Kärpät mökillä

Anselmus...

Kärpät ovat vallanneet mökin saunahuoneen, ja ovat niin vihaisia että sähisevät ja hyökkäilevät jos menee lähelle!
Miten kärpät saisi häädettyä ilman tappamista???

9

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muukaan

auta kuin rakentaa uusi saunahuone.Ole iloinen ettei teillä ainakaan hiiristä ole riesaa.

• ja luonnon elämys

Ajattele, pääset seuraamaan kärppäperheen elämää.
      Jos teillä oravia, niin mikäpä hienompi luontokokemus, kuin nähdä kärpän saalistavan oravaa?

• niitä

oravia saalistaa.

• hieno on kärppäkin
        niitä kirjoitti:

oravia saalistaa.

Jotain se kärppäkin saalistaa elääkseen, joten hienoja luontoelämyksiä odotettavissa, kertakaikkiaan.
        Olisit iloinen, ei jokapoika pääse seuraamaan noin läheltä.

• asiaan
        hieno on kärppäkin kirjoitti:

Jotain se kärppäkin saalistaa elääkseen, joten hienoja luontoelämyksiä odotettavissa, kertakaikkiaan.
        Olisit iloinen, ei jokapoika pääse seuraamaan noin läheltä.

kärpät eivät metsästä oravia.Luultavasti olen jo saanut nauttia luonnosta enemmän kuin sinä koskaan tulet tekemään.

• niittaa ne
        asiaan kirjoitti:

kärpät eivät metsästä oravia.Luultavasti olen jo saanut nauttia luonnosta enemmän kuin sinä koskaan tulet tekemään.

Kärpät nurin vaan sitten, mitäs siinä ihmettelemään, kun on elämykset jo lakkarissa.
        Ota piekkariin niitä rottahaulipanoksia, ei mene saunan seinät reijille.

• olla
        niittaa ne kirjoitti:

Kärpät nurin vaan sitten, mitäs siinä ihmettelemään, kun on elämykset jo lakkarissa.
        Ota piekkariin niitä rottahaulipanoksia, ei mene saunan seinät reijille.

ihan suuria ongelmia asettaa asioita järjellisesti ymmärrettävään muotoon?Ei se aina riitä mitä kaveri on joskus sanonut,etenkin jos on vähän takapajulle jäänyt kaveri.Kannattais keskittyä vähän enemmän mitä toiset ovat kirjoittaneet ja mistä yleensäkin on kysymys,etenkin jos on vähän vaikeaa eritellä asioita toisistaan.

Ei me kaikki voida rottapaukkujen kanssa liehua.Lopettaisit sinäkin.

• paljon muilla
        olla kirjoitti:

ihan suuria ongelmia asettaa asioita järjellisesti ymmärrettävään muotoon?Ei se aina riitä mitä kaveri on joskus sanonut,etenkin jos on vähän takapajulle jäänyt kaveri.Kannattais keskittyä vähän enemmän mitä toiset ovat kirjoittaneet ja mistä yleensäkin on kysymys,etenkin jos on vähän vaikeaa eritellä asioita toisistaan.

Ei me kaikki voida rottapaukkujen kanssa liehua.Lopettaisit sinäkin.

kannata ammuskella. Jos ei ole lupaa aseille, niin ilmakivääri on lupa vapaa vehje. Voihan ne toki myrkylläkin hoitaa, tai yrittää jopa loukuttaa. Mutta joka asiata saa ongelman, kun ei äly riitä ratkomaan. Tyhmä kysymys alkujaankin, voiko sellaiseen odottaa muunlaisia vastauksia.

• bongarien osastolta
        paljon muilla kirjoitti:

kannata ammuskella. Jos ei ole lupaa aseille, niin ilmakivääri on lupa vapaa vehje. Voihan ne toki myrkylläkin hoitaa, tai yrittää jopa loukuttaa. Mutta joka asiata saa ongelman, kun ei äly riitä ratkomaan. Tyhmä kysymys alkujaankin, voiko sellaiseen odottaa muunlaisia vastauksia.

puuliiterin asukista juttu. Kärpät, näädät ja lumikot kai kaikki samantapaisia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe