LG:n LN-700 navigaattori

opasta vailla

Onko kenelläkään kokemusta uudesta LG:n LN-700 autonavigaattorista?
Ei ainakaan hinnalla pilattu n.350e. 4" näyttö.

39

77317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lg navi

      ihan ok ja sain 2007 tulevan päivityksen samalla

      • navittaja

        ostin myös alkuviikolla ja kartta päivitys 2007 tulee jossain vaiheessa kotiin CD_llä.
        Hyvin toimii...
        En ole vielä netistä löytänyt tuohon ladattavia
        lisäosia, mutta tulossa ne ovat kuulemma??


      • ???
        navittaja kirjoitti:

        ostin myös alkuviikolla ja kartta päivitys 2007 tulee jossain vaiheessa kotiin CD_llä.
        Hyvin toimii...
        En ole vielä netistä löytänyt tuohon ladattavia
        lisäosia, mutta tulossa ne ovat kuulemma??

        Asun yhden eritasoristeyksen läheisyydessä ja ainakin siinä ajattaa väärään ramppiin.Yksisuuntaisia en ole kokeillut,onko kokemusta? Mites tuo ylinopeusvaroitus, pitäiskö oikeasti toimia?


      • Kauppaan
        ??? kirjoitti:

        Asun yhden eritasoristeyksen läheisyydessä ja ainakin siinä ajattaa väärään ramppiin.Yksisuuntaisia en ole kokeillut,onko kokemusta? Mites tuo ylinopeusvaroitus, pitäiskö oikeasti toimia?

        Onko tullut jo lisää kokemusta kyseisestä laitteesta. Ajattelin huomenna käydä ostamassa laitteen.


      • ???
        Kauppaan kirjoitti:

        Onko tullut jo lisää kokemusta kyseisestä laitteesta. Ajattelin huomenna käydä ostamassa laitteen.

        Eipä ole valitettavasti tullut. Itse olin ostamassa Tom Tom onea, mutta myyjä kertoi että hänen kokeilunsa mukaan LG 700 olisi parempi ja suositteli sitä. Tuo vuoden 2007 kartta cd myös vaikutti asiaan ja isompi selkeä näyttö. Nuo aiemmin kirjoittamani asiat (esim. eritasoliittymät) ovat kuitenkin alkaneet mietityttää. Vähän huono, kun ei ole aikaisempaa kokemusta näistä värkeistä.


      • Trow
        ??? kirjoitti:

        Eipä ole valitettavasti tullut. Itse olin ostamassa Tom Tom onea, mutta myyjä kertoi että hänen kokeilunsa mukaan LG 700 olisi parempi ja suositteli sitä. Tuo vuoden 2007 kartta cd myös vaikutti asiaan ja isompi selkeä näyttö. Nuo aiemmin kirjoittamani asiat (esim. eritasoliittymät) ovat kuitenkin alkaneet mietityttää. Vähän huono, kun ei ole aikaisempaa kokemusta näistä värkeistä.

        Olen kanssa miettinyt tuota LG:tä, koska siinä on iso näyttö ja saisin myös vuoden 2007 karttapäivityksen. Hintakaan ei ole paha.

        Missä päin olet käyttänyt navigaattoria? Onko tuo mainitsemasi eritasoliittymä lähiaikoina rakennettu (jos kartta ei ole vielä ajantasalla sen osalta)?


      • Paketissa
        Trow kirjoitti:

        Olen kanssa miettinyt tuota LG:tä, koska siinä on iso näyttö ja saisin myös vuoden 2007 karttapäivityksen. Hintakaan ei ole paha.

        Missä päin olet käyttänyt navigaattoria? Onko tuo mainitsemasi eritasoliittymä lähiaikoina rakennettu (jos kartta ei ole vielä ajantasalla sen osalta)?

        Navikaattorin mukana tulee CD-lyvy jossa on jonkinlainen kartta. Onko se sama kuin muistikortille valmiiksi ladattu vai uudempi päivitys?


      • ???
        Trow kirjoitti:

        Olen kanssa miettinyt tuota LG:tä, koska siinä on iso näyttö ja saisin myös vuoden 2007 karttapäivityksen. Hintakaan ei ole paha.

        Missä päin olet käyttänyt navigaattoria? Onko tuo mainitsemasi eritasoliittymä lähiaikoina rakennettu (jos kartta ei ole vielä ajantasalla sen osalta)?

        Eritasoliittymä jossa ajattaa väärin on ollut olemassa jo noin 10 vuotta (Teitten 54 ja 295 risteys Lahden ja Riihimäen välissä). Tuokin riippuu vähän siitä mistäpäin lähestyy, tietystä suunnasta tultaessa ohjaa oikein. Muuten oikotien ja keltaisten sivujen reittihaku ohjaa kyseisessä paikassa myös väärin. Mukana tuleva CD on käsittääkseni sama kuin muistikortille ladattu.


      • SE750i
        ??? kirjoitti:

        Eritasoliittymä jossa ajattaa väärin on ollut olemassa jo noin 10 vuotta (Teitten 54 ja 295 risteys Lahden ja Riihimäen välissä). Tuokin riippuu vähän siitä mistäpäin lähestyy, tietystä suunnasta tultaessa ohjaa oikein. Muuten oikotien ja keltaisten sivujen reittihaku ohjaa kyseisessä paikassa myös väärin. Mukana tuleva CD on käsittääkseni sama kuin muistikortille ladattu.

        Tuli ostettua tuo LG LN-700 ja mukana tulleella levyllä on sama kartta kuin kortilla. Tässä kartassa on paikkakunnallani noin 20 vuotta sitten suljettu tie tehdas alueeksi, mutta laite ei sitä ymmärrä, vaan ajattaa sitä kautta. Eli kun olette kirjoittanut että 2007 kartan on saanut mukaan tai on tulossa, niin mistä olette laitteen ostanut, voisin itse kysellä uudempaa karttaa. Netistä en ole löytänyt kuin päivityksen 2006 karttaan ja siitäkin saa maksaa.


      • Oskari
        navittaja kirjoitti:

        ostin myös alkuviikolla ja kartta päivitys 2007 tulee jossain vaiheessa kotiin CD_llä.
        Hyvin toimii...
        En ole vielä netistä löytänyt tuohon ladattavia
        lisäosia, mutta tulossa ne ovat kuulemma??

        Tervehdys laitteen omistajile! Millaiset kokemukset teillä ovat laitteen akusta ja sen lataamisesta. Omat ovat vähän huonot. Akku tyhjenee jo puolessa tunnissa. Harmillista, jos matkalla käy esim. syömässä, niin laite on sammunut ja reitti täytyy asettaa uudelleen. Käytin koko laitteen myös huollossa. Eipä tullut apua. Vastaus sieltä oli, että akku kestää tunnin. Ei kyllä kestä tuntia ainakaan minun laitteessani. Jotta miten on teillä muilla omistajilla?


      • Sinseri
        Oskari kirjoitti:

        Tervehdys laitteen omistajile! Millaiset kokemukset teillä ovat laitteen akusta ja sen lataamisesta. Omat ovat vähän huonot. Akku tyhjenee jo puolessa tunnissa. Harmillista, jos matkalla käy esim. syömässä, niin laite on sammunut ja reitti täytyy asettaa uudelleen. Käytin koko laitteen myös huollossa. Eipä tullut apua. Vastaus sieltä oli, että akku kestää tunnin. Ei kyllä kestä tuntia ainakaan minun laitteessani. Jotta miten on teillä muilla omistajilla?

        Jep akku tyhjenee tunnissa jos ei ole mitää reittiä valittuna, mutta jos se laskee kokoajan reittiä niin silloin se kestää sen puoltuntii... itteeni ei asia häiritte ku se on kokojaan johdossa ja jos poistun hetkeks autosta ni jätän päälle ja laitan sen penkin alle... Jossain muissa kestää jopa 4h akku mutta silloin näyttökin on kuin hiirenpaska itämeressä... Mielestäni iso näyttö parempi ku akunkesto... ei tarvi tihrustaa et mit v....a sie ny lukee... :D Olen laitteeseen todella tyytyväinen...


      • Jii
        Oskari kirjoitti:

        Tervehdys laitteen omistajile! Millaiset kokemukset teillä ovat laitteen akusta ja sen lataamisesta. Omat ovat vähän huonot. Akku tyhjenee jo puolessa tunnissa. Harmillista, jos matkalla käy esim. syömässä, niin laite on sammunut ja reitti täytyy asettaa uudelleen. Käytin koko laitteen myös huollossa. Eipä tullut apua. Vastaus sieltä oli, että akku kestää tunnin. Ei kyllä kestä tuntia ainakaan minun laitteessani. Jotta miten on teillä muilla omistajilla?

        Mulla samaa laitetta on käytetty huollossa virrankulutuksen takia. On kuulemma normaalia, että täyteenladattu akku tyhjenee itsekseen yön aikana. Onko muilla näin?


      • Nickname
        Jii kirjoitti:

        Mulla samaa laitetta on käytetty huollossa virrankulutuksen takia. On kuulemma normaalia, että täyteenladattu akku tyhjenee itsekseen yön aikana. Onko muilla näin?

        Meinasin tänään itse laittaa ko. laitteen huoltoon kun akku tyhjenee muutamassa tunnissa vaikka laite ei ole päällä (?). Myyjä väitti että näin on että ko . laitteessa akku on yhtä tyhjän kanssa että kestää senverran että vie kotoa autoon ja takas..


      • kiitäjä
        Nickname kirjoitti:

        Meinasin tänään itse laittaa ko. laitteen huoltoon kun akku tyhjenee muutamassa tunnissa vaikka laite ei ole päällä (?). Myyjä väitti että näin on että ko . laitteessa akku on yhtä tyhjän kanssa että kestää senverran että vie kotoa autoon ja takas..

        Saako laitteeseen ns. vara-akkuja ja millä tuota akkua ylipäätään ladataan vai onko se latausta kun on ajossa kiinni tuolla laturipiuhalla? mistä netistä löytää nuo päivitys tiedot? mikä on sillä (antenninko) alla oleva pistokkeen tarkoitus?


      • LG navi
        Jii kirjoitti:

        Mulla samaa laitetta on käytetty huollossa virrankulutuksen takia. On kuulemma normaalia, että täyteenladattu akku tyhjenee itsekseen yön aikana. Onko muilla näin?

        Eli siis olisikohan vika siinä, että laite pitää sammuttaa alkuvalikossa. Muuten se jää päälle, sammuttaen ainoastaan näytön. Akun kestosta muuten, itselläni on kaksi kyseistä navia ja toinen kestää noin puoli tuntia, mutta toinen ainoastaan viisi minuuttia, jos sitäkään


      • viljo 12
        ??? kirjoitti:

        Eipä ole valitettavasti tullut. Itse olin ostamassa Tom Tom onea, mutta myyjä kertoi että hänen kokeilunsa mukaan LG 700 olisi parempi ja suositteli sitä. Tuo vuoden 2007 kartta cd myös vaikutti asiaan ja isompi selkeä näyttö. Nuo aiemmin kirjoittamani asiat (esim. eritasoliittymät) ovat kuitenkin alkaneet mietityttää. Vähän huono, kun ei ole aikaisempaa kokemusta näistä värkeistä.

        juuri,kun minulta vietiin uusi tomtomi,käytin sitä noin kolmisen kuukautta ja sitten sen tarvitseva vei ja ostin LG700:sen,niin kylläpä oli suuri ilon aihe ,että varkaat sen tomin veivät,tämä LG 700 on toiminut todella hienosti,vaikka en saanutkan mukana sita 2007 päivityslevykettä,niin silti olen huomattavasti tyytyväisempi ,sillä näytön taso ja selkeys on omaa luokkaa ja jopa vanhallakin päivityksellä löytää paremmin,kun tomilla löyty,tämä LG 700 on nyt 3 navi minulla ja liikun paljon,joten molemmissa autoissani navi on ja kun vertailen tomii ja LG:tä nii ilman LG:tä en reissuun mene ,varoittaa aina hienosti jos nopeus on liian luja ja tarkka on myös nopeus ja matkakin ei heitä metriikään ja isolta ruudulta on mukava katsoa,ja äänen saa helposti poistettua ,erittäin hyvä laite


      • jani23
        navittaja kirjoitti:

        ostin myös alkuviikolla ja kartta päivitys 2007 tulee jossain vaiheessa kotiin CD_llä.
        Hyvin toimii...
        En ole vielä netistä löytänyt tuohon ladattavia
        lisäosia, mutta tulossa ne ovat kuulemma??

        MISTÄS LÖYDÄN LG LN700 SUOMI KARTAT KU MENI LEVY HUKKAAN JA MUISTI KORTTI OLI LAINAS JA MENI RIKKI NIIN VOIKO NIITÄ SAADA ENÄÄN MISTÄÄN?


    • Oskari

      Hankin eilen ko. navigaattorin. Vaikuttaa ihan hyvältä. Mielestäni ääniselostus olisi parempi siten, että kääntymisohje ja matka kääntymispisteeseen ilmoitettaisiin käännetyssä muodossa. Siis ensin matka ja sitten vasta kääntymisohje. Nyt turhan aikaisin rupeaa reagoimaan mahdolliseen kääntymiseen. Varmaan ajan myötä nykyiseenkin tottuu. Mitäs mieltä te toiset käyttäjät olette?

      • 123

        Olet harvinaisen oikeassa. Ääniohjaus onkin yksi laitteen huonoimpia puolia. Muuten vekotin rokkaa kympillä. jopa tuppukylien hiekkatiet ovat saatu hämmästyttävän hyvin "kartalle". Suosittelen kyllä ilman varauksia. Joku tom tom 1:nen on todella heikko tähän verrattuna. Päivitys pakollinen...


      • Ostoaikeissa
        123 kirjoitti:

        Olet harvinaisen oikeassa. Ääniohjaus onkin yksi laitteen huonoimpia puolia. Muuten vekotin rokkaa kympillä. jopa tuppukylien hiekkatiet ovat saatu hämmästyttävän hyvin "kartalle". Suosittelen kyllä ilman varauksia. Joku tom tom 1:nen on todella heikko tähän verrattuna. Päivitys pakollinen...

        Näkyykö navigaattorissa 2006 päivityksessä liikennekamerat tai tietyöt ?
        Mistä voi päivittää ?


      • uudesta "ykkösestä"?
        123 kirjoitti:

        Olet harvinaisen oikeassa. Ääniohjaus onkin yksi laitteen huonoimpia puolia. Muuten vekotin rokkaa kympillä. jopa tuppukylien hiekkatiet ovat saatu hämmästyttävän hyvin "kartalle". Suosittelen kyllä ilman varauksia. Joku tom tom 1:nen on todella heikko tähän verrattuna. Päivitys pakollinen...

        Niin onko sulla kokemus Tomtom One (New Editionista), joka on pienikokoinen ja Sirfstar 3 piireillä varustettu & Teleatlas 2006 kartalla. Mikä muuten tuossa on tuo Kartta / kenen tekemä?

        Entä saako LG:hen POI:ta esim. netistä Tomtom laitteiden tyyliin?

        Nimim. uudenmallista "ykköstä" harkitseva


      • kala

        Mitä laite tekee jos kääntyy väärään suuntaan, käskeekö tekemään uukkarin, vai laskeeko uuden reitin ja ohjaa sitä pitkin takaisin "oikeille raiteille"?


      • Sinseri
        kala kirjoitti:

        Mitä laite tekee jos kääntyy väärään suuntaan, käskeekö tekemään uukkarin, vai laskeeko uuden reitin ja ohjaa sitä pitkin takaisin "oikeille raiteille"?

        Jos kääntyy väärään suntaan se laskee reitin uudestaan ellei omisja ole laittanut asetuksista uukäännös sallittu kohtaan rastia... Itse en tykännyt ku ehdotteli vähä väliä ukkaria, joten otin sen asetuksen pois käytöstä...


      • Sinseri

        Itse vittuunnuin sen muijan höpötykseen ensimmäisellä käyttökeralla ja laitoin pois päältä...


    • Sinseri

      Kallita kauppoja teilläpäin ostin ite omani lokakuussa markantalosta hintaan 249 Euroa Ja nimenomaan LG LN-700:n

      • xxxbbbb

        Ostin ko. navin hintaan 189 egee ja hyvin pelittää mielestäni. Tai ainakaan en ole vielä kokenut isoja ongelmia.

        Mutta mistä saisi ladattua laitteeseen kameratolpat?


      • kallis

        itse ostin saman tuotteen 199 euroon ja uutena, varustetaso oli kuitenkin hyvä


      • kallis

        minä ostin tänään hobby hallista. 137.40€:tä


      • kylmäkalle
        xxxbbbb kirjoitti:

        Ostin ko. navin hintaan 189 egee ja hyvin pelittää mielestäni. Tai ainakaan en ole vielä kokenut isoja ongelmia.

        Mutta mistä saisi ladattua laitteeseen kameratolpat?

        Itse hain tomtomin tolppapaikat ( http://tomtompoi.1g.fi/ ). Jonka jälkeen käänsin tomtomin kartat lg:lle sopivaksi poiedidtillä :llä ( http://www.poiedit.com/downloads.htm )
        Poieditillä valitaan kohteeksi Destinatorin csv tiedosto, jonka jälkeen lg:n ohjelmalla syötetään se navigaattorille...


    • epäluuloinen

      Olisiko kenelläkään havaintoa et mistä sais päivityksiä toho LG LN700.aan
      jos edes pientä aavistusta niin voisko laittaa tänne vaikka linkkii. Kiitos.

      • Kim70

        Olen kysellyt karttapäivitystä maahantuojalta (LG) jo kolmen kuukauden ajan. Viimeksi sain vastauksen että karttoja voi ostaa InfoCare Oy:stä (www.infocare.fi), jonne soitin viimeeksi tänään. Sieltä vastattiin, että eivät ole saaneet karttoja LG:ltä.

        Pistin nyt sitten vielä pallon takaisin LG:lle, että koska niitä karttoja oikein tulee. Vielä ei ole vastausta tullut, joten eikun kaikki pommittamaan LG:tä osoitteeseen: [email protected] .


      • Kartan lukija
        Kim70 kirjoitti:

        Olen kysellyt karttapäivitystä maahantuojalta (LG) jo kolmen kuukauden ajan. Viimeksi sain vastauksen että karttoja voi ostaa InfoCare Oy:stä (www.infocare.fi), jonne soitin viimeeksi tänään. Sieltä vastattiin, että eivät ole saaneet karttoja LG:ltä.

        Pistin nyt sitten vielä pallon takaisin LG:lle, että koska niitä karttoja oikein tulee. Vielä ei ole vastausta tullut, joten eikun kaikki pommittamaan LG:tä osoitteeseen: [email protected] .

        Kuule.. Tieräkkö minkä nimine se karttaohojelman päivytys-cr on? En löytäny koko ohojelmaa tualta infocaren sivuulta.


      • Kim70
        Kartan lukija kirjoitti:

        Kuule.. Tieräkkö minkä nimine se karttaohojelman päivytys-cr on? En löytäny koko ohojelmaa tualta infocaren sivuulta.

        Karttapäivitystä ei voi ladata netistä, vaan se tilataan soittamalla / sähköpostilla Infocaresta.
        Viimeisintä päivitystä ei ole vieläkään kuulunut, tosin en nyt ole ihan hiljattain sitä kysynyt, eli kannattaa soittaa Infocareen ja kysellä.

        Tiesitkö muuten, että ohjelmistopäivityksen saa ilmaiseksi lg:n sivuilta. Mene osoitteeseen http://fi.lgservice.com/gcsc/b2c/hpi/main ja sieltä valitse Autoradio ja käyttöjärjestelmä ja sitten lataa Navigation software update Latest version (tällä hetkellä 5.7.4.36). Nykyisen versiosi voit tarkistaa navigaattorista, en muista tarkkaan mistä kohtaan se löytyy, mutta ainakin viimeinen valikko on Tietoja. Ratkaisevin on tuo viimeinen numero eli 36.
        Ohjelmiston asentamisesta voi pyytää LG:ltä lisätietoja, lähettävät sähköpostilla ohjeet pyydettäessä.

        Kim


    • signaali...

      ...hukassa. Minun laitteeni lähti tänään huoltoon. Usein vaikeuksia löytää gps-signaalia.

      • jokumuumikäeiolevarattu

        Onko muilla havaintona, että pitää olla paikoillaan, että signaali löytyy? Jos auton liikkuessa laittaan navin päälle, niin kestää 5-10 min ennen kuin saa satelliitista kopin?


      • viljo12
        jokumuumikäeiolevarattu kirjoitti:

        Onko muilla havaintona, että pitää olla paikoillaan, että signaali löytyy? Jos auton liikkuessa laittaan navin päälle, niin kestää 5-10 min ennen kuin saa satelliitista kopin?

        Joskus etsii hiukan turhan kauan,minullakin saattanut se 5 minuuttia mennä mutta laitas siihen se lisä antenni,niin johan alkaa vikkelästi pelittämään,etsii sateliitit sekunneissa,jos on paksut ikkunat tai asutoauto esimerkiksi,niin silloin suositellaan sitä lisä antennia samallainen mikä aukeaa,mutta piuhan päässä ja maksaa vain alta 40 ekee ,siihen ne viat sitten loppuvatkin ja toimii todella hyvin,kun vertaan edelliseen tomtomiin,minkä menetin vorolle,niin sillä ei tehnyt mitään,kun sitä LG700 vertaa!!


    • tastomi

      keskiverto vehe ei mp3 ei kuvalatausta 50e

    • kartsu

      tämmöisestä paikasta mä olen hakenut päivitykset ilmaiseksi!! http://www.lge.com/support/software.jsp vaatii vähän töitä mut onnistuu. en tiedä tällähetkellä kuinka uuden version sieltä saa??itsellä nyt 2005 versio.T.kartsu

    • Kuunsäde8

      mite päivitän Pon LN 700 navi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe