Tuoreen sakemanni pentueen onnellisena omistajana olisin kysynyt minkäkokoisia pentuja teillä on syntynyt???
Oman koirani pentujen syntymäpainot vaihteli 525g-625g.
Siksi kyselen, kun aika reippaan kokoisia olivat omasta mielestäni...
Vastasyntyneiden paino
5
4095
Vastaukset
- pentulaisista
Noilla nurkilla ne painot on meilläkin pyörineet.
Useimmat osuvat siihen puolen kilon ja 700g väliin. Jokunen pienikin alle 400g pentu on syntynyt ja silti kasvanut hyvin ihan normaali kokoiseksi koiraksi. - Riva
Hyvän painoisia ovat. Löysin yhden pentueen painot itseltä ja oli 450-650 g.
- painot
On meillä ollut tuolta 300g-500g vaiheilla. yhden ainoan kerran on pentueeseen (jossa 4) tullut hiukan päälle 600g pentu, onneksi.
- m-li
Tuli vain mieleen, että yleensä se, kuinka monta pentua pentueessa on, vaikuttaa myöskin jonkun verran painoväliin. Isossa pentueessa on useimmiten joitakin aika pieniäkin pentuja, jotka sitten kasvavat kyllä "omalle kupille päästyään" ihan normaalin kokoisiksi koiriksi. Oma vanhempi koira painoi 7 viikkoisena 3,5 kg ja tänä päivän (narttu) 28 kg eikä läskistä kerry kyllä kiloja vaa'an lukemiin.
- aloittaja
Eli pentujen lukumäärä oli 8 kappaletta.
Pentujen emo painaa muuten itse normaalisti 33kiloa...ja eipä ole läskiä meidänkään neitissä =)
ps. että muuten osaavat pennut olla suloisia. Ja emo on niin hyvä ja hoivaava äiti. Oi tätä onnea =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478