Kertokaapa arvoisat kanssaihmiset mikä teistä ärsyttää kaksosissa kaikkein eniten?
Mitä ette voi sietää, mikä saa veren kohisemaan
parhaiten?
Mikä ärsyttää eniten?
8
2128
Vastaukset
- heidimaarit
Sellainen kiukustumisen syy ainakin jossen saa vastausta jos kysyn jotain tai jos joku ei vastaa esim.viestiin.Oikeastaan noita on aika paljonkin, mut noi ainakin.
- päivi
mulla sama ottaa päähän jos en vastausta viestiin tai jos ei soita takasin päin jos olen soittanut eikä heti vastaa
- tyhmä vastaus
Minua ärsyttää eityisen paljon tyhmät ihmiset, näin yksinkertaisesti sanottuna.
Itse olenkin kaksoset, joten tämä taisikin olla jo kaikilla tiedossa:) - Julia
Mikä ärsyttää... itse olen kuukaksonen.. Se ainainen selittely, asioiden vääntäminen... Kääk. Selän takana pahan puhuminen? Kaksinaamaisuus.. Suu käy kuin papupata.. Ainakin nämä.. Mutta mul itellä samoja piirteitä, tuon kuumerkin vuoksi!
- ärsyttää
Se ku niihin ei voi luottaa tai ne antaa tyhjiä lupauksia vähän turhan usein. Sit ku niille suuttuu siitä ni ne vaan puhuu ittensä irti pinteestä mikä tosi ärsyttävää.
- ärsyttävä?
Minua ärsyttää oma piirteeni siitä, että minusta on vaikea tehdä päätöksiä. Mielestäni on vaikeaa löytää se parempi kahdesta vaihtoehdosta. Usein jään "seisomaan yhdelle jalalle", kun en tiedä, otanko askeleen vaiko en. Kun olin sinkku, niin minusta oli kuinka helppoa hyvänsä tehdä päätöksiä. Ken menin naimisiin, niin tuli vaikeammaksi. Luultavasti tämä nykyinen "päättämättömyyteni" johtuu siitä, että otan liiallisesti huomioon toisen tarpeet. Tahdon keskustella enkä päättää vain oman pääni mukaisesti. jos en voi keskustella, niin turhaannun.
- pikkukaksonen.
mä oon kaksonen ja nousevalta merkiltäni skorpioni, että on ihana yhdistelmä kyllä juu... ;)
- Nimetön
nii tosiaa, ois kiva saaha semmostaki mielipijettä tietää, ainaski se on kivempi ko kuunnella juoruja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974