Nukkumaijattarelle

koirakädeltä

Hei jälleen. Minulla on tuttava, jolla on tapana vähätellä tekemisiäni. Niin eilenkin ja näin yöllä seuraavat unet.

Olin vieraassa huoneessa mieheni kanssa ja pienen kirjoituspöydän vieressä oikealla oli kuparinen vanha kahvipannu (omistan sellaisen), jonne olin pissannut. Mieheni sanoi sen haisevan ja sanoin siirtäväni sen parvekkeelle.

Oikean isovarpaani kynsi oli irtoamaisillaan. En tiennyt mitä tehdä ja päätin irroittaa sen kokonaan, mutta luovuin yrityksestä, koska teki himskatin kipeää ja painoin kynnen takaisin. Näin kuitenkin kynnen alla paksua vihreää mönjää.

Kuten unessa, en tiedä mitä tehdä tämän naisen suhteen ja tilanne tuntuu kiristyvän, eli haluaisin nostaa naisen pihalle.

3

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uni liittyy varmaankin tuohon tuttavaan, joka vähättelee tekemiäsi. Kahvipannu viittaa kahvitukseen, tuttavien kanssa usein kun kupillisella istuskellaan, eli se viittaa tuttavaan, pissa on unessa useinkin harmillinen seikka, eli harmi liittyy suhteeseenne, haju viittaa siihen, että asiaa ei enää voi olla huomaamatta elämässään, se on siirrettävä muualle haisemaan.
      Isovarpaankynsi joka oli irtoamaisillaan voisi kertoa myös samasta asiasta. Haluatirrottautua tästä henkilöstä, etenemisesi omassa elämässä tulee vaikeutumaan, jos et uskalla irrtottautua kokonaan. Hankalat asiat vain muhii ja muuttuvat ikävemmiksi, jos sinulla ei ole rohkeutta repäistä itseäsi irti voimia vievästä suhteesta tuttavan kanssa, tilanne kun on jo nyt tulehtunut, irrottautuminen voi tehdä kipeää, usein kun helposti roikumme hankalissakin ihmissuhteissa, koska luopuminen tuottaa tuskaa vaikka tilanne olisikin huono. Jätä siis nainen pihalle elämästäsi (ei ole oikea ystävä, jos vähättelee, oikeat ystävät arvostavat meitä sellaisenaan kuin olemme. ja irrota tulehtunut kynsi, sitten helpottaa:) Jos et voi välttää tuttavaa (on esim. samassa työpaikassa) ole välittämättä hänen sanoistaan, älä anna niille arvoa, kun tiedät oman arvosi, viittaat kintaalla toisen vähättelylle, ehkä henkilöllä on itsellään kovin huono itsetunto, kun tarvitsee toista vähätellä kohottaakseen omaa arvoaan?

• koirakäsi

Kiitos oikein paljon selvennyksestä. Asian ydin on juuri sanomasi, että hän tarvitsee vähättelyäni kohottaakseen omaa arvoaan. Tilanteesta johtuen irrottautuminen hänestä on vaikeaa, olen vuosia harrastanut ei-välittämistä, mutta mitta on tulossa täyteen. Yritän ottaa välimatkaa, mutta tuttava riippuu meissä. Hän pitää kovin perheeni miehistä, naiset eivät yleensäkään ole hänen mieleensä. Kaunista keskiviikkoa!

• Ihmettelijä80

Näin myös unta viiimeyönä että isovarpaankynnet repsotti ja olivat kiinni ainoastaan tyvestä puoliksi, ei verta tai kipua. Jokinaikasitten näin unta että muutama hampaani mureni ja syljeskelin pienenpieniä muruja ja niitä oli paljon. Kertookohan nämä unet jollaintavalla elämäntilanteesta, en tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      55
      5978
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2723
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1844
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1806
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1692
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1650
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1450
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1186
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe