Voitteko kertoa minulle aivan asiallisesti ja provosoitumatta miten ihmeessä voitte omistaa Ladan ja ajaa sillä?
Ladan omistajille kysymys
60
3398
Vastaukset
- Lada 110
Meneppäs ihmettelemään tuonne muittenkin merkkien osastolle, ja katso millaisten ongelmien kanssa siellä painitaan, äläkä puhu ihan lapsellisia, jos mies oot, sitten ymmärrän jos olet joku kakara täällä leikkimässä.
- Mie vaan
No kyllä mäkin ihmettelen sitä samaa asiaa, enkä tosiaankaan ole mikään kakara.. älä nyt ladan omistaja ota hernettä nenään mut mikset sä vois ostaa autoa?? en ymmärrä miten joku voi ajaa ladalla!!
- 110 hb
Mie vaan kirjoitti:
No kyllä mäkin ihmettelen sitä samaa asiaa, enkä tosiaankaan ole mikään kakara.. älä nyt ladan omistaja ota hernettä nenään mut mikset sä vois ostaa autoa?? en ymmärrä miten joku voi ajaa ladalla!!
Oikeastaanhan se on sun ongelmasi.
- Mie vaan
110 hb kirjoitti:
Oikeastaanhan se on sun ongelmasi.
Miten sun ladan omistaminen voi mun ongelma olla??? Ladamiehillä on omalaatuinen huumorintaju, ei voi muuta sanoa
- Lada 110
Mie vaan kirjoitti:
Miten sun ladan omistaminen voi mun ongelma olla??? Ladamiehillä on omalaatuinen huumorintaju, ei voi muuta sanoa
Koska se tuntuu sinua vaivaavan, minua se asia ei vaivaa yhtään, (vuoden päästä se taas vaihdetaan lada farkkuun).silloinhan se ongelma on sinulla itselläsi, kun sinun pitää sitä niin ihmetellä, miksi joku ajaa milläkin. Onneksi sinun murheesi on noin pieniä, mutta joskus saattaa olla tärkeämpääkin miettimistä elämässäsi, voi miettimisarvot muuttua.
- Mie vaan
Lada 110 kirjoitti:
Koska se tuntuu sinua vaivaavan, minua se asia ei vaivaa yhtään, (vuoden päästä se taas vaihdetaan lada farkkuun).silloinhan se ongelma on sinulla itselläsi, kun sinun pitää sitä niin ihmetellä, miksi joku ajaa milläkin. Onneksi sinun murheesi on noin pieniä, mutta joskus saattaa olla tärkeämpääkin miettimistä elämässäsi, voi miettimisarvot muuttua.
Sinähän varsinainen tiukkapipo-tosikko olet. En tosin ihmettele yhtään.. jouduthan ajelemaan ladalla, kyllä siinä tilanteessa mullakin voisi olla hermot kireällä..
Koettasit nyt jotenkin ymmärtää ettei asia minua vaivaa minua mitenkään.. Kunhan vain ihmettelin miten joku voi ajaa ladalla, ei siinä sen kummempaa. Löysytä vähän sitä vannetta pääsi ympärillä.. tai ehkä sun kannattais harkita AUTON ostamista.. eipähän sinunkaan tarvitsisi olla täällä puolustelemassa kulkupeliäsi. - Hazard
Mie vaan kirjoitti:
Sinähän varsinainen tiukkapipo-tosikko olet. En tosin ihmettele yhtään.. jouduthan ajelemaan ladalla, kyllä siinä tilanteessa mullakin voisi olla hermot kireällä..
Koettasit nyt jotenkin ymmärtää ettei asia minua vaivaa minua mitenkään.. Kunhan vain ihmettelin miten joku voi ajaa ladalla, ei siinä sen kummempaa. Löysytä vähän sitä vannetta pääsi ympärillä.. tai ehkä sun kannattais harkita AUTON ostamista.. eipähän sinunkaan tarvitsisi olla täällä puolustelemassa kulkupeliäsi.Lada on yksinkertaista, mutta toimivaa tekniikkaa. Matkan katkaisevia vikoja ei juuri esiinny, kaikkea pienempää silloin tällöin.
Myönnän, että lada on paska ajaa heti esim. Forf Tauruksen tai Chevrolet Corsican jälkeen, mutta niiden autojen jälkeen Toyotat ja Mitsibishitkin tuntuvat yhtä paskoille. Mikään automerkki ei ole täydellinen, mutta silti kaikilla on omat kannattajansa. Minä ymmärrän, että kukin autoilija osaa perustella itselleen oman autovalintansa, ja annan rauhan sille valinnalle. Provosoiminen ja paskaksi haukkuminen ei paranna asiaa ollenkaan.
Aja millä ajat, lada kelpaa minulle enkä tarvitse bemaria kohottamaan itsetuntoani. Bemari todennäköisesti tekisi minustakin vain mulkumman kansalaisen.
Mitäpä jos kuikkaat peiliin ja kysyt itseltäsi mikä Ladassa on vialla? Montako olet omistanut, eli millaisia kokemuksia sinulla itselläsi on Ladasta? En nyt tarkoita kylän pillurallireitillä kyyltyja paskanpuhumisia, vaan mitä vikoja omassa ladassasi on ollut. Ehken sitten voit tulla kertomaan, mistä pidät. - Mie vaan
Hazard kirjoitti:
Lada on yksinkertaista, mutta toimivaa tekniikkaa. Matkan katkaisevia vikoja ei juuri esiinny, kaikkea pienempää silloin tällöin.
Myönnän, että lada on paska ajaa heti esim. Forf Tauruksen tai Chevrolet Corsican jälkeen, mutta niiden autojen jälkeen Toyotat ja Mitsibishitkin tuntuvat yhtä paskoille. Mikään automerkki ei ole täydellinen, mutta silti kaikilla on omat kannattajansa. Minä ymmärrän, että kukin autoilija osaa perustella itselleen oman autovalintansa, ja annan rauhan sille valinnalle. Provosoiminen ja paskaksi haukkuminen ei paranna asiaa ollenkaan.
Aja millä ajat, lada kelpaa minulle enkä tarvitse bemaria kohottamaan itsetuntoani. Bemari todennäköisesti tekisi minustakin vain mulkumman kansalaisen.
Mitäpä jos kuikkaat peiliin ja kysyt itseltäsi mikä Ladassa on vialla? Montako olet omistanut, eli millaisia kokemuksia sinulla itselläsi on Ladasta? En nyt tarkoita kylän pillurallireitillä kyyltyja paskanpuhumisia, vaan mitä vikoja omassa ladassasi on ollut. Ehken sitten voit tulla kertomaan, mistä pidät.Ehkä se olet sinä, jonka pitäis mieluumminkin katsoa peiliin ja kysyä mikä ladassasi on vialla, vai olisiko helpompi kysyä mikä siinä ylipäätänsä toimii. En ole koskaan omistanut ladaa enkä tule omistamaankaan. Monet reissut olen kyseisellä "auto"-merkillä kuitenkin tehnyt, koska vanhemmat ovat uskollisia lada-faneja ja nuoruudenaikaisella kaverillani oli myös lada. Eihän minulla ollut heti varaa ostaa omaa autoa kun kortin sain, joten jouduin ajamaan ladalla aika paljonkin.
En minäkään tarvitse mitään mulkunpidentäää (=bemaria). Ajelen muutaman vuoden vanhalla kakslitraisella tehomyllyllä. Jätän nyt kuitenkin merkin kertomatta tällä palstalla, ei se kuitenkaan mikään mersu tai bemari ole. En kuitenkaan usko että bemarin omistaminen tekisi minusta sen mulkumman mitä jo nyt olen, mutta mun mielestä on tavallisen työssäkävijän turhaa sijoittaa autoon omaisuuksia. Joku taso on kuitenkin oltava!
Missä kohtaa ladassa on toimivaa tekniikkaa?? - Hazard
Mie vaan kirjoitti:
Ehkä se olet sinä, jonka pitäis mieluumminkin katsoa peiliin ja kysyä mikä ladassasi on vialla, vai olisiko helpompi kysyä mikä siinä ylipäätänsä toimii. En ole koskaan omistanut ladaa enkä tule omistamaankaan. Monet reissut olen kyseisellä "auto"-merkillä kuitenkin tehnyt, koska vanhemmat ovat uskollisia lada-faneja ja nuoruudenaikaisella kaverillani oli myös lada. Eihän minulla ollut heti varaa ostaa omaa autoa kun kortin sain, joten jouduin ajamaan ladalla aika paljonkin.
En minäkään tarvitse mitään mulkunpidentäää (=bemaria). Ajelen muutaman vuoden vanhalla kakslitraisella tehomyllyllä. Jätän nyt kuitenkin merkin kertomatta tällä palstalla, ei se kuitenkaan mikään mersu tai bemari ole. En kuitenkaan usko että bemarin omistaminen tekisi minusta sen mulkumman mitä jo nyt olen, mutta mun mielestä on tavallisen työssäkävijän turhaa sijoittaa autoon omaisuuksia. Joku taso on kuitenkin oltava!
Missä kohtaa ladassa on toimivaa tekniikkaa??Tässä pientä listaa omasta ladastani:
-Lämpömittarin liitin on hapettunut, joutuu käyttämään mittariston irti. Samalla pitää vaihtaa yksi taustavalo. Myös ryypyn merkkivalo on palanut.
-Jakoketjun kiristimet ovat kanssa kuluneet, uusiin osiin meni 25€ ja vaihtoon menee joku tunti.
Muuta vikaa ei olekaan. Pääomakuluja ei ole paskaakaan, varaosat ovat halpoja, bensaa menee 8l/100km, 78 heppaa riittää normaalikäyttöön ja talvella ei palella. En kyllä kehtaisi huvin vuoksi lähteä käymään 500km:n päässä, mutta kyllä tuolla pari-kolme sataa kilometriä päivässä ajaa rasittamatta itseään.
Yritän kovasti katsoa peiliin, mutta en keksi miksi ladani olisi aivan paska. Voisitko auttaa? - Lada 110
Mie vaan kirjoitti:
Ehkä se olet sinä, jonka pitäis mieluumminkin katsoa peiliin ja kysyä mikä ladassasi on vialla, vai olisiko helpompi kysyä mikä siinä ylipäätänsä toimii. En ole koskaan omistanut ladaa enkä tule omistamaankaan. Monet reissut olen kyseisellä "auto"-merkillä kuitenkin tehnyt, koska vanhemmat ovat uskollisia lada-faneja ja nuoruudenaikaisella kaverillani oli myös lada. Eihän minulla ollut heti varaa ostaa omaa autoa kun kortin sain, joten jouduin ajamaan ladalla aika paljonkin.
Missä kohtaa ladassa on toimivaa tekniikkaa??Ladahan toimii kuin ihmisen mieli, menkää nyt katsomaan tuonne muitten merkkien toimivuutta, siellähän ne paskat on, eikä lada-osastolla, ei varmempaa ja toimivampaa olekkaan suomen oloihin, kuin lada, ne jotka provoo heittää täällä, ajelevat joillakin helkaman valmisteilla, jonka merkki on nopsa, eikä älyä autoista helkkarin pöläystäkään, kunhan mesoo täällä mukana, ja on olevinaan helkkarinmoisia asiantuntijoita, eikä itse osaa fillaristaan edes kettinkejä kiristää.
- asentaja
Mie vaan kirjoitti:
Missä kohtaa ladassa on toimivaa tekniikkaa??Jos ei osaa sulaketta edes autoonsa vaihtaa, saatika jotain muuta pientä tehä, niin ei se auton vika ole, jos itse on aivan kädetön ja aivoton autoasioissa, senhän huomaa ammattimies heti, että ei sellaiset tajua hevon paskaa mistään jotka täällä itkua vääntää, että se lada on niin paska, heheheh hahahah, ei voi kun nauraa, näitä narisijoita pyörii ihan tarpeeksi perseen takana työpäivänäkin,mutta kun on palveluammatissa, niin ei voi muuta kuin itsekseen hymyillä.Nämä justiin on niitä tyyppillisiä provoilijoita.
- Larssi
Mie vaan kirjoitti:
Missä kohtaa ladassa on toimivaa tekniikkaa??Sori otan osaa jos todellinen maailma autokoulun jälkeen oli liian tyly. Huomasit rumalla tavalla, että autokoulun nissanin jälkeen suurin osa kansalaisista joutuu ajamaan kaikenmaailman ritsoilla (esim. ladalla). Traumaa pahenti varmaan se ettei itsellä ollut heti varaa ns. "autoon" vaan jouduit ajamaan eka pilluringit vanhempien ladalla. Tekstistäsi voi rivien välistä lukea, että flaksi naisten keskuudessa ei tällöin ollut kovin hääppöinen.
Tunnettu tosiasiahan on se ettei naiset välitä kulkuneuvosta juuri hevon taivaallista jos sen kuskilla on jotain ylä/alapäässä ja ne vielä toimii.
Uskallan väittää, että itse olet näitä onnettomia luusereita jotka joutuvat turvautumaan ns. "autoon" jotta jonkinlainen taso säilyisi myös naisrintamalla(heh heh ). - Mie vaan
Larssi kirjoitti:
Sori otan osaa jos todellinen maailma autokoulun jälkeen oli liian tyly. Huomasit rumalla tavalla, että autokoulun nissanin jälkeen suurin osa kansalaisista joutuu ajamaan kaikenmaailman ritsoilla (esim. ladalla). Traumaa pahenti varmaan se ettei itsellä ollut heti varaa ns. "autoon" vaan jouduit ajamaan eka pilluringit vanhempien ladalla. Tekstistäsi voi rivien välistä lukea, että flaksi naisten keskuudessa ei tällöin ollut kovin hääppöinen.
Tunnettu tosiasiahan on se ettei naiset välitä kulkuneuvosta juuri hevon taivaallista jos sen kuskilla on jotain ylä/alapäässä ja ne vielä toimii.
Uskallan väittää, että itse olet näitä onnettomia luusereita jotka joutuvat turvautumaan ns. "autoon" jotta jonkinlainen taso säilyisi myös naisrintamalla(heh heh ).Autokoulussa ajettiin kyllä bemarilla. Suurin osa tuskin kuitenkaan ajelee kaikenmaailman ritsoilla vai onko sinulla esittää väitteellesi faktoja?? Muistelepa nyt mitkä ovat yleisimmät automerkit Suomessa ja mikä on keskimääräinen ikä autoilla.
Kiitos nyt kuitenkin osanotosta vaikka dramatisoitkin ehkä "vähän" liikaa, ei mulle noin pienistä nyt kuitenkaan mitään traumoja tule. Ehkä sä olet ladakuskina sen verran heikompi kansalainen, että saat ikuiset traumat noinkin vähäpätöisistä asioista.
Kirjoitit nyt itsesi pussiin. Ensin väität ettei mulla käynyt nuorena pojan kollina flaksi koska ajelin ladalla, ja seuraavassa lauseessa kerrot, että naiset ei välitä kulkuneuvosta tuon taivaallista, mikä pitääkin yleensä paikkansa.. Flaksi kävi normaalin nuoren miehen tapaan, eikä ladalla ollut mitään vaikutusta siihen asiaan, ei heikentävästi eikä päinvastoin.
Saathan sä väittää mitä haluat, suomi on vapaa maa. Olenko jossain vaiheessa väittänyt turvautuvani autoon??? ja varsinkaan naisten iskumielessä?? Muista ottaa iltalääkkeesi.. kyllä se siitä, tsemppiä! - Mie vaan
Hazard kirjoitti:
Tässä pientä listaa omasta ladastani:
-Lämpömittarin liitin on hapettunut, joutuu käyttämään mittariston irti. Samalla pitää vaihtaa yksi taustavalo. Myös ryypyn merkkivalo on palanut.
-Jakoketjun kiristimet ovat kanssa kuluneet, uusiin osiin meni 25€ ja vaihtoon menee joku tunti.
Muuta vikaa ei olekaan. Pääomakuluja ei ole paskaakaan, varaosat ovat halpoja, bensaa menee 8l/100km, 78 heppaa riittää normaalikäyttöön ja talvella ei palella. En kyllä kehtaisi huvin vuoksi lähteä käymään 500km:n päässä, mutta kyllä tuolla pari-kolme sataa kilometriä päivässä ajaa rasittamatta itseään.
Yritän kovasti katsoa peiliin, mutta en keksi miksi ladani olisi aivan paska. Voisitko auttaa?Onko tuo 8 litraa satasella sun mielestä vähän? Mulla vie noin 6 litraa kakslitraisella koneella. Mun mielestä se on vähän. Sinähän puhut kuin Bill Gates aikoinaan, tyyliin "640kB should be enough for everyone" Se on hyvä että sulle riittää nuo hepat. En mä sua voi auttaa vikojen etsimisessä, koettasit tehdä sen itse, jooko? Oletteko te ladamiehet aina noin avuttomia ja aloitekyvyttömiä?
- Mie vaan
Lada 110 kirjoitti:
Ladahan toimii kuin ihmisen mieli, menkää nyt katsomaan tuonne muitten merkkien toimivuutta, siellähän ne paskat on, eikä lada-osastolla, ei varmempaa ja toimivampaa olekkaan suomen oloihin, kuin lada, ne jotka provoo heittää täällä, ajelevat joillakin helkaman valmisteilla, jonka merkki on nopsa, eikä älyä autoista helkkarin pöläystäkään, kunhan mesoo täällä mukana, ja on olevinaan helkkarinmoisia asiantuntijoita, eikä itse osaa fillaristaan edes kettinkejä kiristää.
Lada toimii yhtä luotettavasti kuin junan vessa. Varmuudesta ja toimivuudesta vielä sen verran, että Toyota on vienyt siinä suhteessa kärkipaikan jo monta kertaa.
En mä ainakaain ole missään vaiheessa väittänyt tajuavani paljoakaan autoista, mut mitä väliä sillä on? Mun ei tarvitse osata korjata mun autoa koska siinä ei ole vikoja, toisin kuin ladassa. Ei siihen paljon asiantuntijakykyjä tarvita jos ladasta puhutaan, sori vaan.. ainiin, mun fillarista ei tarvitse kiristää kettinkejäkään.. maastopyörä nääs. - Mie vaan
asentaja kirjoitti:
Jos ei osaa sulaketta edes autoonsa vaihtaa, saatika jotain muuta pientä tehä, niin ei se auton vika ole, jos itse on aivan kädetön ja aivoton autoasioissa, senhän huomaa ammattimies heti, että ei sellaiset tajua hevon paskaa mistään jotka täällä itkua vääntää, että se lada on niin paska, heheheh hahahah, ei voi kun nauraa, näitä narisijoita pyörii ihan tarpeeksi perseen takana työpäivänäkin,mutta kun on palveluammatissa, niin ei voi muuta kuin itsekseen hymyillä.Nämä justiin on niitä tyyppillisiä provoilijoita.
Itsepähän olet ammattisi valinnut, älä valita siitä lada osastolla. Onko ladan ainoa ongelma se, että se joutuu aina välillä vaihtamaan sulakkeita? Mun ei ole tarvinnut tehdä vielä sitäkään vähää.. on toimiva peli alla nääs
- asentaja
Mie vaan kirjoitti:
Itsepähän olet ammattisi valinnut, älä valita siitä lada osastolla. Onko ladan ainoa ongelma se, että se joutuu aina välillä vaihtamaan sulakkeita? Mun ei ole tarvinnut tehdä vielä sitäkään vähää.. on toimiva peli alla nääs
Mene nyt muualle valehtelemaan sellaisia asioita, että sun merkkis ei tartte korjaamoita, sä oot just tyypillinen mulkvisti asentajien mielestä, siununlaistasi narisijaa tarkoitin juuri, pistä seuraavan kerran hame ja korkokengät kun tuut nariseen. Käsitys sinusta, ettet pysty vaihtamaankaan sulaketta.
- Mie vaan
asentaja kirjoitti:
Mene nyt muualle valehtelemaan sellaisia asioita, että sun merkkis ei tartte korjaamoita, sä oot just tyypillinen mulkvisti asentajien mielestä, siununlaistasi narisijaa tarkoitin juuri, pistä seuraavan kerran hame ja korkokengät kun tuut nariseen. Käsitys sinusta, ettet pysty vaihtamaankaan sulaketta.
Mitenniin olen asentajien mielestä mulkvisti jos mun autoa ei tarvitse huoltaa? Ai mutta nyt tajusin, asentajat ei pääse kynimään minulta rahaa, toisin kuin ladan omistajilta.
Sori nyt vaan, mut en tajunnut tuota hame/korkokenkä jutskaa. Vahvistat käsitystäni lada-miesten (lue: poikien) omalaatuisesta huumorista ja ajatusmaailmasta.
