Mallorca, Magaluf

emilia__83

Heips!
Joka paikassa puhutaan, että Magaluf on SE biletyspaikka Mallorcalla. Oon menossa sinne parin kaverin kanssa elokuussa ja olis kiva kuulla matkakokemuksia joltain joka siellä on ollut.
Millaset rannat? Paras biletysmesta? Suurin osa porukasta brittejä?
Ihan mitä vaan mieleen tulee, luen mielelläni! :)

11

2875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      Se ja Palman discot ovat bile paikkoja.tosiaan Magaluf on brittien karibia ja on ainakin elokuussa tosi täynnä heitä.diskoja ja bub-ravintoloita vieri vieressä.paras ajatus on kuitenkin käydä ibizalla yön matkalla.palman satamasta lähtee laiva illalla ja vie porukan ibitzalle,koko yön bileet diskoissa ja aamulla takaisin klo 9.00 matkan hinta muistaakseni 90€ ja on hieno reissu joka jokaisen bilettäjän kannattaa tehdä.rannat magalufissa ovat huonommat kuin vieressä palma-novassa,tosin siellä ei ranta-loma olekkaan se pääasia vaan discot.

      • --.-

        kertoisitko lisää tuosta ibizan reissusta..miten ja mistä varataan liput sinne jne..?


      • Polo
        --.- kirjoitti:

        kertoisitko lisää tuosta ibizan reissusta..miten ja mistä varataan liput sinne jne..?

        menossa palma novaan elokuun alussa 2 viikoksi,
        halusin myos tiet22 siit2 ibizza reissuta, ett2 mist2 sita saa ostaa ja kaike muuta kiinostava


    • .......

      siellä on myös ruotsalaisia paljon.
      heidän oma bile mesta on agia napa, mutta toiseksi suosituis bilemesta onkin sitten magaluf vai miten se nyt kirjotettiinkaan.

      • Enrico

        Ei tuo Magalufinkaan ranta mikään huono ole ja Palma Novan rannathan ovat aivan vieressä. Palma Nova/ Magaluf sopii hyvin nuorille että vanhoille, kaikkea löytyy kaikille hyvä mesta. Ainoa pitkä miinus on, jos joutuu Hotelliin joka on täynnä brittejä


    • hotelli

      Mihin hotelliin olette menossa?

      • Jaakkima

        hotelli sol cala blanca 28.7-4.8


    • emilia__83

      Ollaan menossa sellaseen hotelliin ku Vista Sol. 8.8.-22.8.

      • Juanita ja sen sisko

        Vista sol siisti hotelli, mutta täynnä sikailevia engelsmanneja. Tuli käytyä viime kesänä. Ei pidä säikähtää, kyllä siellä pärjää ja lomasta nauttii.


    • ninie

      siis magaluf on juuri semmoinen paikka mistä löytää vain turisteja ryypiskelemästä.itse en tykännyt paikasta,pari kertaa olen bailaamassa siellä käynyt. pelkkä brittejä ja skandinaaveja.
      olisin kaivannut enemmän paikkaa,missä näkyy myös paikallisia. varmasti olisin enemmän tykännyt Palman baari- ja klubitarjonnasta.ensi kerralla jos Mallorcalle eksyn,ehdottomasti majoitun Palmaan. tämä oli sitten minun mileipiteeni,toiset saattavat tykätä:)

    • Matkailija

      Itse olen nyt Palmassa ja eihän täällä nyt ole yökerhot tai siis discot auki kuin viikonloppuisin. Palmassa asuu niin paljon työtä tekeviä paikallisia. Magalufissa olen käynyt kerran ja kyllähän siellä menoa riittää. niin kutsuttu beach party IBCM vai oliko se ICBM alue, jossa kävelykadulla baaritiskejä ja pöytiä. varsinaiset discot alueen reunoilla. Kunmenee ajoissa sisään niin pääsee ilman sisäänpääsymaksua. Myös IBCM alueen ulkopuolelta löytyy Baareja ja Mecadisco ym. Ja oletan että Kesäkuussa meno kiihtyy ja porukkaa tulee vielä paljon lisää. Viikoloppuisin kiertää myös "Bus de nit" eli yöbussit ja kuskaa porukkaa läpi yön käsittääkseni koko Palman ja Magaluffin bilepaikat kiertäen.
      Palmassa on hyvin toimiva paikallisbussi järjestelmä.
      Itse olen käynyt bussilla Platja de Palma opettelemassa Tuulisurffausta yksityisohjaajan opastuksella. www.Mallorgapaddlesurf.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe