fiat ritmo 130 tc

Aki

onko kellään tollasta? harvinainen tuntuu olevan...

18

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 90

      tuollaista vaan vähiin ovat käyneet...=)
      ei taida riittää enään myyntiin asti...

      • ripatti

        ...muutama 84, 85 ja 87 malliset. Niistä tällä hetkellä vain yksi on "kunnossa" vaikkakin talvi seisonnassa. Yksi peltivalmis odottaa uutta maalipintaa ja yksi on varaosa-autona kilvettömänä, tosin todennäköisesti pyrin saamaan senkin viellä tulevaisuudessa liikenteeseen, harvinaisia kun ovat;-) En ole raskinut sitäkään purkaa vaan olen hankkinut tarvittavat osat muualta kun niitä viellä jotenkin saa.


      • 90
        ripatti kirjoitti:

        ...muutama 84, 85 ja 87 malliset. Niistä tällä hetkellä vain yksi on "kunnossa" vaikkakin talvi seisonnassa. Yksi peltivalmis odottaa uutta maalipintaa ja yksi on varaosa-autona kilvettömänä, tosin todennäköisesti pyrin saamaan senkin viellä tulevaisuudessa liikenteeseen, harvinaisia kun ovat;-) En ole raskinut sitäkään purkaa vaan olen hankkinut tarvittavat osat muualta kun niitä viellä jotenkin saa.

        joskus joku noista myyntiin??
        kiinnostusta on...=)


      • 90
        ripatti kirjoitti:

        ...muutama 84, 85 ja 87 malliset. Niistä tällä hetkellä vain yksi on "kunnossa" vaikkakin talvi seisonnassa. Yksi peltivalmis odottaa uutta maalipintaa ja yksi on varaosa-autona kilvettömänä, tosin todennäköisesti pyrin saamaan senkin viellä tulevaisuudessa liikenteeseen, harvinaisia kun ovat;-) En ole raskinut sitäkään purkaa vaan olen hankkinut tarvittavat osat muualta kun niitä viellä jotenkin saa.

        missäs päin suomea autot ovat...=)


      • ripatti
        90 kirjoitti:

        missäs päin suomea autot ovat...=)

        Olen kyllä joskus tuota nykyistä kesä ritmoa kaupitellutkin mutta kiinnostus on jäänyt muutamaan soittoon, niiden hinnat kun ovat aivan pohjalukemissa. Eikä sitä viitsisi ilmaiseksi antaa kun on täysin alkuperäinen vanteita ja vaihdelootaa myöten (alkuperäinen ZF uupuu useimmista) Eiköhän noidenkin arvostus viellä nouse kunhan aika kuluu... Autot ovat etelä suomessa. Yksi on koriltaan oikeastaan jonkinlainen yksilö, kolaroimaton ja suurimman osan elinkaarestaan kuusamossa suolatonta elämää viettänyt peli. Saattaisin tietää yhden myytävänä olevat ritmon. On kylläkin 105TC mutta 130TC:n tekniikalla, päältä ja sisältä lähes virheetön mutta helmoissa ja alustassa pientä askartelemista.


      • 90
        ripatti kirjoitti:

        Olen kyllä joskus tuota nykyistä kesä ritmoa kaupitellutkin mutta kiinnostus on jäänyt muutamaan soittoon, niiden hinnat kun ovat aivan pohjalukemissa. Eikä sitä viitsisi ilmaiseksi antaa kun on täysin alkuperäinen vanteita ja vaihdelootaa myöten (alkuperäinen ZF uupuu useimmista) Eiköhän noidenkin arvostus viellä nouse kunhan aika kuluu... Autot ovat etelä suomessa. Yksi on koriltaan oikeastaan jonkinlainen yksilö, kolaroimaton ja suurimman osan elinkaarestaan kuusamossa suolatonta elämää viettänyt peli. Saattaisin tietää yhden myytävänä olevat ritmon. On kylläkin 105TC mutta 130TC:n tekniikalla, päältä ja sisältä lähes virheetön mutta helmoissa ja alustassa pientä askartelemista.

        olisihan se tietenkin hyvä kun olisi alkuperäinen, mutta eipä tuo 105:aan olisi pois suljettu vaihtoehto...
        missäs päin tuo 105 TC sijaitsee ja onko minkäänlaista tietoa hinnasta, sitten tuo remppa puoli, helmojahan noissa ritmoissa saa aina hitsata mutta pohja kestää kyllä aika hyvin ajanhammasta, mitähän siihen 105:een jotuisi tekemään??

        on muuten Abarth ritmojen arvostus tuolla keski euroopassa hieman eri luokkaa kuin täällä suomessa ja sen huomaa kyllä hinnoistakin...=)


      • ripatti
        90 kirjoitti:

        olisihan se tietenkin hyvä kun olisi alkuperäinen, mutta eipä tuo 105:aan olisi pois suljettu vaihtoehto...
        missäs päin tuo 105 TC sijaitsee ja onko minkäänlaista tietoa hinnasta, sitten tuo remppa puoli, helmojahan noissa ritmoissa saa aina hitsata mutta pohja kestää kyllä aika hyvin ajanhammasta, mitähän siihen 105:een jotuisi tekemään??

        on muuten Abarth ritmojen arvostus tuolla keski euroopassa hieman eri luokkaa kuin täällä suomessa ja sen huomaa kyllä hinnoistakin...=)

        Totta että alkuperäinen on aina alkuperäinen.
        Sen verran siitä 105:sesta että kaveri on toinen omistaja, autolla on ajettu n160tkm, alkuperäinen tekniikkakin löytyy, ja sokerina pohjalla: Autoa ei ole maalattu tehtaan maalauksen jälkeen ja maalipinta on edelleen lähes virheetön. Muistaakseni helmojen lisäksi pohjapellin reuna oli ruosteessa. Auto on turun seutuvilla ja hintaa en mee vannomaan, mutta oisko pyytäny joku 1500,-

