Laajennettavan
Merkoksen K-citymarket-keskuksen liikkeet
Riihimäen Merkoksen K-citymarketin yhteyteen tulevaan laajennukseen sijoittuu pukeutumisen ja kodin sekä vapaa-aikaan liittyviä erikoisliikkeitä. Keskukseen sijoittuu yhteensä 16 yritystä K-citymarket mukaan lukien. Laajennusosan runkotyöt ovat käynnissä ja siihen sijoittuvat liikkeet avataan joulun alla tänä vuonna.
Pukeutumisen erikoisliikkeet ovat KappAhl, Seppälä, Lindex ja Aleksi 13. Muut liikkeet ovat Tarjoustalo, Jysk, Hemtex, Alko, Faunatar eläintarvikeliike. Keskuksessa jatkavat liiketoimintaansa Musta Pörssi, Hesburger, Mukelomesta lastentarvikeliike, kukkakauppa, kosmetiikkaliike sekä CM-hiustalo parturi kampaamo.
Liikkeisiin syntyy arviolta 90 uutta työpaikkaa ja koko Merkoksen K-citymarket-keskus työllistää valmistuttuaan 185 henkilöä.
Teksti lainattu Keskon sivuilta
http://www.kesko.fi/index.asp?id=B872749CFEEF4451AED0B75510ECBB46
Merkoksen uudet liikkeet
32
10079
Vastaukset
- bia
Noin paljon työpaikkoja lisää tulee.Ihan loistava juttu.Kyllä on aikakin saada tänne kunnollinen kauppakeskus!
- tietoa
tuleeko riihimäkeen h&m:ää?? jossain vaiheessa kuulin huhua että liike oltaisiin avaamassa riihimäkeen..???
- olen kuullut
tietoa kirjoitti:
tuleeko riihimäkeen h&m:ää?? jossain vaiheessa kuulin huhua että liike oltaisiin avaamassa riihimäkeen..???
että se tulisi, siihen keskustassa olevaan uuteen tilheen. mutta nyt onkin ollu puhetta, että siihen muuttaakin punahattu.. tiedä häntä sitte...
- Pii
tietoa kirjoitti:
Ei tule H&M:ää tonne Merkokseen, mutta KappAhl, Seppälä, Aleksi 13, Hemtex, Faunatar, Alko, Tarjoustalo, Jysk ja vielä jotain muuta tulee.
Jo on korkea aika saada Riihimäelle jotain muitakin vaateliikkeitä nykyisten lisäksi.
Toivottavasti se H&M tulee Prisman yhteyteen.
- shoppailija..
Ei tarvitse sitten enää mennä merta edemmäs kalaan.
- autotonna
Toivottavasti kaupunki ottaa huomioon liikennöinnin Merkokseen. Kaikilla kun ei niitä omia autoja ole. Perusteltua mielestäni jo noiden uusien työpaikkojen määrien mukaan.
- =)=)=)
Kulkeehan Merkokseen Ventoniemen palvelulinja muutaman kerran päivässä.
Toki sitten kun laajennus on valmis olisi suotavaa, että sinne menisi useammin busseja ja viikonloppuisinkin ja niin, että sinne pääsisi myös muualta kuin keskustasta, mutta siitähän päättää kaupunki. Ei muuta kuin aloite kaupungille. - ex-riksulainen
=)=)=) kirjoitti:
Kulkeehan Merkokseen Ventoniemen palvelulinja muutaman kerran päivässä.
Toki sitten kun laajennus on valmis olisi suotavaa, että sinne menisi useammin busseja ja viikonloppuisinkin ja niin, että sinne pääsisi myös muualta kuin keskustasta, mutta siitähän päättää kaupunki. Ei muuta kuin aloite kaupungille.No jo on aikakin...
- -olet oikeassa.
Kannattaisi varmaan olla aiheesta yhteydessä ihan Ventoniemeen ja udella, mitä he aikovat asian eteen tehdä?
Joku palvelulinja tyyppinen ratkaisu olisi paras, ainakin nykyään sinne kuulemma bussilla pääsee tosi huonosti. - Kummaa
-olet oikeassa. kirjoitti:
Kannattaisi varmaan olla aiheesta yhteydessä ihan Ventoniemeen ja udella, mitä he aikovat asian eteen tehdä?
Joku palvelulinja tyyppinen ratkaisu olisi paras, ainakin nykyään sinne kuulemma bussilla pääsee tosi huonosti.Eikös tuonne Merkokseen nyt mistä vaan Riihimäkeä fillarilla äkkiä polkaise?
- kävellenkin
Kummaa kirjoitti:
Eikös tuonne Merkokseen nyt mistä vaan Riihimäkeä fillarilla äkkiä polkaise?
Tää on sen verran niheen kokonen plantaasi, että keskustasta taitaa kävellä kaikki 20-30 min merkokseen... fillarilla mistä vaan noin 10-15 min... Prisma tulee kyllä jyräämään jahka se avataan joskus.
- lamps
Kummaa kirjoitti:
Eikös tuonne Merkokseen nyt mistä vaan Riihimäkeä fillarilla äkkiä polkaise?
Joopati-joo. Pohjankorvesta viisihenkisen perheen ruokakassit? Kävellen/ pyörällä kesät talvet? tai
Merkokseen töihin pääsevä klo kuudeksi aamulla kesät talvet kelit ku kelit. Taitaa olla vastaukset keskustasta ja kahden auton perheistä tai miehiltä. - vaan ne ovat
lamps kirjoitti:
Joopati-joo. Pohjankorvesta viisihenkisen perheen ruokakassit? Kävellen/ pyörällä kesät talvet? tai
Merkokseen töihin pääsevä klo kuudeksi aamulla kesät talvet kelit ku kelit. Taitaa olla vastaukset keskustasta ja kahden auton perheistä tai miehiltä.tyypeiltä, jotka ovat oppineet elämään "kehä III:n" sisäpuoliseen tyyliin: yli 200m matka tehdään autolla!!! Toiset menkööt, miten voivat.....
- eteen vaan
vaan ne ovat kirjoitti:
tyypeiltä, jotka ovat oppineet elämään "kehä III:n" sisäpuoliseen tyyliin: yli 200m matka tehdään autolla!!! Toiset menkööt, miten voivat.....
Ei ne pienet pyllytkään sitten niin leveäksi venähdä...
- Taxi1
kävellenkin kirjoitti:
Tää on sen verran niheen kokonen plantaasi, että keskustasta taitaa kävellä kaikki 20-30 min merkokseen... fillarilla mistä vaan noin 10-15 min... Prisma tulee kyllä jyräämään jahka se avataan joskus.
Minä ajan aina sinne Taxilla,kun on asiaa.
- Rikas Riksulainen
Taxi1 kirjoitti:
Minä ajan aina sinne Taxilla,kun on asiaa.
Köyhät kävelee!
- tietoisku
Rikas Riksulainen kirjoitti:
Köyhät kävelee!
Kävely pitää terveenä. Mitä hyötyä rikkaudesta on sairaalle ja kuolleelle?
- entä body shop
Miten käy sitten Seppälän, hemteksin ym keskustan liikkeiden. vaihtaako ne sit paikkaa vai onko esim seppälää sit kaksin kappalein??
- Pettynyt
Varsinkin ruokapuoli on ihan onneton. Hyllyt ammottaa tyhjillään ja ne tavarat, jotka on hyllyssa on parhaat päivät nähneet. En ole huonommin hoidettua CM:ää nähnyt. Jos kehitystä ei tapahdu, niin asiakkaat karkaa Prismaan kun se valmistuu. Hämeenlinnassa on jo vastaava siirtymä käynyt ja siellä sentään CM on tasokas verrattuna meidän läävään.
- Murmelimummu
Ei muuten pidä paikkaansa!
Olen alusta asti tehnyt ruokaostokseni sieltä ja aina on ollut hyllyt täynnä ja tuoretta tavaraa.
Tarjouksetkin hyviä! - Pettynyt
Murmelimummu kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa!
Olen alusta asti tehnyt ruokaostokseni sieltä ja aina on ollut hyllyt täynnä ja tuoretta tavaraa.
Tarjouksetkin hyviä!Sä saat pitää mielipitees, mut mä äänestän kyllä jaloillani jos tyyli ei muutu. Valitettavasti CM on mulle lähikauppa, joten siinä tulee sen takia käytyä.
Olen kanssa samaa mieltä, että CM:n ruokapuoli on todella huono. Muutama vuosi sitten kävin vielä siellä aika usein ruokaostoksilla, mutta kun alkoivat myymään vaan tyhjiä hyllyjä, niin vaihdoin kauppaa.
Myös kassalla on todella huonoa palvelua. Nyt niillä harvoilla kerroilla, mitä olen CM:ssä käynyt, niin on sattunut aina joku tumpelo kassa, joka saa hirvittävän jonon aikaiseksi... - .'¨'.¨¨¨¨¨¨''''
**** kirjoitti:
Olen kanssa samaa mieltä, että CM:n ruokapuoli on todella huono. Muutama vuosi sitten kävin vielä siellä aika usein ruokaostoksilla, mutta kun alkoivat myymään vaan tyhjiä hyllyjä, niin vaihdoin kauppaa.
Myös kassalla on todella huonoa palvelua. Nyt niillä harvoilla kerroilla, mitä olen CM:ssä käynyt, niin on sattunut aina joku tumpelo kassa, joka saa hirvittävän jonon aikaiseksi...Asioistahan voi olla niin montaa mieltä kuin on ihmisiäkin! Mukavaa kesää kuitenkin kaikille mielipiteistä huolimatta=)
- anonymi
HM tulee Merkokseen keväällä 2012!
- tavallinen tallero
laihojen liike.
- Henkka&Maukka
Ei tule! Vaan omaan kiinteistöön alueelle.
- Pullukka
Onko H&M vain laihojen liike? Onhan siellä isoillekin ihmisille oma osasto, ainakin stadissa
- kinnaa kiristää ei y
Isoille ihmisille löytyykin monesta paikasta sopivia vaatteita. Mutta tällaiselle 160-senttiselle normaalin painoindeksin omaavalle ei löydy vaatetta joka mahtuisi vyötärölle.
Miksei D-kokoa tehdä myös pienemmille kuin isoille?
- minä tiedän
Lindex muuttaa entiseen Mustan Pörssin tilaan ja H&M tulee yhdistettyyn ent. Aleksi13 ja ent. Lindexin tiloihin eli n. 1000 neliöö.
- pitkämatkakin
Hiljainen tuo Merkos. Paljon tyhjiä liikkeitä niinkuin Riihimäen keskustassakin. Tuo apteekkikin joka sinne oli tullut hiljattain, vaikuttaa aika hiljaiselta.
- h&m
tuota h&m on odotettu kovasti!
- <3
H&M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458