Mitä siis teette spermalle yms. sotkulle seksin jälkeen, jos ette käytä kumia? Heti wc:hen pyyhe jalkojen välissä>? Vai?
Mitä teette spermalle..
6
3078
Vastaukset
- tytys
Istutaan miehen naamalle ja annetaan nuolla ;) Pyyhkiminen olisi jo aivan tuhlausta.
- evian
Eli niinkin romanttisesti toimitaan meillä, että nenäliinapaketti löytyy (toivottavasti) aina jostain lähistöltä ja pikimmiten pesulle kumpainenkin :D Puhtaana on kivempi sitten hellitelläkin toisen kainalossa.
Joskus harvoin sitä nukahtaa ennen pesua, mutta on se kyllä inhottavaa kun spermat valuu reisiä pitkin ja joka paikka on tahmeena... Eri asia sitten pikaset jossain reissun päällä.. ;> - myyrys
siitä voi kehittyä jälkikasvua...hih etkö tuota tiennyt.
- Komo
Jos vaginan lihakset on kunnossa niin ei siinä pyyhkeitä tarvitse. Jos on taas päässyt väljistymään niin sitte....
- joseffiiina
jos nukkumaan mennessä harrastaa seksiä, niin turha sitä on enää käydä pesulla. Vaakatasoon kun jää niin sinne se sisuskaluihin jää ;).
Eri asia taas aamu- tai päiväseksi. Ainakin mulla sperma alkaa valua ulos vasta n puolen tunnin kuluttua jos sittenkään. Eli ihan samantien turhaa mennä pesulle. Ja sitä spermaa valuu vielä muutaman tunninkin kuluttua aktista.
Eli jos töihin tms meno, niin pikkuhousunsuoja vaan peliin ;) - ja sitten
pesulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442