Kertovat, että Ruotsissa valmistettavaa Cadillac BLS:ää on mennyt kaupaksi vain muutamia satoja. Eli jos nyt ostaa sellaisen, niin saa hyvän auton lisäksi takuuvarman keräilyharvinaisuuden.
autoharvinaisuus
2
1377
Vastaukset
- Jumppi
Taikka voi käydä niin, että Cadillacilla huomaavat ettei tuote mene nykyiseen hintaan kaupaksi ja laskevat sitten hinnan sellaiselle tasolle, että Jenkki merkkejä arvostamattomat eurooppalaisetkin (etenkin sakemannit) ostavat niitä edullisen hinnan takia. Näinhän se on hoidettu aiemminkin USA-Chevroletilla ja edelleen Chryslerillä.
- on,
että STS:sääkään ei ole myyty vuodessa kuin tuhatkunta kappaletta koko eurooppaan. Siis ed. korimallia.
Pari vuotta sitten Pohjois-Saksassa pyöriessäni ei vastaan tullut viikon reissulla yhtään Caddyä. Sen sijaan isoja ja pienempiä Jaggeja oli ulkomaisista kalliimmista merkeistä selvästi eniten.
Niin ja minulla ei ole Jaggea vaan Caddy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574