        Juu olen itsekin saksan ja englannin hintoja seurannut ja siellä hinnat huomattavasti kalliimmat. Vienti taitaisi kannattaa;-)


      • 90
        ripatti kirjoitti:

        Totta että alkuperäinen on aina alkuperäinen.
        Sen verran siitä 105:sesta että kaveri on toinen omistaja, autolla on ajettu n160tkm, alkuperäinen tekniikkakin löytyy, ja sokerina pohjalla: Autoa ei ole maalattu tehtaan maalauksen jälkeen ja maalipinta on edelleen lähes virheetön. Muistaakseni helmojen lisäksi pohjapellin reuna oli ruosteessa. Auto on turun seutuvilla ja hintaa en mee vannomaan, mutta oisko pyytäny joku 1500,-

        Juu olen itsekin saksan ja englannin hintoja seurannut ja siellä hinnat huomattavasti kalliimmat. Vienti taitaisi kannattaa;-)

        aika hyvin kohdillaan kilometreihin ja kuntoonsa nähden,peltien korjauspaloja noihin saakin vielä melko hyvin....
        yksi 100 S ritmo olisi tiedossa, leimattu syyskuussa korissa jonkin verran ruostevikaa lähinnä nuo helmat ja peräkontti,hintaa 500€ aj240 tkm, mutta siitä on tuo sporttisuus aika kaukana ja juuri sitä itse vähän kaipailen...=)
        oliko muuten leimattu tuo 105:n TC...


      • ripatti
        90 kirjoitti:

        aika hyvin kohdillaan kilometreihin ja kuntoonsa nähden,peltien korjauspaloja noihin saakin vielä melko hyvin....
        yksi 100 S ritmo olisi tiedossa, leimattu syyskuussa korissa jonkin verran ruostevikaa lähinnä nuo helmat ja peräkontti,hintaa 500€ aj240 tkm, mutta siitä on tuo sporttisuus aika kaukana ja juuri sitä itse vähän kaipailen...=)
        oliko muuten leimattu tuo 105:n TC...

        on muistaakseni jäänyt ainakin yksi leima väliin, on kylläkin ajettu välillä ja seissyt tallissa.


      • 105tc omistaja
        90 kirjoitti:

        aika hyvin kohdillaan kilometreihin ja kuntoonsa nähden,peltien korjauspaloja noihin saakin vielä melko hyvin....
        yksi 100 S ritmo olisi tiedossa, leimattu syyskuussa korissa jonkin verran ruostevikaa lähinnä nuo helmat ja peräkontti,hintaa 500€ aj240 tkm, mutta siitä on tuo sporttisuus aika kaukana ja juuri sitä itse vähän kaipailen...=)
        oliko muuten leimattu tuo 105:n TC...

        juuri noiden helmojen ja takaluukun pohjapellin takia.
        Auto on tosiaan seissyt tallissa viimeisen vuoden, mitä nyt kesällä tuli pakostakin kauneimmat päivät ja bella italiat ajeltua.
        :D


      • 90
        105tc omistaja kirjoitti:

        juuri noiden helmojen ja takaluukun pohjapellin takia.
        Auto on tosiaan seissyt tallissa viimeisen vuoden, mitä nyt kesällä tuli pakostakin kauneimmat päivät ja bella italiat ajeltua.
        :D

        mikä on tiukka hinta...=)
        ja annatko mahdollisesti alkup tekniikan mukaan...
        vaatiiko mitään muuta remonttia leimalle noiden helmojen ja peräkontin hitsaamisen lisäksi??
        tuosta saisi varmaankin hyvän kesä-auton pikkuvaivalla...=)


      • 105tc omistaja
        90 kirjoitti:

        mikä on tiukka hinta...=)
        ja annatko mahdollisesti alkup tekniikan mukaan...
        vaatiiko mitään muuta remonttia leimalle noiden helmojen ja peräkontin hitsaamisen lisäksi??
        tuosta saisi varmaankin hyvän kesä-auton pikkuvaivalla...=)

        Helmat ja takarunkopalkit vaativat hitsausta. Jarrut vaativat ainakin ilmauksen ja mahdollisesti pääsylinterin vaihdon 130tc malliseksi.Tiukasta hinnasta en tiedä, 1500 embo-rullaa olen siitä kiinnostuneilta hintaa pyytänyt. Alkuperäiset heebelit saat toki mukaan.
        Juuh, tänään kun autoa käyttelin niin kyllä tuli taas toivottua kesää/ ajokelejä...


      • Anonyymi
        90 kirjoitti:

        missäs päin suomea autot ovat...=)

        Nätti


    • Anonyymi

      21 vuoden jälkeen osu sulmään.. täältä löytyy yksi😅

      • Anonyymi

        Ja täältä toinen! 130tc

        Voisi olla kaupan..


    • Anonyymi

      Jossain metsälöytö ryhmässä oli just yksi, ei pahan näköinen päältäpäin, mut ei tiedä mitä alla tai sisällä...

    • Anonyymi

      Mulla oli Ritmo vielä 2000-luvulla, mutta myin se pois, kun vaihdoin auton 2006.
      Oli ihan arkinen käyttöauto ja ok kunnoltaan, vaikkakin ei nyt ollut niitä ihan luotettavimpia autoja, mitä mulla on ollut.
      En tiesä kyllä yhtään sen auton elämästä sen jälkeen, kun multa lähti.
      Voi olla jossain päin Suomea vieläkin tai sitten on jo päätynyt paalattavaksi.

      • Anonyymi

        Niin oli vielä tällainen 100S Ritmo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe