Mitä mä teen ku mä tiedän yhen ukkelin saliksen, se vaan anto sen mulle vaikka en ois halunnu ja sillä on kamaa? En tiiä mitä mä teen ku se ei oo käyny habossa vissiin pitkään aikaan.
MITÄ MÄ TEEN?
Mitä teen?
15
1272
Vastaukset
- oikea-pritnii
Pölli se, kun vielä voit!!! Älä jätä niin hyvää tilaisuutta käyttämättä!
- oikea-pritnii
Jos salis on virheellinen niin ei voi mitään
- vaikka mieti?
Lähetät viestin sille tyypille, jonka salasana sulla on ja kysyt häneltä, miksi hän antoi salasanansa sinulle. Mutta voihan olla, että salasan on virheellinen, että hän antoi keksityn salasanan. :)
Että ensimmäisenä kuitenkin sinuna katsoisin, toimiiko se salasana edes, sillä jos ei toimi, niin sittenpähän voit unohtaa koko jutun. Mutta jos toimii, niin sitten voit kysyä tältä tyypiltä tuon mitä ehdotin.
Mutta mutta mutta, jos pöllit hänen kamansa, voi hän tehä susta rikosilmotuksen ja sä saisit porttikiellon. Ja porttikielto ei ole vain yhdelle hahmollesi, joka rikkeen on tehnyt, vaan siltä koneelta ei voi tulla habboon millään hahmolla. Tosin kaipa tuo voi vaihdella ja porttikiellon pituus..- oikea-pritnii
Kamoja ei korvata jos on antanut saliksensa
Eikä muutenkaan voi tulla rikosta koska käyttäjä itse on antanut saliksensa!! - tiedän saliksen
oikea-pritnii kirjoitti:
Kamoja ei korvata jos on antanut saliksensa
Eikä muutenkaan voi tulla rikosta koska käyttäjä itse on antanut saliksensa!!ei se oo virheellinen salis, kokeilin
- Erkki-Kaisa Kukkelström
Lisää meseesi [email protected]
Myyn mm. Habbitia, hobba toolia, ja Hax-XVI-performance-tool .
Ottaisin sen salasanan kovin mielelläni. Haluaisin testata erästä porttikiellon poisto ohjelmaa siihen, jolla saa bännejä / voi poistaa niitä. Voisitko antaa salasanan ja nimen, ihan tutkimustarkoitukseen? Lisäisin hahmolle kolme samea palkaksi.
Ota pian yhteyttä. :)- Sellaisa
Sellaisia ohjelmia ei olekaan! Yrität vain saada toisia ottamaan keylogger-viruksen ja sitten pöllit kaikkien salasanan!
- tiedän saliksen
varsinaisesti se ei tiiä että mikä mun habbo nimi on koska se ei antanu salista habos
- siivouspalvelu
Pyydät hahmon siivouspalvelu kamuks, ja lähetät saliksen sille! Siis mulle! Sitten huoles olisivat tipotiessään etkä joutuis kärsiin omantunnontuskist!!!!!!
- Esci93
Voit joko pölliä hahmolta kamat tai sitten antaa asian olla. On oikein antaa asian olla, mutta, jos suunnittelet vieväsi kamat, kannattaa lähetellä viestejä hahmolle ja kysellä onko tämä lopettanut ja vasta ehkä kuukauden päästä viedä kamat. Ja, jos tyyppi tulee valittamaan kamojen pöllimisestä, voit aina sanoa, ettei häntä näkynyt ja, että hän oli kertonut salasanansa.
- Anti-G
Mitä järkee pöllii kuukauden päästä!?! Heti vaan kamaa käteen PRKL! Pöllit ja vielä lopuks hankit ikuiset porttarit sille!
- idiootti varma
ÄLÄ kirjaudu sisään hänen hahmollaan.
Unohda koko salasana.
ÄLÄ kerro sitä kenellekään muulle!
Käske kaveriasi vaihtamaan salasana!
Jos noudatat noita ohjeita voit olla hyvällä omalla tunnolla!
Mutta olet melkoinen peelo jos varastat hänen kamansa!
Jos kaverisi haluaa lopettaa habon ja antaa sinulle kamansa hän antaa ne sinulle vaihtomaatissa tai laittaa huoneeseesi! Itse et mene koskemaan hänen hahmoonsa! MUISTAKKIN SE!!- oikea-pritnii
KIRJAUDU sisään hänen hahmollaan.
MUISTA salasana.
KERRO se kaikille! (laita hahmolle ekaks bannit)
KÄSKE kaveriasi menemään bannitulla hahmolla sisään (väitä ensin että sillä on vitusti kamaa)!
Jos noudatat noita ohjeita voit olla hyvällä omalla tunnolla!
Ja olet todella rikas jos varastat hänen kamansa!
Jos kaverisi haluaa lopettaa habon ja antaa sinulle kamansa hän antaa ne sinulle niin että sinä menet hänen hahmollaan sisään ja pöllit sen kamat! Et siis mene ottamaan niitä esim. vaihtomaatista etkä silleen että se laittaa kamat sun huoneeseen! MUISTAKKIN SE!!
- et90
no tietenkin rupeet idiootto käyttään sitä!!!
- vastaus kysymykseesi
Kerro kaverilles että et tiedä miten käyttää tyyppiä. Mutta muista "valhe auttaa aikansa totuus pitää paikkansa"
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462