Moi kaikki jotka on syntynyt 18.6.66.
Meidän täytyy lähtee sitten neljällekymmenelle.
Vaan kun on kaksonen, niin sitähän on mieleltään nuori aina, eikö vain?
Laittakaas tulemaan postia, kuinka monta meitä löytyy.
PYÖREET SYNTTÄRIT ODOTTAA
6
775
Vastaukset
- Rauha heidän sieluilleen
Ikäloppuja vanhuksia.
- Muzette
Pian tulevien synttärien johdosta =)
- neljäkymmentä lähestyy........
Täällä toinen 18.6.66 syntynyt.
Olo ei todellakaan tunnu yhtään nelikymppiseltä....parhaassa iässä kai sitä nyt on....ainaki melkein :) - Julia
Mun mummoni, edesmennyt, syntyi samana päivänä.. Tunnen/tiedän muutaman pienen tyttösen, jotka on samanpäivän antia.. Oot varmaan töksäyttelijä? sanot suoraan.. Puhut paljon? Mummoni ainakin.. Tunnen myös monta 17.6 syntynyttä...
- ...... 38
Minä kyllä olen 17.6.68 siis kohta 38w.
Puhun paljon, mutta en omasta mielestäni töksäyttele :)
- 18.6.1960
ja hyvää syntymäpäivää.. Minä täytän kohta 46 ja se tuntuu ikinuorelle kaksoselle todella pahalta.. Ollapa vasta neljäkymmentä.. Minä vietin 40-vuotissynttärit naisystävien seurassa ja mukavaa oli (yleensä aina)..Oikeesti, don´t worry, me oikeesti ollaan aina nuoria. Mun työpaikalla minä ja samanhenkiset ystäväni edustamme "Nuoriso-osastoa", joten jatketaan samaan malliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859