nyt kun alkaa mattojen pesu,millä ite kukin pesette mattonne?minä pesen ihan tavallisella pyykkijauheella.eli matot likoon ja jonkiverran vaan jauhetta sekaan ja annan liota vuorokauden ja sit vaan paine pesurilla,oi että tulee puhtaat ja ei tarvi mitää hinkkauksia..mäntysuopaa käytin enne mutta arvatkaapa..jäikin valkoisiin mattoihin kellertävät raijat siitä..ei hyvä..
Matonpesu
4
6468
Vastaukset
- Marseille
ehdoton juttu mattojen pesussa on Marseille saippua.
Sillä saa uskomattoman puhtaaksi kaikki matot, ja olen pessy sillä ison nukkavillamatonkin.
Siitä tulee tosi hyvä vaahto joka kestää paljon kauemmin kun esim mäntysuovan ja muitten pyykkipulvereitten tai nesteiden.
Matot ei haise pahalle,se huuhtoutuu hyvin pois, ja mattoa ei tosiankaan tarvi hartiavoimin jyystää.
Aiemmin pesin jollain nestemäisellä pyykinpesuaineella, koska itse en pidä mäntysuovan tuoksusta ollenkaan.
En muista miten sain päähäni kokeilla tuota Marseille saippuaa mattojen pesuun mutta eka kerran kokeiltuani totesin että toimii ja muuta en ole sitten sen jälkeen käyttänytkään. - riittää..
Turhaan vuorokautta liuottelet, ~10 minuuttia riittää..
Painepesurilla minäkin pesen, pesuaineena oli viimeksi autonpesuainetta ja puhdsta tulis silläkin. Ei se niin tarkkaa tuon pesuaineen suhteen ole.. - Cleaner
mitä ei aineilla lähde mutta? mitä mieltä muuten olette että jos ei talosta löydy painepesuria ja autoa ei omista niin miten vien matot pesupaikalle pyörällä.Löytyykö joku laite tai konsti millä kerrostalossa voi helpommin pestä matot?.
- Anonyymi
Akkupainepesuri. Vesi vaikka ämpäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850