Hei!
Oletteko Hainanissa käyneet syöneet malarianestolääkitystä? Onko todella tarpeen? Olen menossa Hainaniin heinäkuussa.
Hainan - malaria?
6
1383
Vastaukset
- oot menossa
me vaimokkeen kanssa mennään 6.7 eikä ole aikomus ottaa malarialääkitystä.
- itikka pistää
Kannattaa ottaa se, koska Hainan on pääosin maaseutua, joissa sääsket viihtyvät. Lomakohteet ovat rannalla, jonka takaa maaseutu levittäytyy.
- ottanut
Niin,olen Hainanilla,mannerkiinassa ja thaimaassa lomaillut erinäisiä kertoja ,enkä kyllä ole ottanut malarialääkitystä syystä että malariakantoja on lukuisia ja lääke tehoaa ehkä vain yhteen.Joistakin alan julkaisuista olen lukenut että väärä malarialääke saattaa jopa olla sikäli vaarallinen kun se voi muuttaa tartunnan oireita ja hoidon aloittaminen viivästyy.Malariatartunnasta on selkeät oireet ja tauti on hoidettavissa.Kun kuume nousee 39 paikkeille niin sitä luonnostaan hakeutuu lääkäriin ja taudin diagnosisointi on selkeämpää ja sopivan täsmälääkityksen määrääminen helppoa kun oireet on tunnistettavissa.Paras suojaus on käyttää pitkähihaista ja pitkälahkeista vaatetusta pimeän aikaan ulkona.Se on kuitenkin jokaisen harkittava omalta kohdaltaan miten menettelee mutta näin mä olen tehnyt.Lisäksi noissa malarian ennakkolääkityksissä on usein hankalia sivuvaikutuksia.
- Rod Pokes
Olin Hainanilla viime syksynä, enkä ottanut mitään malarialääkitystä. Jos olette aivan varman päälle pelaajia, ottakaa rokote myös dengue-kuumetta vastaan.
- api
Mistä sellaisen rokotteen saa? Mä kun luulin ettei siihen ole erityistä lääkitystä tai rokotetta.
- aasiasta
api kirjoitti:
Mistä sellaisen rokotteen saa? Mä kun luulin ettei siihen ole erityistä lääkitystä tai rokotetta.
Samaa ihmettelin minakin, etta onko Dengue kuumeeseen rokote.... en ole kuullut, mutta en olekaan laakari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882