joko otsikossa tai nimimerkin kohdalla saa aikaan useita kymmeniä vastauksia? Kyseessähän on vaan ihan yhtä luonnollinen asia kuin vessassa käynti.
Kertokaahan miksi
22
1003
Vastaukset
- ei oo parveketta
nihilistit haluu et polttajat roikkuu ikkunoissa polttamassa tupakkaa.ne oottaa et niist osa putoo ikkunasta,sillee polttajien määrä vähenee.
- kuka stelaa
Meillä röökirääpäleistä lyödään innolla vetoa. Kuka stelaa ekana. Kertoimet 2-5.
Yksi köhii jo siihen malliin,että olisko ennen jussii eka potinjako!- The Rat
Mitä on stelaaminen? Näppihäiriöinen delaaminen? Mutta kahteen kertaan?
- sama
Yhtä luonnollinen asia kuin vessassakäynti? Oletko ajatellut yrittää vessassakäyntilakkoa? Ei ole sama asia. Minä en ymmärrä tupakanpolttoa ollenkaan, mitä vitun järkeä on tehdä jotain niin turhaa? Saada mielihyvää myrkystä? No ei ne namitkaan mitään terveellisiä ole, mutta aika harva niitä syö montaa kertaa päivässä.
- ......
Sitä se on kun ihmiset eivät koskaan tule ymmärtämään tai suvaitsemaan mitään erilaista. Eihän kukaan lapseton välitä päiväkodeista, ne jotka eivät kirjastossa käy haluavat lakkauttaa sellaiset, mielestään turhakkeet.
Jos olisikin kyse siitä, että tupakoitsijat ihan pahaa pahuttaan tupakoivat sinua kiusatakseen niin ymmärtäisin puolestani sinua. - Umpioasuja
...... kirjoitti:
Sitä se on kun ihmiset eivät koskaan tule ymmärtämään tai suvaitsemaan mitään erilaista. Eihän kukaan lapseton välitä päiväkodeista, ne jotka eivät kirjastossa käy haluavat lakkauttaa sellaiset, mielestään turhakkeet.
Jos olisikin kyse siitä, että tupakoitsijat ihan pahaa pahuttaan tupakoivat sinua kiusatakseen niin ymmärtäisin puolestani sinua.Minä laitan joka päivä töistä palattuani kalanmaksaöljyllä kyllästettyjä kengännauhoja parvekkeelleni kytemään. Näin osoitan hyväksyväni sen, että en voi käyttää parvekettani naapurin tupakoinnin aiheuttaman savun vuoksi.
Tämähän on täysin luonnollista ja verrattavissa esim. pytyllä pieremiseen. - teille tullee
Umpioasuja kirjoitti:
Minä laitan joka päivä töistä palattuani kalanmaksaöljyllä kyllästettyjä kengännauhoja parvekkeelleni kytemään. Näin osoitan hyväksyväni sen, että en voi käyttää parvekettani naapurin tupakoinnin aiheuttaman savun vuoksi.
Tämähän on täysin luonnollista ja verrattavissa esim. pytyllä pieremiseen.tämä: vaan,näin: Tässä eräänäpäivänä, vein tuttavalleni tupakkalaatikon ja sytyttimen, taas juopotellut kaikk`loppu. Asuu kerrostalossa 2krs. Kun astuin porraskäytävään karmea tupakanhaju, joka voimistui noustessani portaita. Kun astuin huoneistoon paksusavuverho iski vastaani. Sieltähän se tupakanhaju oli leijaillut rappukäytävään. Avasin välittömästi parvekkeenoven ja moitin häntä. Sanoin että kun olet selvä et sisällä polta.Nyt haisee rappukäytäväkin tupakalle. Hän tupakoi selvinpäin parvekeella eikä silloin haise rappukäytävä tupakalle. Sehän leijailee kaikkialle. Älkää hyvätihmiset kaivako itsellenne kuoppaa. Eli parempi jos tupakoivat polttavat parvekeella, voimme me muutkin nauttia puhtaasta ilmasta asunnoissamme. Parvekeelta se leijuu tuulenmukana avaruuteen. Joten paljonparempi kun ihmiset eivät polta huoneissaan, johon se jää leijumaan ja leviää koko taloon esim. tässä tapauksessa rappuun. Omassa huoneistossaan kun varmasti saa polttaa viimeiseen tappiin ?. Tämä vain on minun ajatus, kuinka tulee todellisuudessa käymään. Sitten on vitsit vähissä. Kuinka sitten suu pannaan.
- ex-smoker
Niin, käsittämätöntä miten noinkin normaaliin asiaan saa nykyään puuttua arvostelevasti. Eikö riitä, että tupakoitsijoita syrjitään jo kaikkialla muualla.
Itse lopetin tupakoinnin oma-aloitteisesti vuoden vaihtuessa. Ja hyvin on mennyt, kiitos vaan! Silti en käsitä, mikä oikeuttaa tupakoimattomat tähän kiihkoiluun ja toisten panetteluun. Sama kun minä rasvakäry-kammoisena kiihkoilisin siitä, että naapurin tätsä ei saa paistaa enään yhtäkään kyljystä keittiössään ikkuna auki.
Tupakoitsijan etuoikeus on saada polttaa edes omalla parvekkeellaan, jos kerran läskitkin saa syödä julkisesti!- -sitä-
syöpää aiheuttaa? Tuapakka vaiko rasvankäryt taikka toisten ihmisten läskit? Mulla ainakaan eivät kenekään läskit ole tunkeutuneet ikkunoista ja ovista sisään ellen ole erikseen kutsunut. Mutta tuo naapurin karsea röökinsavu ja -haju kyllä tuppaa sisälle joka kymmenes minuutti ja ihan kutsumatta. Tässä vaan passiivisena poltellaan toisten tupakit vaikkei yhtään huvittaisi. YRJÖ! OKSENNUS ja vaikka mikä kamala olo tuosta tulee. Ihan hirveetä kuitenkin.
- ....
-sitä- kirjoitti:
syöpää aiheuttaa? Tuapakka vaiko rasvankäryt taikka toisten ihmisten läskit? Mulla ainakaan eivät kenekään läskit ole tunkeutuneet ikkunoista ja ovista sisään ellen ole erikseen kutsunut. Mutta tuo naapurin karsea röökinsavu ja -haju kyllä tuppaa sisälle joka kymmenes minuutti ja ihan kutsumatta. Tässä vaan passiivisena poltellaan toisten tupakit vaikkei yhtään huvittaisi. YRJÖ! OKSENNUS ja vaikka mikä kamala olo tuosta tulee. Ihan hirveetä kuitenkin.
kuinka paljon liikalihavuus on yleistynyt kuolemaan johtavana syynä. Tupakointi on yhtä paha homma. Mutta sehän olisi kamalaa mennä naapurin 100 kiloselle eukolle kertomaan, että hyi kun olet läski, älä syö noin paljon. Onhan se näköhaitta ja vielä todella epäterveellistä
- -että
.... kirjoitti:
kuinka paljon liikalihavuus on yleistynyt kuolemaan johtavana syynä. Tupakointi on yhtä paha homma. Mutta sehän olisi kamalaa mennä naapurin 100 kiloselle eukolle kertomaan, että hyi kun olet läski, älä syö noin paljon. Onhan se näköhaitta ja vielä todella epäterveellistä
minua ei pätkääkään häiritse kenenkään läskit ja liikalihavuus, mutta tuo häiritsee kun pitää haistella päivästä toiseen toisten ihmisten tupakointia. Se todellakin rassaa ja pahasti, eikä toisten ihmisten läskit. Miten joku voi olla noin naivi että vertaa tupakointia lihavuuteen. Siinä ihminen tuhoaa vain omaa terveyttään, toisin kun tupakoitsija joka tuhoaa läheisten ja naapureidenkin terveyden. Oikeita ällötyksiä nuo tupakoivat ääliöt!
- lihava lopettanut
-että kirjoitti:
minua ei pätkääkään häiritse kenenkään läskit ja liikalihavuus, mutta tuo häiritsee kun pitää haistella päivästä toiseen toisten ihmisten tupakointia. Se todellakin rassaa ja pahasti, eikä toisten ihmisten läskit. Miten joku voi olla noin naivi että vertaa tupakointia lihavuuteen. Siinä ihminen tuhoaa vain omaa terveyttään, toisin kun tupakoitsija joka tuhoaa läheisten ja naapureidenkin terveyden. Oikeita ällötyksiä nuo tupakoivat ääliöt!
No mitä mieltä olet pakokaasuista, jos sinua oma terveys noin kiinnostaa. Tiedätkö yhtään miten pakokaasu-laskeumat altistavat syövälle? Niin, että siitä vaan pikku-Eemeliä rattaissa työntelemään keskustaan. Pakokaasut ovat sitäpaitsi raskaampaa ja haitallisempaa kuin tupakan savu, mikä haihtuu kohtuullisen nopeasti ilmaan.
Jos et kestä tupakkaa haistella, miksi et laita ikkunoita kiinni ja turvaudu ilmastointiin. Jos taas savu kantautuu kotiinne juuri ilmastoinnin kautta, syy tuskin on tupakoitsijassa, vaan rakennuttajassa, HALOO!!!! Hiukan järkeistystä nyt tähänkin.
Luuletko oikeasti, että kahdeksannessa kerroksessa asuva lähtee aina ulos tupakalle niksoissaan?!!! Etenkin kun saa siellä seisoskellessaan osaksi vain paheksuvia katseita. Kyllä liihalihavuus on yhtä halveksuttavaa kuin tupakointi !!! - Lihava raitis juoppo
lihava lopettanut kirjoitti:
No mitä mieltä olet pakokaasuista, jos sinua oma terveys noin kiinnostaa. Tiedätkö yhtään miten pakokaasu-laskeumat altistavat syövälle? Niin, että siitä vaan pikku-Eemeliä rattaissa työntelemään keskustaan. Pakokaasut ovat sitäpaitsi raskaampaa ja haitallisempaa kuin tupakan savu, mikä haihtuu kohtuullisen nopeasti ilmaan.
Jos et kestä tupakkaa haistella, miksi et laita ikkunoita kiinni ja turvaudu ilmastointiin. Jos taas savu kantautuu kotiinne juuri ilmastoinnin kautta, syy tuskin on tupakoitsijassa, vaan rakennuttajassa, HALOO!!!! Hiukan järkeistystä nyt tähänkin.
Luuletko oikeasti, että kahdeksannessa kerroksessa asuva lähtee aina ulos tupakalle niksoissaan?!!! Etenkin kun saa siellä seisoskellessaan osaksi vain paheksuvia katseita. Kyllä liihalihavuus on yhtä halveksuttavaa kuin tupakointi !!!Olen asunut tässä kämpässä 15 vuotta. Kertaakaan minua ei ole kiusannut esim. pakokaasujen haju, naapurien tupakanlöyhkä sen sijaan päivittäin. Nyt on kyse nimenomaan välittömästi aistittavissa olevasta myrkyllisestä paskanhajuisesta tupakansavusta, joka pilaa asumisviihtyvyyden ja imeytyy tekstiileihin.
Ilmaston pilaantuminen on täysin eri asia, joka ei kuulu tähän keskusteluun. Samoin sodat, taudit, nälänhädät, luonnonmullistukset ja muut asiat, jotka ovat aina olemassa. Ne vain eivät tunkeudu asuntooni, ellen sitten avaa televisiota.
Jokainen tappakoon itsensä millä lystää, ampumalla, hirttämällä, syömällä, juomalla tai tupakoimalla. Tosiasia on se, että ainoastaan viimeksimainittu tapa pilaa elinympäristön. - Jymmärrän?
Lihava raitis juoppo kirjoitti:
Olen asunut tässä kämpässä 15 vuotta. Kertaakaan minua ei ole kiusannut esim. pakokaasujen haju, naapurien tupakanlöyhkä sen sijaan päivittäin. Nyt on kyse nimenomaan välittömästi aistittavissa olevasta myrkyllisestä paskanhajuisesta tupakansavusta, joka pilaa asumisviihtyvyyden ja imeytyy tekstiileihin.
Ilmaston pilaantuminen on täysin eri asia, joka ei kuulu tähän keskusteluun. Samoin sodat, taudit, nälänhädät, luonnonmullistukset ja muut asiat, jotka ovat aina olemassa. Ne vain eivät tunkeudu asuntooni, ellen sitten avaa televisiota.
Jokainen tappakoon itsensä millä lystää, ampumalla, hirttämällä, syömällä, juomalla tai tupakoimalla. Tosiasia on se, että ainoastaan viimeksimainittu tapa pilaa elinympäristön.Ei savun vaarallisuus, vaan sen haju se kiristää ihmisten pinnaa, ymmärrän kyllä, mutta kun maailmassa on hajuja. Eri yksilöitä kiusaavat eri hajut, joku inhoaa toista ,toinen, toista hajua. Todella jos puhumme passiivisesta myrkkykaasujen saamisesta, Pienhiukkaset tappavat ja aiheuttavat enemmän kuolemaa ja sairauksia kuin tupakka konsanaan. Mutta kun ne eivät haise samanlailla ja eivät ole seinän tai ylä/alakerran tekemiä. Mutta kuitenkin ihmisten. Eivät ihmiset lähde taloistaan kaduille vittuilemaan autoilijoille. On helpompaa kitistä pihayhteisössä ja saada elinikäinen katkeruus itseensä sekin aiheuttaa sairauksia jos aina mielimaassa. Iloitkaa oi rakkaat ihmiset kesästä ja jalkapallosta. Katsokaa tulevaisuuteen iloisin avoimin mielin naapuritkin hymyilee. SIUNAUSTA teille kaikille siunatkaa itsenne ja pyytäkää taivaanisältä itsellenne hyväämieltä. siinä on jo paljon, hyvin paljon ja se auttaa teitä jaksamaan arkisessa aherruksessanne. Kiitos.
- lihava lopettanut
Lihava raitis juoppo kirjoitti:
Olen asunut tässä kämpässä 15 vuotta. Kertaakaan minua ei ole kiusannut esim. pakokaasujen haju, naapurien tupakanlöyhkä sen sijaan päivittäin. Nyt on kyse nimenomaan välittömästi aistittavissa olevasta myrkyllisestä paskanhajuisesta tupakansavusta, joka pilaa asumisviihtyvyyden ja imeytyy tekstiileihin.
Jokainen tappakoon itsensä millä lystää, ampumalla, hirttämällä, syömällä, juomalla tai tupakoimalla. Tosiasia on se, että ainoastaan viimeksimainittu tapa pilaa elinympäristön.Jälleen kerran. Valita isännöitsijälle, älä tupakoitsijalle, jonka viimeinen oikeus tässä maailmassa on polttaa edes omalla parvekkeellaan.
Ei saa polttaa sisällä, ei ulkona oven edesssä, ei kahviloissa, ei kotipihalla metsän vieressä, missä naapurin täti ulkoiluttaa koiraansa.
Jos haluat polttaa, sinun tulee myös juoda. Vielä kun voi polttaa baareissa, ravintoloissa jo todella rajoitetusti. Köyhän huvi on siirretty suoraan ökyille, jotka saavat kyllä tuprutella vielä kabineteissaan, tosin keräävät kuulemma jo sielläkin paheksuvia katseita.
Mitään ryhmittymää ei ole syrjitty niin järjestelmällisesti kuin tupakoitsijoita. Olen itse valmis marssimaan heidän rinnallaan oikeuksia vaatien, vaikken enään poltakaan. Oikeudenmukaisuus on se, minkä pitäisi ajaa ihmisiä asialle!!!!! - onkin
Jälleen kerran. Valita isännöitsijälle, älä tupakoitsijalle, jonka viimeinen oikeus tässä maailmassa on polttaa edes omalla parvekkeellaan.
Ei saa polttaa sisällä, ei ulkona oven edesssä, ei kahviloissa, ei kotipihalla metsän vieressä, missä naapurin täti ulkoiluttaa koiraansa.
Jos haluat polttaa, sinun tulee myös juoda. Vielä kun voi polttaa baareissa, ravintoloissa jo todella rajoitetusti. Köyhän huvi on siirretty suoraan ökyille, jotka saavat kyllä tuprutella vielä kabineteissaan, tosin keräävät kuulemma jo sielläkin paheksuvia katseita.
Mitään ryhmittymää ei ole syrjitty niin järjestelmällisesti kuin tupakoitsijoita. Olen itse valmis marssimaan heidän rinnallaan oikeuksia vaatien, vaikken enään poltakaan. Oikeudenmukaisuus on se, minkä pitäisi ajaa ihmisiä asialle!!!!!se entinen tupakoija. Joko kuollut ja kuopattu taikka muuten vain lopettanut.
Kyllä se nyt vaan niin on että ihmisten pitäisi saada haistella ja hengittää raitista ja hajutonta ilmaa. Ilman että heitä joku yrittää jatkuvasti myrkytellä jostain suunnasta, kuten tupakoivat kuvittelevat saavansa tehdä. Puolustele sinä, lihava lopettanut, ketä puolustelet. Oikeus se tässä maaailmassa on tupakoivallakin, miksei sillä tupakoimattomalla siis, nauttia puhtaasta ilmasta, miksei se tupakoiva lopeta ennenkun heittää henkensä siihen tupakointiin?
Typerää on puolustella tupakointia, vaikka olisi kuinka itse sen pahan tavan lopettanut. Silloin pitäisi jopa ymmärtää mistä on kyse. Huume on huume eikä muuksi muutu vaikka mitä tekisi. Mikään muu aine ei aiheuta niin nopeasti riippuvuutta kuin tupakka.
Mutta hei! Siitä tavasta voi päästä irti. Minäkin pääsin, enkä todellakaan haluaisi sitä myrkkyä kotiini toisten tupakoitsijoiden kautta, vaikka tykkäävät kuinka että parvekkeella tupakointi on heidän oikeutensa. Kotonani sentään haluaisin että ilma olisi sellaista "hengitettävää" kuitenkin. Ja sitä se ei ole jos tupakoijat käryttelevät parvekkeillaan. Lisäksi haluaisin itsekin nauttia parvekkeestani edes joskus, mutta käytännössä se on mahdotonta kun joka viides minuutti joku käryttelee kessuaan "omalla" parvekkeellaan, se savu vaan makailee minun parvekkeellani ties kuinka pitkään.
* - lihava lopettanut
onkin kirjoitti:
se entinen tupakoija. Joko kuollut ja kuopattu taikka muuten vain lopettanut.
Kyllä se nyt vaan niin on että ihmisten pitäisi saada haistella ja hengittää raitista ja hajutonta ilmaa. Ilman että heitä joku yrittää jatkuvasti myrkytellä jostain suunnasta, kuten tupakoivat kuvittelevat saavansa tehdä. Puolustele sinä, lihava lopettanut, ketä puolustelet. Oikeus se tässä maaailmassa on tupakoivallakin, miksei sillä tupakoimattomalla siis, nauttia puhtaasta ilmasta, miksei se tupakoiva lopeta ennenkun heittää henkensä siihen tupakointiin?
Typerää on puolustella tupakointia, vaikka olisi kuinka itse sen pahan tavan lopettanut. Silloin pitäisi jopa ymmärtää mistä on kyse. Huume on huume eikä muuksi muutu vaikka mitä tekisi. Mikään muu aine ei aiheuta niin nopeasti riippuvuutta kuin tupakka.
Mutta hei! Siitä tavasta voi päästä irti. Minäkin pääsin, enkä todellakaan haluaisi sitä myrkkyä kotiini toisten tupakoitsijoiden kautta, vaikka tykkäävät kuinka että parvekkeella tupakointi on heidän oikeutensa. Kotonani sentään haluaisin että ilma olisi sellaista "hengitettävää" kuitenkin. Ja sitä se ei ole jos tupakoijat käryttelevät parvekkeillaan. Lisäksi haluaisin itsekin nauttia parvekkeestani edes joskus, mutta käytännössä se on mahdotonta kun joka viides minuutti joku käryttelee kessuaan "omalla" parvekkeellaan, se savu vaan makailee minun parvekkeellani ties kuinka pitkään.
*Muuta omaan taloon, jos niin ärsyttää tai hanki parvekkeelle pöytätuuletin puhaltamaan savut takaisin toiselle puolelle. Ihan sama, kunhan vaan tajuat, että tupakoitsijoilla on oikeus tupakoida edes omalla parvekeellaan, jos missään muualla sitä ei voi enään tehdä. Mikä sinä olet moisen tavan kieltämään. Sama kun minä kävisin uhoamaan, että autojen parkkeeraaminen kaupunki-alueelle on kiellettävä....mukava ajatuksena, muttei kovin solidaarinen.
Voit myös rakentaa parvekkeellesi säleikön, missä kasvatat tuuhean kesäköynnöksen -pitää hyvin savut loitolla! Älä valita, vaan tee asialle jotain! Tilkitse raot ja osta parvekkeellesi vaikka puksipuu haisemaan -johan helpottaa!
Miten itsekäs voi lopettanut olla, jos kuvittelee kaikkien muiden olevan valmiita lopettamaan sauhuttelu samaan aikaan itsensä kanssa.
Niin, ja kyllä se kahvi on varmasti pahin huume. Itse en voi sietää naapurista leijailevaa kahvin löyhkää. En kyllä pidä enään tupakan hajustakaan, mutta ymmärrän, että muilla on vielä oikeus sauhutteluun, vaiken itse poltakaan. - miinusmerkejä
Jälleen kerran. Valita isännöitsijälle, älä tupakoitsijalle, jonka viimeinen oikeus tässä maailmassa on polttaa edes omalla parvekkeellaan.
Mitään ryhmittymää ei ole syrjitty niin järjestelmällisesti kuin tupakoitsijoita. Olen itse valmis marssimaan heidän rinnallaan oikeuksia vaatien, vaikken enään poltakaan. Oikeudenmukaisuus on se, minkä pitäisi ajaa ihmisiä asialle!!!!!Mene kokaseen mensan testiin paljo on lukemasi, siis miinus 30 tai 150!
Tyhmenpää selitystä ei voi keksiä, kuin röökipelle.
Tykkään kaahaa autolla. Jos joku urpo jää alle, vika urpon. Pitäähän minun saada kaahata, kun tykkään, niin kaahaamisesta.
Kaikki urpot marssimaan minun kaahausoikeuden puolesta! - ongelmia
Muuta omaan taloon, jos niin ärsyttää tai hanki parvekkeelle pöytätuuletin puhaltamaan savut takaisin toiselle puolelle. Ihan sama, kunhan vaan tajuat, että tupakoitsijoilla on oikeus tupakoida edes omalla parvekeellaan, jos missään muualla sitä ei voi enään tehdä. Mikä sinä olet moisen tavan kieltämään. Sama kun minä kävisin uhoamaan, että autojen parkkeeraaminen kaupunki-alueelle on kiellettävä....mukava ajatuksena, muttei kovin solidaarinen.
Voit myös rakentaa parvekkeellesi säleikön, missä kasvatat tuuhean kesäköynnöksen -pitää hyvin savut loitolla! Älä valita, vaan tee asialle jotain! Tilkitse raot ja osta parvekkeellesi vaikka puksipuu haisemaan -johan helpottaa!
Miten itsekäs voi lopettanut olla, jos kuvittelee kaikkien muiden olevan valmiita lopettamaan sauhuttelu samaan aikaan itsensä kanssa.
Niin, ja kyllä se kahvi on varmasti pahin huume. Itse en voi sietää naapurista leijailevaa kahvin löyhkää. En kyllä pidä enään tupakan hajustakaan, mutta ymmärrän, että muilla on vielä oikeus sauhutteluun, vaiken itse poltakaan.muullakin alueella kuin tuon lihavuuden kanssa. Tyhmempää juttua en ole aikoihin lukenut täällä kuin mitä kirjoittelet. Samaa mieltä näkyy joku muukin olevan tuolla. Taidat kärytellä kokoajan ja väliajankin vielä. Tai sitten on verisuonet lopullisesti menneet umpeen, tai sitten läskit estää veren kulun päänuppiin saakka.
- alkuperäisen lähettäjä
Yhdellä sanalla: Parveketupakointi
Hankkikaa elämä- syöpähörhö
Hankittiin elämä. Lopettamalla röökäus. Varjellaan sitä, parvekehörhösyöpähölmöiltä!
- heti kun
päästään haistelemasta toisten tupakoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894