Minkähän takia koira syö ihmisen kakkaa? Olen jostain kuullut, että koiralla olisi silloin joku puutos. Ja sitten meidän koira lipsuttelee toisten koirien pissoja, yih! MIstähän moinen?
kakan syöminen
8
3145
Vastaukset
- koira on koira
No koirat yksinkertaisesti tykkää ihmiset p*skasta koska se on niiden mielestä makeaa ja hyvää. Ei koiralla mitään puutosta ole.
Harvassa on ne koiruudet jotka ei tilaisuuden tullen vetelisit ihmisen ulostetta naamaansa.
Pissojen lipominen varsinkin uroskoirilla on myös ihan normaalia. :) - Piritta
Minun koirani lopetti kakkojen syönnin, kun annoin kuurimaisesti monivitamiineja ja kivennäisiä (apteekissa hyvä valikoima koirille). Syö yleensä monipuolisesti, mutta ilmeisesti kevät on karvanvaihtoineen niin rankkaa aikaa, että ruoasta tulevat ravinteet eivät riitä. Myös naapurin koiralla esiintyy keväisin samoja oireita ja ne helpottavat myös vitamiini- ja kivennäislisällä.
- taas...
ei auttanut mikään. hurtalle menee alas sekä ihmisen että koiran kakka. lopuksi se vielä yleensä pyörii niissä ihmisen kakan jämissä! yöh!
mutta ne on koiria, minkäs teet jos se heistä on niin miellyttävää... - yih
kokeilla! Kiitos!!
- -sitä
ihmisen kakkaa löytää? Käykö se ulkohuusseissa tonkimassa, vai?
Kyllä soittaisin eläinlääkärille jos mun koira saisi jostain ihmisen paskoja suuhunsa, ties mitä tauteja niistä sille tulee. YÖKS vaan sun koiralles ja sulle sitten jos et asiaa kuntoon saa.- yih
juu, kiva kiitos sulle vaan. Vaihdoin tytöltäni(10kk)kakkavaippaa, oikein kurakakkaa ja sitä tipahti hieman matolle johon koira sitten meni lipomaan.. että ei meiän koira huusseja tongi.. hmm..mutta oikein mukavaa ja kakatonta kesää sinulle!
- ......
taidatpa olla kaupunkilainen?.. täällä päin missä minä asun kakkoja löytyy luonnosta kun esim. metsämiehelle on tullut hätä. ja on ihan luontaista että koira syö kakan ja kierii siinä. varsinkin metsästys koirat useimmiten kakan löytäessään joko pyrivät siinä tai syövät sen. (tai molempia) eikä sille yksinkertaisesti mahda mitään, kun koira vapaana metsässä juoksee. enkä tiedä ainoatakaan tapausta että koira olisi jonkun taudin saanut. eläin lääkäriltäkin kysytty, ja totesi vain etti sille mahda mitään.
- kokeiltua...
.. meillä koiralla oli sama oman kakan syömisongelma. Kuultiin jostain, että vois yrittää syöttää sille porkkanaa. Siitä tulee kuulemma jotain makua tai hajua kakatessa, mistä koira ei pidä. Kokeiltiin ja meillä tämä toimi... tai sitten koira päätti juuri samaan aikaan lopettaa kakan syömisen ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471