Missä vika

Sthil-bensa-trimmeri

Saan kyllä käyntiin, käy hetken ja sammuu....eikä kestä kaasun painamista yhtään, vaan kierrokset laskee ja sammuu.....
Pitääkö kiikuttaa korjaamolle, vai mikä vika on ?

Toimivana laitettu syksyllä säilöön, mutta nyt ei halua pelittää.....ja viidakko kasvaa !!!!!

14

25323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bensaletku

      Vika viittaa siihen suuntaan.

      • no mitä.....

        No mitä sille voi tehdä,,,,muutakuin heilutella....

        Äsken kokeilin,,kun lähtee käyntiin, huutaa täysillä vähän aikaa ja sit sammuu.....eikä kestä yhtään kaasua.....en ymmärrä....


      • ruoho
        no mitä..... kirjoitti:

        No mitä sille voi tehdä,,,,muutakuin heilutella....

        Äsken kokeilin,,kun lähtee käyntiin, huutaa täysillä vähän aikaa ja sit sammuu.....eikä kestä yhtään kaasua.....en ymmärrä....

        imuvipu päälle .jos siinä on sellanen


    • kepu68

      bensan talven jäljiltä,(menee pilalle) Ite tappelin 5hp perämoottorin kanssa merellä, hyvä ettei henki lähteny. Sousin 3km kotio ja vaihdoin bensan ja rupes heti pelittämään.

    • ehge

      Mulla oli kans ongelmia stihl:n raivaussaha/trimmeri:n kanssa. Aluks tosiaan lähti käymään, kävi vähän aikaa ja sit sammu kaasuakaan ei auttanu painaa. Syyksi paljastui rikkinäinen bensaletku...

      • huoltomestarri

        Vaihtoehdot: kalvot kuivunut/venunut(vaihdatuta uudet), bensaletku poikki(pystyy tarkistamaan itse), tulppa (tarkista antaako kipinää kun kerran sammuu), bensiini(bensat vaihtoon ja hae lähimmältä myyjältä stilh tai husqvarna valmis bensaa niin ei tule ainakaan sen suhteen ongelmia), Bensa korkki(koita toimiiko kone paremmin korkki auki, voi olla ilmanotto reikä tukossa), impulssi letku poikki, säätöruuvit taitaa olla lukitut mallit mutta jos ei ole niin niitä säätämällä, jos ei ala ongelmat helpottaan niin otappa yhteyttä huoltoon


      • niihihihnii
        huoltomestarri kirjoitti:

        Vaihtoehdot: kalvot kuivunut/venunut(vaihdatuta uudet), bensaletku poikki(pystyy tarkistamaan itse), tulppa (tarkista antaako kipinää kun kerran sammuu), bensiini(bensat vaihtoon ja hae lähimmältä myyjältä stilh tai husqvarna valmis bensaa niin ei tule ainakaan sen suhteen ongelmia), Bensa korkki(koita toimiiko kone paremmin korkki auki, voi olla ilmanotto reikä tukossa), impulssi letku poikki, säätöruuvit taitaa olla lukitut mallit mutta jos ei ole niin niitä säätämällä, jos ei ala ongelmat helpottaan niin otappa yhteyttä huoltoon

        ja vielä lisäys edelliseen, eli jos ei anna kipinää niin vika toden näköisemmin puolassa kuin tulpassa, eli jos puola vikainen, niin silloin kone käy hetken ja kun lämpiää niin sammuu, mutta sun ongelmat viittaa kyllä ehdottomasti enemmän bensapuolelle. ja pikkuvialta.


    • hyvä hyvä

      Hyvä juttu, että trimmerisi ei pörise. Sais rikkoutua muiltakin.
      Persläven kokoisella omakotitontilla pörrätään tuntitolkulla harva se ilta trimmerin kanssa ja terrosisoidaan lähistön rauhallista illanviettoa ja kesästä nautiskelua.
      !!! Hankkikaa viikate hyvät ihmiset !!!

      • viikatemies

        Ei nykyisin saa hyviä viikatteita.


      • Anonyymi

        Muuta korpeen jos elämisen äänet haittaa perkele


    • Anonyymi

      Ilmansuodatin likainen, menee rikkaalle kaasuttamalla, ilmansaanti ei riitä. Putsaa.

      • Anonyymi

        Suodattimesta en mitään tietoa eikä paljon muustakaan mutta kunnon vika-aktuvointi kyllä piristää.


    • Anonyymi

      Jo oli aikakin vastata 14- vuotta sitten tehtyyn aloitukseen !

    • Anonyymi

      bensaletku rikki!
      yt. mies tulevaisuudesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe