Totuus HIMistä

Totuuden Oikea Käsi

HIM = Ihkutuspoppia goottipissiksille.

77

5737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fan5757

      Samaa mieltä.

      • Haloo..

        ET KYLLÄ TODELLA TAIDA tiedää musiikista mitään!Him on kaikkea muuta kun poppia TOLLO!!


    • monet...

      yli kolmikymppiset kuuntelevat HIMiä ja varsinkin naiset. Mutta me ollaankin ikiteinejä.

    • lilylazer

      Ja sekös vasta valittajissa kateutta herättääkin.

      [Muusikot vie meidän naiset!]

      • Totuuden Oikea Käsi

        Totuus tekee edelleen kipeää.


      • kaikkein
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Totuus tekee edelleen kipeää.

        eniten... Voi voi pikkuista! : )


      • Totuuden Oikea Käsi
        kaikkein kirjoitti:

        eniten... Voi voi pikkuista! : )

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.


      • Anti-G
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        En voisi enempää olla samaa mieltä kanssasi!
        Massateinit kusee HIMin kanssa!


      • voi että
        Anti-G kirjoitti:

        En voisi enempää olla samaa mieltä kanssasi!
        Massateinit kusee HIMin kanssa!

        jos minulla olisi tilaisuus kusta HIMin seurassa, ryhtyisin mielelläni massateiniksi sen vuoksi! Kenenkäs kanssa sinä muuten kuset? Minä kusen yleensä kulloinkin lukemani kirjan seurassa, joskus ikivanhojen naihistuneiden Aku Ankka -lehtien.


      • se on paskaa
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        joka myy yli 5000 levyä ja HIM paskista paskin lähes miljoonamyynnillä vai onko sekin jo aikaa sitten ylitetty? Ja kuitenkin se on suosituimpia suomalaisia yhtyeitä maailmalla. Miten tämä on mahdollista? Hei, kommentoi nyt vähän tätäkin, please.


      • lilylazer
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        Mutta aika helposti sinä tunnut olevan provosoitavissa.


      • lilylazer
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Totuus tekee edelleen kipeää.

        Minä olen kyllä oikein sinut totuuden kanssa :>

        Eikä minulla ole myöskään tarvetta olla mikään truu, kuuntelen juuri sellaista musiikkia, joka minusta kuulostaa hyvältä. Ja kestän myös sen, jos joku muu kenties kuuntelee jotain erilaista.


      • minä.
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        Kuules "totuuden oikea käsi".Tämä on täysin mielipideasia ja mielipideasioistahan ei tunnetusti voi kiistellä.(tai,kyllä voi,mutta se ei johda mihinkään.näin muistan jonkun joskus sanoneen minulle..) Ymmärrän kyllä,jos olet vielä liian nuori ymmärtämään näinkin yksinkertaista asuiaa. ;)


      • ...,,,
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        Te jotaka tuutte tänne haukkumaan himiä, ette varmaan oo ikinä kuullu mitään muuta DARK LIGHT-LEVYN JA VOIN SANOA ET SE EI MIELLYTTÄNYT MINUA, MUT SILTI!! TYKKÄÄN HIMISTA AINA JA IKUISESTI!!! TE JOTKA TUUTTE TÄNNE NIINKU HAUKKUU HIMIÄ, MENKÄÄ SEN ANTTI TUISKU IDOLINNE PALSTALLE!! ME TULLAAN SIT SINNE SITÄ HAUKKUMAAN!!

        VITTU, EI KIINNOSTA TEIJÄN PISSIS JUTUT!! YKS MIKKO JOKA ON JOKU 30 TYKKÄÄ HIMISTÄ!!!!!

        ÄRSYTTÄÄ TOLLASET JOTKA TULEE HAUKKUMAAN, VAIK ITE LAULAJAKI ON KOKENU KOVIA JA NUT PUHUN MYÖS JONNASTA JA SE OLI OIKEIN SILLE VITUN JONNALLE!! SE ON KAUHEE!! TE, JOTKA TUUTTE TÄNNE ILKKUMAAN ETTE OIKEESTI OO VARMAANKAAN IKINÄ KUULLU KU SEN AINOAN DARK LIGHT LEVYN!! JOKAINEN EI VOI AINA OLLA HYVÄ EI HIMKÄÄN! JA JOS TE MOLLAAJA PISSIKSET OLISITTE SANOTTAJA NIINKU IKIIAHAN VILLE ON, ETTE TE OIS KU JONKUN VAIVAISEN MIINUTIN SUOSITTUJA JA SITTE LOPAHTAS!!

        HIMIIN JÄÄ KOUKUUN EIKÄ NE PÄÄSTÄ IRTI VAIK KUINKA RIMPUILIS!! ;D VAI MITÄ NE JOTKA EI OO PISSIKSIÄ, ELIKÄS HIM FANIT!!


      • ,,,
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Totuus tekee edelleen kipeää.

        TE JOTKA TUUTTE TÄNNE ILKKUMAAN HIMIÄ OOTTE ITE PISSIKSIÄ! OOTTE KUULLU VAAN JONKUN DARK LIGHT LEVYN JOKA EPÄONNISTU, MUT JOS TE ITE SANOTTASITTE NIINKU VILLE, ETTE SAIS MITÄÄN AIKAAN!!!! HIM ON JA TULEE AINA OLEMAANKIN IHANA!! TE PISSIKSET ELI NE JOTKA TUUTTE MOLLAMAAN, OOTTE JOTAIN ANTTI TUISKU FANEJA JA HALUUTTE ET KAIKKI BÄNDIT OLIS SELLASII LÄSSYTTÄÄJII, MENKÄÄ SINE KIITOS ÄLKÄÄ TÄNNE!!!


      • CrYpToRcHiD
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        Ettekö vieläkään älyä ettei musiikkimausta voi kiistellä. Ja joku joka haukkuu nyt HIMiä paskaksi niin miettikääpä mitä mieltä muut ovat mukamas niin hyvästä lempibändistä/artististanne;). Yleensä sitä kateudesta haukutaan menestyviä bändejä jos ei oma suosikkibändi menestykään yhtä hyvin;)


      • Zebra_
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        Kertokaapa mullekkin mitä järkeä tässä on koko ajan dissata HIM:iä ?! Ei todellakaan KAIKKI HIM:iä kuuntelevat ole angstaavia gootti- lissuja tai Ville ihkuttajia tai edes tyttöjä....! Sitä paitsi ensimmäiset HIM- fanit ovat olleet raavaita miehiä, eikä mitään teini-lissuja... minä jos joku on sen nähnyt! Kaikilla on oma makunsa, ja jotain kiinnostaa ehkä kuunnella Love metallia niin siitä vaan... mitä järkeä on rassata omaa päätänsä ajattelemalla koko HIM:iä jos ei siitä pidä.... että järki päähän hyvät ihmiset!


      • dfgdfaga
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Aina kun tänne kirjoittaa jotain totuudenmukaista, nämä sarkastiset massateinit tulevat muka-oveline viesteine itkemään, yrittäen ärsyttää inua onnistumatta.
        Tuo vain todista yhä uudelleen ja uudelleen että totuus tekee teille kipeää.

        HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus.

        MIstä tämä sinun vihasi tulee? Oikeasti minua kiinnostaisi tietää. Miksi vihaat kyseistä bändiä niin paljon, että otit oikein aikaa päivästäsi, etsi HIM palstan täynnä HIM-faneja ja kirjoitit sinne.
        Ei se voi olla vain rakkaudesta kirjoittamiseen, koska jos ihan totta puhutaan, niin eivät nuo sinun viestisi ole kovin "runollisia"

        Minulla on useita bändejä joista en pidä, mutta en vietä päiviäni haukkaumassa heitä netissä. Eivät he ole tehneet minulle mitään pahaa tai satuta ketään musiikillaan. Minun ei tarvitse heitä kuunnella, jos en heistä pidä. Sama koskeen sinua. :) En sano, että kaikkien on pidettävä HIMistä. Sanon, että kasva ihmisenä ja ymmärrä, että maailmassa on 6,89 miljardia ihmistä ja kaikilla heillä ei olekaan sama musiikkimaku. Ja ettei se tarkoita, että kaikilla muilla kuin sinun kanssasi samaa mieltä olevilla musiikkimaku olisi jotenkin huonompi. Tai että muut vain eivät näkisi mikä on oikeaa musiikkia ja mikä ei.

        Sinulla on oltava joku vahva syy siihen, että tulit tänne "ilmaisemaan mielipiteesi"
        Ja tiedän, että se ettet pidä bändistä ei riitä.


        Voitko kenties perustella miksi vihaat HIMiä?
        Vastaukseksi eivät kelpaa:
        "HIM on paska bändi, ettekä te voi sille mitään. Hyväksykää totuus. "
        (Jonka jo käytitkin, unohdit vain perustella miksi se on, kuten älykkäästi ilmaisit, "paska".)
        -laulaja on ihan homon näköinen.
        -se ei ole oikeata musiikkia. (koska en usko sinulla olevan sitä kaikkitietävää valtaa tuomita oikea ja väärä musiikki)


        Tässä voi olla kyse vain kolmesta asiasta:

        1. Tarve näyttää se "miehekkyys". Katsokaa miten kova minä olen, minä en kuuntelekaan musiikkia, jossa käytetään sanaa rakkaus!!!! Wautsi mähän oon kova jätkä.( Sanoisin, että se joka pystyy näyttämään ns. tunteensa on paljon kovempi jätkä)

        2. Yksinkertainen kateus? Olen huomannut, että kyseisen bändin laulajalla
        on enemmän suosiota naisrintamalla kuin sanotaanko useimmilla miehillä.

        3. Tai sitten se kaikkein todennäköisin syy. Sinä vain kuulut auttamattomasti tähän heimoon: http://www.youtube.com/watch?v=FMEe7JqBgvg

        Varmaan jää ainaiseksi arvoitukseksi mikä on vastaus.


    • Kyllä, pidän tietosanakirjo...

      HIM =
      (H.I.M.) ent. His Infernal Majesty (nyk.) ns. Love Metalia soittava suomalainen musiikkiyhtye, perustettu 1990 -luvun puolivälissä, nykyinen kokoonpano muotoutunut vuosituhannen alkupuolella.
      Gootit =
      1. germ. kansa
      2. ns. goottikulttuurin edustajat, sen arvojen ihannoijat. Goottikulttuuri on alakulttuuri, jonka keskeisinä teemoina korostuvat vahvasti mm. kuolema, seksi & seksuaalisuus, hulluus sekä mystiikka. Yhdistetään vahvasti mm. rajuihin vaatteisiin, erilaisuuteen, mustaan väriin ja noituuteen. Oma kirjallisuus-, musiikki- ja elokuvakulttuurinsa.
      "Pissikset" =
      "Pissaliisat", erään nuorisokulttuurin edustajat. Kulttuurille tyypillistä tupakoiminen, mietojen, makeiden alkoholijuomien kuten siiderin runsas käyttö, rahvaanomainen puhetapa, kireät tietynmerkkiset vaatteet, halu olla jo nuorena aikuinen. Runsas muoti-ilmiöiden ja kulloinkin pinnallaolevien julkisuuden henkilöiden ihailu.
      "Ihkutus" =
      puhekielessä käytetty sana jolla ilmaistaan pitämistä jostain asiasta kovasti ja sen osoittamista, tietyissä yhteyksissä voidaan korvata mm. termeillä "fanitus" tai "diggailu".
      pop =
      lyhenne englanninkielisestä sanasta "popular" (=suosittu). Sanalla viitataan yleensä popmusiikkiin tai -taiteeseen.
      popmusiikki =
      kansanomainen, suosittu musiikki, käsittää 1950 -luvulla ja sen jälkeen syntyneet musiikkityylit (esim. rock, hiphop, metalli, rap...), pohjautuu suurimmalta osalta roc'n'roll -musiikkiin. Nyk. sanaa käytetään usein tarkoitettaessa suosittua musiikkia, joka kuitenkaan ei omaa piirteitä joiden perusteella se voitaisiin luokitella tarkemmin johonkin pop-musiikin kategorioista.

      Totuuden Oikea Käsi, mielestäni olet oikeassa "ihkutuspopin" suhteen, sillä HIM todella soittaa kaupallista musiikkia jota voi fanittaa. Erehdyt kyllä mielestäni goottipissisten suhteen; sillä goottipissiksiksi luokiteltavia ihmisiä ei kyseisen ala- ja kyseisen nuorisokulttuurin eroavuuksien ja ristiriitojen vuoksi voi periaatteessa olla.
      Käsite "gootti" on kuitenkin kokenut lähivuosien aikana niin rajun inflaation, jonka vuoksi erheesi on ymmärrettävä.

      Eli oikeastaan oli aika nappiin sanottu, että olet totuudelle vain toinen käsi, sillä olit vain puoliksi oikeassa : )

      • käy yksityistä

        sotaansa myös 69Eyesia ja Nightwishia vastaan. On tainnut jäädä jostain paitsi kun noin vanne kiristää päätä. Vai onkohan esinahka liian tiukka ja liekkö kiveksetkään vielä laskeutuneet? Ainakaan henkisellä tasolla ei ole. Ja on tää rääpäle varmaa aika KÄSI, taitaa imeä peukkua kun kuuntelee niitä vanhoja demoja C-kasetilta, kun metalli on vielä niin true, eikä sitä ollut pilattu kaupallisuudella. ;)


      • Totuuden Oikea Käsi
        käy yksityistä kirjoitti:

        sotaansa myös 69Eyesia ja Nightwishia vastaan. On tainnut jäädä jostain paitsi kun noin vanne kiristää päätä. Vai onkohan esinahka liian tiukka ja liekkö kiveksetkään vielä laskeutuneet? Ainakaan henkisellä tasolla ei ole. Ja on tää rääpäle varmaa aika KÄSI, taitaa imeä peukkua kun kuuntelee niitä vanhoja demoja C-kasetilta, kun metalli on vielä niin true, eikä sitä ollut pilattu kaupallisuudella. ;)

        Angstisi on lähinnä huvittavaa katsottavaa.: "esinahka liian tiukka" Ahahahahahah!

        Kyllä huomaa että tuollainen on sinunlaiselle teinille vielä uusi asia.
        Mutta turhaan minä sinulle selitän, koska edessäni on massateini joka päättää maailman asioista näyttönsä takana...


      • "arkaan"
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Angstisi on lähinnä huvittavaa katsottavaa.: "esinahka liian tiukka" Ahahahahahah!

        Kyllä huomaa että tuollainen on sinunlaiselle teinille vielä uusi asia.
        Mutta turhaan minä sinulle selitän, koska edessäni on massateini joka päättää maailman asioista näyttönsä takana...

        paikkaan? Ei tuo tekstisi epävarmuuttasi peitä. Ja enpä ole ennenkään nähnyt massassa vielä mitään pahaa, rääpäle, kun demokratiassa enemmistö päättää sinunkin asioista. Ja veikkaanpa, että olen sinua paljon vanhempi. Mutta valot sammuu ja oikea käsi käy. ;)


      • Totuuden Oikea Käsi
        "arkaan" kirjoitti:

        paikkaan? Ei tuo tekstisi epävarmuuttasi peitä. Ja enpä ole ennenkään nähnyt massassa vielä mitään pahaa, rääpäle, kun demokratiassa enemmistö päättää sinunkin asioista. Ja veikkaanpa, että olen sinua paljon vanhempi. Mutta valot sammuu ja oikea käsi käy. ;)

        Et ole onnistunut ärsyttämisessäni.

        BTW, vasen on parempi käsi tuohon hommaan.


      • nyt halunnut
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Et ole onnistunut ärsyttämisessäni.

        BTW, vasen on parempi käsi tuohon hommaan.

        tietää kummalla kädellä herra teinimetallisti runkkaa, mutta kiitos nyt kuitenkin tiedosta.


      • Totuuden Oikea Käsi
        nyt halunnut kirjoitti:

        tietää kummalla kädellä herra teinimetallisti runkkaa, mutta kiitos nyt kuitenkin tiedosta.

        Taitaa olla tärkeäkin asia sinulle kun noin innokkaasti puhut siitä?


      • että siitä
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Taitaa olla tärkeäkin asia sinulle kun noin innokkaasti puhut siitä?

        saataisiin sinua kiinnostava puheenaihe, mutta en minä oikeasti odottanut sitä, että sinä alat minulle siitä selittämään, herra teinimetallisti.


      • Totuuden Oikea Käsi
        että siitä kirjoitti:

        saataisiin sinua kiinnostava puheenaihe, mutta en minä oikeasti odottanut sitä, että sinä alat minulle siitä selittämään, herra teinimetallisti.

        Herra fooruminörtti voi sitten pitää jatkossa turpansa kiinni.


      • totuus...
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Herra fooruminörtti voi sitten pitää jatkossa turpansa kiinni.

        sattuu sinuunkin. Ihminen sinäkin vain olet. On kummallista kun ei voi hyväksyä totuutta.


      • Totuuden Oikea Käsi
        totuus... kirjoitti:

        sattuu sinuunkin. Ihminen sinäkin vain olet. On kummallista kun ei voi hyväksyä totuutta.

        On se vaan hauskaa että ihmiset luulevat olevansa muita älykkäämpiä/ovelampia kun vastassa on teini. Et ole onnistunut ärsyttämään minua, ja sinä itse et pysty hyväksymään totuutta.


      • mitättömän
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        On se vaan hauskaa että ihmiset luulevat olevansa muita älykkäämpiä/ovelampia kun vastassa on teini. Et ole onnistunut ärsyttämään minua, ja sinä itse et pysty hyväksymään totuutta.

        räkänokan mielipidettä? Minä vain kuule hyppyytän apinaa. Ei siinä paljon älyä tarvita. Ja ehkä olen hieman perverssi ja omalaatuinen, mutta olen nauttinut tästä kaikesta.


      • Totuuden Oikea Käsi
        mitättömän kirjoitti:

        räkänokan mielipidettä? Minä vain kuule hyppyytän apinaa. Ei siinä paljon älyä tarvita. Ja ehkä olen hieman perverssi ja omalaatuinen, mutta olen nauttinut tästä kaikesta.

        En ole kuule ainut tätä mieltä oleva, idiootti.

        Ja jos menet kadulle/selaat vaikkapa ircin käyttäjiä, huomaat että suurin osa HIMin kuuntelijoista on nimenomaan niitä goottipissiksiä. Viestisi vain todistavat että et tiedä asioista tarpeeksi.


      • että olet nuori
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        En ole kuule ainut tätä mieltä oleva, idiootti.

        Ja jos menet kadulle/selaat vaikkapa ircin käyttäjiä, huomaat että suurin osa HIMin kuuntelijoista on nimenomaan niitä goottipissiksiä. Viestisi vain todistavat että et tiedä asioista tarpeeksi.

        Vanhemmat ihmiset eivät paljon irkkaile, kuten en minäkään ja siltikin he kuuntelevat HIMiä. Näetkö nyt kuinka kapeasta tietomateriaalista yrität muodostaa näkökantaasi ja kokonaiskuvaasi. Tuolla on paljon HIMinkin kuuntelijoita joilla ei ole mitään tekemistä ircin tai irc-gallerioiden kanssa. Kaikilla ei ole edes nettiyhteyttä tai tietokonetta. Eivätkä vanhemmat ihmiset välttämättä pukeudu tietyllä tyylillä, en minäkään näytä ns. hevarilta vaikka olen harrastanut lukemattomia vuosia metallimusiikkia, vaan aika tavalliselta kadunmieheltä, eli ei vanhempi ikäpolvi kulje tuolla HIM-paidat päällä.


      • -*-
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        On se vaan hauskaa että ihmiset luulevat olevansa muita älykkäämpiä/ovelampia kun vastassa on teini. Et ole onnistunut ärsyttämään minua, ja sinä itse et pysty hyväksymään totuutta.

        että tuo kanssasi kiistellyt tyyppi on kyllä onnistunut ärsyttämään sinua, ethän sinä muuten tänne kirjoittaisi?
        Sinä itse et pysty hyväksymään totuutta, sillä totuutta ei VOI löytää yhtään mihinkään asiaan ennen kuin oppii hyväksymään itsensä huonot puolet ja sitä kautta myös muiden ihmisten erilaisuuden ja epätäydellisyyden.


      • ,,,,,,,,,
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Taitaa olla tärkeäkin asia sinulle kun noin innokkaasti puhut siitä?

        Oikea käsi voisi mennä vaik vessanpönttöön ja toivottavasti joku vetäs sen sielt alas.. Taijat olla iteki aika kiinnostunu koska puhut yhtä innokkaasti tost runkkamis jutusta ku kaikki muutki!!


    • -PiiaM-

      Sitähän se on.;D Jotkut HIM:n uusista biiseistä ovat jopa typerryttävän, ts. ihmisen lähes "kanveesiin lyövän" huonoja. Perhosia, perhosia...

      Mä kuitenkin muistan HIM:n jo ajalta ennen sen kuuluisuutta, kun ne soitti settejä pikkukaupungeissa jne. Valolla on hyvä ääni ja mm. sen Nick Cave - cover oli aikas kaunista kuultavaa. Samaten Razorblaze Romance oli mielestäni vielä oikein hyvä kokonaisuus. Menevää pop vaikutteista glam-rockia... Tämän sanon riippumatta siitä, että joku heti mieltää mut goottipissis- kategoriaan.;)

      HIM:stä on vain nykyisin tullut valitettavan tylsä bändi. Tykkään monenlaisesta musiikista, mutta eniten olen ehkä puhtaaseen metalliin kallistuva.

      HIM ei ole (eikä varmaan ole koskaan ollutkaan) puhtaasti metallimusaa, eikä sen tarvitse sitä ollakaan. Silti en voi ymmärtää, että miten bändi suostuu tuollaisiin kammottaviin sanoituksiin ja massoja kosiskeleviin yksinkertaisiin rallatuksiin (kuin nykyään), kun talenttia näillä kundeilla takuulla olisi suurempaankin.

      • The-Final-Cut

        Itse en kyllä Himiä kestä kuunnella. Myönnän että en ole kyllä perehtynyt tähän yhtyeeseen kunnolla, mutta olen kuullut reilu toistakymmentä biisiä tältä bändiltä ja sen perusteella voin sanoa että on aivan järkyttävän huonosaundista ihkutusgoottimenoa.

        Tuotantoon ei ole selvästikään panostettu ja on vain yritetty saada vaiktuusta teinikuuntelijoihin että saataisiin parhaat mahdolliset tulot. Harmittaa tosiaan kun nykyään yhtyeet panostavat hyvin vähän saundeihin ja tuotantoon yleensä.

        Kun ajattelee esimerkiksi 60/70 -luvun bändejä. Otan tästä nyt esimerkkinä vaikkapa, Led Zeppelin, Pink Floyd, CCR. Näillä yhtyeillä oli vajaa 40 vuotta sitten paremmat saundit ja tuotanto kuin Himillä 2000 -luvulla. Vaikka Himillä on käytössä uusimmat vehkeet ja kaikki. On se kumma juttu että ei jakseta tuotantoon perehtyä tarpeeksi. Itse ainakin arvostan yhtyettä joka panostaa hyviin saundeihin ja tuotantoon.

        Mielestäni Him on kyllä surkeaa samaa jauhaavaa teinigoottimusiikkia. Totuuden Toinen Käsi on harvinaisen oikeassa tässä asiassa.


      • on ne
        The-Final-Cut kirjoitti:

        Itse en kyllä Himiä kestä kuunnella. Myönnän että en ole kyllä perehtynyt tähän yhtyeeseen kunnolla, mutta olen kuullut reilu toistakymmentä biisiä tältä bändiltä ja sen perusteella voin sanoa että on aivan järkyttävän huonosaundista ihkutusgoottimenoa.

        Tuotantoon ei ole selvästikään panostettu ja on vain yritetty saada vaiktuusta teinikuuntelijoihin että saataisiin parhaat mahdolliset tulot. Harmittaa tosiaan kun nykyään yhtyeet panostavat hyvin vähän saundeihin ja tuotantoon yleensä.

        Kun ajattelee esimerkiksi 60/70 -luvun bändejä. Otan tästä nyt esimerkkinä vaikkapa, Led Zeppelin, Pink Floyd, CCR. Näillä yhtyeillä oli vajaa 40 vuotta sitten paremmat saundit ja tuotanto kuin Himillä 2000 -luvulla. Vaikka Himillä on käytössä uusimmat vehkeet ja kaikki. On se kumma juttu että ei jakseta tuotantoon perehtyä tarpeeksi. Itse ainakin arvostan yhtyettä joka panostaa hyviin saundeihin ja tuotantoon.

        Mielestäni Him on kyllä surkeaa samaa jauhaavaa teinigoottimusiikkia. Totuuden Toinen Käsi on harvinaisen oikeassa tässä asiassa.

        parikymmentä HIMin biisiä jotka olet kuullut? Kysynpä nyt vaan. Ja mitä samaa se sitten jauhaa? Mitkä piirteet toistuvat mielestäsi? Ja miten perustelet sen että HIM saundaa huonolta? Olen enemmänkin lukenut lehdestä kriitikoiden kirjoittaneen nimenomaan hyvää tästä teknisestä puolesta.
        Ja koittakaa jo uskoa, ettei ole teinigootteja, on niitä jotka ovat gootteja ja niitä jotka eivät ole.


      • The-Final-Cut kirjoitti:

        Itse en kyllä Himiä kestä kuunnella. Myönnän että en ole kyllä perehtynyt tähän yhtyeeseen kunnolla, mutta olen kuullut reilu toistakymmentä biisiä tältä bändiltä ja sen perusteella voin sanoa että on aivan järkyttävän huonosaundista ihkutusgoottimenoa.

        Tuotantoon ei ole selvästikään panostettu ja on vain yritetty saada vaiktuusta teinikuuntelijoihin että saataisiin parhaat mahdolliset tulot. Harmittaa tosiaan kun nykyään yhtyeet panostavat hyvin vähän saundeihin ja tuotantoon yleensä.

        Kun ajattelee esimerkiksi 60/70 -luvun bändejä. Otan tästä nyt esimerkkinä vaikkapa, Led Zeppelin, Pink Floyd, CCR. Näillä yhtyeillä oli vajaa 40 vuotta sitten paremmat saundit ja tuotanto kuin Himillä 2000 -luvulla. Vaikka Himillä on käytössä uusimmat vehkeet ja kaikki. On se kumma juttu että ei jakseta tuotantoon perehtyä tarpeeksi. Itse ainakin arvostan yhtyettä joka panostaa hyviin saundeihin ja tuotantoon.

        Mielestäni Him on kyllä surkeaa samaa jauhaavaa teinigoottimusiikkia. Totuuden Toinen Käsi on harvinaisen oikeassa tässä asiassa.

        Teinigoottimusiikkia? Mielestäni se on enemmänkin pop rockia, jos sellainen termi on olemassa.


      • The-Final-Cut
        on ne kirjoitti:

        parikymmentä HIMin biisiä jotka olet kuullut? Kysynpä nyt vaan. Ja mitä samaa se sitten jauhaa? Mitkä piirteet toistuvat mielestäsi? Ja miten perustelet sen että HIM saundaa huonolta? Olen enemmänkin lukenut lehdestä kriitikoiden kirjoittaneen nimenomaan hyvää tästä teknisestä puolesta.
        Ja koittakaa jo uskoa, ettei ole teinigootteja, on niitä jotka ovat gootteja ja niitä jotka eivät ole.

        Näitä Himin hittejä olen kuullut ja joskus on tullut ladattua netistä Himin biisejä. En nyt muistan niitten nimiä. Jauhavat mielestäni samaa komppi-ideaa kappaleesta toiseen sama juttu. Mutta jotkut pitävät siitä tyylistä, minä en.
        Mielipideasioitahan nämä ovat.
        Jotkut saattavat pitää Himin saundeista, mutta nekin on varmaan mielipideasioita. Mielestäni on kyllä aivan surkean tunkkaiset saundit ja vastaavanlaiset kuin joillain nykyajan Japanirock -yhtyeillä.