Koeta rauhoittua vähän. Turhaan sä mulle skitsoilet näin pienestä.. Elämäsi on vaikeaa jos otat pulttia näinkin pienestä asiasta.. Omahan on valintasi - Hazard
Mie vaan kirjoitti:
Onko tuo 8 litraa satasella sun mielestä vähän? Mulla vie noin 6 litraa kakslitraisella koneella. Mun mielestä se on vähän. Sinähän puhut kuin Bill Gates aikoinaan, tyyliin "640kB should be enough for everyone" Se on hyvä että sulle riittää nuo hepat. En mä sua voi auttaa vikojen etsimisessä, koettasit tehdä sen itse, jooko? Oletteko te ladamiehet aina noin avuttomia ja aloitekyvyttömiä?
Okei. Luovutan. Muistin yleisen foorumeiden periaatteen: "Jos väittelet idiootin kanssa, varmista ettei hän tee samoin".
Mitäpä jos tulet kertomaan ajatuksesi sitten, kun sinulla on todella jotain sanottavaa. En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sinun tulee pönkittää itsetuntoasi jauhamalla paskaa. Jos sinulla on ylimääräistä energiaa, mene töihin tai tee jotain hyödyllistä.
"Vittu noi saatanan tojota paskoja autoja en saatana kehtais ajaa metriäkään en ole koskaan ajanutkaan tämä mun ooppel sorsa kusee ne kaikki kyllä se on hepoista kiinni!" - Mie vaan
Hazard kirjoitti:
Okei. Luovutan. Muistin yleisen foorumeiden periaatteen: "Jos väittelet idiootin kanssa, varmista ettei hän tee samoin".
Mitäpä jos tulet kertomaan ajatuksesi sitten, kun sinulla on todella jotain sanottavaa. En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sinun tulee pönkittää itsetuntoasi jauhamalla paskaa. Jos sinulla on ylimääräistä energiaa, mene töihin tai tee jotain hyödyllistä.
"Vittu noi saatanan tojota paskoja autoja en saatana kehtais ajaa metriäkään en ole koskaan ajanutkaan tämä mun ooppel sorsa kusee ne kaikki kyllä se on hepoista kiinni!"Oletan, että tässä tapauksessa tarkoitat idiootilla minua.. no anyway, miten voit varmistaa ettei joku toinen kirjoita vastausta sinun vastaukseesi yleisellä keskustelupalstalla kuten tämä??
Itsetuntoni ei ole riippuvainen siitä mitä juttelen täällä keskustelupalstalla ladamiesten kanssa, lähinnä tämä on ajanvietettä ja hupia minulle :)
Ylimääräräistä energiaa ei ole ja valitettavasti joudun menemään taas huomenna töihin aivan kuten sinäkin. Paitsi että minä menen töihin autolla ja sinä ladalla.
Oliko tuo suora lainaus sun aiemmasta kirjoituksesta vai miksi se oli lainausmerkeissä? Mulle ei auton hepat merkitse mitään. Nykyisessä autossani niitä on n. 130 ja sillä kyllä pärjäilee. En tarvitse sen enempää heppoja. - Hazard
Mie vaan kirjoitti:
Oletan, että tässä tapauksessa tarkoitat idiootilla minua.. no anyway, miten voit varmistaa ettei joku toinen kirjoita vastausta sinun vastaukseesi yleisellä keskustelupalstalla kuten tämä??
Itsetuntoni ei ole riippuvainen siitä mitä juttelen täällä keskustelupalstalla ladamiesten kanssa, lähinnä tämä on ajanvietettä ja hupia minulle :)
Ylimääräräistä energiaa ei ole ja valitettavasti joudun menemään taas huomenna töihin aivan kuten sinäkin. Paitsi että minä menen töihin autolla ja sinä ladalla.
Oliko tuo suora lainaus sun aiemmasta kirjoituksesta vai miksi se oli lainausmerkeissä? Mulle ei auton hepat merkitse mitään. Nykyisessä autossani niitä on n. 130 ja sillä kyllä pärjäilee. En tarvitse sen enempää heppoja."Oliko tuo suora lainaus sun aiemmasta kirjoituksesta vai miksi se oli lainausmerkeissä?"
Ei ollut, se oli vain yleinen kommenttisuunta asiantuntioista, jotka kertovat faktoina asiat. En tässä tarkoittanut sillä sinua.
"miten voit varmistaa ettei joku toinen kirjoita vastausta sinun vastaukseesi yleisellä keskustelupalstalla kuten tämä?? "
En mitenkään. Siksi liikunkin enemmän foorumeilla, jotka vaativat rekisteröitymisen ja joissa ei ole juurikaan paskanjauhajia. Valitettavasti tässä foorumissa on vain eniten käyttäjiä, joten siten myös eniten asiaa ladoista.
"Ylimääräräistä energiaa ei ole ja valitettavasti joudun menemään taas huomenna töihin aivan kuten sinäkin. "
Töihin vain kesäisin, talvet menevät ammattikorkeassa. Valitettavasti, ennemmin haluaisin tehdä jotain oikeaa työtä kuin lukea, mutta ehkä siitä on hyötyä tulevaisuudessa.
"Paitsi että minä menen töihin autolla ja sinä ladalla. "
(ed. kommentti). Ja me molemmat pääsemme perille vaivattomasti ja helposti. Minun mieltäni asia ei vaivaa, vaivaako sinun? Pystyisitkö menemään töihin Ladalla ja olemaan silti ihminen?
"Nykyisessä autossani niitä on n. 130 ja sillä kyllä pärjäilee. "
Prkl, Ladaan ei muutoskatsastuksella noita polleja saa. Olen kyllä ajanut 130hp ladaa ja hyvin kulkee. Rekisteriin ei vain saa. Nykyiseen koneeseen virinokka maksaisi vajaat 100€, joten ei hirveästi kiinnosta. 120hp siihen kyllä sillä saisi, bensankulutuksen kustannuksella.
Ja sen 2l/100km olen valmis maksamaan enemmän, eipä ole tarvinnut maksaa 20 000€ autosta ja kalliita määräaikaishuoltoja merkkiliikkeessä. Myydessä Ladan arvo ei ole vähentynyt juuri ollenkaan, melkein ilmaisia kun ne ovat nyttenkin. - Kimmo
Mie vaan kirjoitti:
Missä kohtaa ladassa on toimivaa tekniikkaa??Hei kaikki ladailijat ja ei-ladailijat.
Ensinnäkin itse autosta: en kylläkään enää ajele ladalla, kun sain aikanaan siitä tehtyä hyvät kaupat erääseen amerikkalaiseen valmisteeseen, mutta ehkäpä taas joskus kun nykyinen pistetään täysin palvelleena odottamaan museointia. Aikanaan minulla alla ollut lada oli samara 1500i-95 ja muutaman kyytikokemuksen jälkeen kaverin -93 corollassa voisin sanoa ainakin seuraavaa:
-lada oli tilavampi
-ladassa oli parempi jousitus
-lada oli hiljaisempi
-toyota oli ärhäkkäämpi kiihtymään
-toyotan kojelaudan muotoilu oli silmää miellyttävämpi.
