Palma Nova-Magaluf

Naves Blancas

Kertokaahan kokemuksianne paikasta! :) Olen lähdössä Palma Nova-Magalufiin neljän hengen porukassa viikoksi 1.8. Aikaisemmin olen ollut Mallorcalla Alcudiassa, josta pidin kovasti. Tietääkö joku myös jotakin Naves Blancas hotellista?

19

17635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enrico

Magaluf on armoton bailaus mesta joka on täynnä englantilaisia. Suurin osa ruokapaikoistakin tarjoavat englantilaista gourmet ruokaa. Pubeja, discoja ja muita ravintoloita sadoittain. Vieressä oleva Palna Nova on rauhallisempi paikka jossa myös on pirusti Pubeja ja ruokapaikkoja. Palma Nova, Magaluf on aivan mahtava lomanviettopaikka vaippaikäisistä vaareille

• hso

Mekin olemme lähdössä ko. paikkaan ja majoitumme Naves Blancasissa heinäkuussa.

Mallorca sinänsä on upea loman viettopaikka, kuin myös Palma Nova, kaikille kaikkea. Hotellista olisi kyllä kiva saada lisätietoa, että millaisia kokemuksia on Naves Blancas -hotellista?

• muusi88

Mä tulin sieltä perjantaina. Siel oli kyllä paljon turisteja, lämmintä, saa kävellä yksinkin kaduilla, kukaan ei tule ahdistelemaan. Aika kova bilepaikka toi Magaluf, piti nukkua korvatulpat korvissa.
      Menen sinne pian uudestaan!

• tomppa25

magaluff oli aivan kamala mesta! Onneksi vuokrattiin auto (3 pvää 50e !!) niin päästiin näkemään muitakin paikkoja. Mallorcalta tosiaan löytyy ihania rantoja ja pikkukyliä kun autolla vähän ajaa syrjemmälle. Tuo Magaluff oli jopa suomalaisella mittatasolla kamalaa katsottavaa. Britit huutaa ja ökyävät kuin maapallon omistavat 24h ja eivät noudata mitään hotellisääntöjä tms. Bilepaikatkin olivat brittityylisiä pubeja joissa oltiin sitten vauvasta vaariin..milloin karaokea ja milloin tietovisaa. Diskojakin löytyy toki ja "klubeja". Kovin junttimaiselta meno kuitenkin vaikutti... jengi oli kuin suoraan futishuligaaneja tai "brittipissiksiä", joiden tyyli oli selkeästi LESS IS MORE-linjaa. Olen itse käynyt ayia napat, kossit ym ja täytyy sanoa että tykkäsin niiden yöelämästä enemmän. Tuo brittityylinen "white trash"-meininki ei napannut ainakaan itseäni. Palmasta löytyi sitten jo mannermaisempaa menoa, tyylikkäitä klubeja sekä paikallista yöelämää. Espanjalainen disko oli todella ikimuistoinen kokemus kun sulassa sovussa "perinnetansseja" vetivät nuoret ja vanhat... ei voinut kuin hymyillä. Se fiilis oli todella tarttuva!

• juntti25
        tomppa25 kirjoitti:

magaluff oli aivan kamala mesta! Onneksi vuokrattiin auto (3 pvää 50e !!) niin päästiin näkemään muitakin paikkoja. Mallorcalta tosiaan löytyy ihania rantoja ja pikkukyliä kun autolla vähän ajaa syrjemmälle. Tuo Magaluff oli jopa suomalaisella mittatasolla kamalaa katsottavaa. Britit huutaa ja ökyävät kuin maapallon omistavat 24h ja eivät noudata mitään hotellisääntöjä tms. Bilepaikatkin olivat brittityylisiä pubeja joissa oltiin sitten vauvasta vaariin..milloin karaokea ja milloin tietovisaa. Diskojakin löytyy toki ja "klubeja". Kovin junttimaiselta meno kuitenkin vaikutti... jengi oli kuin suoraan futishuligaaneja tai "brittipissiksiä", joiden tyyli oli selkeästi LESS IS MORE-linjaa. Olen itse käynyt ayia napat, kossit ym ja täytyy sanoa että tykkäsin niiden yöelämästä enemmän. Tuo brittityylinen "white trash"-meininki ei napannut ainakaan itseäni. Palmasta löytyi sitten jo mannermaisempaa menoa, tyylikkäitä klubeja sekä paikallista yöelämää. Espanjalainen disko oli todella ikimuistoinen kokemus kun sulassa sovussa "perinnetansseja" vetivät nuoret ja vanhat... ei voinut kuin hymyillä. Se fiilis oli todella tarttuva!

aika jännä tää tompan kommentti "juntti" bailauksesta --------> BCM euroopan suurimpia klubeja, vetää yli 5000 henkee.

ps. suomalaisethan ei ole niitä juntteja reissuissa

• Juuri palannut (palanut)

Paikka tosi jees..ei väkisin myyntiä kaupoissa, paljon parjatut englantilaiset lähinnä omassa porukassa..normaalia hauskanpitoa, ei aiheuta häiriöitä..jos otat jotain hotellissa mistä joudut jättämään pantin ( tallelokero, kaukosäädin ym.) muista säilyttää kuitti..ilman sitä panttirahaa ei palauteta..kaupoissa ( esim. mercadona palma novassa) erittäin maittavat valikoimat hedelmiä, vihanneksia, kanaa ym...kannattaa kokeilla jos jaksaa kokkailla..Söllerin matka lähinnä rahastuksen makua..kokemus junamatka tietysti on mutta bussi sama matka 2,4 euroa kun juna 9 euroa. Perillä Söllerissä raitiovaunu 3 egee/ suunta, eli rahastusta sekin ja perillä ei mitään ihmeellistä. Loppujen lopuksi kiva paikka ja Palman kaupunki kannattaa kävellä rauhassa ja katsella..Placa Mayor aukion lähellä hyviä ja edullisia vaatekauppoja...et sillee...

• matkaa

Palma nova ainakin tosi turvallinen vaikka lapsiperheelle liikkua...autot kunnioittavat jalankulkijoita...pysähtyvät aina suojatien eteen...kohteliasta...;)

• Saareen tykästynyt

Hei!
      Tultiin just Mallorcalta, kolmas kerta toden sanoo ja joka kerta vuokrattu auto. Europcarilta saa C-luokan auton ilmastoinnilla (1.4 litran Polo tms) ja täysvakuutuksilla (omavastuun poisto) viikoksi pilkkahinnalla eli noin 250 eurolla ja suosittelen ehdottomasti. Jos viettää aikaansa vain Palma Novassa ei tiedä Mallorcasta yhtään mitään. Pari opaskirjaa ja hyvä kartta mukaan. Erityissuositukset totaalisen upeasta luonnontilaisesta Es Trencin rannasta Etelä-Lounaassa, liki 10 km pitkä valkohiekkainen dyyniranta turkoosine vesineen, aivan varmasti Mallorcan upein ranta ja sen jälkeen Palma Novan rantoja ei viitsi vilkaistakaan. Ollaan kierretty koko saari muutamaankin otteeseen ja erityisen hienoja ja näkemisen arvoisia paikkoja viikon matkalle ovat esim.:
      - Es Trencin ranta (ehdottomasti, nyt meni siellä viikon matkasta kolme päivää) - päiväreissu
      - Valldemossan kylä (kaunis kuin mikä) - puoli päivää
      - Itärannikolla ERITYISESTI coves d'Arta tippukiviluolat ja mahd. myös Coves del Drac, ei niinkään coves dels Hams. Artan totaalisen hulppean luolakäynnin jälkeen kannattaa ajella Capdeperan kaupungista suoraan pohjoiseen uimaan aivan upealle Cala Mesquidalle. - päiväreissu
      - Jos pää kestää vuoristoteillä ajamista, niin sitten pohjoisrannikolle Sa Calobraan vaan ja siellä katsomaan Torrent de Pareista. Samalla voi poiketa Sollerin kaupunkia katsomassa.
      - Incaan johtavan tien varrella (oikealle Santa Maria dei Calmin liittymästä) on Festival Park, jossa paljon tehtaanmyymälöitä, ml. erityisesti Nike ja Reebok.

Ja Magalufissa on tietty tuo valtava vesipuisto Aqualand, jonne voi poiketa,jos sellaisesta tykkää.

Saarella riittää upeita paikkoja, mutta ehdottomasti kannattaa vuokrata auto. Tiet ovat erittäin hyvin viitoitettuja ja hyväkuntoisia. Suomesta kannattaa hankkia pari opaskirjaa ja ehdottomasti saaren kartta (esim. muovitettu Berndtsonin kartta, saa esim. Stockalta 12 eurolla).
      Naves Blancas -hotellista ei tietoa, mutta kts. www.tripadvisor.com, sieltä löytyy mahdollisesti hotellissa käyneiden mielipiteitä, laita hakusanaksi Naves Blancas Mallorca, niin review-arvosteluja pitäisi kyllä tulla.

