Sälekaihtimet Tampereelta ?

Anatomia

Onko kellään hyviä kokemuksia mistä saa sälekaihtimia edullisesti sekä asiallisen asennuksen Tampereen suunnasta.

18

17625

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka myy

ja asentaa sälekaihtimia.

Jos et osaa käyttää hakemistoja, kävele keskustan tuntumassa.

• sss

kari pukkila nekalassa,

• pari lisää
        sss kirjoitti:

kari pukkila nekalassa,

http://www.kaihdin-jukka.fi/
        http://www.emhouse.fi

Niin ja edellä mainittu Pukkila

emhouse on todella edullinen, asennuksineen päivineen reilu 110euroa, ikkuna pinta-alaa n.5m^2. Ehdittiin tilaamaan Pukkilalta, jossa pelkät kaihtimet ilman asennusta samaan hintaan...

• pimu 71
        pari lisää kirjoitti:

http://www.kaihdin-jukka.fi/
        http://www.emhouse.fi

Niin ja edellä mainittu Pukkila

emhouse on todella edullinen, asennuksineen päivineen reilu 110euroa, ikkuna pinta-alaa n.5m^2. Ehdittiin tilaamaan Pukkilalta, jossa pelkät kaihtimet ilman asennusta samaan hintaan...

em houses on kyllä edullinen.mutta jos laatu asennuksen haluat älä tilaa sieltä.se kaveri laittaa kyllä halvalla mutta ei ole niitä hommia kauan tehnyt ja olen kuullut usealta,että on mennyt ikkunoita rikki ja jättää kamalia jälkiä pokiin.ylöjärvellä oli hyvä hinta ja laatu suhde.amaatti asentaja ja nopea toimitus Kymppikaihdin löytyy luettelosta.

• tilasin itse

tilasin itse kymppikaihtimesta kaihtimet. tulivat suht nopeasti ja 15 vuoden kokemus oli kaverilla asennuksesta,siistiä jälkeä teki,eikä hinta ollut paha vähän yli 20€/m2asennettuna.

• arinium

Kymppikaihdin Ylöjärvellä. Erittäin asiallinen, joustava ja ystävällinen palvelu. Vastasivat tiedusteluihin myös ilta-aikaan. Valitsemani tuote oli huipputeknologiaa (integroitu kaihdin) ja lisäksi hyvin kaunis. Lisäksi hinta oli asennuksen verran halvempi kuin Kaihdin-Pukkilan normaalit kaihtimet.

• Jaska1979

Kyselin hintoja eri paikallisilta ja nopein vastaus tuli tuolta. Jännän näkösiks olivat maalanneet kans. Omaa tuotantoa kai mut en tiiä sit noien maalattujen hintaa. Riippuu kai kuvasta.

Jos otan tuolta otan ehottomasti ikkunanpesun samalla! Tylsintä puuhaa mitä keksitty, ei oo kai paha hinta / ikkuna..

Googlella löytää.

• verhomatto.fi
    • 1

Emhouse alias nokian kaihdin. Paikat jäi paskaiseksi, ikkunan karmeihin tuli ylimääräisiä reikiä ja eikä kyllä varonut huonekaluja pätkääkään.

http://www.finder.fi/Kaihtimia, markiiseja ja aurinkosuojausta/Nokian Kaihdin ja Markiisi/NOKIA/toiminta/107446

• TatuW

Suosittelen lämpimästi ruskossa sijaitsevaa kaihdinliikettä www.tampereenkaihdintuote.fi erittäin asiantuntevaa ja ammattitaitoista palvelua. Ei kaduta yhtään=)

• Kaitse

Älä ainakaan Kangasalalta Kari Pukkilalta. Huonoja kokemuksia on. Laittoi sekundaa kaihdinta eikä tule korjaamaan eikä katsomaan jotta voisi reklamoida.
      Sanoo vaan ettei ehdi ja on kiireitä. Soiteltu jo pari kuukautta. Ei auta kuin ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.

• johe1

Suosittelen lämpimästi: Zani-kaihdin. Ylivoimaisesti halvin ja todella tyytyväinen olin lopputulokseen. Erittäin hyvää jälkeä. Asennukset tapahtuivat todella nopeasti ja vaivattomasti.

• EiTreenKaihdinTuotteelle

Suosittelen Pirkanmaalla asuvien välttävän viimeiseen asti Tampereen Kaihdin Tuote Oy:tä, mulla ei ole oikein mitään hyvää sanottavaa ko. fiman toiminnasta ja olisin kiitollinen, jos sana kiirisi kauemmaksikin. Tekivät taloyhtiömme asuntoja rakentaneen yrityksen kautta asukkaille tarjouksen sälekaihtimista ja koska hinta oli (jälkeenpäin ajateltuna erikoisen) edullinen, päätimme tarttua tarjoukseen. Asennushommat sinänsä oli ihan ok, mutta ilman meidän kanssa keskustelua olivat muutamiin ikkunoihin asentaneet normaalit kaihtimet integroitujen sijaan ja loppujen lopuksi laskuttivat useammat kaihtimet, kuin mitä oli asennettu. Vastaukset reklamaatioihin olivat aivan käsittämättömiä ja suorastaan pöyristyttäviä. Lupaamaansa laskun hyvitystä ei ole koskaan meille maksettu, vaikka kuluttaja-asiamieskin on jo ollut yhteydessä yritykseen. Suosittelen siis oikeasti pysymään kaukana tästä puljusta!

• Akkupora

Pirkanmaan kaihdintehdas, suosittelen! Tilauksesta meni 3 päivää, kun tuli viesti että kaihtimet ovat noudettavissa. Mitat olivat tilauksen mukaiset. Asennuksen tein itse (ei ole vaikeaa, mikäli omaa akkuporan ja 7 mm poranterän). Hinta oli vertailun mukaan edullisin pirkanmaalla.

• kerkkonen

Appivanhemmille tilattiin Pirkkalasta Monitoimexin sälekaihtimet ja asennus. Laadukas jälki. www.monitoimex.fi ja tulee Tampereelle sekä muualle Pirkanmaan alueelle.

• Iäkkäät

Trendi kaihdinta suosittelen sieltä sain Puutarhakatu 12 upeat kaihtimet ja samalla uusin kaapistot,,,,liukuovet ,,asennus mallikas ja hinta edukas,ja kävivät mittaamassa ja suunnittelemassa ,,ja lähes koko taloon laittoivat parveke kaihtimet ,,,ja sain Duette kaihtimet tosi edullisesti valmistavat ne itse omalla tehtaallaan 👍👍

• Anonyymi

kari pukkila kehuu taas itseään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      81
      1348
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      20
      1102
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      62
      1043
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      908
    5. 62
      793
    6. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      770
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      67
      714
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      700
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      682
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      648
    11. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      647
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      626
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      51
      586
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      575
    15. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      537
    16. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43