Siis tuollainen vikakoodi 1-2 2-1 5-5
Onko tuo lambdaanturi?Täältä joskus luin että tuon johdotuksen pettäminen aikaansaa vikakkodin?Ainakin auto on katsastettu ja sääsi seosta hyvin.Ja eikös lambdoja ole -96 vöykyssä kaksi,kumpihan kyseessä?
Jos vien autokeskukseen homma maksaa n 300euroa..muuta vaihtoehtoa?
Vikakoodi
3
1109
Vastaukset
- öljyt
mulla herjas samaa eli tuota 21 mikä tarkoittaa siis jotain haistelijaa tuolla putkessa, mulla poltti öljyä eli oli aika vanhat öljyt ja kun lisäs niin hävis aika nopeesti. vaihdatin öljyt, vikakoodi hävis ja samoin öljyn syönti. makso 30€
- seppo.j
Millälailla vikakoodi ilmoitetaan? Itselläni on Grand voyager -97 ja vielä ei ole vikakoodeja ilmoitellut, tosin autolla on ajettu vasta 107tkm.
- HeiMan
Vikakoodin lukeminen:
Kytke sytytysvirta päälle, pois päältä, päälle, pois päältä ja päälle 5 sekunnin sisällä.
Laske häiriövalon välähdysten lukumäärä. Merkitse vikakoodit muistiin.
Jokainen vikakoodi koostuu kahdesta ryhmästä.
Ensimmäinen välähdysten ryhmä ilmoittaa vikakoodin kymmenluvut ja toinen ryhmä yksittäiset luvut.
Testijakson päättyminen ilmoitetaan vikakoodilla 55.
12-koodi:
Vian sijainti: Moottorin ohjausmoduuli - syöttöjännite irtikytketty viimeisen 50 sytytysvirran päälle-pois-jakson aikana.
Mahdollinen syy: Johdinsarja, akku.
21-koodi:
Vian sijainti: Lämmitetty happitunnistus 1/2, rivi 1 - virtapiirin toimintahäiriö/virheellinen signaali/jännite alhainen/korkea.
Mahdollinen syy: Johdinsarja, polttoainepaine, ruiskutussuuttimien ohjaus, haihtuvien päästöjen tyhjennysventtiili, puristus, ilmansuodatin tukos, lämmitetty happitunnistin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145