Sinun olisi mielestäni jo aika vähän edes valvoa ja siivota tätä palstaa, etenkin näitä manne viestejä on jo iha liikaa. Myös Porin haukkumis-viestit voisi poistaa. Tämä palsta tarvii nyt siivota. Jos et poista ilmiantamiani mielestäni turhia viestejä esim: Pori kuseee, niin ilmoitan toiminnastasi korkeammalle taholle.
RIINA HERÄTYS!!
10
1472
Vastaukset
- What...
Täällähän ei ikinä ois mitään viestejä, jos niitä alettas karsimaan. Nyt kun kerrankin on kiivaita mielipidekeskusteluja, ni turha sitä boikottia nyt on alkaa....Välillä oikee hävettää kun käy katsomassa muiden kaupunkien keskusteluja, ja sitten vertaa tähän....
- aliisa
mitä tarkoitat sellaisella??miksi et itse tee jotain hyvää aloitusta,sellasta asiallista???uskon,että jos se on hyvä,niin siihen tulee paljon vastauksii.kyllä munkin mielestä nää rasistiset keskustelut vois jo lopettaa!!!
- riina.
perustele.
- ....
Luuletko olevasi hauska ?
- riina.
.... kirjoitti:
Luuletko olevasi hauska ?
perustele.
- elämä.
riina. kirjoitti:
perustele.
Mene vaikka ulos lenkille tai jotain :)
- riina.
elämä. kirjoitti:
Mene vaikka ulos lenkille tai jotain :)
perustele.
- autumnia
riina. kirjoitti:
perustele.
Mielipiteellä, jota lausujansa ei pysty kunnolla perustelemaan, ei todellakaan ole pienintäkään arvoa. Näistä manneviesteistä olen sitä mieltä, että samaa aihetta on jauhettu vähän turhan monessa ketjussa. Muutenkin palstan kirjoittajilla on mielikuvitus vähissä, kun samat aiheet - tai mitättömät aiheet - pyörivät jatkuvasti kehissä. Kuka haluaa lukea kuudetta kertaa Porin ystävällisimmistä/epäystävällisimmistä myyjistä tai kertailla samoja mielipiteitä Porin kaupunginosien paremmuudesta?
Kaupungin terveydenhuolto on kriisissä, kouluja lakkautetaan, Poria puretaan ja rakennetaan vaikka mihin malliin, satakuntalaiset kesän kulttuuritapahtumat, esim. kesäteatterit, pyörähtävät käyntiin jne. jne. Yleisesti kiinnostavia asiallisia aiheita luulisi riittävän. Kespan kiertäminen ei ainakaan minusta sellainen ole. - pututa mihinkään
autumnia kirjoitti:
Mielipiteellä, jota lausujansa ei pysty kunnolla perustelemaan, ei todellakaan ole pienintäkään arvoa. Näistä manneviesteistä olen sitä mieltä, että samaa aihetta on jauhettu vähän turhan monessa ketjussa. Muutenkin palstan kirjoittajilla on mielikuvitus vähissä, kun samat aiheet - tai mitättömät aiheet - pyörivät jatkuvasti kehissä. Kuka haluaa lukea kuudetta kertaa Porin ystävällisimmistä/epäystävällisimmistä myyjistä tai kertailla samoja mielipiteitä Porin kaupunginosien paremmuudesta?
Kaupungin terveydenhuolto on kriisissä, kouluja lakkautetaan, Poria puretaan ja rakennetaan vaikka mihin malliin, satakuntalaiset kesän kulttuuritapahtumat, esim. kesäteatterit, pyörähtävät käyntiin jne. jne. Yleisesti kiinnostavia asiallisia aiheita luulisi riittävän. Kespan kiertäminen ei ainakaan minusta sellainen ole.kunhan vaan vietistä tavalla tai toisella ilmenee sana Pori muodossa kuin muodossa.
autumnia kirjoitti:
Kaupungin terveydenhuolto on kriisissä, kouluja lakkautetaan, Poria puretaan ja rakennetaan vaikka mihin malliin, satakuntalaiset kesän kulttuuritapahtumat, esim. kesäteatterit, pyörähtävät käyntiin jne. jne. Yleisesti kiinnostavia asiallisia aiheita luulisi riittävän. Kespan kiertäminen ei ainakaan minusta sellainen ole.ollut riina siinä ku ei ollut sefu merkkii perässä ,hei haloo;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735599Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52312Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31580Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211250Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865