tietääkö kukaan, onko
Riihimäellä
1
748
Vastaukset
Kopsattu Riihimäen kaupungin kotisivuilta:
"KOIRAVERO
Riihimäen kaupungille on maksettava koiraveroa viittä kuukautta vanhemmista koirista, jotka ovat vuoden 2005 lopussa olleet pysyvästi kaupungin alueella. Velvollinen suorittamaan veroa on koiranomistaja, jonka omistuksessa koira on ollut verovuoden päättyessä.
Mikäli koiran omistaja ei ole ilmoittanut aikaisemmin koiraansa Riihimäen kaupungin Tietotupaan, tulee hänen tehdä tämä ilmoitus VIIMEISTÄÄN HELMIKUUSSA 2006. Jos koiran omistaja on alaikäinen, koskee ilmoitusvelvollisuus tämän holhoojaa.
KOIRAILMOITUS tehdään tätä varten laaditulla lomakkeella, josta selviävät tiedot koiran edellisestä omistajasta, nimestä ja pysyväisestä pitopaikasta, sekä koiran rodusta ja syntymäajasta.
MUUTOSILMOITUS on tehtävä kirjallisesti koirasta, jos koiran pysyväinen pitopaikka on muuttunut toiseen kuntaan, koira on luovutettu uudelle omistajalle, koira on kuollut sekä, jos koiranomistajan osoite- ym. tiedot ovat muuttuneet. Muutosilmoitus on tehtävä viimeistään helmikuun 2006 loppuun mennessä.
Jos koiran omistaja ei ole säädetyssä ajassa antanut koirailmoitusta koirasta, josta koiraveroa on suoritettava, voidaan siltä verovuodelta, jolta ilmoitus olisi ollut annettava, korottaa suoritettava koiravero enintään kaksinkertaiseksi.
Jos koiran omistaja on laiminlyönyt antaa koiran pitopaikkaa tai omistajanvaihdosta koskevan muutosilmoituksen taikka verovapaasta koirasta koirailmoituksen, voidaan koiran omistaja velvoittaa suorittamaan 10 euron määräinen laiminlyöntimaksu.
Ilmoituslomakkeita saa Riihimäen kaupungin Tietotuvasta, osoite Kalevankatu 1, 11100 Riihimäki, tai www.riihimaki.fi/tietotupa puh. 020 758 4040.www.riihimaki.fi/tietotupa
Koiravero vuodelta 2005 on 25,23 euroa. Vero maksuunpannaan toukokuussa 2006.
Muut tiedotteet
Viimeksi muokattu: 11.01.2006 10:12:02"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253