Olen ajatellut vaihtaa golfin 1.3 yarikseen.Kerrotko kokemuksistasi,onko vikoja,talviajo-ominaisuudet,huurteenpoisto,ym.KIITOS.
YARIS 1.3.ONKO VIKOJA?
37
22657
Vastaukset
- Jekku (ex. STW)
Siis vioista ei ole vielä mitään tietoa kun
autolla ei ole ajettu kuin 660km tähän mennessä.
Ajettavuus sadekelillä ja kuivalla loistava.
Huurteenpoisto toimii ainakin sadesäällä hyvin.
Kokeiltu ilmastoinnilla ja ilman.
Eli tästä ei apua ollut mutta jotain kuitenkin. - Hyvä peli
Ainakin Yaris Verso kesti TM:n "kestotestin" 60
tkm:ä ilman vikoja. No tosin olihan siinä vika,
eli hanskalokeron lukon takakansi oli pudonnut
paikaltaan... Kone oli virheetön, joka siis on
sama normaalissakin Yariksessa. ELi uskoisin,
että tuo pienempikin YAris on varsin kestävä, ja
tuo isompikin Yaris oli testin mukaan ollut
talvessakin ihan hyvä. Tuttavalla on myös Verso
ja siinä ei ainakaan lasit huurru pakkasella ja
lämpökin riittää hyvin. Itse ajelin sillä mm.
viime talvena ja hyvin toimi joka kelissä.- VAG rules
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi - niinkö?
VAG rules kirjoitti:
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppiNo näytä VAG:lta tila-auto tai auto ylipäänsä 105
tmk:lla?
Ja TM:n kommenteistasi:
-Pakkastestissä lämpötila on -20, eli ei
mielestäni ihan "vähän pakkasta" ja ko.
tilanteessa akku oli mennyt jostain syystä
huonoksi. Eli toki auton pitää lähteä ko.
pakkasessa käyntiin, mutta eipähän tuo minun
Astrakaan lähde joka aamu.... Ja siinäkin on
akussa vika, ei varsinaisesti autossa.
-Surkea ajettavuus? Oletko ajanut ko. autolla
talvella? Itse olen ja se kulki hyvin myös
liukkalla ja urissa. Ja tietääkseni Versolle ei
tapahdu keskimääräistä enemmän onnettomuuksia,
joten onkohan se sittenkään vaarallinen. (Vento
on vaarallinen auto tilastojen mukaan). Ja korkea
ja lyhyt akselivälinen auto ei koskaan ole
erityisen hyvä ajo-ominaisuuksiltaan, se on
selvää. (huomaa tuo LYHYT akseliväli)
-Lämpeneminen on hidasta, mutta nopeampaa kuin
esim uusissa turbodieseleissä. Ja TM:n mukaan
autossa tarkenee myös pakkasella.
- Melua on kieltämättä paljon, mutta ei pidä
verrata autoa selvästi kalliimpiin (ovh 105 tmk)
-Ajotietokone kieltämättä näyttä oudosti, ei
hyvä. Ja lämpömittarissa hiukea 2 asteen
heitto...
-Sun päässä taitaa olla naarmuja, vai mistä tuo
mäntien naarmuisuus johtuu? Konehan sai loistavan
arvion kunnostaan ko. testissä ja TM:nkin mukaan
on oikeutettu The Engine of The Year -palkintoon.
On tehoa, vääntöä ja pieni kulutus.
Muut asiat on makuasioita ja rumuudesta voidaan
olla mitä mieltä tahansa. Itse pidän ko. auton
ulkonäöstä, jos katsotaan auton
käyttötarkoitusta; pieni tila-auto! Vertaahan
tuota näköä johonkin Renault Kangoon...
Rumin auto on tuleva Golfin tila-auto, josta oli
kuva autoExpressin (News - 16.05.01) sivuilla
(Volkswagen MPV) Hitto mikä hirvitys,
toivottavasti ei tule rumentamaan maapalloa.
Joten ei ne tila-autot nyt muutenkaan ole ihan
kauneimpia koskaan..... - Jekku
niinkö? kirjoitti:
No näytä VAG:lta tila-auto tai auto ylipäänsä 105
tmk:lla?
Ja TM:n kommenteistasi:
-Pakkastestissä lämpötila on -20, eli ei
mielestäni ihan "vähän pakkasta" ja ko.
tilanteessa akku oli mennyt jostain syystä
huonoksi. Eli toki auton pitää lähteä ko.
pakkasessa käyntiin, mutta eipähän tuo minun
Astrakaan lähde joka aamu.... Ja siinäkin on
akussa vika, ei varsinaisesti autossa.
-Surkea ajettavuus? Oletko ajanut ko. autolla
talvella? Itse olen ja se kulki hyvin myös
liukkalla ja urissa. Ja tietääkseni Versolle ei
tapahdu keskimääräistä enemmän onnettomuuksia,
joten onkohan se sittenkään vaarallinen. (Vento
on vaarallinen auto tilastojen mukaan). Ja korkea
ja lyhyt akselivälinen auto ei koskaan ole
erityisen hyvä ajo-ominaisuuksiltaan, se on
selvää. (huomaa tuo LYHYT akseliväli)
-Lämpeneminen on hidasta, mutta nopeampaa kuin
esim uusissa turbodieseleissä. Ja TM:n mukaan
autossa tarkenee myös pakkasella.
- Melua on kieltämättä paljon, mutta ei pidä
verrata autoa selvästi kalliimpiin (ovh 105 tmk)
-Ajotietokone kieltämättä näyttä oudosti, ei
hyvä. Ja lämpömittarissa hiukea 2 asteen
heitto...
-Sun päässä taitaa olla naarmuja, vai mistä tuo
mäntien naarmuisuus johtuu? Konehan sai loistavan
arvion kunnostaan ko. testissä ja TM:nkin mukaan
on oikeutettu The Engine of The Year -palkintoon.
On tehoa, vääntöä ja pieni kulutus.
Muut asiat on makuasioita ja rumuudesta voidaan
olla mitä mieltä tahansa. Itse pidän ko. auton
ulkonäöstä, jos katsotaan auton
käyttötarkoitusta; pieni tila-auto! Vertaahan
tuota näköä johonkin Renault Kangoon...
Rumin auto on tuleva Golfin tila-auto, josta oli
kuva autoExpressin (News - 16.05.01) sivuilla
(Volkswagen MPV) Hitto mikä hirvitys,
toivottavasti ei tule rumentamaan maapalloa.
Joten ei ne tila-autot nyt muutenkaan ole ihan
kauneimpia koskaan.....Eräällä kiertokangen laakeripinnalla oli
tosiaan naarmu. Täysin kosmeettinen asia kuten
TM:n tekstissäkin mainittiin. - VAG rules
kalahti omaan nilkkaan !!!
Noi mun jututhan oli vain lainauksia TM:stä !!! - joo
Jekku kirjoitti:
Eräällä kiertokangen laakeripinnalla oli
tosiaan naarmu. Täysin kosmeettinen asia kuten
TM:n tekstissäkin mainittiin.No siis tuo "VAG rules" -hemmo, ei erota mäntää
ja luikulaakeria toisistaan, joten piti oikaista
(asiantuntija?). Ja todellakin siinä yhdessä
liussa oli kosmeettinen naarmu, mutta ei
kuitenkaan niin paha todellakaan, kuin oli 206
Pösön luikulaakerissa kestotestin jälkeen (jos
muistat). - Melkein hyvä.
niinkö? kirjoitti:
No näytä VAG:lta tila-auto tai auto ylipäänsä 105
tmk:lla?
Ja TM:n kommenteistasi:
-Pakkastestissä lämpötila on -20, eli ei
mielestäni ihan "vähän pakkasta" ja ko.
tilanteessa akku oli mennyt jostain syystä
huonoksi. Eli toki auton pitää lähteä ko.
pakkasessa käyntiin, mutta eipähän tuo minun
Astrakaan lähde joka aamu.... Ja siinäkin on
akussa vika, ei varsinaisesti autossa.
-Surkea ajettavuus? Oletko ajanut ko. autolla
talvella? Itse olen ja se kulki hyvin myös
liukkalla ja urissa. Ja tietääkseni Versolle ei
tapahdu keskimääräistä enemmän onnettomuuksia,
joten onkohan se sittenkään vaarallinen. (Vento
on vaarallinen auto tilastojen mukaan). Ja korkea
ja lyhyt akselivälinen auto ei koskaan ole
erityisen hyvä ajo-ominaisuuksiltaan, se on
selvää. (huomaa tuo LYHYT akseliväli)
-Lämpeneminen on hidasta, mutta nopeampaa kuin
esim uusissa turbodieseleissä. Ja TM:n mukaan
autossa tarkenee myös pakkasella.
- Melua on kieltämättä paljon, mutta ei pidä
verrata autoa selvästi kalliimpiin (ovh 105 tmk)
-Ajotietokone kieltämättä näyttä oudosti, ei
hyvä. Ja lämpömittarissa hiukea 2 asteen
heitto...
-Sun päässä taitaa olla naarmuja, vai mistä tuo
mäntien naarmuisuus johtuu? Konehan sai loistavan
arvion kunnostaan ko. testissä ja TM:nkin mukaan
on oikeutettu The Engine of The Year -palkintoon.
On tehoa, vääntöä ja pieni kulutus.
Muut asiat on makuasioita ja rumuudesta voidaan
olla mitä mieltä tahansa. Itse pidän ko. auton
ulkonäöstä, jos katsotaan auton
käyttötarkoitusta; pieni tila-auto! Vertaahan
tuota näköä johonkin Renault Kangoon...
Rumin auto on tuleva Golfin tila-auto, josta oli
kuva autoExpressin (News - 16.05.01) sivuilla
(Volkswagen MPV) Hitto mikä hirvitys,
toivottavasti ei tule rumentamaan maapalloa.
Joten ei ne tila-autot nyt muutenkaan ole ihan
kauneimpia koskaan.....ei se mikään nätti tuo Ave Verso ole. Yaris
Versosta tulee ensimmäisenä mieleen Post Man
Pat:n postiauto. Sitä se kyllä onkin talvella.
Melkoisen tarkkana saa olla liukkaalla. Ja ne
jarrut!!! - kaikki tyynni
Melkein hyvä. kirjoitti:
ei se mikään nätti tuo Ave Verso ole. Yaris
Versosta tulee ensimmäisenä mieleen Post Man
Pat:n postiauto. Sitä se kyllä onkin talvella.
Melkoisen tarkkana saa olla liukkaalla. Ja ne
jarrut!!!Se on makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli....
Mielestäni Yaris Verso on auton malliin
(/hintaan/pituus/korkeus) nähden tyylikäs. Samaa
en sano Berlingosta.... Avensis Versoa en ole
nähnyt muuta kuin kuvissa, joten osaa sanoa siitä
juurikaan. Mutta veikkaan, että tulevaisuudessa
joka auton valmistajalla on tila-autonsa ja
niiden suosio tulee kasvamaan selvästi. Kun
ulkonäköön tottuu, alkaa nuokin korkeat
automallitkin "istua" silmään....
Ja Yariksen talviominaiuudet; tuttavallani ei ole
ollut mitään ongelmia talviolosuhteissa, vaikka
he asuvatkin maalla, jossa todella heikot tiet
jatkuvasti (uraa/polannetta/irtolunta yms). Ja
ajavat aika paljon, sillä pelkästään työajoa
tulee paljon suurista välimatkoista johtuen. - Ernesti
VAG rules kirjoitti:
kalahti omaan nilkkaan !!!
Noi mun jututhan oli vain lainauksia TM:stä !!!Vaikka luultavasti allasi on Ooppeli, niin tässä
sinulle VAG:tä. Lainaus on TM 20/99
Käyttötesteistä
Golfin huoleton huolto
Golfia on käyttäjien keskuudessa pidetty tukevan
tuntuisena laattuautona. Uutuusmallin herkkä
sutiminen liikkeellelähdöissä sekä moottorin
ravistus ovat seurausta suunnittelufilosofiasta,
mutta vaihteensiirron takertelu ja omiaan
huuteleva murtohälytin kielivät parannustarpeista
valmistuksen laadussa. Suosikkiauton käyttäjän
kannalta ikävä piirre liittyy huoltoihin. aina ei
merkkihuoltokaan tiedä, millainen toimiva Golf
oikein on.
Sori vaan Volkkarin omistajat, mutta tämä VAG:en
mies kaivoi verta nenästään. Ooppelista TM:ssä
sanottiin vielä rumemmin, mutta ei kirjoitella
nyt siitä... - Kyselijä
VAG rules kirjoitti:
kalahti omaan nilkkaan !!!
Noi mun jututhan oli vain lainauksia TM:stä !!!yöunet jos TM on sattunut kirjoittamaan omasta
merkistä jotain negatiivista vaikka itse olisi
ollut siihen asti tyytyväinen. Kylläpä olette
aikamoisia pässinpäitä jos luette kuin piru
raamattua näitä autolehtiä. Onko muuten tullut
koskaan mieleen, että autot voivat olla
yksilöitä. Minua ainakin eniten kiinnostaa se
miten hyvässä kunnossa ja laadukas se oma autoni
omasta mielestäni sattuu olemaan eikä se mitä
jotkut TM:n sedät nyt ovat sattuneet tällä kertaa
siitä kirjoittamaan. - Idiootti????
VAG rules kirjoitti:
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppiSun on turha tulla suoltaan tänne tollasta paskaa ettei lähe talvella käyntiin jos ajat jollain VAG:in autolla, talvella ku ajelee motariakin niin kyllä ne on volkkareita enimmäkseen mitä siellä tienvarsilla seisoo
- kaleoks
VAG rules kirjoitti:
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppiKohta kolme vuotta tulee täyteen nykyisellä Yariksella.Edellisellä ajoin neljä vuotta.
(Vm. 2010 ja 2014:sta) Kummassakaan ei ole ilmennyt minkäänlaista käynnistysvikaa vaikka käyty Lappia myöten kovemmissakin pakkasisssa.
Kerroit,Ajotietokone näyttää omiaan? Et tuonut esille millä tavalla.Tuohon on sanottava
että mitkään laitteet eivät ole idioottivarmoja.Navigoidessa ne antavat joskus väärää
tietoa(Garminkin) jota pidän parhaana laitteena (ei ns.kiint. auto Naveista)
Jotta kiinteät navit toimisivat autossasi lähes moitteettomasti,on nekin päivitettävä ajal-
laan ostopaikkasi toimesta, ettet pääse haukkumaan niitä kelvottomiksi.
Mitä tulee Yariksen radioon, olisi mukava tietää mihinkä TM:n testi tarkemmin kohdistuu
Áutoni radioon olen tyytyväinen koska se toimii niin etelässä kuin pohjoisessa,se kait lie-
nee sillä päätarkoitus.
Se on sanottava,että Yaris on kevytperäinen auto yksin ajettaessa.Suosivatkin käytet-
tävän hiekkasäkkiä peräkontissa jotta kevyt peräpää ei lähde harhailemaan voimak-
kaissa jarrutuksissa.
Huurteen ja kosteudenpoistossa on toivomisen varaa.Muuten riittävän lämmin.
Kauneus on jokaisen katsojan silmässä.
Suosituimpia autoja tällä hetkellä. Nuoremmat ehkä vähemmän kiinnostuneita.
Heillä kun on omat kriteerinsä,suorituskyky,koko,näyttävyys.... - Japanilainenko
Onko vieläkin autoja, joihin pitää laittaa lisäpainoa/hiekkasäkkejä talvella takakonttiin. Muistan, että 70-luvulla oli mm. Datsun Finn, mihin piti laittaa painoja, jotta pääsi eteenpäin, kun auto oli takavetoinen...mutta, että vielä tänä päivänäkin😁😁
- kompura
kysehän oli peräpään harhailusta jarrutuksissa ei liikkeelle pääsystä
- Anonyymi
VAG rules kirjoitti:
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppiPitäiskö olla Kiinalaisten riisikuppi volvo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö olla Kiinalaisten riisikuppi volvo
TAI Hitlerin vesikelkka
- Anonyymi
VAG rules kirjoitti:
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppiTollo.
- Anonyymi
VAG rules kirjoitti:
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppiHalvempi pitää kun nyt sähkötuolit
Halvempi jos tarvitsee vain kauppakassan kun sähköuto - Anonyymi
VAG rules kirjoitti:
TM:stä lainattua:
- ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
pakkasta
- todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
- ei lämpö riitä talvella
- raastavan meluisa
- suunnittelu jäänyt kesken
- helvetin ruma
- ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
Avensiksen ulkolämpömittari
- surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
tavattu
- männät täynnä naarmuja
Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppiKatsooko tm joka testiautosta mäntien kunnot ja sitten taas kone kasaan ja ajoa. Happamia sano kettu. Ulkonäkö on mielipide. En mäkään tykkää sun vaimostas
- VAG rules
TM 10/01:
Verson liukkautta talvella kuvattiin sanonnalla
"kuin märkä saippua" !!!!!
Voi helvetti, että vielä tehdään ajo-
ominaisuuksiltaan noin laaduttomia autoja !!- Hinausauton kuljettaja
..että hinattu on paljon Yariksia. Niissä on joku
sytyksen boxi mennyt rikki, sitten on matka
jäänyt kesken. Olen ollut tästä asiasta jutuissa
myös kollegoitteni kanssa, samoja kokemuksia. - Anonyymi
Taitaa olla vika ratin ja penkin välissä kokemusta kokemusta puutuu
- davo
Kotoa löytyy Yaris 1.3, muita vikoja ei
tähänmennessä ole vielä ilmennyt, kuin
keskuslukitus oli vähän sekaisin aluksi, sen kun
nopeasti huollossa kävi hoitamassa ei muuta ole
ollut.
Ajettavuudelta auto on kaupungissa todella
mukava, maantielläkin ihmeen hyvä, eikä kovissa
nopeuksissakaan meteli tai huojuminen oli niin
suurta kuin odotin.
Hintaansa nähden varmasti ostamisen arvoinen. - Työmatkaaja.
Omia kokemuksia kohta kaksi vuotta ja 24 tkm.
Kylläkin se pienin kone. Ongelmia ei ole ollut
ainuttakaan. Pakkasella toimii ja lämpenee
nopeammin kuin meidän aikaisemmat Toyotat, max
pakkanen on ollut -28 C. Melusta olen samaa
mieltä että liikaa on, mutta niin on muissakin
vastaavissa kopperoissa. Talviajo sujuu kuin
muillakin pikku autoilla. Eihän se ole mikään BMW
mutta ei ole hintakaan.- OYL-121
Todellakin edullinen ajaa ja kaikki uudet autot
tykkää olla meluisia koska niitä ei enää
massailla samaan tapaan kun vanhat autot on
massattuja. toyotahan myöntää korille 12 vuoden
ruostumattomuustakuun, eli jotkut omat lakat on
suojana.
ja tuleepahan tuota radiota/cd:tä kuunneltua
ajon aikana niin ei melut häiritse, mutta
ostakoot sitten mersun jos haluaa hiljaisen auton.
onkohan kellään kokemuksia subbarin asennuksesta
yarikseen?(kokemuksia toyotan omasta penkinalle
asennettavasta, onko hyvä?)
-Punainen paholainen tummilla laseilla ;)
- *M*
50viikkoa ja 25tkm takana 1.3l linea lunalla!
- Vähän meluisa, asiaa auttanee kun 'eristää'
takapenkin reunan ja lokasuojan välit?
- takapainoiset jarrut. Tosin eipä tarvi talvella
käsijarrua kun jarruttelee vasurilla mutkat =)
bensapihi. rällätessä menee jotain 6.4 l/100km,
maantiellä n.5.4 ja seka-ajossa reilusti alle
kuusi.
tilaa on (siis tavallisessa korimallissa). Oon
kuskannut kaikkea pöytälevyistä pesukoneeseen ja
maakuntakierroksellakin ollaan oltu viiden ukon
voimin.- Takuu 3 vuotta
Yaris näyttää jotenkin erityisen muoviselta.Onko
talvisin ollut mitään rasittavia nitinöitä ja
natinoita? - *M*
Takuu 3 vuotta kirjoitti:
Yaris näyttää jotenkin erityisen muoviselta.Onko
talvisin ollut mitään rasittavia nitinöitä ja
natinoita?Kojelauta on ollut muuten hämmästyttävän
hiljainen.. nyt kun asiaa miettii. Ovipahvit
(muovit) resonoi radion tahdissa.
Takuukorjauksiakaan ei ole tehty kuin yksi -
peili halkesi 19tkm:n jälkeen.
- Anonyymi
Hei Hei ...Riisikupit hoi???? MB,ON lämmin myös talvella
- Anonyymi
Paras kokemani ja edullinen
Yaris halvat kuluja huollot ym. - Anonyymi
Hyviä ovat, käyttö varmoja
- Anonyymi
Tielle jättäviä vikoja ADAC
Akkuvikoja (erittäin usein jo kolmannesta vuodesta alkaen)
Käynnistysmoottori rikki (2009 asti)
Laturi rikki (2008 asti)
Valonheitin rikki (2009 asti)
Märät sytytystulpat.
Ajonestolaite oikuttelee (2007)
Kytkinpolkimen asennon tunnistin rikki (2008 asti)
Kytkin usein rikki (2009 asti)
Lista on aika pitkä.
https://www.autotie.fi/tyyppivika/toyota/yaris- Anonyymi
VW Passat 100 th korjaus kulut 15th €
- Anonyymi
Tuossa Polon:
Pakokaasupäästöt (2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997) AKatsastus
Käyttöjarru (2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
Etuakselisto (2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
Seisontajarru (2000, 1999, 1998) AKatsastus
Alusta (1996) AKatsastus
Käyttöjarru: takapyörien jarruvikoja TÜV, GTÜ, DEKRA, jarruletkut haperot GTÜ
9N: Runsaasti etuakseliston vikoja: Etuakseliston poikittaisten tukivarsien takimmainen laakeriholkki TÜV, GTÜ, DEKRA
6N/KV: Pakoputkisto ruostunut tai muuten vaurioitunut TÜV, GTÜ
6N/KV: Vanhimmissa malleissa runsaasti öljyvuotoja moottorista ja vaihteistosta TÜV, GTÜ
6N/KV: Vanhimmissa takavalovikoja TÜV, GTÜ
Valovikojen lisäksi muitakin sähkövikoja esimerkiksi ajovalojen korkeuden säätö GTÜ, DEKRA
- Anonyymi
Voittaja auto
- Anonyymi
Miksi Yaris on kylmä talvella?(tuonti-auto Saksassa)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1406678Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746002426Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461680Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141381Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891232- 691079
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956