törmänneet samaan, aukeaa pokerisivua, match.com:ia, adultfinderia jne.
Tiukin ponnahdusikkunoiden estoasetuskaan ei auta. Mikä avuksi?
Millä eroon POPUP:eista??
5
970
Vastaukset
- röttönen
kokeileppa tuota http://www.panicware.com/product_psfree.html
- siivosin
ihan kaikkia se ei löytänyt, 35 kuitenkin ja vain yksi jäi. Spybotia voi myös päivittää. Hain WIndows updatesta viimeisimmät päivitykset ja otin F-securen/IE-suojauksen käyttöön. Siellä saattoi kirjata mitkä saitit ovat aina kiellettyjä. Helpotus!
- laatutuote
Mulla oli sama ongelma! Ei lähteny millän työkalulla/ohjelmalla pois. Tyhjensin C-aseman ja asensin kaikki uudelleen. Ongelma poistui!
Käsitykseni mukaan nuo ovat niitä haittaohjelmia, jotka hidastavat konetta ja avaavat popupin jollain tietyllä sivulla käydessä. Mulla ainaki kone pelaa nyt paljon paremmin. käynnistyyki alle 15min. - teukka
Mulla sama ongelma. Siihen tarttis jonkin manuaalisen tavan estää ja poistaa ne.
- JuuNaZ^^
Eli mitä selainta käytät?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 304176
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344017- 583624
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans223463- 793437
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643301- 812866
- 542795
- 202544
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142274