Kertokaapa arvoisat kanssaihmiset mikä teistä ärsyttää kaksosissa kaikkein eniten?
Mitä ette voi sietää, mikä saa veren kohisemaan
parhaiten?
Mikä ärsyttää eniten?
8
2140
Vastaukset
- heidimaarit
Sellainen kiukustumisen syy ainakin jossen saa vastausta jos kysyn jotain tai jos joku ei vastaa esim.viestiin.Oikeastaan noita on aika paljonkin, mut noi ainakin.
- päivi
mulla sama ottaa päähän jos en vastausta viestiin tai jos ei soita takasin päin jos olen soittanut eikä heti vastaa
- tyhmä vastaus
Minua ärsyttää eityisen paljon tyhmät ihmiset, näin yksinkertaisesti sanottuna.
Itse olenkin kaksoset, joten tämä taisikin olla jo kaikilla tiedossa:) - Julia
Mikä ärsyttää... itse olen kuukaksonen.. Se ainainen selittely, asioiden vääntäminen... Kääk. Selän takana pahan puhuminen? Kaksinaamaisuus.. Suu käy kuin papupata.. Ainakin nämä.. Mutta mul itellä samoja piirteitä, tuon kuumerkin vuoksi!
- ärsyttää
Se ku niihin ei voi luottaa tai ne antaa tyhjiä lupauksia vähän turhan usein. Sit ku niille suuttuu siitä ni ne vaan puhuu ittensä irti pinteestä mikä tosi ärsyttävää.
- ärsyttävä?
Minua ärsyttää oma piirteeni siitä, että minusta on vaikea tehdä päätöksiä. Mielestäni on vaikeaa löytää se parempi kahdesta vaihtoehdosta. Usein jään "seisomaan yhdelle jalalle", kun en tiedä, otanko askeleen vaiko en. Kun olin sinkku, niin minusta oli kuinka helppoa hyvänsä tehdä päätöksiä. Ken menin naimisiin, niin tuli vaikeammaksi. Luultavasti tämä nykyinen "päättämättömyyteni" johtuu siitä, että otan liiallisesti huomioon toisen tarpeet. Tahdon keskustella enkä päättää vain oman pääni mukaisesti. jos en voi keskustella, niin turhaannun.
- pikkukaksonen.
mä oon kaksonen ja nousevalta merkiltäni skorpioni, että on ihana yhdistelmä kyllä juu... ;)
- Nimetön
nii tosiaa, ois kiva saaha semmostaki mielipijettä tietää, ainaski se on kivempi ko kuunnella juoruja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817