nissan skyline R34

tietämätönvaa

Nissan Skyline R34 mallinen auto on unelma auto! tietääkö kukaan mistä kyseisen mallista autoa voisi ostaa? olen kuullut ettei sitä enään edes valmisteta. en tiedä pitääkö paikkaansa mutta haluaisin todella hommata itselleni kyseisen auton! eli et jos joku sattuis tietää mistä tämän mallisen auton saisi nii kertoo :)

12

3645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tuolta

        www.dnsf.org


    • Kuolaa vaan rauhassa

      "Nissan Skyline R34 mallinen auto on unelma auto!"

      Ahdas, kalliit käyttökustannukset, varaosien saatavuus heikkoa, ajo-ominaisuudet Suomen olosuhteisiin suunnittelemattomat, oikeanpuoleinen ohjaus jne jne

      "tietääkö kukaan mistä kyseisen mallista autoa voisi ostaa?"

      Ainakin Japanista.

      "olen kuullut ettei sitä enään edes valmisteta. en tiedä pitääkö paikkaansa mutta haluaisin todella hommata itselleni kyseisen auton!"

      Finnair lentää suorana Tokioon.

      "eli et jos joku sattuis tietää mistä tämän mallisen auton saisi nii kertoo :)"

      http://www.nettiauto.com/771714

      No tuossa on vanhempaa korimallia oleva joten se ei ilmeisesti kelpaa. Mars Japaniin.

      • vauhdissa

        Muuten hiljainen palsta, mutta heti kun tulee puhe harvinaisesta superautosta, niin asiantuntijoita puskee joka raosta.

        Miten esimerkiksi perustelet väitteen "ajo-ominaisuudet Suomen olosuhteisiin suunnittelemattomat"

        Autossahan on neliveto ja suht korkea maavara.


      • en kuitenkaan kahta
        vauhdissa kirjoitti:

        Muuten hiljainen palsta, mutta heti kun tulee puhe harvinaisesta superautosta, niin asiantuntijoita puskee joka raosta.

        Miten esimerkiksi perustelet väitteen "ajo-ominaisuudet Suomen olosuhteisiin suunnittelemattomat"

        Autossahan on neliveto ja suht korkea maavara.

        Yhden skylinen omistaneena tuon mielipiteeni kirjoitin. Omassani oli ainakin alusta niin kova että takapäästä alkoi ratketa iskarinkiinnityksiä kun ei ollut joustoja tarpeeksi. Lisäksi urat veteli ohjausta aivan riittävästi.


      • mutta silti
        en kuitenkaan kahta kirjoitti:

        Yhden skylinen omistaneena tuon mielipiteeni kirjoitin. Omassani oli ainakin alusta niin kova että takapäästä alkoi ratketa iskarinkiinnityksiä kun ei ollut joustoja tarpeeksi. Lisäksi urat veteli ohjausta aivan riittävästi.

        No, tuliko mieleen mihin tarkoitukseen tuo auto on suunniteltu?

        Sitä ei ole suunniteltu tila-autoksi, ei ole suunniteltu Eurooppaan tuotavaksi (vara-osat, ohjaus), ei ole suunniteltu uraisille ja routavaurioisille Suomen teille vaan autobahnille ja radalle.

        Olet muuten _ehkä_ voinut omistaa R32:n, mutta R34:n omistajuuteen en enää usko.


      • mutta ei oikein
        mutta silti kirjoitti:

        No, tuliko mieleen mihin tarkoitukseen tuo auto on suunniteltu?

        Sitä ei ole suunniteltu tila-autoksi, ei ole suunniteltu Eurooppaan tuotavaksi (vara-osat, ohjaus), ei ole suunniteltu uraisille ja routavaurioisille Suomen teille vaan autobahnille ja radalle.

        Olet muuten _ehkä_ voinut omistaa R32:n, mutta R34:n omistajuuteen en enää usko.

        Ei ollut kumpikaan noista malleista.... skylinellähän on historia joka ulottuu jo 50-luvulle...


      • Aivan kyllä
        mutta silti kirjoitti:

        No, tuliko mieleen mihin tarkoitukseen tuo auto on suunniteltu?

        Sitä ei ole suunniteltu tila-autoksi, ei ole suunniteltu Eurooppaan tuotavaksi (vara-osat, ohjaus), ei ole suunniteltu uraisille ja routavaurioisille Suomen teille vaan autobahnille ja radalle.

        Olet muuten _ehkä_ voinut omistaa R32:n, mutta R34:n omistajuuteen en enää usko.

        Jos epäilet tarinoita täällä niin olisiko kaikkein eniten syytä epäillä alkuperäisen kysyjän ostoaikeita autosta.


      • lopeta
        mutta ei oikein kirjoitti:

        Ei ollut kumpikaan noista malleista.... skylinellähän on historia joka ulottuu jo 50-luvulle...

        Älä hyvä mies sitten vitsaile täällä, kun puhe on R34-mallista, joku ottaa vielä tosissaan.


      • samat periaatteet
        lopeta kirjoitti:

        Älä hyvä mies sitten vitsaile täällä, kun puhe on R34-mallista, joku ottaa vielä tosissaan.

        Ei se C110 paljoa eroa, takaveto, kutoskone ja coupekori. Lähes sama auto siis.


    • Skylineman

      Autoa voi kysellä euroopasssa Enlannista johon niitä tuotiin 1000 kpl myyntiin. Nimenomaan R34 versiota. HInnat ovat 40.000 euroa ja siitä ylöspäin. Noita malleja on vaikea löytää myynnissä. Sitten tohon kaikki Suomeen tuontikustannukset ja verot päälle.

      Itse olen etsinyt samaa, yhden löysin jenkeistä R34 Vspec II ja virittämätön. Mutta 48.000 taalaa hinta. Liian kova meikäläiselle.

      Japanistakin voi käydä etsimässä mutta se on melkein sama kun etsisi neulaa heinäsuovasta. Englanti on EU maa joten se olisi paras vaihtoehto.

      Kaikenlainen huolto ja remppa on sitte tuohon autoon perkuleen kallista. Rengassatsikin maksaa jo n. 2000 euroa.

      Ja mitä täällä puhuttiin että olisi huono ajaa suomen oloissa niin paskapuhetta.

      • Gojushiho

        R34 korimallista skylineä ei saa vielä suomessa rekisteriin. (Tämä on fakta, tarkistakaa vaikka ake:lta) Mutta siihen on haettu muutosta datsun/nissan aiheisissa kerhoissa. Itse olen omistanut R32 mallisen skylinen, eikä muuta ongelmaa ollut kuin osien hankkiminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe