Onko kellään tietoa, onko w124:ssa äänitorvelle relettä ja missä se on. En ole nääs kerennyt vielä itse sitä etsimään. Jos joku tietää, helpottuu toimeni. Pitäs kytkeä kyseiseen releeseen yks värkki.
TORVI rele
2
2074
Vastaukset
- W126
...hehehhe
No en kyllä tiedä releestä mitään... Onko edes sellasta??
Meneehän siihen torvelle johdot, yhdistä se värkki suoraan niihin johtoihin ja laita oma rele väliin jos tarvii.
Mikähän värkki se on.... heheheh... Taidan arvata..mutta jokatapauksessa onnea asennukselle...Älä polta autoasi ;) - Yliasentaja
1. Ei ole relettä,menee virta( )ratilta suoraan torville(2)(johdon väri= musta/ruusunpunainen punainen).Torvilta suora maatos(johdon väri= ruskea).Sulake on ennen rattia,virta päällähän vain tööttää.
1. Releenhän voi laittaa,jos ohjaukseen tarvitaan pientä voimaa.
Esim.(nelinapainen rele)85 maa(-),86 laitteelta jolta heräte( ).
2. Tai jos laitteelta maa(-)heräte,virta( )(suora)vaikkapa akulta( )(sulake)tai siististi sulakerasian pohjalta.(Tai voi tulla sekä maa että virta herätteeksi,silloin herätelaite hoitaa nämä).
Rele n:ro 30-87=päävirta( ) tai päämaa(-)
Kohta 1.jatkuu,rele n:ro 30,sulakerasian pohjasta(tai akun (tai vastaava).),siitä josta lähtee töötille(musta/violetti)menevä johto,(katsoa töötin sulakkeen n:ro)
rele n:ro 87 torville menevään johtoon(musta/ruusunpunainen/punainen)liitetään se vain siihen,jotta ratiltakin sitten pelaisi normaali töötti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak443855Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152932- 322480
- 241780
- 431382
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4411374Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode411365- 231166
- 491121
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161115