Temppuja

Puppeli_

Millaisia temppuja kaneille voisi opettaa? Minun luppikseni osaa: nousta takajaloille ja kävellä siinä pari askelta(tässä tarvitsee tosin makupalaa houkuttimeksi) , kaataa sellaisen puisen koristelampaan kumoon, hypätä laatikon päälle ja esteiden yli(jotenkuten, joskus tosin lähinnä kiipeää) sekä tulla luokse kutsusta:) Entä teidän?

18

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veli

Mulla ei vielä oo kania, mutta mun siskolla on. Se osaa just noi samat temput. Sekin on luppis. No, se vois vaikka mennä häkkiin kun tarvii ja kierähtää ympäri ja kuolla ku käsketää (siis leikisti)ja olla söpö kun käsketään (helppo temppu).

• _pupu_

Opetatte kanillenne noin hienoja temppuja? Minun kanini ei osaa mitään vaikka onkin luonnonkeltainen kääpiöluppa... Eikä sille oikein makupalat kelpaa. Haluaisin niin opettaa sille jotain, mutta yks vaan ottaa rennosti sängyn alla, heinänkorsi suussa.

• Puppeli_
        _pupu_ kirjoitti:

Opetatte kanillenne noin hienoja temppuja? Minun kanini ei osaa mitään vaikka onkin luonnonkeltainen kääpiöluppa... Eikä sille oikein makupalat kelpaa. Haluaisin niin opettaa sille jotain, mutta yks vaan ottaa rennosti sängyn alla, heinänkorsi suussa.

Kannattaa kokeilla erilaisia herkkuja. Sen puulampaan kaatamisen pupu oppi tavoitellessaan namia, eli se aluksi sai palkinnon kaataessaan lampaan vahingossa. Ja hyppäämäänkin herkulla houkuttelemalla. Kannattaa käyttää voikukanlehtiä, koska ne kani näkee hyvin. Toivottavasti oli apua =)

• pal4
        _pupu_ kirjoitti:

mullon sama juttu meijän kanille makupalat ei kelpaa ei välitä niistä

• pal4
        Puppeli_ kirjoitti:

Kannattaa kokeilla erilaisia herkkuja. Sen puulampaan kaatamisen pupu oppi tavoitellessaan namia, eli se aluksi sai palkinnon kaataessaan lampaan vahingossa. Ja hyppäämäänkin herkulla houkuttelemalla. Kannattaa käyttää voikukanlehtiä, koska ne kani näkee hyvin. Toivottavasti oli apua =)

se ei välitä niistä

• sghyu

Osaahan se tulla luokse kun sitä viheltää ja se leikkii pallolla työntelee sitä kuonollaan.

• _pupu_

Kanin opettaa kiipeämään rappusia ylös ja alas. Siis sellaisia rappusia, joita ihmisetkin käyttävät. Onko liian vaarallista? Voiko kania opettaa hyppäämään sängylle vaikka kani pelkääkin korkeitapaikkoja? Saako sen korkeanpaikankammon jotenkin lopetettua? Niin ja miten kanin saa liikkeille, kun yks vaan nukkuu...?

Aattelin vaan kysäistä :D. Kiitos jo etukäteen vastauksista

• joojooj

Ei mielellään rappusia pitkin, jos tippuu voi satuttaa itsensä pahastikkin ja alkaa pelätä yhä enemmän. Sängylle voi opettaa hyppäämään, herkun avulla. Ei saa muuten kuin houkuttelemalla herkuilla. Varo ettei lihoa, eli pidä huolta että liikkuu. Keksi sille tekemistä, se on varmaan arkakin. Ole sen kanssa ainakin kolme tuntia päivässä (ei putkeen). Anna sille virikkeitä ynnä muuta. Kaveri varmasti piristäisi pupua.

• äm ii.

no ainakin minun pupuni osaa siirrellä tavaroita.
      siis kevyitä tavaroita hampaillaan. sitten se
      osaa hyppiä esteitäkin, jos se on sillä tuulella
      että sitä huvittaa ... :D

• Julia

Mun pupu-poika osaa hypätä mun selän päälle ku oon kyykys(yleensä tekee ilman pyyntöäkin...), tulee luokse ku pyydän ja joskus hyppää syliin pyynnöstä. Mut hermoi riipivää on se et se menee aina sängylle ja luulee sitä vessaks. ja aamul jos en herää tarpeeks aikasee se hyppää naaman päälle tai jos ei tehoa ni yöpöydälle mun läppärin päälle...viimisin oli ku tulin vessast takasin ni se istu mun hamsterin häkin pääl. ja se häkki on sentää pöydäl ja sehäkki on 2-kerroksinen et aika korkee seki.Et nää on sit niit sen ite kehittämii temppui

• 1620

Mun puput vetää huumeita

• Kanilini12

Miten kanin voi opettaa hyppää esteitä? tai jotain muit temppui. mulla on 10 viikkonen kääpiö luppa ja se ei osaa viä mitään mut haluaisin kyl opettaa sil tai ainaki koittaa opettaa.

• Carita11

Minun kanini osaa vaan hypätä sängylle ja seistä josKus aina takajaloilla ilman herkkua ;)

• kanirakas

Meidän bunny osaa kävellä takajaloilla vähän matkaa, jos ruokaa houkuttimena, nostaa ja siirtää esim. kynän tai paperin palan. Sitten se osaa sellaisen hienon tempun, mitä itse kutsu kumpikäsi-tempuksi, eli ensin laitan jompaan kumpaan nyrkkiin jonkun herkun ja sitten laitan kädet nyrkkiin ja erilleen sen eteen ja kysyn kumpi käsi ja sitten se raapaisee sitä kättä etutassulla, missä luulee sen herkun olevan, mutta jos se ei ole siellä, niin sitten se automaattisesti raapaisee toista kättä. Osaa se myös pyörittää palloa yms., mutta syliin se tulee vain silloin kun haluaa. Meidän kani on kyllä aika erikoinen, sillä se murisee ihan joka kerta kun käyn sitä silittelemässa ja antamassa ruokaa. Se myös hyökkäilee usein minua päin ja onhan minulle jo parii haavaa tullut siitä kun se on minua puraissut.:D:D

• pal4

meijän kani ei oo koskaa purru

• tinjuska1

Mun kani osaa hypätä noin 50 cm se on semmonen jättikani.. Meillä ei oo silleen ollu oikeita kaneille tarkoitettuja esteitä ollaan tehty ne ite et en ees tiiä kaikkee mitä kaneille voi ees opettaa.. , :D
      Mun kani on kyllä vähän hassu kun se hyppii pöydille ja syö sieltä lihaa vaikka ois saanu äskön runsaasti hyvää ruokaa.. Ois kiva saada tietää mistä ootte ostanu kaikki esteet sun muut niin voisin itekki koklata. Kiitti jo vastauksestasi!

• Anonyymi

Ei kanille lihaa:(

• kani<3

Mun kani osaa nakerrella piloille kalliit kirjaston kirjat sekä tärkeät laskut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2486
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2106
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1779
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      91
      1732
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1527
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      127
      1086
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1001
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe