FSD Group

Tyytyväinen asiakas

Minun jenkkiveneestä hajosi vetolaite toukokuun puolessa välissä. FSD Group Turussa vaihtoi uuden koneen ja vetolaitteen kahdessa viikossa.

Hintataso oli inhimillinen, jos se sitä veneiden yhteydessä voi olla, ja palvelu oli täysin yli odotusten.

Voin suositella lämpimästi.

16

3343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etunimeä

Ari ?

• R K-S

valitettavan usein kuulee vetolaiteongelmista. Miksi? Onko ne heikkoja vai huolletaanko huonosti? Vai ajetaanko kiville?

• tyytyväinen asiakas

Faktat
        - Vetolaitteesta menivät rattaa
        - Potkuriakseli oli ihan hitusen käyrä (näki vasta, kun vetolaite oli purettu)
        -Vetolaite tärisi niin, että sinkin eivät pysyneet kiinni. Tärinää ei veneessä huomannut.

Minun teoria on, että vene on ajettu joskus kiville ja ongelma on pahentunut siitä pikku hiljaa.

• R K-S
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Faktat
        - Vetolaitteesta menivät rattaa
        - Potkuriakseli oli ihan hitusen käyrä (näki vasta, kun vetolaite oli purettu)
        -Vetolaite tärisi niin, että sinkin eivät pysyneet kiinni. Tärinää ei veneessä huomannut.

Minun teoria on, että vene on ajettu joskus kiville ja ongelma on pahentunut siitä pikku hiljaa.

jos ajat kiville, niin tarkista AINA, että potkuriakseli on suora. Muuten teet myöhemmin ison remontin.

• Todella tyytyväinen

Olen ollut kyseisen liikkeen asiakas jo 13 vuotta ja minulla ei moitteet sanaa, viimeksi kun polttoaine puoli veti ilmaa korjaus kesti 1 vrk ja matka jatkui. Edellisellä kerralla vesipumpun laakeri hajosi,vene sunnuntai iltana Teersaloon ja tiistai aamuna tuli soitto saa hakea, hinta pumpun hinta 200 jota pidin kohtuullisena.

• toi11

Ari se vaan jaksaa mainostaa

• Anonyymi

Oltiin Arin kanssa armeijassa Kokkolasa ,vittumainen alikessu
        onkohan tyyli yhtään muuttunut

• Ei kiitos FSD;tä

Kovin paljon ei ole tuttavapiiristä kyllä luottamusta ja kiitosta tuosta lafkasta kuulunut. Aika avuttomia, ja pyrkivät yksinkertaisimpiinkin vikoihin, vaihdattamaan laajoja osakokonaisuuksia. Yleensä sitten on muualla selvinnyt pikku säädöillä ja pikkuosien vaihdoilla. Yleensä vain muutamilla kympeillä, kun FSD on ehdotellut tuhansien eurojen hankintoja ja remontteja :)

• Uusi veneilijä

Okei. Tuo vika kommentti että vaihtavat paljon. Uskallanko viedä venettä korjattavaksi? Käynnistyy huonosti moottori.

• uskoo, ken tahtoo

Koko aloitusjuttu vaikuttaa firman omalta mainokselta, joten...

• rahatpoishölmöiltä

Pelkkä vetari hajalla ja ne vaihtaa myös koneen samalla. Jep jep, hyvän kuuloista touhua.

• Vslsvs

Miksi kommentoit 5 vuotta vanhaan ketjuun?

Laituripuheissa yleisen käsityksen mukaan tätä firmaa pidetään luotettavana.

• Onhan sitä vaihdettu koko moottorikin kun on virtalukko ollut pimeä... Arin FSD nykyään vain Teersalossa, Markon Jalo Marine Pansion tiloissa.

• Anonyymi

Hejhyvä asiakaspalvelu hyvät jobbat ja toimi hyvin

• Anonyymi

Tjoimiiko hyvin vaj hjyvin hjuonoti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tjoimiiko hyvin vaj hjyvin hjuonoti?

Kallis vai halpa=erittän kallis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe