Elikkä siis kaksi pikku prinsessaa tulossa :) Haluaisin kauniit ja ehkä hieman erikoisemmat nimet.. Esikoinen on Daniel Thor, joten ehkäpä jotain saman tyylistä ;) Muutamia onkin mielessä, mut haluan tytöille täydelliset nimet :)
Kaksostytöille nimet :)
9
873
Vastaukset
- D:llä prinsessatkin?Dora Mariel 
 Disa Annabel
- ::::::::::::::Siinä ehdotukseni... - minä vunaEtta ja Delila...ehdotukseni 

- eve 2Kathy Lora Cesilia 
 Tanya Lucia Janelia
- kauniitnimet olis AAVA ja USVA. 
 Olen aina itse haaveillut kaksosista ja noista nimistä...
 Esim.Aava Aurora
 Usva Ulrika
- sisiliskosiskoMariel ja Isabel? 
 Ethel ja Isabel?
 Raakel ja Annabel?
 Olisiko mukava jos loppuisivat -el niinkuin Danielkin?
 Entäs
 Cecilia ja Eleonora?
 olisi C, D ja E alkuiset...
 Entä D:llä:
 Dora ja Diana?
- mimmuBeda Melissa 
 Jade Cesilia
 Kira Michelle
 Tara Mahtilda
- appelsiiniSopisiko Frida Aurora ja Linda Amanda 
 tai Aada Maria ja Iida Sofia (nää ei kyl erikoisia, mutta kauniita kylläkin).
- termospullokävisikö ramona ja rosalia.. :)tai minttu ja roosa.. :) 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321