Ladassa ei ollut yhtä abikoliitintä lukuunottamatta vikoja, toyotasta en tiedä. Tapahtuneesta on nyt kuutisen vuotta aikaa. Toyota on muuttunut täysin ja ladastakin on tullut uusi malli, joten tämän hetken vertailuasetelmasta en tiedä mitään.
Mutta sitten nimimerkkiin. Ettekö nyt hyvät ihmiset huomaa että tässä on vaan henkien taisto takana. Mie vaan-tyypille on ihan samantekevää ajatteko millä tahansa autolla, hän on vaan ottanut sydämensä asiaksi saada jonkun ladakuskin sanomaan että ok, lada on huono. Hän tekee kaikkensa saadakseen tuon tunnustuksen puristettua ulos jostakusta teistä. Syynä on se, että vanhemmilla ollut lada vituttaa häntä. Itse kun olen elänyt läpi ihan saman elämänvaiheen: vanhemmilla oli lada ja kaverit vittuili koko ajan. Se otti päähän ja aiheutti sen, että lada oli sitten huono auto. Vaikka sen jälkeen taloon tullut mitsubishi oli vielä helvetin paljon huonompi.
Alfa Romeo-palstalla aktivistit ovat tehneet päätöksen etteivät näihin provoihin kirjoittele vastauksia. Tehkää tekin samoin. Vaikka Alfasta tavalliset tallaajat ovat mitä mieltä kukin ovat, ei se alfakuskien menoa haittaa. He pitävät autoistaan ja ovat ylpeitä niistä sellaisina kuin ne ovat, eiväthän he muuten niitä olisi ostaneetkaan. Kun nyt seuraava kovia lapsuudessaan kokenut amis tulee tänne mollaaman ladoja, tehkää te ladan omistajat samoin. Älkää välittäkö. Kyllä se into siitä laantuu. Järkipuhe kun ei näille auta. - keke
Kimmo kirjoitti:
Hei kaikki ladailijat ja ei-ladailijat.
Ensinnäkin itse autosta: en kylläkään enää ajele ladalla, kun sain aikanaan siitä tehtyä hyvät kaupat erääseen amerikkalaiseen valmisteeseen, mutta ehkäpä taas joskus kun nykyinen pistetään täysin palvelleena odottamaan museointia. Aikanaan minulla alla ollut lada oli samara 1500i-95 ja muutaman kyytikokemuksen jälkeen kaverin -93 corollassa voisin sanoa ainakin seuraavaa:
-lada oli tilavampi
-lada oli hiljaisempi
Ladassa ei ollut yhtä abikoliitintä lukuunottamatta vikoja, toyotasta en tiedä. Tapahtuneesta on nyt kuutisen vuotta aikaa. Toyota on muuttunut täysin ja ladastakin on tullut uusi malli, joten tämän hetken vertailuasetelmasta en tiedä mitään.
Mutta sitten nimimerkkiin. Ettekö nyt hyvät ihmiset huomaa että tässä on vaan henkien taisto takana. Mie vaan-tyypille on ihan samantekevää ajatteko millä tahansa autolla, hän on vaan ottanut sydämensä asiaksi saada jonkun ladakuskin sanomaan että ok, lada on huono. Hän tekee kaikkensa saadakseen tuon tunnustuksen puristettua ulos jostakusta teistä. Syynä on se, että vanhemmilla ollut lada vituttaa häntä. Itse kun olen elänyt läpi ihan saman elämänvaiheen: vanhemmilla oli lada ja kaverit vittuili koko ajan. Se otti päähän ja aiheutti sen, että lada oli sitten huono auto. Vaikka sen jälkeen taloon tullut mitsubishi oli vielä helvetin paljon huonompi.
Alfa Romeo-palstalla aktivistit ovat tehneet päätöksen etteivät näihin provoihin kirjoittele vastauksia. Tehkää tekin samoin. Vaikka Alfasta tavalliset tallaajat ovat mitä mieltä kukin ovat, ei se alfakuskien menoa haittaa. He pitävät autoistaan ja ovat ylpeitä niistä sellaisina kuin ne ovat, eiväthän he muuten niitä olisi ostaneetkaan. Kun nyt seuraava kovia lapsuudessaan kokenut amis tulee tänne mollaaman ladoja, tehkää te ladan omistajat samoin. Älkää välittäkö. Kyllä se into siitä laantuu. Järkipuhe kun ei näille auta.Luulisin tuon "mie vaan" karanneen jostakin hoitolaitoksesta. Tai jos ei ole niin olisi ainakin sellaisen tarpeessa. Ei siis paon vaan laitoksen. Sen verran sairasta tekstiä hän kirjoittaa, että siihen olisi vaikea pystyä ilman alkavaa mielisairautta tms. häiriötä.
- Mie vaan
Kimmo kirjoitti:
Hei kaikki ladailijat ja ei-ladailijat.
-lada oli tilavampi
-lada oli hiljaisempi
Alfa Romeo-palstalla aktivistit ovat tehneet päätöksen etteivät näihin provoihin kirjoittele vastauksia. Tehkää tekin samoin. Vaikka Alfasta tavalliset tallaajat ovat mitä mieltä kukin ovat, ei se alfakuskien menoa haittaa. He pitävät autoistaan ja ovat ylpeitä niistä sellaisina kuin ne ovat, eiväthän he muuten niitä olisi ostaneetkaan. Kun nyt seuraava kovia lapsuudessaan kokenut amis tulee tänne mollaaman ladoja, tehkää te ladan omistajat samoin. Älkää välittäkö. Kyllä se into siitä laantuu. Järkipuhe kun ei näille auta.Kyllähän teiltä ladamiehiltä ainakin vitsejä irtoaa: "lada hiljaisempi" :))
- Mie vaan
keke kirjoitti:
Luulisin tuon "mie vaan" karanneen jostakin hoitolaitoksesta. Tai jos ei ole niin olisi ainakin sellaisen tarpeessa. Ei siis paon vaan laitoksen. Sen verran sairasta tekstiä hän kirjoittaa, että siihen olisi vaikea pystyä ilman alkavaa mielisairautta tms. häiriötä.
Älä vaan kerro tuota mun hoitajille, ne kun ei vielä tiedä mun karanneen.
Jos mun kirjoitukset on sun mielestä sairasta tekstiä, niin sinuna harkitsisi tarkasti ennenkuin lukisin mitään aku ankkaa kovempaa tekstiä. - keke
Mie vaan kirjoitti:
Älä vaan kerro tuota mun hoitajille, ne kun ei vielä tiedä mun karanneen.
Jos mun kirjoitukset on sun mielestä sairasta tekstiä, niin sinuna harkitsisi tarkasti ennenkuin lukisin mitään aku ankkaa kovempaa tekstiä.Miksen kertoisi? Ja helvettiäkö siellä mesoat mun lehtien luvusta. Hullu mikä hullu. Ja voin sanoa että edes Myrkky-lehdestä en ole tuollaisia sairauksia löytänyt, ISästä nyt puhumattakaan. Että painu vaan takasin sinne laitoksees mistä karkasit. Vai oletko jo siellä?
- Larssi
Mie vaan kirjoitti:
Autokoulussa ajettiin kyllä bemarilla. Suurin osa tuskin kuitenkaan ajelee kaikenmaailman ritsoilla vai onko sinulla esittää väitteellesi faktoja?? Muistelepa nyt mitkä ovat yleisimmät automerkit Suomessa ja mikä on keskimääräinen ikä autoilla.
Kiitos nyt kuitenkin osanotosta vaikka dramatisoitkin ehkä "vähän" liikaa, ei mulle noin pienistä nyt kuitenkaan mitään traumoja tule. Ehkä sä olet ladakuskina sen verran heikompi kansalainen, että saat ikuiset traumat noinkin vähäpätöisistä asioista.
Kirjoitit nyt itsesi pussiin. Ensin väität ettei mulla käynyt nuorena pojan kollina flaksi koska ajelin ladalla, ja seuraavassa lauseessa kerrot, että naiset ei välitä kulkuneuvosta tuon taivaallista, mikä pitääkin yleensä paikkansa.. Flaksi kävi normaalin nuoren miehen tapaan, eikä ladalla ollut mitään vaikutusta siihen asiaan, ei heikentävästi eikä päinvastoin.
Saathan sä väittää mitä haluat, suomi on vapaa maa. Olenko jossain vaiheessa väittänyt turvautuvani autoon??? ja varsinkaan naisten iskumielessä?? Muista ottaa iltalääkkeesi.. kyllä se siitä, tsemppiä!Oh hoh jopa bemarilla ,nyt mää oon kauheen kateellinen. Menin jopa sanattomaksi ja kateudesta vihreeksi. Itse jouduin ajamaan sisulla ja scanialla.
Pitää mennä heti pilleripurkille.
No ,toi sun juttusi jo alussa on niin provo kuin olla voi. Kuka täysijärkinen menee kysymään miksi ajat milläkin automerkillä ja vastauksen saatuasi v*****let kaverin pystyyn.
Eihän tosta voi päätellä muuta kuin, että olet autojen puoleen asennevammainen tai muuten egosi on sieltä syvältä (viitaten edelliseen vastaukseeni).
Oletan, että seuraavaksi vastaat otsikolla "miksi ladakuski vedät herneen nenään". Voin jo etukäteen
pilata ilosi toteamalla, että en ole ladakuski.
Muista kaksinkertaistaa oma lääkeannoksesi kun meuhkaat täällä olemattomia...kyllä se siitä vielä valkenee ja portit aukeaa siviiliin. - Mie vaan
Larssi kirjoitti:
Oh hoh jopa bemarilla ,nyt mää oon kauheen kateellinen. Menin jopa sanattomaksi ja kateudesta vihreeksi. Itse jouduin ajamaan sisulla ja scanialla.
Pitää mennä heti pilleripurkille.
No ,toi sun juttusi jo alussa on niin provo kuin olla voi. Kuka täysijärkinen menee kysymään miksi ajat milläkin automerkillä ja vastauksen saatuasi v*****let kaverin pystyyn.
Eihän tosta voi päätellä muuta kuin, että olet autojen puoleen asennevammainen tai muuten egosi on sieltä syvältä (viitaten edelliseen vastaukseeni).
Oletan, että seuraavaksi vastaat otsikolla "miksi ladakuski vedät herneen nenään". Voin jo etukäteen
pilata ilosi toteamalla, että en ole ladakuski.
Muista kaksinkertaistaa oma lääkeannoksesi kun meuhkaat täällä olemattomia...kyllä se siitä vielä valkenee ja portit aukeaa siviiliin.En sitä bemarikirjoitusta tarkoittanut sillä, että tulisit kateelliseksi, mutta jos näin kävi, niin se on voi voi.
Mistä osasitkin arvata mun seuraavan otsikkoni? Meillä on varmaan jonkinlainen telepaattinen yhteys(?)
Jouduitko oikein menemään hermosavuille kirjoitukseni jälkeen?-) Siitä te ladamiehet ootte mielenkiintoista kansaa, että teitä on helppo ärsyttää :)
Jatketaan samaan malliin - Larssi
Mie vaan kirjoitti:
En sitä bemarikirjoitusta tarkoittanut sillä, että tulisit kateelliseksi, mutta jos näin kävi, niin se on voi voi.
Mistä osasitkin arvata mun seuraavan otsikkoni? Meillä on varmaan jonkinlainen telepaattinen yhteys(?)
Jouduitko oikein menemään hermosavuille kirjoitukseni jälkeen?-) Siitä te ladamiehet ootte mielenkiintoista kansaa, että teitä on helppo ärsyttää :)
Jatketaan samaan malliinen tiedä itsekkään miksi vetäisin herneen sieraimeen. No ymmärrän ettet tarkoittanut bemarijuttua sillä tavalla , että tulisin kateelliseksi. Sen varmaan ymmärsivät muutkin.
Olen selvännäkijä eli pystyin ennustamaan seuraavan otsikkosi hyvin tarkkaan. Meillä varmaan on jonkinlainen telepaattinen yhteys.
En mennyt hermosavuille kirjoitukseni jälkeen koska en polta tupakkia yms.
Korostaisin taas jos ei edellisessä vastauksessa tullut selväksi, että en ole ladakuski.
Saatan ajaa jopa samalla automerkillä kuin sinä (eikö pelota jo pelkkä ajatus ?).
Ihmettelet varmaan miksi olen niin lada myönteinen. Olen itse aikoinaan ja useat minun tuttavani ovat jossain elämänsä vaiheessa joutuneet/tahtoneet käyttää ladaa kulkuneuvona.
Kokemuksesta tiedän ,jos nahka ja rahkeet kestävät, on ladailu täällä kekkoslandiassa ehdottomasti halvin autoilumuoto. Jos autosta odotetaan muuta kuin, että se kulkee paikasta a paikkaan b niin kannattaisi mennä muille palstoille mölisemään. - Juuso
Mie vaan kirjoitti:
Missä kohtaa ladassa on toimivaa tekniikkaa??on näköjään jäänyt isin ladasta traumoja ???
Kiusasivatko "ahdasmieliset" kaverit ??? - Mie vaan
Juuso kirjoitti:
on näköjään jäänyt isin ladasta traumoja ???
Kiusasivatko "ahdasmieliset" kaverit ???En nyt muista vastasinko sulle toisessa threadissa eilen vai onko kaikilla ladakuskeilla tosiaan näin huonot refleksit.. Kuukauden takaisin viesteihin vastaillaan.
Sitten asiaan: Ei jäänyt traumoja. Kaveri ei kiusanneet, eikä minulla muutenkaan ollut ahdasmielisiä kavereita, eiköhän tämä riitä.. tai voithan vastata tähän taas joskus ensi kesänä jos siihen mennessä jo ymmärrät viestini sisällön - Anonyymi00060
Mie vaan kirjoitti:
Koettasit nyt jotenkin ymmärtää ettei asia minua vaivaa minua mitenkään.. Kunhan vain ihmettelin miten joku voi ajaa ladalla, ei siinä sen kummempaa. Löysytä vähän sitä vannetta pääsi ympärillä.. tai ehkä sun kannattais harkita AUTON ostamista.. eipähän sinunkaan tarvitsisi olla täällä puolustelemassa kulkupeliäsi.Mitä helvettiä :D
Hyppää rattiin ja aja?
- Ladisti
Ladan omistaminen on yhtä helppoa, kuin muidenkin ajoneuvojen. Sen voi ostaa joko uutena tai käytettynä, kaupasta tai yksityiseltä. Sitten siitä maksetaan liikennevakuutus ja valtion jokavuotinen raippavero, niinkuin autoistakin.
Ajaminenkin on helppoa hommaa. Mennään ovesta sisään ja istahdetaan penkille. Laitetaan avain virtalukkoon ja startataan Lada käyntiin. Sitten vain vaihdetta päälle ja Lada paanalle. Välillä vaihdetaan öljyjä, suodattimia ja tulppia. Rasvataan lukkoja, imuroidaan hiekkoja pois jalkatiloista, putsataan ikkunoita jne....
Niin helppoa se on! Menehän kokeilemaan, niin ei tarvitse ihmetellä :) - Lada 110
Nyt muuten mies, jolla on tuntemusta asiasta, ei vois muuten paremmin asiaa selventää, nyt voi käsitää nekin, jolla se vastaan ottamiskyky on jostain syystä hitaampaa.
- topi
Vastaus: rahalla ja ajotaidolla.
Rahaa tosin jää Ladan hankinnan jälkeen vielä sijoitettavaksi arvopapereihinkin.
Ladalla voi taas kehittää hyvin ajotaitoaan. - Ladan omistaja
Kaikkein järkevämmällä automerkilä on eniten kommentteja laidasta laitaan, sen huomaa, että tämä merkki kiinnostaa monia, ei muuta kun menette ja ostatte, mitä turhaan soditte luonnettanne vastaan. Minulla käsitys autosta sen kuin vaan paranee johtuen näistä aivan järjettömistä provo-jutuista. Muuten kivasti pelittää uusi Lada, ja ylpeä olen valitsemastani järkituotteesta.
- Mie vaan
Oletkos muistanut ottaa aamulääkkeesi kun tuollaista hourit? Ja ylpeä vielä?! No sait mut ainakin hymyilemään.. joten tsemppiä sullekin ja onnea valitsemallasi tiellä, sillä sitä tulet tosiaankin tarvitsemaan ;)
- Mie vaan
Oletkos muistanut ottaa aamulääkkeesi kun tuollaista hourit? Ja ylpeä vielä?! No sait mut ainakin hymyilemään.. joten tsemppiä sullekin ja onnea valitsemallasi tiellä, sillä sitä tulet tosiaankin tarvitsemaan ;)
- Igor
Sitä ei voi mitkään Mersut jäljitellä. Kyllä Siperian-Mersu on ykkönen.
Rautaesirippu hajosi ja itäblokin maat liittyy NATOon , mutta LADA haisee LADALLE !!- asentaja
Taitaa poika sun housussas haista pahemmalle.
- Igor
asentaja kirjoitti:
Taitaa poika sun housussas haista pahemmalle.
Tosimiehellä on aina lusikallinen kakkaa housuissa :) :)
- asentaja
Igor kirjoitti:
Tosimiehellä on aina lusikallinen kakkaa housuissa :) :)
No hyvä, onneksi et ollut tosissasi, oot huumorimiehiä. Tsemppiä sinulle.
- utelias
k
- Lada
Katsopa aiempaa viestiä 21.9 Lada vs. Lincoln.
- moose
Mulla tulee vuodessa ajettua n. 100000 km. Enkä tosiaan halua sijoittaa isoa summaa rahaa autoon mikä enimmäkseen on parkissa. Ne vähät ajot mitkä ajelen sujuvat hyvin Samaralla. Olen ajanut nykyisellä noin 140 tuhatta, ja olen joutunut vaihtamaan jarrukengät palat aina kun ovat kuluneet liikaa. Niin tosiaan viime vuonna jouduin uusimaan pakoputken (ei katalysaattoria)
Muutaman merkkilampun kojelautaan.
En sitten tiedä milloin siihen tulee jotain isoa vikaa? Moni kaveri toisella automerkillä ajava on ihmetellyt miten olen selvinnyt niin pienillä korjauskustannuksilla, ja kun autoni on vielä Samara. Onko minulle sattunut sitten joku aivan ihmeellinen yksilö? Vai onko nyt kysymys siitä että merkki Lada tekee siitä huonon?- hortta
110 ,ei samara:
Mull meni 6 kertaa startti (johtu virtalukosta) 3 kertaa virtalukko , 1 kerran ei menny takuuseen:hinta 4 tmk kaikkineen,
1 kerran ei päässy autosta ulos
määräsin kaikki lukot pois siitä keskuslukkosysteemistä (huom UUSI AUTO).
Takakontttin mätäni tavarat kun ei saatu auki millääm konstiulla, Sähkölasit ei toimi,
(määrätty asennettavaksi pysyvästi kiinni ), kun ei vaan toimi mitkään sähkövehkeet !
Jos jollain toimii 110 paremmin niin mikä..... - ben
hortta kirjoitti:
110 ,ei samara:
Mull meni 6 kertaa startti (johtu virtalukosta) 3 kertaa virtalukko , 1 kerran ei menny takuuseen:hinta 4 tmk kaikkineen,
1 kerran ei päässy autosta ulos
määräsin kaikki lukot pois siitä keskuslukkosysteemistä (huom UUSI AUTO).
Takakontttin mätäni tavarat kun ei saatu auki millääm konstiulla, Sähkölasit ei toimi,
(määrätty asennettavaksi pysyvästi kiinni ), kun ei vaan toimi mitkään sähkövehkeet !
Jos jollain toimii 110 paremmin niin mikä.....Olikohan kyseessä ensimmäisten vuosien Lada 110?
Täytyy sanoa, että oma 110 on toiminut paremmin. Enpä tunnista noita vikoja.
- ben
Varmin tapa nostaa Ladan yleistä arvostusta olisi sen hinnan nostaminen vaikkapa 15 %.
Menisi se silloinkin kaupaksi ja ennen kaikkea aliarvostus vähenisi. - V6
...nimittäin ei ole toista autoa jolla voisi ajaa yhtä huolettomasti kuin Ladalla. Minua ei nyt aivan Lada-mieheksi voi kuitenkaan sanoa, minulla on kaksi autoa, vm.84 Lada ja vm.02 Mondeo V6. Kyllä on mukava kun voi pidemmälle matkalle lähdettäessä valita Mondeon, joka on erinomainen ajaa ja matkustusmukavuus erittäin hyvä. Mutta sitten tuleekin lähtö metsästysreissulle tai mökille puumetsään.Ei Mondeossa edes maavara riitä niihin hommiin. Tässä vaiheessa astuu kuvaan aina niin uskollinen Ladani. Ei harmita yhtään vaikka välillä vähän ojanpohjia koluaisi tai jäisi jäiseen mäkeen kiinni. Ladan voi huoletta jättää mäen alle ja tulla seuraavana päivänä hakemaan. Ja jos sattuu jokin paikka hajoamaan niin sen voi itse korjata. Eikä maksa paljoa. Mondeon moottoria jos kävisi itse korjailemaan niin lopulta kävisi niin, että se olisi vietävä merkkikorjaamoon ja kustannukset saattaisivat olla hyvällä tuurilla vaikka 10000 euroa. Ja Lada on maailman paras kauppakassi. Ei tarvitse lämmitystä, senkun kääntää avaimesta ja kurvaa lähikauppaan. Eli ei voi sanoa muuta kuin sen, että jos ei maantieajoa tarvitsisi ajaa, niin Lada kuin Lada olisi kyllä erittäin hyvä hankinta etenkin jos raha on hieman tiukalla. On lopuksi vielä sanottava että kyllä vituttaa tämä ihmisten suhtautuminen Ladaan. Viime keväänä olin jo myynyt entisen autoni Nissan Primeran ja päätin ajella Ladallani "kokopäiväisesti" siihen asti kun ostan uuden auton. Oli tullut hieman säästeltyä rahaa ja olin päättänyt ostaa kunnon pelin eli ei mitään 1.6 koneella varustettua paskaa. Menin erääseen autoliikkeeseen katsomaan uutta Renaultia. Myyjä oli erittäin töykeä eikä viitsinyt autoa edes esitellä. Sitten ymmärsin ,että hän oli nähnyt kun tulin pihaan Ladalla. Ajattelin että voi vittu mikä kusipää. Sitten kun olin parin kuukauden päästä saanut uuden Mondeoni, niin meni uudelleen tuon saman myyjän luokse ja kysyin häneltä että Ladastaniko se töykeys johtui. Hän taisi muistaa minut, koska ei sanonut mitään, katsoi vain minua kuin olisin ollut alemman luokan kansalainen. Näytin hänelle uuden autoni ja kerroin että olisi varmaan teidänkin liikkeellenne 200000 vanhaa markkaa kelvannut. Myyjä änkytti hetken jotain ja hävisi paikalta. Kyllä oli varmaan miehellä hauskaa.
- rivikutonen
Lada farmari -86 itellä ja samoista syistä kuin sullakin. Tosi hyvä kakkosauto runttuajoihin, eikä tartte tekniikkamurheista nurista. Kaasutinkatti on susi, mutta muutenhan "iigorit" on niitä varmimman pään matkalaisia.
Autotarvikeliikkeissä on ihan yleistä, että palvelutaso muotoutuu sen mukaan, millä ajaa pihaan. Ladalla kun menee, tulee lähinnä vittuilua ja viivyttelyä... Bemarilla kun kurvaa, niin jo on kohteliasta ja toimivaa asiakaspalvelua. - 110 hb
Sanoit muuten tuon asian aivan naulan kantaan, ei paremmin, ja järkevimmin asiaa voisi kommentoida. Onnea uudelle autollesi.
- LADAMAAN
No hei mitä vikaa ladasa on? NJET Mitään!!
- Dimitri
Ladalla ja Mersulla on se yhteistä ettei kummankaan ostoa tarvitse selitellä!
ps.Niinkuin esim;Toyotien,bemarien,jne! - Keskustelua seurannut
Ei voi olla kuin hämmästynyt siitä hellyttävästä huolestumisesta ja osanotosta, jota nimimerkit "Ihmettelijä" ja "Mie vaan" osoittavat Lada-kuskeja kohtaan.
Suorastaan tippa tulee liikutuksesta silmään siitä, että joku haluaa jakaa surut, tuntea myötätuntoa sekä sääliä meitä ressukoita kohtaan.
Ei ihmisyys ja lämmin myötäelämisen tunto olekaan kadonnut tästä maailmasta.
Kiitos!!!- KERRAN EREHTYNYT
Tunteita tai ei mutta raha ainakin Ladan lyhyessä omistamisessa paloi lähes taivaan tuuliin. Erehdyin nääs ostamaan 110 kun se tuli markkinoille,sillä uskoin Ladan jo viimein kehittyneen.
Ans olla kun aikaa kului tuli erinäisiä vikoja kuin taivaalta sataen ja tuo ruskilaadun takuuhan olil yhyt kuin lehmän häntä. Auto oli lisäksi aika raskas ja kömpelö ajettavaksi etenkin kun kaupunkiajot lisääntyi. No, kerrankos sitä autonostossa epäonnistutaan, ei muuta kuin vaihtoon. Huh, huh nyt se yllätys tuli! Nissania olisin halunnut mutta Lada noteerattin niin halvaksi, että ei kun takaisin Deltaan, kovasti oli arvo laskenut sielläkin, samoin kaikissa kyselemissäni liikkeissä. Ilmeisesti 110 huono maine oli jo pilannut sen markkinat käytettyjenkin rintamalla. Myin sen yksityisesti ja ostin Tuusulasta uuden karhean Renun ja nyt on kiva sekä vaivaton kyyti. Enään en ruskirautaan karahda.
Sakke - Laatokkamiehet
KERRAN EREHTYNYT kirjoitti:
Tunteita tai ei mutta raha ainakin Ladan lyhyessä omistamisessa paloi lähes taivaan tuuliin. Erehdyin nääs ostamaan 110 kun se tuli markkinoille,sillä uskoin Ladan jo viimein kehittyneen.
Ans olla kun aikaa kului tuli erinäisiä vikoja kuin taivaalta sataen ja tuo ruskilaadun takuuhan olil yhyt kuin lehmän häntä. Auto oli lisäksi aika raskas ja kömpelö ajettavaksi etenkin kun kaupunkiajot lisääntyi. No, kerrankos sitä autonostossa epäonnistutaan, ei muuta kuin vaihtoon. Huh, huh nyt se yllätys tuli! Nissania olisin halunnut mutta Lada noteerattin niin halvaksi, että ei kun takaisin Deltaan, kovasti oli arvo laskenut sielläkin, samoin kaikissa kyselemissäni liikkeissä. Ilmeisesti 110 huono maine oli jo pilannut sen markkinat käytettyjenkin rintamalla. Myin sen yksityisesti ja ostin Tuusulasta uuden karhean Renun ja nyt on kiva sekä vaivaton kyyti. Enään en ruskirautaan karahda.
SakkeEi Uskota!
- ei väliä
KERRAN EREHTYNYT kirjoitti:
SakkeTaidat muuten puhua soopaa, ja samahan se on missä ne rahat polttaa, ei niitä mukaansa saa kuitenkaan,ja on ainakin vaihtelevaa, kun ei tiedä mistä seuraavan kerran laukeaa.
- Lada hjuva!
Hjyvin voij,Lada hjuva ja lammin auto,toisin kuin Japani-autot!
- hjuva
hjuva on
- Anonyymi00061UUSI
Ai jumaliste. Näin eilen vanhan latuskan liikenteessä. Mistähän niitä enää löytäiskään? Ei turhia klumeruuleja, käy ja kukkuu ja miten helpot rempat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀764263BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1923493- 1952825
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome672727Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main412632- 571166
- 761047
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381002MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t107876- 55870