Kertovat, että Ruotsissa valmistettavaa Cadillac BLS:ää on mennyt kaupaksi vain muutamia satoja. Eli jos nyt ostaa sellaisen, niin saa hyvän auton lisäksi takuuvarman keräilyharvinaisuuden.
autoharvinaisuus
2
1407
Vastaukset
- Jumppi
Taikka voi käydä niin, että Cadillacilla huomaavat ettei tuote mene nykyiseen hintaan kaupaksi ja laskevat sitten hinnan sellaiselle tasolle, että Jenkki merkkejä arvostamattomat eurooppalaisetkin (etenkin sakemannit) ostavat niitä edullisen hinnan takia. Näinhän se on hoidettu aiemminkin USA-Chevroletilla ja edelleen Chryslerillä.
- on,
että STS:sääkään ei ole myyty vuodessa kuin tuhatkunta kappaletta koko eurooppaan. Siis ed. korimallia.
Pari vuotta sitten Pohjois-Saksassa pyöriessäni ei vastaan tullut viikon reissulla yhtään Caddyä. Sen sijaan isoja ja pienempiä Jaggeja oli ulkomaisista kalliimmista merkeistä selvästi eniten.
Niin ja minulla ei ole Jaggea vaan Caddy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1321880Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 791470
- 781451
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois681029- 631021
- 221007