olisin leijona. Tarvitsen joskus omaa rauhaa, olen villi, luontainen esiintyjä, jääräpäinen, melkeinpä luontainen johtaja ja huolehtivainen. Olen sitten syntynyt viikon myöhässä jos auttaa mitään. Kun luen ravun horoskooppia, mietin että en yhtään sovi siihen. Olenko siis Rapu vaiko Leijona???

12

1708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tattararaa....

...rapu raputtaja.

• super masa

Olet oikein tyypillinen rapu, ne kun luulevat olevansa kaikkitietäviä, ja jakavat auliisti neuvojaan, vaikkei heiltä mitään kysyttäisikään.

• Nainen46Vuotias

Mun äiti oli rapu.
        Maailman kultaisin ihminen.Kiltti,oikeudenmukainen,rehellinen,koti-ihminen.Piti kaikkia ihmisiä samanarvoisina.Oli kyseessä juoppo,narkkari,johtaja tai mikä tahansa ihminen...
        Antoi arvon työlle,ahkeruudelle,yrittämiselle.
        Kuunteli aina enemmän kuin puhui.
        Ihana ihminen kerrassaan.
        Elikkä ei horoskoopit anna ihmisestä muuta kuin ajankulua,huvia ja ehkä jotain suuntaviivoja.

• ggf

Isäni on rapu, eikä todellakaan sovi tuohon määritelmään.

• nainen46vuotias
        ggf kirjoitti:

Niinpä...

Juuri sain sanottua,ettei HOROSKOOPEILLA ole mitään merkitystä,muuta kuin hupia!!!

Olemme kaikki yksilöitä,persoonoita,ihania omalla tavallamme!!!
        Mut luen joka päivä horoskoopin ja tällekin päivää luvataan rahakasta hanketta!
        Huomenna kerron tuliko sitä...

Kuulemisiin :)

• nainen46vuotias
        ggf kirjoitti:

Niinpä...

Juuri sain sanottua,ettei HOROSKOOPEILLA ole mitään merkitystä,muuta kuin hupia!!!

Olemme kaikki yksilöitä,persoonoita,ihania omalla tavallamme!!!
        Mut luen joka päivä horoskoopin ja tällekin päivää luvataan rahakasta hanketta!
        Huomenna kerron tuliko sitä...

Kuulemisiin :)

• Jousitar66

todennäköisesti aurinkomerkiltäsi Rapu, mutta selvitä karttasi muut hlökohtaiset tekijät. Naapurimerkeistä löytyy joskus Aurinkoakin painavampia planeettakertymiä.

Miksi aina luullaan että Leijona on johtaja, Rapu nimenomaan on johtava-merkki (haluaa johtaa). Leijona taas semmoinen "armoitettu" johtaja, jonka muut haluaa johtavan...

• rapu1972

Vanhemmissa horoskoopeissa leijona on alkanut jo 21.7. Se päivä jostain syystä on siirtynyt... Itse olen syntynyt 21.7 ja jonkun koneen tekemän horoskoopin mukaan olinkin sitten leijona. En kuitenkaan tunnista itsestäni leijonan luonteenpiirteitä, vaan olen enemmänkin sellainen äidillinen koti-ihminen..

• "Vanhemmissa horoskoopeissa leijona on alkanut jo 21.7. Se päivä jostain syystä on siirtynyt... "

Merkit vaihtuvat jokavuosi kellonajan,vuoden ja päivän mukaan. Leikin tuolla astro.comin sivustolla ja testailin milloin merkit vaihtuvat.Tulokseksi sain seuraavaa:

vuonna 1972 rapu vaihtuu leijonaksi klo 20.05

kaksoset vaihtuu ravuksi samaisena vuonna klo 9.10

Leijona vaihtuu neitsyeksi 23.8.1972 klo 03.05

käy astro.comissa ja tee kartta!

• Leena kirjoitti:

"Vanhemmissa horoskoopeissa leijona on alkanut jo 21.7. Se päivä jostain syystä on siirtynyt... "

Merkit vaihtuvat jokavuosi kellonajan,vuoden ja päivän mukaan. Leikin tuolla astro.comin sivustolla ja testailin milloin merkit vaihtuvat.Tulokseksi sain seuraavaa:

vuonna 1972 rapu vaihtuu leijonaksi klo 20.05

kaksoset vaihtuu ravuksi samaisena vuonna klo 9.10

rapu vaihtuu leijonaksi 22.7.1972 klo 20.05

kaksoset vaihtuu ravuksi 21.06.1972 klo 9.10

• jdfjedee

Horoskooppiin vaikuttaa myös nouseva merkki. Se ei ole pelkästään siitä kuukaudesta kiinni vaan myös syntymä ajasta ja paikasta. Olen horoskoopiltani neitsyt ja luonteessani on joitakin siihen kuuluvia ominaisuuksia. Nouseva merkkini taas on leijona, joka vastaa enemmän luonnettani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      95
      8110
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      90
      6098
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5577
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      68
      5521
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4750
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2518
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      44
      2400
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      6
      1369
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1364
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      45
      1204
    Aihe