Mikä ärsyttää eniten?

tytti

Kertokaapa arvoisat kanssaihmiset mikä teistä ärsyttää kaksosissa kaikkein eniten?
Mitä ette voi sietää, mikä saa veren kohisemaan
parhaiten?

8

2074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidimaarit

      Sellainen kiukustumisen syy ainakin jossen saa vastausta jos kysyn jotain tai jos joku ei vastaa esim.viestiin.Oikeastaan noita on aika paljonkin, mut noi ainakin.

      • päivi

        mulla sama ottaa päähän jos en vastausta viestiin tai jos ei soita takasin päin jos olen soittanut eikä heti vastaa


    • tyhmä vastaus

      Minua ärsyttää eityisen paljon tyhmät ihmiset, näin yksinkertaisesti sanottuna.
      Itse olenkin kaksoset, joten tämä taisikin olla jo kaikilla tiedossa:)

    • Julia

      Mikä ärsyttää... itse olen kuukaksonen.. Se ainainen selittely, asioiden vääntäminen... Kääk. Selän takana pahan puhuminen? Kaksinaamaisuus.. Suu käy kuin papupata.. Ainakin nämä.. Mutta mul itellä samoja piirteitä, tuon kuumerkin vuoksi!

    • ärsyttää

      Se ku niihin ei voi luottaa tai ne antaa tyhjiä lupauksia vähän turhan usein. Sit ku niille suuttuu siitä ni ne vaan puhuu ittensä irti pinteestä mikä tosi ärsyttävää.

      • ärsyttävä?

        Minua ärsyttää oma piirteeni siitä, että minusta on vaikea tehdä päätöksiä. Mielestäni on vaikeaa löytää se parempi kahdesta vaihtoehdosta. Usein jään "seisomaan yhdelle jalalle", kun en tiedä, otanko askeleen vaiko en. Kun olin sinkku, niin minusta oli kuinka helppoa hyvänsä tehdä päätöksiä. Ken menin naimisiin, niin tuli vaikeammaksi. Luultavasti tämä nykyinen "päättämättömyyteni" johtuu siitä, että otan liiallisesti huomioon toisen tarpeet. Tahdon keskustella enkä päättää vain oman pääni mukaisesti. jos en voi keskustella, niin turhaannun.


      • pikkukaksonen.

        mä oon kaksonen ja nousevalta merkiltäni skorpioni, että on ihana yhdistelmä kyllä juu... ;)


    • Nimetön

      nii tosiaa, ois kiva saaha semmostaki mielipijettä tietää, ainaski se on kivempi ko kuunnella juoruja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe