Hirsimökki - Valkeala Utti
Vuokrataan joen rannalta hirsirunkoinen n. 70 m2 mökki jossa tupa, keittiö, parvi, wc pukuhuone, sauna.
Hiekkapohjainen ranta, laituri, soutuvene, sopii lapsille. Tilava piha, nuotiopaikka, puuvaja.
Puulämmitteinen sauna, parvella 2 sänkyä, tuvassa vuodesohva.
Varustus: sähkövalo, sähköliesi, sähköjääkaappi, sähkölämmitys, saunassa lattialämmitys, kylmä ja lämmin
vesijohtovesi, suihku, WC, mikroaaltouuni, TV.
Etäisyydet: Helsinki 160 km, Kouvola 20 km, kauppa/huotoasema/ravintola 5 km, linja-auto 3,5 km, naapuri 100 m.
Vuokra: 1 viikko 300 euroa, 2 - x viikkoa: 250 euroa / viikko. Juhannusviikko 400 euroa. Varausmaksu 100 euroa.
Kuvat ja lisätietoa sähköpostilla [email protected] tai 040-7497936 iltaisin.
Vuokrataan mökki - Valkeala
Mankinvirta
2
883
Vastaukset
- ulla
Hei! Onko viikko 26 ensi kesänä jo varattu? Jos ei niin kiinnostais saada kuvia sähköpostiin... [email protected] Moi! Ulla
- ludmila.saarinen
Hei!
Onko se mökki vuokrattavissa 12.8. alkaen?
Mistä löytyy mökin kuvia?
Kiitos ja terv.,
Ludmila Saarinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305