noin 100-vuotiaiden kokemuksia
5
819
Vastaukset
- oli telkkarissakin
Tosi viehettävä mummo, kulki sauvakävelykepeillä ympäri eikä vaikuttanut päivääkään vanhemmalta kuin noin 80.Sääli että nykyään on niin vaikeaa päästää näin vanhaksi, olen ymmärtänyt että korkea ukä katsotaan priorisoivana ominaisuutena (eli yli 80 vuotiaita ei juurikaan viitsitä hoitaa). Jollekin 90 kymppiselle oli sanottu suoraan, että täytyy ymmärtää että nyt on aika lähteä pois, ja silloin oli vain kyse tulehduksesta jota helposti on hoidettavissa antibiooteilla.
- karmeeta!
!!! Ja nuoremmillekkin "vanhuksille" saatetaan syöttää lääkkeitä tarpeettomasti ja vieläpä vääriä lääkkeitä, koska ei tutkita! :( :( :(
- ja voi voi
karmeeta! kirjoitti:
!!! Ja nuoremmillekkin "vanhuksille" saatetaan syöttää lääkkeitä tarpeettomasti ja vieläpä vääriä lääkkeitä, koska ei tutkita! :( :( :(
KOulutus kohdalleen! Olkaa valmiit maksamaan työstä oikea palkka! Jaksais hoitajatkin paneutua asiaan!
- tosissasi?
karmeeta! kirjoitti:
Miksi meillä suomessa ei luoteta ammattitaitoon, vaikka kansanvälisestikkin hoitotyön koulutus on todella korkeassa kurssissa!
Onko suomalaiset niin epävarrmoja, vai mistä johtuu tämä jatkuva hoitotyön tason morkkaaminen? - karmeeta!
tosissasi? kirjoitti:
Miksi meillä suomessa ei luoteta ammattitaitoon, vaikka kansanvälisestikkin hoitotyön koulutus on todella korkeassa kurssissa!
Onko suomalaiset niin epävarrmoja, vai mistä johtuu tämä jatkuva hoitotyön tason morkkaaminen?En morkannut hoitohenkilökuntaa. Totesin vain tosiasioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686