      • Poison.
        The-Final-Cut kirjoitti:

        Näitä Himin hittejä olen kuullut ja joskus on tullut ladattua netistä Himin biisejä. En nyt muistan niitten nimiä. Jauhavat mielestäni samaa komppi-ideaa kappaleesta toiseen sama juttu. Mutta jotkut pitävät siitä tyylistä, minä en.
        Mielipideasioitahan nämä ovat.
        Jotkut saattavat pitää Himin saundeista, mutta nekin on varmaan mielipideasioita. Mielestäni on kyllä aivan surkean tunkkaiset saundit ja vastaavanlaiset kuin joillain nykyajan Japanirock -yhtyeillä.

        ... että kuuntelet bändiltä yhden levyn, satunnaisten biisien lataamisen sijaan. HIMin debyytti "Greatest lovesongs vol.666" voisi olla loistava tähän tarkoitukseen, sillä se esittelee mistä lähtökohdista bändi on lähtenyt ja sisältää vähemmän noita inhoamiasi radiohittejä. Löytyy kirjastojen musiikkiosastoilta.


      • öhhhööm
        eras_mj-fani kirjoitti:

        Teinigoottimusiikkia? Mielestäni se on enemmänkin pop rockia, jos sellainen termi on olemassa.

        vai että pop rockia?! ei hyvä päivä!


      • öhhhööm kirjoitti:

        vai että pop rockia?! ei hyvä päivä!

        No mitäs se sitten olisi? Ei se nyt kyllä mitään metalliakaan oikein ole. Enkä kyllä sitä puhtaasti rockin puolellekaan laske. Joten "öhhhööm" perusteluja kehiin.


      • Metalliherra
        eras_mj-fani kirjoitti:

        No mitäs se sitten olisi? Ei se nyt kyllä mitään metalliakaan oikein ole. Enkä kyllä sitä puhtaasti rockin puolellekaan laske. Joten "öhhhööm" perusteluja kehiin.

        Gootti metallia, pop metallia tai hevipoppia, yms...


      • öhhhööm
        eras_mj-fani kirjoitti:

        No mitäs se sitten olisi? Ei se nyt kyllä mitään metalliakaan oikein ole. Enkä kyllä sitä puhtaasti rockin puolellekaan laske. Joten "öhhhööm" perusteluja kehiin.

        no jos esim. irina yms. sellane on pop rockia nii en kyl sanois himistä samaa :) mut ihan miten ite tykkäät!!


    • Poison.

      ... kuinka helvetin typerältä saat itsesi näyttämään? Kulutat aikaasi siihen että järjestelmällisesti käyt haukkumassa vihaamiasi bändejä Suomi24-foorumeissa teiniangstia tihkuvine kirjoituksinesi. Harrastuksensa kullakin, mutta tuo ei varsinaisesti mikään järjen riemuvoitto ole.

      Gootti ja pissis ovat muuten kaksi asiaa jotka sulkevat toisensa pois, mieti sanavalintaa ensi kerralla tarkemmin.

      • Kaiholassa

        Kyllä niitä wannabe-gootteja löytyy pissistenkin joukosta. Homma menee niin, että pikkupimut kun ihquttavat jotain ihan kybällä, niin se rulaa ihan täysil. Tämä on pissa-liisan esiaste. Vasta kun siihen otetaan se pukeutuminen mukaan, niin pissis on valmis. Kuitenkin, kun joku muu alkaa kiinnostaa, niin hetkessä muututaan gootiksi ja taas toisinpäin. Totta on että gootti ja pissis on 2 eri asiaa, mutta nämä teini(tytöt)varsinkin voivat hyvinkin olla nämä kaksi suuntaa yhtäaikaa.


      • Totuuden Oikea Käsi

        Tiedätkö, että on olemassa myös ihmisiä, jotka ovat molempia näitä? Aitoja gootteja eivät ehkä ole, mutta nykyisen muotiaallon GOOTTIpissiksiä kuitenkin.


      • lilylazer
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Tiedätkö, että on olemassa myös ihmisiä, jotka ovat molempia näitä? Aitoja gootteja eivät ehkä ole, mutta nykyisen muotiaallon GOOTTIpissiksiä kuitenkin.

        Goottia et kyllä enää löydä mistään.


      • ..........
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Tiedätkö, että on olemassa myös ihmisiä, jotka ovat molempia näitä? Aitoja gootteja eivät ehkä ole, mutta nykyisen muotiaallon GOOTTIpissiksiä kuitenkin.

        Usko jo, ettei goottipissiksiä ole, on vain pissiksiä, joilla ei ole mitään tekemistä goottien kanssa. Ja itseasiassa alan uskomaan, kuten nimim. lilylazer sanoikin, ettei gootteja ole edes olemassa.´
        Järjestäpä joku gootti ja joku pissis yhteen, niiden lapsi on sitten goottipissis, jota sinun sopii kummastella! ; D


      • en täällä
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        Tiedätkö, että on olemassa myös ihmisiä, jotka ovat molempia näitä? Aitoja gootteja eivät ehkä ole, mutta nykyisen muotiaallon GOOTTIpissiksiä kuitenkin.

        enää ketään haukkuisi idiootiksi, koska olet itse osoittautunut samanlaiseksi jo monta kertaa. Kyllä monille metallimusiikinkin kuuntelu on muoti-ilmiö teininä, mutta vanhemmiten sekin voi jäädä pois.


      • Totuuden Oikea Käsi
        en täällä kirjoitti:

        enää ketään haukkuisi idiootiksi, koska olet itse osoittautunut samanlaiseksi jo monta kertaa. Kyllä monille metallimusiikinkin kuuntelu on muoti-ilmiö teininä, mutta vanhemmiten sekin voi jäädä pois.

        se ei ole muoti-ilmiötä nähnytkään.


      • sen
        Totuuden Oikea Käsi kirjoitti:

        se ei ole muoti-ilmiötä nähnytkään.

        todistat?


    • strinGit
    • justiinsajoo

      sää varmaan kuuntelet jotaki ari sillanpäätä pässi

    • Oikeassa

      Tänään viimeksi tuli MTV:ltä Join Me video, ja ei voi muuta sanoa, kuin että HYI.

      Ville ilmeilee siinä ah uh niin "sexyst" ja ihqst ja alaikäisten pikkupöksyt kastuvat.

      • .........

        Voin vain ilmaista hämmästykseni siitä, että katsot jotakin sellaista, mistä et pidä (!?!). Luuletko tosiaan saavasi MTV:stä irti jotain muuta kuin teineille suunnattua ns. pehmopornoa? (Henk. koht. en ole huomannut kyseisen musavideon yrittävän olla mitenkään 'hot'.)


    • ...

      Tuodaanpas nyt omakin mielipide mukaan.
      Eli itseäni ei haittaa yhtään, jos joku ei pidä jostain asiasta, josta minä. Mutta tuollaisen, täysin mielipiteeseen perustuvan asian, kertominen totuutena on todella harkitsematonta.
      Jos nyt tiedät totuuden, niin voisit samalla sitten sanoa totuuden siitä, mikä on hyvää ja oikeaa musiikkia.
      Tietysti myös HIM:llä on näitä "pissisfaneja". Mutta entäpä jos sitä sinun suosikkibändistäsi tulisi näiden "pissisten" suosikkin? Muuttuisiko se "pissibändiksi", ja silloin sinä lopettaisit sen kuuntelemisen?

      Ja onko tuollainen paskaksi haukkuminen sinun mielestäsi rakentavaa keskustelua? Mielummin esittäisit perusteluja jo ensimmäisessä viestissä.

    • Kuuntelen sitä mitä haluan!

      MITÄ V***N väliä sillä on ketkä HIM:ä kuuntelee?!? Sillä mä tykkään HIM:stä ja voit luokitelle mut ihan rauhassa "Goottilissuks" jos haluut vaikken sellanen olekkaan!! Ja samoin monet muutkin!! Ihmiset tykkää erilaisesta musiikista ja koeta kestää se!!!! Ja jos et oo sattunu huomaamaan nii HIM on yks menestyneimmistä suomalais bändeistä maailmalla!!!
      Jos se sua vaivaa niin paljon, nii miks sä siitä tänne tuut itkemään?!?

      • mikä....

        teinipurkaus :P


      • jjfklsdj

        Oon sun kaa ihan samaa mieltä!! alkaa vi*****a toi jauhaminen


      • wfqsvaw
        jjfklsdj kirjoitti:

        Oon sun kaa ihan samaa mieltä!! alkaa vi*****a toi jauhaminen

        JOS SUA "DFJKLSDFJ" ALKAA VITUTTAA TUO JAUHAMINEN NIIN MIKS SIT OOT TÄÄLLÄ?? VIE NOI EI HIMISTÄ TYKKÄÄVÄT ELI SUN KAVERIT ELI PISSIKSET ELISE IKÄ ITE OOT POIS KANS!!


      • Him fani

        Oon IHAN samaa mieltä älä tuu tänne valittaa jos on noin kauheeta. Ja taidat olla itte semmone poppissis ku siitä valitat!!!!!!!!!!!! HIm on todellakin menestynein suomalainen bändi maailmalla ja sun on turha siin alkaa elvistelee et puhuisit muka totta!!!!!!!!!!!!! Tää mitä mä ja Kuuntelen sitä mitä haluan! sano on totuus HIMistä et älä siinä v***u ala valittaaaaaaaaa!!!!!


    • ...

      Ihmiset kuuntelee eri musiikkia. Toi on mielipide asia eikä siitä voi kiistellä tai ei siitä oo mitään totuutta. Ei sitä voi kirkossa kuuluttaa että Him on nyt huono bändi ja sitä ei voi enää kukaan kuunnella? Ite en kauheesti Himistä perusta mutta antaa ihmisten tykätä siitä musasta mistä haluaa...

    • En fanita/ihaile HIMä enkä ...

      Totuuden oikea käsi voi tunkea kummatkin kätensä perseeseensä ja jättää tämän keskustelupalstan rauhaan.Hauku jossain muualla HIM:n faneja,jos huvittaa,mutta älä tule tänne morkkaamaan.

    • himtytto666

      jos teistä him on niin paskaa niin mitä helvettiä te sitten kuuntelette hinttari tuiskua vai jotai pmmptä. lährekää ruotsii ja vetäkää ittenne jojoo. saatanan teini angstit.kukaan ei mollaa himiä.

      • Totuus..

        Sinäkö sen sitten päätät kuka haukku HIMiä? Hahaha!

        Antti Tuiskua? PMMP:tä? Niitäkö sinä kuuntelit ennekuin kaverit sanoi: "Nyt kuunnellaan Himii se on muodis!" ja nyt olet tuollainen mukarankka muotisynkistelijä666. Ei helvetti mikä idiootti.


    • gns

      mä kyllä kuulen että HIMiä kuuntelee monta muutakin ku jotku gootti pissikset ja mutta mielipiteensä kullakin :> eikä HIMin musiikki oo enää sellasta viiltely musiikkia ku ennen nyt sitä voi kuunnellla ihmiset laidasta laitaan :D

    • Haloo..

      vittu ihkutuspoppia on just nää "amis" biisit! Him on Love metallia eikä poppia TOLLO! basshunterit jne..on niitä ihkutuksii..vittu joku on ääliö!!

      • Totuus..

        Mitään love metallia ei ole olemassakaan. Se on pelkkä Ville Valon keksimä markkinointikikka.

        HIM on nimenomnaan ihkutuspoppia, vaikka te faniteinit ette sitä myönnäkkään/kestäkkään.


      • ja se toinen totuus
        Totuus.. kirjoitti:

        Mitään love metallia ei ole olemassakaan. Se on pelkkä Ville Valon keksimä markkinointikikka.

        HIM on nimenomnaan ihkutuspoppia, vaikka te faniteinit ette sitä myönnäkkään/kestäkkään.

        Ensin sanot ettei lovemetallia ole, sitten jo sanot sen olevan jotakin (markkinointikikka)! Heh! Miten muka sellainen asia, jota ei ole olemassa, voi olla markkinointikikka tai mitään muutakaan?

        Ai niin, ja mitä se "ihkuttaminen" oikein on? Mä oon sitä kauan miettinyt, mitä se on, kun siitä paljon mm. tässä keskustelussa on puhuttu. Olen vain viisitoistavuotias tyttö enkä voi tietää, joten sinä kun tunnut tietävän, kerro ihmeessä.


      • Totuus..
        ja se toinen totuus kirjoitti:

        Ensin sanot ettei lovemetallia ole, sitten jo sanot sen olevan jotakin (markkinointikikka)! Heh! Miten muka sellainen asia, jota ei ole olemassa, voi olla markkinointikikka tai mitään muutakaan?

        Ai niin, ja mitä se "ihkuttaminen" oikein on? Mä oon sitä kauan miettinyt, mitä se on, kun siitä paljon mm. tässä keskustelussa on puhuttu. Olen vain viisitoistavuotias tyttö enkä voi tietää, joten sinä kun tunnut tietävän, kerro ihmeessä.

        Oletko ihan oikeasti noin tyhmä, vai yritätkö provoilla? Jos olet tosissasi voin vastata kysymykseesi.


      • hehehehehee
        Totuus.. kirjoitti:

        Oletko ihan oikeasti noin tyhmä, vai yritätkö provoilla? Jos olet tosissasi voin vastata kysymykseesi.

        olen saanut hyvät naurut tästä keskustelusta!

        Kiitos siitä!

        Terveisin HIM"fani", joka aina välillä kuuntelee bändin vanhempaa tuotantoa. Uudet on vähän turhan kevyiksi mennyt, toivoin jo et LM olisi ollut rankempaa, kuten pitin olla.. Noh olihan se DS&BH verrattuna, mutta LM alkoi mielestäni bändin musiikillinen alamäki. Liian ylituotettua, kevyttä mun makuun. Toisaalta LM puuttu jokin HIMille aiemmista levyistä tuttu juttu, jota jäin kaipaamaan. DL on joitakin ihan hyviä biisejä (vampiren liveversio parempi ja ramkempi :), killing menee, bhtcd samoin), mutta ei niitä kuuntele ku silloin tällöin.

        Taidan vanhentua ;) Toisaalta HIM oli mulle tuolloin DS&BH aikana portti raskaaseen musaan. Ja sillä tiellä ollaan edelleen!


      • V***U
        hehehehehee kirjoitti:

        olen saanut hyvät naurut tästä keskustelusta!

        Kiitos siitä!

        Terveisin HIM"fani", joka aina välillä kuuntelee bändin vanhempaa tuotantoa. Uudet on vähän turhan kevyiksi mennyt, toivoin jo et LM olisi ollut rankempaa, kuten pitin olla.. Noh olihan se DS&BH verrattuna, mutta LM alkoi mielestäni bändin musiikillinen alamäki. Liian ylituotettua, kevyttä mun makuun. Toisaalta LM puuttu jokin HIMille aiemmista levyistä tuttu juttu, jota jäin kaipaamaan. DL on joitakin ihan hyviä biisejä (vampiren liveversio parempi ja ramkempi :), killing menee, bhtcd samoin), mutta ei niitä kuuntele ku silloin tällöin.

        Taidan vanhentua ;) Toisaalta HIM oli mulle tuolloin DS&BH aikana portti raskaaseen musaan. Ja sillä tiellä ollaan edelleen!

        Kuule jos joku vaittä et HIM on ihkutuspoppia nii sit oot kyl vitunmoinen imuli!!!!! Him ei oo mitää poppia vaan metallia. Ja tiedoks kuuntelen HIMiä ja olen ehkä vähäsen gootti mut en pissis ja jos joku sanoo et HIM-fanit on pissiksiä nii haistakoot paskan!!!!


      • rallatilaa
        V***U kirjoitti:

        Kuule jos joku vaittä et HIM on ihkutuspoppia nii sit oot kyl vitunmoinen imuli!!!!! Him ei oo mitää poppia vaan metallia. Ja tiedoks kuuntelen HIMiä ja olen ehkä vähäsen gootti mut en pissis ja jos joku sanoo et HIM-fanit on pissiksiä nii haistakoot paskan!!!!

        on melkoista poppia, mutta ei se mitään.. kyllä se muhun menee.
        Olenko ainoa kenen mielestä tämä Himin uusin albumi ja Disco Ensemblem viimeisin tuotos muistuttavat monen biisin kohalla huomattavan paljon toisiaan. Molemmat bändit menneet aika popahtavaan suuntaan.


    • juujoo

      kyllä miehenä odotan uutta matskua HIMiltä

    • Sandree

      Jokainen levy pitää sisällään omat jujunsa, eivät aukene parilla kuuntelulla.Vaikka viimeisin tuotos onkin "popahtavaa", on siinä suuria oivalluksia kunhan ne vaan sieltä löytää. Scream worksista akustinen versio tuo kappaleet ihan uudelle levelille. Kuunnelkaa ja nauttikaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe