dida

minä vain

Onko kenelläkään kokemusta tuon nimisestä uutuustuotteesta?

16

32101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pallomaha

      Ei ole vielä, mutta ajattelin ostaa. Kuulosti oireet samoilta tuossa mainoksessa, kuin mitä itseltäni löytyy. Pitääkin kertoa sitten, kun olen niitä vedellyt, että vaikuttaako. Aikaa siihen tosin vielä menee, kuuri kestää n.3 viikkoa

    • möhömaha

      Aloitin just eilen kuurin hyvin toiveikkaana.:) Korjaus kuurin kestoon: ensin syödään 30pv 3 tablettia päivässä, sen jälkeen 1 tab/pv mikäli haluaa jatkaa.

      • kayja

        juuri sain päätökseen kuukauden kuurin ja hain uuden. eli nyt otan vain yhden tabletin päivässä. Mulle on ainakin auttanut. Enää ei oo niin paljon ilmavaivoja eikä turvota koko ajan. Vatsakin toimii suht normaalisti. Ja mikä parasta makeanhimo on ohi. ei tartte enää kaupassa ostaa suklaata joka kerta, ja tuntuu kuin ois painokin pudonnut.
        No mä en oo kullä kovin tarkkaan katellu syömisiäni, vaalean leivän oon jättäny pois, ja vähentänyt esim. piimän juomista. Samoin ainainen himoni Coca-colaan on poissa... =)

        että auttoi ainakin minulla. Vielä söin ilmavaivoihin pahimpana aikana apteekista saatavaa valmistetta jonka nimeä en nyt muistaa, otettiin ennen ruokailua.


      • kölitahna
        kayja kirjoitti:

        juuri sain päätökseen kuukauden kuurin ja hain uuden. eli nyt otan vain yhden tabletin päivässä. Mulle on ainakin auttanut. Enää ei oo niin paljon ilmavaivoja eikä turvota koko ajan. Vatsakin toimii suht normaalisti. Ja mikä parasta makeanhimo on ohi. ei tartte enää kaupassa ostaa suklaata joka kerta, ja tuntuu kuin ois painokin pudonnut.
        No mä en oo kullä kovin tarkkaan katellu syömisiäni, vaalean leivän oon jättäny pois, ja vähentänyt esim. piimän juomista. Samoin ainainen himoni Coca-colaan on poissa... =)

        että auttoi ainakin minulla. Vielä söin ilmavaivoihin pahimpana aikana apteekista saatavaa valmistetta jonka nimeä en nyt muistaa, otettiin ennen ruokailua.

        Aloitin Dida-kuurin tammikuussa. Pian alkoi kutina päänahassa, silmien ympärillä ja kasvoissa. Iho tuntuu tahmealta ja kutisee kovasti. Kävin ihotautilääkärillä, joka diagnosoi vaivani taliköhnäksi. Olen lähes varma, että tauti puhkesi Dida-kapseleiden syönnistä.


      • parantunut jo
        kölitahna kirjoitti:

        Aloitin Dida-kuurin tammikuussa. Pian alkoi kutina päänahassa, silmien ympärillä ja kasvoissa. Iho tuntuu tahmealta ja kutisee kovasti. Kävin ihotautilääkärillä, joka diagnosoi vaivani taliköhnäksi. Olen lähes varma, että tauti puhkesi Dida-kapseleiden syönnistä.

        Hei vaan!
        Mietin tuota taliköhnääsi. Voisikohan se olla vaan niin että tuote on tehonnut ja joskushan sanotaan että ensin olo voi jopa pahentua, ennenkuin paraneminen alkaa. Mikä muuten on taliköhnä? Kaikesta huolimatta aion itse kokeilla tuon kuurin.


      • jepulis jee
        parantunut jo kirjoitti:

        Hei vaan!
        Mietin tuota taliköhnääsi. Voisikohan se olla vaan niin että tuote on tehonnut ja joskushan sanotaan että ensin olo voi jopa pahentua, ennenkuin paraneminen alkaa. Mikä muuten on taliköhnä? Kaikesta huolimatta aion itse kokeilla tuon kuurin.

        Olen nyt viikon ajan syönyt tuota didaa,ja kauheat ilma vaivat sain siitä naaman on tullut näppylöitä.Taijan lopettaa kuurin kesken,olen paljon sairaampi nyt ku syön tuota,.


      • Ite avun saanut
        jepulis jee kirjoitti:

        Olen nyt viikon ajan syönyt tuota didaa,ja kauheat ilma vaivat sain siitä naaman on tullut näppylöitä.Taijan lopettaa kuurin kesken,olen paljon sairaampi nyt ku syön tuota,.

        ja poistaa elimistöstäsi kuona-aineita ja tappaa hiivaa. Jätitkö myös valkoiset leivät ja kaikki hiivaa sisältävät tuotteet pois? Entä jätitkö sokeriset tuotteet pois? Mikäli et, voi kyllä käydä niin että oireesi pahenee jos syöt Didaa ja hiivatuotteita.
        Voithan tietenkin olla jollekin aineelle allerginenkin..


    • eleonoora

      Aloitin dida kuurin noin viiko sitten, ja kyllä on olo parantunut huomattavasti. Ilmavaivat ovat poissa ja valtava rantapallo maha on myös palautunut normaaliin mittoihin. Huh helpotus nimittäin tuo pallo on ollut vatsani paikalla jo vuoden.. Eikä lääkäreillä ollut tarjta minulle ,kuin nuita ainaisia närästys lääkkeitä, joita on tullut vedettyä kuuri jos toinenkin. Eli hyvältä näyttää ainakin vielä...

    • Nick Redman

      Siis. Ihmeellistä valitusta jos tuote ei toimi jos jatkatte valkoisen leivåän ja muiden elimistöä happamoittavien tuotteiden syöntiä. Monet kuvittelevat, että olisi olemassa ihme tuotteita jotka korjaisivat suolistojenne vauriot ...mutta samalla jatkatte paskan syömistä elimistöönne. Pitää syödä emästä tuottavia aineita, paljon vettä, hyviä suoloja, kasviksiä, vähän hedelmiä- mielummin marja-jauheita jne.
      Tässä DIDA tuotteessa on hyvin turvallisia, jo vuosisatoja käytettyjä raaka-aineita, jotka kyllä tehoavat jos ihminen hoitaa samalla itseään terveellsillä elämäntavoilla.
      Ja tosiaan kuten täällä mainittiinm, joidenkin kokemat voimakkaat reaktiot saattavat olla puhdistus-oireita, jolloin oireet tuntuvat pahevan. Näin täytyy ollakkin. Mutta koska jokainen meistä on rakenteeltaan ja fysiologialtaan erilaisia, saattaa hyvinkin olla mahdollista ettei tuote sovi jollekkin. Elimistösi saattaa reagoida jonkin tuotteen ainesosaan voimakkaasti ja silloin se ei ehkä sinulle sovi. Mutta juokatapauksessa tuote toimii.

      • Marjavatta

        voiko näitä DIDA kapseleita avata ja ottaa se sislmys ruokaan tai suuhun ??En pysty nielemään näin isoja tabletteja


      • kylläpierettää

        en tarvinnut mitään mainosta vaan kysyin kokemuksia sinä olet toden nköisesti maaha tuoja että se siitä kokemuksesta.


    • atyyli

      Kauhea polttava vatsakipu alkoi heti parin päivän jälkeen. Vatsa hellän oloinen. Otaksun kivun syyksi Didaa. Sokeripitoisia ja hiiva tuotteita en käytä. Lievä krooninen gastriitti minulla todettu ei kai sitten sovi nämä tabletit siihen vaivaan.

    • Katika

      Minulla oli todella oikkuileva vatsa. Ilmavaivoja vatsan turvotusta ärtynyt suoli ja vatsakipuja. En voinut käytääää mitään maitotuotteita. Söin muistaakseni 2-3 kuuria. Alussa oireet pahenivat. Jatkettuani tuotteen käyttö vatsa rauhoittui ja nykyisin, voin jopa käyttää laktoosittomia maitotuotteita.

    • Mies_56v

      Kärsin jatkuvasti vatsa oireista ja turvotuksesta. Olen nyt käyttänyt tätä kuukauden ja elämänlaatu on parantunut huomattavasti. Olen vähentänyt samalla makean syöntiä ja vältellyt vehnää ja ruista. Vaikka en ole ylipainoinen on painoakin vähentynyt 5 kiloa parissa kuukaudessa. Suosittelen kokeilemaan .

      • Anonyymi

        Kommenttisi on ihan uskottava, ja hienoa, että olet saanut Didasta huomattavaa apua. On kuitenkin hieman hassua, että kerrot käyttäneesi Didaa kuukauden ja painoakin on vähentynyt 5 kiloa parissa kuukaudessa. Eli ensimmäinen painonputoamiskuukausi johtuu jostain muusta kuin Didasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe