nyt kun alkaa mattojen pesu,millä ite kukin pesette mattonne?minä pesen ihan tavallisella pyykkijauheella.eli matot likoon ja jonkiverran vaan jauhetta sekaan ja annan liota vuorokauden ja sit vaan paine pesurilla,oi että tulee puhtaat ja ei tarvi mitää hinkkauksia..mäntysuopaa käytin enne mutta arvatkaapa..jäikin valkoisiin mattoihin kellertävät raijat siitä..ei hyvä..
Matonpesu
4
6406
Vastaukset
- Marseille
ehdoton juttu mattojen pesussa on Marseille saippua.
Sillä saa uskomattoman puhtaaksi kaikki matot, ja olen pessy sillä ison nukkavillamatonkin.
Siitä tulee tosi hyvä vaahto joka kestää paljon kauemmin kun esim mäntysuovan ja muitten pyykkipulvereitten tai nesteiden.
Matot ei haise pahalle,se huuhtoutuu hyvin pois, ja mattoa ei tosiankaan tarvi hartiavoimin jyystää.
Aiemmin pesin jollain nestemäisellä pyykinpesuaineella, koska itse en pidä mäntysuovan tuoksusta ollenkaan.
En muista miten sain päähäni kokeilla tuota Marseille saippuaa mattojen pesuun mutta eka kerran kokeiltuani totesin että toimii ja muuta en ole sitten sen jälkeen käyttänytkään. - riittää..
Turhaan vuorokautta liuottelet, ~10 minuuttia riittää..
Painepesurilla minäkin pesen, pesuaineena oli viimeksi autonpesuainetta ja puhdsta tulis silläkin. Ei se niin tarkkaa tuon pesuaineen suhteen ole.. - Cleaner
mitä ei aineilla lähde mutta? mitä mieltä muuten olette että jos ei talosta löydy painepesuria ja autoa ei omista niin miten vien matot pesupaikalle pyörällä.Löytyykö joku laite tai konsti millä kerrostalossa voi helpommin pestä matot?.
- Anonyymi
Akkupainepesuri. Vesi vaikka ämpäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772