• rennosti reissuun..

Kiitos Saareen tykästyneelle vinkeistä, juuri tuon tyyppistä tietoa kaipailinkin! :)

Minkä nimisiä Mallorca-oppaita suosittelisitte hankkimaan?

Olemme lähdössä Palma Novaan ja tavoitteena on rentoutua ensin hiukan lähirannoilla ja vuokrata sitten auto muutamaksi päiväksi/loppulomaksi, että päästään kiertämään saarta. Oppaista kaipailisin siis vinkkejä kiertelyyn, ruokailuun yms.

Ilmeisesti auton vuokraus onnistuu hyvin paikan päältäkin, ei tarvitse käyttää matkanjärjestäjän vuokrauspalvelua? Onko kokemusta, tuleeko hintoihin eroa?

• ninie

siis turistipaikkoja molemmat..magalufissa paljon baareja mutta suurin osa ihmisistä brittituristeja..itse en tykännyt. palmanovassa hienot rannat ja palmassa olisin itse paremmin viihtynyt..paljon kauppoja,paremmat klubit ym:)

• Blancas

Oon kans menossa kyseiseen hotelliin samana päivänä 1.8. eli taitaa sieltä suomi-turisteja ainakin löytyä.. =)

• Naves Blancas

Hieno homma! :)

• Tietoa
        Naves Blancas kirjoitti:

Hieno homma! :)

Tuosta hotellista olis kiva tietää jotain, kun ollaan ehkä sinne menossa.
        Kuulostaa hyvältä paikalta tuo Mallorca. :)

• palmu

joo anakin tjareborgin kommentejen mukaan se on todella ihana paikka , itse lähden sinne 2.8 :DDDD TOIVOTAAN ETTÄ SIITÄ TULEE MAKOISA LOMA! aurinkoisin terveisin : palmulomailja :)

• nothankyou

Menen elokuussa magalufiin,mutta nuo brittien dokailua ja maailmanvalloitus meininkiä ei jaksaisi katsoa. Minkä tyylistä musiikkia klubeilla soitetaan? Onko paljon suomalaisia? Onko siis ihan liikaa brittejä siellä? :(

• Güntherinö
        nothankyou kirjoitti:

Menen elokuussa magalufiin,mutta nuo brittien dokailua ja maailmanvalloitus meininkiä ei jaksaisi katsoa. Minkä tyylistä musiikkia klubeilla soitetaan? Onko paljon suomalaisia? Onko siis ihan liikaa brittejä siellä? :(

Juuri kotiuduttu Magalufista. Perus "mainstream-klubimusaa" soitetaan klubeilla, mutta meno on varsin hyvä. Ei lainkaan niin teennäinen ja ikävä kuin briteistä yleensä puhutaan. Lisäksi paikasta löytyy muutama oikein hyvä ruotsalainen klubi/kapakka, joten valinnanvaraa on.

Kaiken kaikkiaan loistava paikka lomailla ja bilettää jos on siinä 17-25 ikävuoden huitteilla. Itse diggaan.

• Bilehile20

Terve! Onkos kenelläkään tietoa millainen paikka Magaluf on toukokuun alussa? onko lämmin? Niin ja käykö turistit jo siellä siihen aikaan vuodesta?

• spiceworld20292

niin itsekkin ollaan ajateltu magalufia, biletyskansaa kun ollaan niin onko siellä mitään elämää jo huhtikuussa?

• nmrk

jos haluaa nähdä muutakin kun riehuvia brittejä niin kannattaa käydä pohjoismaalaisten suosimissa baareissa kuten grabbarna grusissa kesä-, heinäkuun aikaan. itse huomasin loman aikana että puheet ''white trash' briteistä piti täysin paikkaansa. magaluf on täynnä brittejä, jotka möykkäävät yötä pitkin. paikka täynnä brittipubeja, joista kuuluu huutoa päivästä toiseen jalkapallopelejä katsottaessa. magalufissa ei juurikaan paikallisia tullut vastaan, sillä he vihaavat englantilaisia eivätkä siksi pidä magalufista. joten kannattaa käydä kokeilemassa myös palman pacha klubia tai suunnata alcudiaan jos ei pidä briteistä! tosi yleistä siellä on myös turisteilta ryöstely, joten kaikilla vastaantulijoila (britit) olikin vyölaukku turvana. ranta oli upea ja ruoka hyvää ja briteistä huolimatta yöelämä oli hyvä, mutta pidin enemmän pääkaupungista palmasta. en välttämättä lähtisi enää magalufiin toista kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe