kinkybileiden taso nousussa

laskussa???

Eli osaisko,joku kertoa millainen taso on Suomalaisissa kinky /sm/fetish yms. bileissä nykyisin??
Itsäni harmitti pari vuotta sitten kun liian suuri osa porukkaa oli vain puolinaisesti valmistautunut bileisiin; kun taas itselle ulkoinen valmistautuminen bileisiin saattaa kestää hyvänkin aikaa...
Entä onko jollain kokemuksia muualla euroopassa pidettävistä juhlista?
Ainakin Saksasta löytyy osaavaa porukkkaa, mitenköhän muualla??

9

2740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi

      Ainakin viime la (10.6) turun bileissä oli tasokkaita vaatteita. Mutta bileissä olikin dress code. Olet varmaankin käynyt fetish club-nimikkeen alla olevissa bileissä ja niihin kaikkiinhan ei ole dress codea. Ja tietysti taso on aika pitkälti katsojan silmissä.

      Mutta olet kyllä oikeassa, että ainakin noissa dress codettomissa bileissä pukeutuminen on jäänyt puolitiehen.

      T. Maski

      • Alkup.

        Joo fetish-club kuullostaa tutulta nimeltä. (Valitettavasti,mutta kai sekin paikka täytyi kokea)
        Voi,että tulee ikävä vanhoja hyviä kinkyclub bileitä.. Mutta, mutta -siis- osaatko kertoa kuka (esimerkiksi) Suomessa nykysisin järjestää kunnollisia dress-codellisia bileitä??
        En halua enää osallsitua yksiinkään fetish/sm/kinky yms. bileisiin, jossa tunnelmaa latistaa se,että jotkut, tai joku oikeiasti kuvittelee olevansa tyylikäs, kun on pukeutunut tummiin farkkuihin ja samantyyliseen paitaan... Ja kun tällainen "urpo" vielä kuvittelee,että hänen tyylpisteensä on vähintään 9,5 jos hän on jättänyt päälleen vielä perus nahkatakin. Tsi se,että on oppinut käyttämään tummia kenkiä kun muuten todennäköisesti käyttäisi joitain muita.


      • M.D
        Alkup. kirjoitti:

        Joo fetish-club kuullostaa tutulta nimeltä. (Valitettavasti,mutta kai sekin paikka täytyi kokea)
        Voi,että tulee ikävä vanhoja hyviä kinkyclub bileitä.. Mutta, mutta -siis- osaatko kertoa kuka (esimerkiksi) Suomessa nykysisin järjestää kunnollisia dress-codellisia bileitä??
        En halua enää osallsitua yksiinkään fetish/sm/kinky yms. bileisiin, jossa tunnelmaa latistaa se,että jotkut, tai joku oikeiasti kuvittelee olevansa tyylikäs, kun on pukeutunut tummiin farkkuihin ja samantyyliseen paitaan... Ja kun tällainen "urpo" vielä kuvittelee,että hänen tyylpisteensä on vähintään 9,5 jos hän on jättänyt päälleen vielä perus nahkatakin. Tsi se,että on oppinut käyttämään tummia kenkiä kun muuten todennäköisesti käyttäisi joitain muita.

        Jooh, tai sitten se taso tosiaan on katsojan silmässä? Itselleni kun taas suoraan sanottuna ei toimi suurinkaan osa kliseisestä peruskinkyvaatteesta. Ja kyllä, en laita eikä ole varaa laittaa satoja euroja vaatteeseen, joka on päällä kerran.

        Annetaan nyt kaikkien kukkien kukkia.


      • tuota, noin
        M.D kirjoitti:

        Jooh, tai sitten se taso tosiaan on katsojan silmässä? Itselleni kun taas suoraan sanottuna ei toimi suurinkaan osa kliseisestä peruskinkyvaatteesta. Ja kyllä, en laita eikä ole varaa laittaa satoja euroja vaatteeseen, joka on päällä kerran.

        Annetaan nyt kaikkien kukkien kukkia.

        Joo,ehkä taso on tosiaan katsojan silmässä, mutta mielestäni kun mennään juhliin,niin silloin on syytä pukeutua juhlan tarkoittamalla tavalla.
        Tämä tapa ei välttämättä edellytä satojen eurojen satsausta... Kinky/Fetish yms. bileissä/juhlissa pääsee pitkälle, jos osaa tai paremmin viitsii käyttää hieman mielikuvitusta :)
        Valmiina ostetu "peruskinkyvaatteet" ei suinkaan tarvitse olla se "jokin". Luulisin/toivoisin ihmisten vain ymmärtävän arki ja "juhlavaatteiden" merkityksen. Ao juhlissa ulkoisilla seikoilla on ainakin minusta iso merkitys. Toki varmaan osa nautinnosta on siinä kun, tai jos oonnistuu keräämään katseita ja huomata kun esim. joillain miehillä saattaa alkaa pullottamaan etumuksissa...Parhaimmillaan tuo mies on, myös itse laittautunut/ haluttavan näköinen...


    • shiny_happy_people

      Siinähän pulma just on, joku voi olla erittäinkin kinky mutta se ei näy päälle, esim. ankara master. Kuka vois sellaiselta kieltää osallistumisen KINKYbileisiin farkuissa ja tavallisessa nahkatakissa. Mutta jos järkätään FETISHbileet tiukalla dress codella kumi-, nahka-, pvc-diggareille niin sinnepä ei farkuissa oliskaan asiaa. Ja sellaisiin bileisiin minä tulisin heti.

      • että...

        Jos ymmärsin oikein, niin on olemassa miehiäkin, jotka arvostavat tiukkaa dress-codea :)
        Kumi,nahka -ja pvc ovat just niitä
        "klassisia" fetissi juttuja,joista itse pidän hyvin suuresti. Myös esim. ketju/nahka "harnesit" ovat nannaa...
        Vielä on se ongelma,että missä järkätään tällaisia tiukan dress-coden omaavia bileitä?
        PS: Toki olen edelleen sitä mieltä että mielikvituksella pääsee pitkälle,eikä dress-codeen välttämättä tarvitse uhrata aina satoja euroja. MUTTA ennen kaikkea olisi ihanaa päästä fetish bileisiin, joissa dresscodea on tiukasti valvottu. Ankarat masterit voivat pukeutua roolinsa mukaisesti/näyttää myös ulkoapäin masterilta....


      • subbari
        että... kirjoitti:

        Jos ymmärsin oikein, niin on olemassa miehiäkin, jotka arvostavat tiukkaa dress-codea :)
        Kumi,nahka -ja pvc ovat just niitä
        "klassisia" fetissi juttuja,joista itse pidän hyvin suuresti. Myös esim. ketju/nahka "harnesit" ovat nannaa...
        Vielä on se ongelma,että missä järkätään tällaisia tiukan dress-coden omaavia bileitä?
        PS: Toki olen edelleen sitä mieltä että mielikvituksella pääsee pitkälle,eikä dress-codeen välttämättä tarvitse uhrata aina satoja euroja. MUTTA ennen kaikkea olisi ihanaa päästä fetish bileisiin, joissa dresscodea on tiukasti valvottu. Ankarat masterit voivat pukeutua roolinsa mukaisesti/näyttää myös ulkoapäin masterilta....

        Miltä näyttää masteri? Millainen on masterin rooli? Omani ei viihdy nahassa, kumissa tai pvc:ssä ja muissa klassisissa fetissireleissä, ja minustakin hän näyttäisi niissä todennäköisemmin hölmöltä kuin ankaralta masterilta. Fetissit ja kinkyy kun eivät aina kulje käsi kädessä. Ja minusta tuntuisi oudolta, että meidän pitäisi pukeutua sinun fetissiesi mukaan.

        Tietenkin voitaisiin järjestää tiukan dress coden bileitä. Suomi on kuitenkin pieni maa ja epäilen riittäisikö täältä väkeä joilta löytyisi juuri sopivat fetissit riittävästi bileisiin. Saa toki yrittä järjestää.


      • Voisin ajatella...
        subbari kirjoitti:

        Miltä näyttää masteri? Millainen on masterin rooli? Omani ei viihdy nahassa, kumissa tai pvc:ssä ja muissa klassisissa fetissireleissä, ja minustakin hän näyttäisi niissä todennäköisemmin hölmöltä kuin ankaralta masterilta. Fetissit ja kinkyy kun eivät aina kulje käsi kädessä. Ja minusta tuntuisi oudolta, että meidän pitäisi pukeutua sinun fetissiesi mukaan.

        Tietenkin voitaisiin järjestää tiukan dress coden bileitä. Suomi on kuitenkin pieni maa ja epäilen riittäisikö täältä väkeä joilta löytyisi juuri sopivat fetissit riittävästi bileisiin. Saa toki yrittä järjestää.

        Vastaan tähän nyt toisen puolesta. Minusta ankara masterin pukeutuminen tulisi fetissi bileissä olla yksinkertaisesti vain olla jotain muuta kuin tavallista arkista pukeutumista edustavaa. On varmasti totta,että jos on esim hyvin paljon ylipaiona,niin kumi, tai nahka vaatteet voivat näyttää vähän hölmöiltä. Vosihan masteri ottaa jonkun perinteisen rooli-asun: esim poliisin tai papin... Mielipiteitä


      • shiny_happy_people
        subbari kirjoitti:

        Miltä näyttää masteri? Millainen on masterin rooli? Omani ei viihdy nahassa, kumissa tai pvc:ssä ja muissa klassisissa fetissireleissä, ja minustakin hän näyttäisi niissä todennäköisemmin hölmöltä kuin ankaralta masterilta. Fetissit ja kinkyy kun eivät aina kulje käsi kädessä. Ja minusta tuntuisi oudolta, että meidän pitäisi pukeutua sinun fetissiesi mukaan.

        Tietenkin voitaisiin järjestää tiukan dress coden bileitä. Suomi on kuitenkin pieni maa ja epäilen riittäisikö täältä väkeä joilta löytyisi juuri sopivat fetissit riittävästi bileisiin. Saa toki yrittä järjestää.

        Masteri voi näyttää just siltä miltä haluaa ja hyväksi itse tuntee, en todellakaan halua pakottaa ketään pukeutumaan samalla tavalla kuin minä. Ja minusta tuntuis oudolta olla bileissä farkuissa, lenkkareissa ja jossain bändin t-paidassa heiluttelemassa ruoskaa, koska se ei ole mun juttu.

        Jos bileisiin on ilmoitettu dress code niin siitä pidettävä kiinni. Tosi on että täällä on piirit niin suppeita että tulisko porukkaa. Valitettavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe