Syreeniaita on päässyt puumaiseksi ja pitkäksi.Miten sitä voisi siististi madaltaa?Alhaalla on uusia versoja tulossa joten olisiko viisasta pitkät rangat vetää tyvestä poikki.
syreenin leikkaus
5
4874
Vastaukset
- aappo
Tällä samaisella palstalla on aiempi keskustelu täysin samasta aiheesta nimellä "syreeniaidanteen leikkaus". Vilkaiseppa sitä.
- pois
Kannattaa leikata ne vanhat rangat pois tai ei kaikkia edes tartte leikata niin nuoret versot oikein innostuu kasvamaan. Vuosittain kannattaa vanhoja poistaa niin pysyy koko ajan tuuheana.
- se on
Mikähän syreeniaita se on ,onko unkarinsyreeni, vai tavallinen ?
- veko
se on kirjoitti:
Mikähän syreeniaita se on ,onko unkarinsyreeni, vai tavallinen ?
Tavallista,jotakin vanhaa lajiketta on.Onko leikkaustavalla eroa jos olisi unkarin syreeniä?.
- ellit
veko kirjoitti:
Tavallista,jotakin vanhaa lajiketta on.Onko leikkaustavalla eroa jos olisi unkarin syreeniä?.
No ainakin vanhanaikaista leikataan mieluimmin harventamalla vanhoja pois,koska sieltä juuresta kasvaa uusia versoja,mutta unkarinsyreenin voi leikata kokonaan alas muutaman vuoden välein.Siten saa todella tuuhean aidan.Kokemusta on ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736391- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34915Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98884Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779