mitä hähhh...olen "vähäsen" huolestunut koska ystävälläni on lintupelko...eli hän pelkää kaikkia lintuja jota kadulla tulee vastaan...
omasta mielestä kadulla kävelevät pulut ovat tosi söpöjä....kommentteja please...
onko normaalia ja onko muilla lintupelkoa?
Pulu Pelko
6
947
Vastaukset
- petti.
Minä pelkään kaloja :( ja menen shokkiin jos niitä tulee kadulla vastaan.
- lintupelko
on fobia, ja varmaan hyvin elämää rajoittava. Hypnoosista tai siedätyshoidosta voisi olla apua hänelle.
- ystävä
lintupelko saatta johtua yleensä siitä että petolinnut syövät toisia lintuja tai hiiriä..
mutta jos mennään tonne 50.000.00 miljoonan vuoden päähän jolloin dinosauruket hallitsivat oli yksi lintulaji joka söi sanotaan nyt että muita dinosauruksia jos tää juttu on repästy kamuni silvuilta XD mulla ei oo lintupelkoa..
pelkään vain korkeita paikkoja - Bizzzzz
En pelkää muita lintuja niinkään, vaikka nekin epämiellyttäviä ovat mutta kanat... En tiedä onko se normaalia, lähinnä ystäviäni huvittaa kanapelkoni!
- Hämähäkit OK
Lintujen pelkääminen on samanlainen fobia kuin esim. hämähäkki- tai käärmefobiakin eli ei sinällään sen huolestuttavampaa.
Itse pelkään ja inhoan lintuja yli kaiken - olen pelännyt koko ikäni. Pulut ja varpuset ovat kaikkein pahimpia (roskalintuja, joita en toivoisi olevan olemassakaan). Ajatuskin, että ne koskettaisivat minua, saa aikaan kauheat kylmät väreet, pahoinvoinnin ja pakokauhun. Lintujen räpistely ja siiveniskut ovat iljettäviä, samoin niiden ulkonäkö. - singer_girl
Jotkun pelkää lintuja lintuinfluenssan takia, mutta jos muutenkin pelkää niin enpä ole ikinä kyllä kuullut että joku pelkäisi lintuja ja se ei johdu lintuinfluenssasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835