Elikkä siis kaksi pikku prinsessaa tulossa :) Haluaisin kauniit ja ehkä hieman erikoisemmat nimet.. Esikoinen on Daniel Thor, joten ehkäpä jotain saman tyylistä ;) Muutamia onkin mielessä, mut haluan tytöille täydelliset nimet :)
Kaksostytöille nimet :)
9
809
Vastaukset
- D:llä prinsessatkin?
Dora Mariel
Disa Annabel - ::::::::::::::
Siinä ehdotukseni...
- minä vuna
Etta ja Delila...ehdotukseni
- eve 2
Kathy Lora Cesilia
Tanya Lucia Janelia - kauniit
nimet olis AAVA ja USVA.
Olen aina itse haaveillut kaksosista ja noista nimistä...
Esim.Aava Aurora
Usva Ulrika - sisiliskosisko
Mariel ja Isabel?
Ethel ja Isabel?
Raakel ja Annabel?
Olisiko mukava jos loppuisivat -el niinkuin Danielkin?
Entäs
Cecilia ja Eleonora?
olisi C, D ja E alkuiset...
Entä D:llä:
Dora ja Diana? - mimmu
Beda Melissa
Jade Cesilia
Kira Michelle
Tara Mahtilda - appelsiini
Sopisiko Frida Aurora ja Linda Amanda
tai Aada Maria ja Iida Sofia (nää ei kyl erikoisia, mutta kauniita kylläkin). - termospullo
kävisikö ramona ja rosalia.. :)tai minttu ja roosa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu574510Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182921- 1402643
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152103- 151563
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048