nissan skyline R34

tietämätönvaa

Nissan Skyline R34 mallinen auto on unelma auto! tietääkö kukaan mistä kyseisen mallista autoa voisi ostaa? olen kuullut ettei sitä enään edes valmisteta. en tiedä pitääkö paikkaansa mutta haluaisin todella hommata itselleni kyseisen auton! eli et jos joku sattuis tietää mistä tämän mallisen auton saisi nii kertoo :)

12

3527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tuolta

www.dnsf.org

• Kuolaa vaan rauhassa

"Nissan Skyline R34 mallinen auto on unelma auto!"

Ahdas, kalliit käyttökustannukset, varaosien saatavuus heikkoa, ajo-ominaisuudet Suomen olosuhteisiin suunnittelemattomat, oikeanpuoleinen ohjaus jne jne

"tietääkö kukaan mistä kyseisen mallista autoa voisi ostaa?"

Ainakin Japanista.

"olen kuullut ettei sitä enään edes valmisteta. en tiedä pitääkö paikkaansa mutta haluaisin todella hommata itselleni kyseisen auton!"

Finnair lentää suorana Tokioon.

"eli et jos joku sattuis tietää mistä tämän mallisen auton saisi nii kertoo :)"

http://www.nettiauto.com/771714

No tuossa on vanhempaa korimallia oleva joten se ei ilmeisesti kelpaa. Mars Japaniin.

• vauhdissa

Muuten hiljainen palsta, mutta heti kun tulee puhe harvinaisesta superautosta, niin asiantuntijoita puskee joka raosta.

Miten esimerkiksi perustelet väitteen "ajo-ominaisuudet Suomen olosuhteisiin suunnittelemattomat"

Autossahan on neliveto ja suht korkea maavara.

• en kuitenkaan kahta
        vauhdissa kirjoitti:

Muuten hiljainen palsta, mutta heti kun tulee puhe harvinaisesta superautosta, niin asiantuntijoita puskee joka raosta.

Miten esimerkiksi perustelet väitteen "ajo-ominaisuudet Suomen olosuhteisiin suunnittelemattomat"

Autossahan on neliveto ja suht korkea maavara.

Yhden skylinen omistaneena tuon mielipiteeni kirjoitin. Omassani oli ainakin alusta niin kova että takapäästä alkoi ratketa iskarinkiinnityksiä kun ei ollut joustoja tarpeeksi. Lisäksi urat veteli ohjausta aivan riittävästi.

• mutta silti
        en kuitenkaan kahta kirjoitti:

Yhden skylinen omistaneena tuon mielipiteeni kirjoitin. Omassani oli ainakin alusta niin kova että takapäästä alkoi ratketa iskarinkiinnityksiä kun ei ollut joustoja tarpeeksi. Lisäksi urat veteli ohjausta aivan riittävästi.

No, tuliko mieleen mihin tarkoitukseen tuo auto on suunniteltu?

Sitä ei ole suunniteltu tila-autoksi, ei ole suunniteltu Eurooppaan tuotavaksi (vara-osat, ohjaus), ei ole suunniteltu uraisille ja routavaurioisille Suomen teille vaan autobahnille ja radalle.

Olet muuten _ehkä_ voinut omistaa R32:n, mutta R34:n omistajuuteen en enää usko.

• mutta ei oikein
        mutta silti kirjoitti:

Sitä ei ole suunniteltu tila-autoksi, ei ole suunniteltu Eurooppaan tuotavaksi (vara-osat, ohjaus), ei ole suunniteltu uraisille ja routavaurioisille Suomen teille vaan autobahnille ja radalle.

Olet muuten _ehkä_ voinut omistaa R32:n, mutta R34:n omistajuuteen en enää usko.

Ei ollut kumpikaan noista malleista.... skylinellähän on historia joka ulottuu jo 50-luvulle...

• Aivan kyllä
        mutta silti kirjoitti:

Jos epäilet tarinoita täällä niin olisiko kaikkein eniten syytä epäillä alkuperäisen kysyjän ostoaikeita autosta.

• lopeta
        mutta ei oikein kirjoitti:

Ei ollut kumpikaan noista malleista.... skylinellähän on historia joka ulottuu jo 50-luvulle...

Älä hyvä mies sitten vitsaile täällä, kun puhe on R34-mallista, joku ottaa vielä tosissaan.

• samat periaatteet
        lopeta kirjoitti:

Älä hyvä mies sitten vitsaile täällä, kun puhe on R34-mallista, joku ottaa vielä tosissaan.

Ei se C110 paljoa eroa, takaveto, kutoskone ja coupekori. Lähes sama auto siis.

• Skylineman

Autoa voi kysellä euroopasssa Enlannista johon niitä tuotiin 1000 kpl myyntiin. Nimenomaan R34 versiota. HInnat ovat 40.000 euroa ja siitä ylöspäin. Noita malleja on vaikea löytää myynnissä. Sitten tohon kaikki Suomeen tuontikustannukset ja verot päälle.

Itse olen etsinyt samaa, yhden löysin jenkeistä R34 Vspec II ja virittämätön. Mutta 48.000 taalaa hinta. Liian kova meikäläiselle.

Japanistakin voi käydä etsimässä mutta se on melkein sama kun etsisi neulaa heinäsuovasta. Englanti on EU maa joten se olisi paras vaihtoehto.

Kaikenlainen huolto ja remppa on sitte tuohon autoon perkuleen kallista. Rengassatsikin maksaa jo n. 2000 euroa.

Ja mitä täällä puhuttiin että olisi huono ajaa suomen oloissa niin paskapuhetta.

• Gojushiho

R34 korimallista skylineä ei saa vielä suomessa rekisteriin. (Tämä on fakta, tarkistakaa vaikka ake:lta) Mutta siihen on haettu muutosta datsun/nissan aiheisissa kerhoissa. Itse olen omistanut R32 mallisen skylinen, eikä muuta ongelmaa ollut kuin osien hankkiminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe