YARIS 1.3.ONKO VIKOJA?

takuu 3 vuotta

Olen ajatellut vaihtaa golfin 1.3 yarikseen.Kerrotko kokemuksistasi,onko vikoja,talviajo-ominaisuudet,huurteenpoisto,ym.KIITOS.

37

22657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jekku (ex. STW)

      Siis vioista ei ole vielä mitään tietoa kun
      autolla ei ole ajettu kuin 660km tähän mennessä.
      Ajettavuus sadekelillä ja kuivalla loistava.
      Huurteenpoisto toimii ainakin sadesäällä hyvin.
      Kokeiltu ilmastoinnilla ja ilman.
      Eli tästä ei apua ollut mutta jotain kuitenkin.

    • Hyvä peli

      Ainakin Yaris Verso kesti TM:n "kestotestin" 60
      tkm:ä ilman vikoja. No tosin olihan siinä vika,
      eli hanskalokeron lukon takakansi oli pudonnut
      paikaltaan... Kone oli virheetön, joka siis on
      sama normaalissakin Yariksessa. ELi uskoisin,
      että tuo pienempikin YAris on varsin kestävä, ja
      tuo isompikin Yaris oli testin mukaan ollut
      talvessakin ihan hyvä. Tuttavalla on myös Verso
      ja siinä ei ainakaan lasit huurru pakkasella ja
      lämpökin riittää hyvin. Itse ajelin sillä mm.
      viime talvena ja hyvin toimi joka kelissä.

      • VAG rules

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi


      • niinkö?
        VAG rules kirjoitti:

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi

        No näytä VAG:lta tila-auto tai auto ylipäänsä 105
        tmk:lla?

        Ja TM:n kommenteistasi:
        -Pakkastestissä lämpötila on -20, eli ei
        mielestäni ihan "vähän pakkasta" ja ko.
        tilanteessa akku oli mennyt jostain syystä
        huonoksi. Eli toki auton pitää lähteä ko.
        pakkasessa käyntiin, mutta eipähän tuo minun
        Astrakaan lähde joka aamu.... Ja siinäkin on
        akussa vika, ei varsinaisesti autossa.
        -Surkea ajettavuus? Oletko ajanut ko. autolla
        talvella? Itse olen ja se kulki hyvin myös
        liukkalla ja urissa. Ja tietääkseni Versolle ei
        tapahdu keskimääräistä enemmän onnettomuuksia,
        joten onkohan se sittenkään vaarallinen. (Vento
        on vaarallinen auto tilastojen mukaan). Ja korkea
        ja lyhyt akselivälinen auto ei koskaan ole
        erityisen hyvä ajo-ominaisuuksiltaan, se on
        selvää. (huomaa tuo LYHYT akseliväli)
        -Lämpeneminen on hidasta, mutta nopeampaa kuin
        esim uusissa turbodieseleissä. Ja TM:n mukaan
        autossa tarkenee myös pakkasella.
        - Melua on kieltämättä paljon, mutta ei pidä
        verrata autoa selvästi kalliimpiin (ovh 105 tmk)
        -Ajotietokone kieltämättä näyttä oudosti, ei
        hyvä. Ja lämpömittarissa hiukea 2 asteen
        heitto...
        -Sun päässä taitaa olla naarmuja, vai mistä tuo
        mäntien naarmuisuus johtuu? Konehan sai loistavan
        arvion kunnostaan ko. testissä ja TM:nkin mukaan
        on oikeutettu The Engine of The Year -palkintoon.
        On tehoa, vääntöä ja pieni kulutus.

        Muut asiat on makuasioita ja rumuudesta voidaan
        olla mitä mieltä tahansa. Itse pidän ko. auton
        ulkonäöstä, jos katsotaan auton
        käyttötarkoitusta; pieni tila-auto! Vertaahan
        tuota näköä johonkin Renault Kangoon...
        Rumin auto on tuleva Golfin tila-auto, josta oli
        kuva autoExpressin (News - 16.05.01) sivuilla
        (Volkswagen MPV) Hitto mikä hirvitys,
        toivottavasti ei tule rumentamaan maapalloa.
        Joten ei ne tila-autot nyt muutenkaan ole ihan
        kauneimpia koskaan.....


      • Jekku
        niinkö? kirjoitti:

        No näytä VAG:lta tila-auto tai auto ylipäänsä 105
        tmk:lla?

        Ja TM:n kommenteistasi:
        -Pakkastestissä lämpötila on -20, eli ei
        mielestäni ihan "vähän pakkasta" ja ko.
        tilanteessa akku oli mennyt jostain syystä
        huonoksi. Eli toki auton pitää lähteä ko.
        pakkasessa käyntiin, mutta eipähän tuo minun
        Astrakaan lähde joka aamu.... Ja siinäkin on
        akussa vika, ei varsinaisesti autossa.
        -Surkea ajettavuus? Oletko ajanut ko. autolla
        talvella? Itse olen ja se kulki hyvin myös
        liukkalla ja urissa. Ja tietääkseni Versolle ei
        tapahdu keskimääräistä enemmän onnettomuuksia,
        joten onkohan se sittenkään vaarallinen. (Vento
        on vaarallinen auto tilastojen mukaan). Ja korkea
        ja lyhyt akselivälinen auto ei koskaan ole
        erityisen hyvä ajo-ominaisuuksiltaan, se on
        selvää. (huomaa tuo LYHYT akseliväli)
        -Lämpeneminen on hidasta, mutta nopeampaa kuin
        esim uusissa turbodieseleissä. Ja TM:n mukaan
        autossa tarkenee myös pakkasella.
        - Melua on kieltämättä paljon, mutta ei pidä
        verrata autoa selvästi kalliimpiin (ovh 105 tmk)
        -Ajotietokone kieltämättä näyttä oudosti, ei
        hyvä. Ja lämpömittarissa hiukea 2 asteen
        heitto...
        -Sun päässä taitaa olla naarmuja, vai mistä tuo
        mäntien naarmuisuus johtuu? Konehan sai loistavan
        arvion kunnostaan ko. testissä ja TM:nkin mukaan
        on oikeutettu The Engine of The Year -palkintoon.
        On tehoa, vääntöä ja pieni kulutus.

        Muut asiat on makuasioita ja rumuudesta voidaan
        olla mitä mieltä tahansa. Itse pidän ko. auton
        ulkonäöstä, jos katsotaan auton
        käyttötarkoitusta; pieni tila-auto! Vertaahan
        tuota näköä johonkin Renault Kangoon...
        Rumin auto on tuleva Golfin tila-auto, josta oli
        kuva autoExpressin (News - 16.05.01) sivuilla
        (Volkswagen MPV) Hitto mikä hirvitys,
        toivottavasti ei tule rumentamaan maapalloa.
        Joten ei ne tila-autot nyt muutenkaan ole ihan
        kauneimpia koskaan.....

        Eräällä kiertokangen laakeripinnalla oli
        tosiaan naarmu. Täysin kosmeettinen asia kuten
        TM:n tekstissäkin mainittiin.


      • VAG rules

        kalahti omaan nilkkaan !!!
        Noi mun jututhan oli vain lainauksia TM:stä !!!


      • joo
        Jekku kirjoitti:

        Eräällä kiertokangen laakeripinnalla oli
        tosiaan naarmu. Täysin kosmeettinen asia kuten
        TM:n tekstissäkin mainittiin.

        No siis tuo "VAG rules" -hemmo, ei erota mäntää
        ja luikulaakeria toisistaan, joten piti oikaista
        (asiantuntija?). Ja todellakin siinä yhdessä
        liussa oli kosmeettinen naarmu, mutta ei
        kuitenkaan niin paha todellakaan, kuin oli 206
        Pösön luikulaakerissa kestotestin jälkeen (jos
        muistat).


      • Melkein hyvä.
        niinkö? kirjoitti:

        No näytä VAG:lta tila-auto tai auto ylipäänsä 105
        tmk:lla?

        Ja TM:n kommenteistasi:
        -Pakkastestissä lämpötila on -20, eli ei
        mielestäni ihan "vähän pakkasta" ja ko.
        tilanteessa akku oli mennyt jostain syystä
        huonoksi. Eli toki auton pitää lähteä ko.
        pakkasessa käyntiin, mutta eipähän tuo minun
        Astrakaan lähde joka aamu.... Ja siinäkin on
        akussa vika, ei varsinaisesti autossa.
        -Surkea ajettavuus? Oletko ajanut ko. autolla
        talvella? Itse olen ja se kulki hyvin myös
        liukkalla ja urissa. Ja tietääkseni Versolle ei
        tapahdu keskimääräistä enemmän onnettomuuksia,
        joten onkohan se sittenkään vaarallinen. (Vento
        on vaarallinen auto tilastojen mukaan). Ja korkea
        ja lyhyt akselivälinen auto ei koskaan ole
        erityisen hyvä ajo-ominaisuuksiltaan, se on
        selvää. (huomaa tuo LYHYT akseliväli)
        -Lämpeneminen on hidasta, mutta nopeampaa kuin
        esim uusissa turbodieseleissä. Ja TM:n mukaan
        autossa tarkenee myös pakkasella.
        - Melua on kieltämättä paljon, mutta ei pidä
        verrata autoa selvästi kalliimpiin (ovh 105 tmk)
        -Ajotietokone kieltämättä näyttä oudosti, ei
        hyvä. Ja lämpömittarissa hiukea 2 asteen
        heitto...
        -Sun päässä taitaa olla naarmuja, vai mistä tuo
        mäntien naarmuisuus johtuu? Konehan sai loistavan
        arvion kunnostaan ko. testissä ja TM:nkin mukaan
        on oikeutettu The Engine of The Year -palkintoon.
        On tehoa, vääntöä ja pieni kulutus.

        Muut asiat on makuasioita ja rumuudesta voidaan
        olla mitä mieltä tahansa. Itse pidän ko. auton
        ulkonäöstä, jos katsotaan auton
        käyttötarkoitusta; pieni tila-auto! Vertaahan
        tuota näköä johonkin Renault Kangoon...
        Rumin auto on tuleva Golfin tila-auto, josta oli
        kuva autoExpressin (News - 16.05.01) sivuilla
        (Volkswagen MPV) Hitto mikä hirvitys,
        toivottavasti ei tule rumentamaan maapalloa.
        Joten ei ne tila-autot nyt muutenkaan ole ihan
        kauneimpia koskaan.....

        ei se mikään nätti tuo Ave Verso ole. Yaris
        Versosta tulee ensimmäisenä mieleen Post Man
        Pat:n postiauto. Sitä se kyllä onkin talvella.
        Melkoisen tarkkana saa olla liukkaalla. Ja ne
        jarrut!!!


      • kaikki tyynni
        Melkein hyvä. kirjoitti:

        ei se mikään nätti tuo Ave Verso ole. Yaris
        Versosta tulee ensimmäisenä mieleen Post Man
        Pat:n postiauto. Sitä se kyllä onkin talvella.
        Melkoisen tarkkana saa olla liukkaalla. Ja ne
        jarrut!!!

        Se on makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli....

        Mielestäni Yaris Verso on auton malliin
        (/hintaan/pituus/korkeus) nähden tyylikäs. Samaa
        en sano Berlingosta.... Avensis Versoa en ole
        nähnyt muuta kuin kuvissa, joten osaa sanoa siitä
        juurikaan. Mutta veikkaan, että tulevaisuudessa
        joka auton valmistajalla on tila-autonsa ja
        niiden suosio tulee kasvamaan selvästi. Kun
        ulkonäköön tottuu, alkaa nuokin korkeat
        automallitkin "istua" silmään....

        Ja Yariksen talviominaiuudet; tuttavallani ei ole
        ollut mitään ongelmia talviolosuhteissa, vaikka
        he asuvatkin maalla, jossa todella heikot tiet
        jatkuvasti (uraa/polannetta/irtolunta yms). Ja
        ajavat aika paljon, sillä pelkästään työajoa
        tulee paljon suurista välimatkoista johtuen.


      • Ernesti
        VAG rules kirjoitti:

        kalahti omaan nilkkaan !!!
        Noi mun jututhan oli vain lainauksia TM:stä !!!

        Vaikka luultavasti allasi on Ooppeli, niin tässä
        sinulle VAG:tä. Lainaus on TM 20/99
        Käyttötesteistä

        Golfin huoleton huolto

        Golfia on käyttäjien keskuudessa pidetty tukevan
        tuntuisena laattuautona. Uutuusmallin herkkä
        sutiminen liikkeellelähdöissä sekä moottorin
        ravistus ovat seurausta suunnittelufilosofiasta,
        mutta vaihteensiirron takertelu ja omiaan
        huuteleva murtohälytin kielivät parannustarpeista
        valmistuksen laadussa. Suosikkiauton käyttäjän
        kannalta ikävä piirre liittyy huoltoihin. aina ei
        merkkihuoltokaan tiedä, millainen toimiva Golf
        oikein on.

        Sori vaan Volkkarin omistajat, mutta tämä VAG:en
        mies kaivoi verta nenästään. Ooppelista TM:ssä
        sanottiin vielä rumemmin, mutta ei kirjoitella
        nyt siitä...


      • Kyselijä
        VAG rules kirjoitti:

        kalahti omaan nilkkaan !!!
        Noi mun jututhan oli vain lainauksia TM:stä !!!

        yöunet jos TM on sattunut kirjoittamaan omasta
        merkistä jotain negatiivista vaikka itse olisi
        ollut siihen asti tyytyväinen. Kylläpä olette
        aikamoisia pässinpäitä jos luette kuin piru
        raamattua näitä autolehtiä. Onko muuten tullut
        koskaan mieleen, että autot voivat olla
        yksilöitä. Minua ainakin eniten kiinnostaa se
        miten hyvässä kunnossa ja laadukas se oma autoni
        omasta mielestäni sattuu olemaan eikä se mitä
        jotkut TM:n sedät nyt ovat sattuneet tällä kertaa
        siitä kirjoittamaan.


      • Idiootti????
        VAG rules kirjoitti:

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi

        Sun on turha tulla suoltaan tänne tollasta paskaa ettei lähe talvella käyntiin jos ajat jollain VAG:in autolla, talvella ku ajelee motariakin niin kyllä ne on volkkareita enimmäkseen mitä siellä tienvarsilla seisoo


      • kaleoks
        VAG rules kirjoitti:

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi

        Kohta kolme vuotta tulee täyteen nykyisellä Yariksella.Edellisellä ajoin neljä vuotta.
        (Vm. 2010 ja 2014:sta) Kummassakaan ei ole ilmennyt minkäänlaista käynnistysvikaa vaikka käyty Lappia myöten kovemmissakin pakkasisssa.
        Kerroit,Ajotietokone näyttää omiaan? Et tuonut esille millä tavalla.Tuohon on sanottava
        että mitkään laitteet eivät ole idioottivarmoja.Navigoidessa ne antavat joskus väärää
        tietoa(Garminkin) jota pidän parhaana laitteena (ei ns.kiint. auto Naveista)
        Jotta kiinteät navit toimisivat autossasi lähes moitteettomasti,on nekin päivitettävä ajal-
        laan ostopaikkasi toimesta, ettet pääse haukkumaan niitä kelvottomiksi.
        Mitä tulee Yariksen radioon, olisi mukava tietää mihinkä TM:n testi tarkemmin kohdistuu
        Áutoni radioon olen tyytyväinen koska se toimii niin etelässä kuin pohjoisessa,se kait lie-
        nee sillä päätarkoitus.
        Se on sanottava,että Yaris on kevytperäinen auto yksin ajettaessa.Suosivatkin käytet-
        tävän hiekkasäkkiä peräkontissa jotta kevyt peräpää ei lähde harhailemaan voimak-
        kaissa jarrutuksissa.
        Huurteen ja kosteudenpoistossa on toivomisen varaa.Muuten riittävän lämmin.
        Kauneus on jokaisen katsojan silmässä.
        Suosituimpia autoja tällä hetkellä. Nuoremmat ehkä vähemmän kiinnostuneita.
        Heillä kun on omat kriteerinsä,suorituskyky,koko,näyttävyys....


      • Japanilainenko

        Onko vieläkin autoja, joihin pitää laittaa lisäpainoa/hiekkasäkkejä talvella takakonttiin. Muistan, että 70-luvulla oli mm. Datsun Finn, mihin piti laittaa painoja, jotta pääsi eteenpäin, kun auto oli takavetoinen...mutta, että vielä tänä päivänäkin😁😁


      • kompura

        kysehän oli peräpään harhailusta jarrutuksissa ei liikkeelle pääsystä


      • Anonyymi
        VAG rules kirjoitti:

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi

        Pitäiskö olla Kiinalaisten riisikuppi volvo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö olla Kiinalaisten riisikuppi volvo

        TAI Hitlerin vesikelkka


      • Anonyymi
        VAG rules kirjoitti:

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi

        Tollo.


      • Anonyymi
        VAG rules kirjoitti:

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi

        Halvempi pitää kun nyt sähkötuolit
        Halvempi jos tarvitsee vain kauppakassan kun sähköuto


      • Anonyymi
        VAG rules kirjoitti:

        TM:stä lainattua:
        - ei lähde talvella käyntiin, kun on vähän
        pakkasta
        - todella surkea ajettavuus talvikelillä -->
        erittäin vaaralliset ajo-ominaisuudet
        - ei lämpö riitä talvella
        - raastavan meluisa
        - suunnittelu jäänyt kesken
        - helvetin ruma
        - ajotietokone näyttää omiaan (tyyppivika) kuten
        Avensiksen ulkolämpömittari
        - surkein radio mitä sarjatuotantoautoissa on
        tavattu
        - männät täynnä naarmuja

        Kiteytettynä: tyypillinen japanilainen riisikuppi

        Katsooko tm joka testiautosta mäntien kunnot ja sitten taas kone kasaan ja ajoa. Happamia sano kettu. Ulkonäkö on mielipide. En mäkään tykkää sun vaimostas


    • VAG rules

      TM 10/01:
      Verson liukkautta talvella kuvattiin sanonnalla
      "kuin märkä saippua" !!!!!
      Voi helvetti, että vielä tehdään ajo-
      ominaisuuksiltaan noin laaduttomia autoja !!

      • Hinausauton kuljettaja

        ..että hinattu on paljon Yariksia. Niissä on joku
        sytyksen boxi mennyt rikki, sitten on matka
        jäänyt kesken. Olen ollut tästä asiasta jutuissa
        myös kollegoitteni kanssa, samoja kokemuksia.


      • Anonyymi

        Taitaa olla vika ratin ja penkin välissä kokemusta kokemusta puutuu


    • davo

      Kotoa löytyy Yaris 1.3, muita vikoja ei
      tähänmennessä ole vielä ilmennyt, kuin
      keskuslukitus oli vähän sekaisin aluksi, sen kun
      nopeasti huollossa kävi hoitamassa ei muuta ole
      ollut.
      Ajettavuudelta auto on kaupungissa todella
      mukava, maantielläkin ihmeen hyvä, eikä kovissa
      nopeuksissakaan meteli tai huojuminen oli niin
      suurta kuin odotin.
      Hintaansa nähden varmasti ostamisen arvoinen.

    • Työmatkaaja.

      Omia kokemuksia kohta kaksi vuotta ja 24 tkm.
      Kylläkin se pienin kone. Ongelmia ei ole ollut
      ainuttakaan. Pakkasella toimii ja lämpenee
      nopeammin kuin meidän aikaisemmat Toyotat, max
      pakkanen on ollut -28 C. Melusta olen samaa
      mieltä että liikaa on, mutta niin on muissakin
      vastaavissa kopperoissa. Talviajo sujuu kuin
      muillakin pikku autoilla. Eihän se ole mikään BMW
      mutta ei ole hintakaan.

      • OYL-121

        Todellakin edullinen ajaa ja kaikki uudet autot
        tykkää olla meluisia koska niitä ei enää
        massailla samaan tapaan kun vanhat autot on
        massattuja. toyotahan myöntää korille 12 vuoden
        ruostumattomuustakuun, eli jotkut omat lakat on
        suojana.

        ja tuleepahan tuota radiota/cd:tä kuunneltua
        ajon aikana niin ei melut häiritse, mutta
        ostakoot sitten mersun jos haluaa hiljaisen auton.

        onkohan kellään kokemuksia subbarin asennuksesta
        yarikseen?(kokemuksia toyotan omasta penkinalle
        asennettavasta, onko hyvä?)

        -Punainen paholainen tummilla laseilla ;)


    • *M*

      50viikkoa ja 25tkm takana 1.3l linea lunalla!

      - Vähän meluisa, asiaa auttanee kun 'eristää'
      takapenkin reunan ja lokasuojan välit?
      - takapainoiset jarrut. Tosin eipä tarvi talvella
      käsijarrua kun jarruttelee vasurilla mutkat =)

      bensapihi. rällätessä menee jotain 6.4 l/100km,
      maantiellä n.5.4 ja seka-ajossa reilusti alle
      kuusi.
      tilaa on (siis tavallisessa korimallissa). Oon
      kuskannut kaikkea pöytälevyistä pesukoneeseen ja
      maakuntakierroksellakin ollaan oltu viiden ukon
      voimin.

      • Takuu 3 vuotta

        Yaris näyttää jotenkin erityisen muoviselta.Onko
        talvisin ollut mitään rasittavia nitinöitä ja
        natinoita?


      • *M*
        Takuu 3 vuotta kirjoitti:

        Yaris näyttää jotenkin erityisen muoviselta.Onko
        talvisin ollut mitään rasittavia nitinöitä ja
        natinoita?

        Kojelauta on ollut muuten hämmästyttävän
        hiljainen.. nyt kun asiaa miettii. Ovipahvit
        (muovit) resonoi radion tahdissa.
        Takuukorjauksiakaan ei ole tehty kuin yksi -
        peili halkesi 19tkm:n jälkeen.


    • Anonyymi

      Hei Hei ...Riisikupit hoi???? MB,ON lämmin myös talvella

    • Anonyymi

      Paras kokemani ja edullinen
      Yaris halvat kuluja huollot ym.

    • Anonyymi

      Hyviä ovat, käyttö varmoja

    • Anonyymi

      Tielle jättäviä vikoja ADAC

      Akkuvikoja (erittäin usein jo kolmannesta vuodesta alkaen)
      Käynnistysmoottori rikki (2009 asti)
      Laturi rikki (2008 asti)
      Valonheitin rikki (2009 asti)
      Märät sytytystulpat.
      Ajonestolaite oikuttelee (2007)
      Kytkinpolkimen asennon tunnistin rikki (2008 asti)
      Kytkin usein rikki (2009 asti)

      Lista on aika pitkä.
      https://www.autotie.fi/tyyppivika/toyota/yaris

      • Anonyymi

        VW Passat 100 th korjaus kulut 15th €


      • Anonyymi

        Tuossa Polon:


        Pakokaasupäästöt (2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997) AKatsastus
        Käyttöjarru (2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
        Etuakselisto (2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
        Seisontajarru (2000, 1999, 1998) AKatsastus
        Alusta (1996) AKatsastus
        Käyttöjarru: takapyörien jarruvikoja TÜV, GTÜ, DEKRA, jarruletkut haperot GTÜ
        9N: Runsaasti etuakseliston vikoja: Etuakseliston poikittaisten tukivarsien takimmainen laakeriholkki TÜV, GTÜ, DEKRA
        6N/KV: Pakoputkisto ruostunut tai muuten vaurioitunut TÜV, GTÜ
        6N/KV: Vanhimmissa malleissa runsaasti öljyvuotoja moottorista ja vaihteistosta TÜV, GTÜ
        6N/KV: Vanhimmissa takavalovikoja TÜV, GTÜ
        Valovikojen lisäksi muitakin sähkövikoja esimerkiksi ajovalojen korkeuden säätö GTÜ, DEKRA


    • Anonyymi

      Voittaja auto

    • Anonyymi

      Miksi Yaris on kylmä talvella?(tuonti-auto Saksassa)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

      Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      140
      6678
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

      Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      600
      2426
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

      Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1680
    4. Pakko kertoa mies

      Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1381
    5. Sinä vain tulit elämääni

      Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1232
    6. Miten koskettaisit häntä?

      Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      69
      1079
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

      Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    8. Tiesitkö mies

      Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1042
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

      muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1029
    10. Mitä ajattelet

      Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe