Jos jotakin kiinnostaa niin multa saa tilattua näitä "ihmekapseleita" eli mailaa osoitteeseen:
[email protected]
lisätietoa saat osoitteesta:
kotisivu.dnainternet.net/amt
purkin hinta on 40 euroa ja kestää 2 kk
Ternimaitokapselit
11
3599
Vastaukset
- dee
Viitsitkö vastata ihan tässä palstalla, miksi muka elimistö pystyisi käyttämään hyväkseen jotakin jauhoa? Ternimaito on tosi terveellistä, mutta sellaisenaan tuoreena tai uunipuurona. Ehkä näitä pillereitä saadaan myytyä siksi, ettei kovin moni kai nykyään edes tiedä, mitä ternimaito on. Ihmettelen myös, mistä niitä poikineita elukoita Suomessa niin paljon riittää, että ternistä tehdään pillereitä? Antaisitte vasikoitten pitää maitonsa. Milloin aletaan valmistaa ihmisen "ternistä" tabletteja?
- Terni
Ok!
1. Ns. jauho imeytyy elimistömme verenkiertoon.
2. Kun ternimaitoa kuumennetaan yli 72 c niin sen teho tipahtaa erittäin pieneksi.
3. Kaupunkilaiset eivät ehdi maalle hakemaan ternimaitoa joka viikko.
4. Ternimaitokapselit ovat Uudesta-Seelannista, koska siellä on korkeampi bakteerikanta minkä seurauksena saamme immuniteettisuojaa useampiin sairauksiin kuin suomessa. U-S Colostrum sisältää huomattavasti enemmän IgF-1! Uudessa-Seelannissa on noin 1,2 milj. lehmää. Vasikka saa kyllä tarpeeksi ternimaitoa.
5. En usko että koskaan aletaan sillä ihmisen colostrum on noin 16 osa lehmän tehokkuudesta. Lisäksi voisi tulla ns. "lypsämisvaikeuksia" ja hinta olisi varmasti aika korkea... - Sopiiko kaikille ?
Terni kirjoitti:
Ok!
1. Ns. jauho imeytyy elimistömme verenkiertoon.
2. Kun ternimaitoa kuumennetaan yli 72 c niin sen teho tipahtaa erittäin pieneksi.
3. Kaupunkilaiset eivät ehdi maalle hakemaan ternimaitoa joka viikko.
4. Ternimaitokapselit ovat Uudesta-Seelannista, koska siellä on korkeampi bakteerikanta minkä seurauksena saamme immuniteettisuojaa useampiin sairauksiin kuin suomessa. U-S Colostrum sisältää huomattavasti enemmän IgF-1! Uudessa-Seelannissa on noin 1,2 milj. lehmää. Vasikka saa kyllä tarpeeksi ternimaitoa.
5. En usko että koskaan aletaan sillä ihmisen colostrum on noin 16 osa lehmän tehokkuudesta. Lisäksi voisi tulla ns. "lypsämisvaikeuksia" ja hinta olisi varmasti aika korkea...Hei !
Olen ostamassa "testipurkkia", mutta hieman vielä arvelluttaa ... Minulla on epilepsia ja lääkitys siihen, löytyykö mistään tietoa ternimaidon ja lääkkeiden yhteisvaikutuksesta ? Lisäksi kuulin kaverilta, että kapselit lihottavat, pitääkö paikkansa ?
Ohjaan aerobicia kaksi kertaa viikossa ja varsinkin toisena päivänä on palautumisongelmia.
Kannattaako siis ottaa 2 kapselia normaalipäivinä ja ns. treenipäivinä 4 kapselia ? - Terni
Sopiiko kaikille ? kirjoitti:
Hei !
Olen ostamassa "testipurkkia", mutta hieman vielä arvelluttaa ... Minulla on epilepsia ja lääkitys siihen, löytyykö mistään tietoa ternimaidon ja lääkkeiden yhteisvaikutuksesta ? Lisäksi kuulin kaverilta, että kapselit lihottavat, pitääkö paikkansa ?
Ohjaan aerobicia kaksi kertaa viikossa ja varsinkin toisena päivänä on palautumisongelmia.
Kannattaako siis ottaa 2 kapselia normaalipäivinä ja ns. treenipäivinä 4 kapselia ?Moi!
Kyllä! Kirjasta ´Mikrobien ilmestyskirja´(michail borissenko) ote:
Kuinka colostrum sopii yhteen lääkkeittein tai ravintolisien kanssa?
Colostrum vahvistaa elimistöäsi ja säätelee lääkkeiden ja ravintoaineiden imeytymistä. Itse asiassa saat enemmän "tehoja irti" kaikesta kuluttamastasi, oli se sitten vettä, ravintolisiä tai ruokaa. Mitä paremmin elimistösi käyttää ne hyväkseen sitä suuremmiksi edut kasvavat. Saattaa myös olla että joudut pienentämään annostusta, koska kaikki ravintoaineetimeytyvät tehokkaammin.
Kapselit eivät varmasti lihota vaan pikemmin laihduttavat reippaasti!
Suosittelen tätä kapseliohjelmaa. Mika Myllylä on kehoittanut että kapselit kannattaa otta treenien jälkeen niin on maksimi hyöty.
Vaikutukset:
1. Tehostaa ravintoaineiden imeytymistä
2. Tehostaa immuunijärjestelmää ja lymfan kiertoa/lymfaattisia elimiä.
3. Tehostaa verenkiertoa
4. Poistaa kuona-aineita, bakteereja ja viruksia
-stimuloi erit. munuaisia, suolistoja ja ihoa
5. Tehostaa autonomista hermojärjestelmää ja hormonaalista toimintaa -tasapainottaa mielialaa, vähentää väsymystä, parantaa unen laatua, lisää seksuaalista vireyttä.
TOP 8 vaikutusalueet:
1. iho
2. ruuansulatus
3. hengitystiet
4. ääreisverenkierto
5. lihakset ja nivelet
6. psyyke ja hormonit
7. kivut ja kolotukset
8. "puolustusjärjestelmä"
Itselläni virkeys lisääntyi. Sain myös jättää astmapiiput ja allergialääkkeet.
Kannattaa kokeilla ja todeta!
Vastaan mielelläni lisäkysymyksiin. - Lehmikapseli edustaja
Sopiiko kaikille ? kirjoitti:
Hei !
Kannattaako siis ottaa 2 kapselia normaalipäivinä ja ns. treenipäivinä 4 kapselia ?Vielä lisäykseksi keskustelun aloittaneen vastaukseen. Olen itsekin edustaja, ja suosittelisin aloittamaan tuotteen käytön varovaisesti kahdella tai jopa yhdellä kapselilla päivässä. Ja sitten kun elimistö alkaa "tottua" tähän terveempään oloon lisätä annostusta mahdollisesti treenipäivinä neljään.
Ja muistathan vielä, että epilepsia tai muita lääkkeitä EI SAA jättää pois tai vähentää ilman että hoitavan lääkärin kanssa on asiasta keskusteltu! Tuote on lisäravinne, joka edistää terveyttä, EI LÄÄKE. Ja lääkkeitähän saa vain apteekista reseptillä, siksi on tärkeää että myös niiden käytön lopettamisesta keskustellaan lääkärin kanssa.
Todennäköisesti kun tuote on alkanut kunnolla vaikuttaa voit vähentää lääkkeiden käyttöä, mutta siis vain lääkärin ohjeiden mukaan. - Jep
Lehmikapseli edustaja kirjoitti:
Vielä lisäykseksi keskustelun aloittaneen vastaukseen. Olen itsekin edustaja, ja suosittelisin aloittamaan tuotteen käytön varovaisesti kahdella tai jopa yhdellä kapselilla päivässä. Ja sitten kun elimistö alkaa "tottua" tähän terveempään oloon lisätä annostusta mahdollisesti treenipäivinä neljään.
Ja muistathan vielä, että epilepsia tai muita lääkkeitä EI SAA jättää pois tai vähentää ilman että hoitavan lääkärin kanssa on asiasta keskusteltu! Tuote on lisäravinne, joka edistää terveyttä, EI LÄÄKE. Ja lääkkeitähän saa vain apteekista reseptillä, siksi on tärkeää että myös niiden käytön lopettamisesta keskustellaan lääkärin kanssa.
Todennäköisesti kun tuote on alkanut kunnolla vaikuttaa voit vähentää lääkkeiden käyttöä, mutta siis vain lääkärin ohjeiden mukaan.Olisi kiva kuulla kuka lääkäri oikeasti vähentää lääkitystä ternimaitokapseleiden takia. Lääkärien keskuudessa kun nämä kapselit, kuten kaikki muutkin "ihmelääkkeet", ovat lähinnä huono vitsi.
- asseri
Lopettakaa jo tämä ternimaitokapselikauppa täällä keskustelupalstoilla, teette vain hallaa hyvälle tuotteelle. Asialliset vastaukset kyselijöille on ok., mutta turha niitä täällä on yrittää kaupustella, tuote menee muutenkin kuin kuumille kiville. Huom, olen itsekin edustaja, mut ei tulis meileenkään tyrkyttää tuotetta keskustelupalstalla.
- Terni
Kullakin on tapansa...mutta internet jyrää!
- Hasse
Terni kirjoitti:
Kullakin on tapansa...mutta internet jyrää!
Joo, mutta vilkaises tuonne vasemmalla olevan sarakkeen alimpaan riviin missä lukee "ohjeet" ja sieltä kohtaa missä kielletään tuotteiden mainostaminen ja markkinointi.
- Anonyymi
Ahh, tämä ikivanha pyramiidihuijaus.
- Anonyymi
Tämän tallensin joskus kirjanmerkkeihin.
"Bidenin myyntipuheista tuli mieleen takavuosien verkostomarkkinoinnin AquaSource-ternimaitokapselit, kun niissä tilaisuuksissa luvattiin vaikka mitä, mutta jostain kumman syystä kyseisiä kapseleita ei enää Suomessa näy missään, vaikka niiden piti olla aivan järkyttävän hyviä ja ylivoimaisia.
Jopa Suomen jääkiekkomaajoukkue oli maksettu mainostamaan niitä vuonna 2003, mutta kävikin MM-kisoissa niin, että Suomi johti Ruotsia jo 5-1, mutta hävisi ottelun 5-6. Joten niistä kapseleista ei ilmeisesti mitään ratkaisevaa etua silloin saatu. Samalla myös moni hyvä ja toimiva luontaistuote sai huonoa leimaa, kun jotkut saattoivat yleistää, että eihän niillä luontaistuotteilla mitään tee." https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?228139
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708