effexor depott vei jotain pois...

Eli olen syönyt 2 kuukautta nyt tuota kyseistä lääkettä. Paljon on tullut sivuoireita mitä lääkkeessä sanotaan, että voi tulla. Mutta suurin menetys on tullut tunnepuolella. Olen vielä suht nuori, ja navan alapuolella on tunto mennyt. Mies lähtee varmasti kohta vieraisiin, kun muijaa ei kiinnosta. Kun ei vain tunnu miltää. Ennen lääkitystä olin sellainen peto lakanoiden välissä. Ja tuli orkkuja, mutta nykyään on "alakerrassa" ihan kuollutta. Onko muilla kokemusta masennuslääkkeistä tunteittentappajana. Aloin just syömään myös E-epaa, ja aattelin et vaihdan tuon reseptilääkkeen tuohon luontaisvalmisteeseen?
91132
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Ainoa tapa hoitaa masentunut mieli ja jaksamaton olo poistamalla olotilat. lopeta lääke ja seksi kiinnostaa kunnes taas masennut ja tulee pahaolo ja ei kiinnosta masennuksen takia.. mutta efexor ei ehkä paras lääke itelle riittää seronil 60mg (ei mitään sivu oireita eikä seksuaalisen halun menetystä) tosin maniaa pukkaa toisinaan.

Äänestä

Saako lekurit jonku provikan tuosta efexor-MYRKYSTÄ kun sitä aina määrätään.
Helvetti kun haitat on tuolla myrkyllä suuremmat kuin hyödyt. Kieltoon koko perkeleen "lääke".

Kannattaisi myös itse hankkia tietoja lääkkeestä jota määrätään. Lääkäreiltä se joskus unohtuu.
Yksilöllistä vaikutus mutta kyseisestä lääkkeestä on tullut tosi paljon negatiivista palautetta.

Äänestä
  • remeron 60mg ja efexor 225mg. Sillä pärjäsin muutaman vuoden sähköä sain tosin samaan aikaan.

    Äänestä

  • ..... kirjoitti:

    remeron 60mg ja efexor 225mg. Sillä pärjäsin muutaman vuoden sähköä sain tosin samaan aikaan.

    Joo mä söin remeronia ja efexoria vuos sitten, ja samaan aikaan sain myös sähköä. sähköä sain nyt myös. kuuden hoitosarjan joista viimeisin oli runsas viikko sitten. päässä menee vielä jänniä väreitä, ja outoa raajojen nykimistä. huomaan että jännitän esim. jalkojani. jms.

    Äänestä

  • kuuskytlukulainen kirjoitti:

    Joo mä söin remeronia ja efexoria vuos sitten, ja samaan aikaan sain myös sähköä. sähköä sain nyt myös. kuuden hoitosarjan joista viimeisin oli runsas viikko sitten. päässä menee vielä jänniä väreitä, ja outoa raajojen nykimistä. huomaan että jännitän esim. jalkojani. jms.

    sähköä tai naista

    Äänestä

ja viime syksystä annoksella 300 mg/vrk. Mulla ei efestä tullut sivuvaikutuksia, teho masennukseen hyvä. Mulla seksuaalisuuteen on enemmän vaikuttanut masennuksen "vaihe" kuin lääke. Näinkin isolla annoksella seksielämä (ja nautinto)sujuu, kun tunnen voivani hyvin.

Äänestä
  • Enempi haittaa kaikki muut oireet, kuin orkuttomuus. Se ettei näe kunnolla, ja kävelee päin pieliä, esim. Ja yletön hikoilu ja sydämen syke. Jalat on myös puutuneet ja päätä särkee. Unentulo myös vaikeeta. Ja jalkeilla ollessa verenpaineen vaihtelu. Eli on pakko istahtaa vähän väliä ollessa pihalla, kun lattia muuttuu keinuksi...

    Äänestä

  • kuuskytlukulainen kirjoitti:

    Enempi haittaa kaikki muut oireet, kuin orkuttomuus. Se ettei näe kunnolla, ja kävelee päin pieliä, esim. Ja yletön hikoilu ja sydämen syke. Jalat on myös puutuneet ja päätä särkee. Unentulo myös vaikeeta. Ja jalkeilla ollessa verenpaineen vaihtelu. Eli on pakko istahtaa vähän väliä ollessa pihalla, kun lattia muuttuu keinuksi...

    sulla on noin hankalia sivuoireita. Mulla ei tullut mitään. Tosin tunnun sietävän hyvin lääkkeitä, sillä ainoa saamani sivuoire mistään lääkkeestä on ollut ummetus, joka on helppo hoitaa. Olen myös kuuskytlukulainen. En näe tästä alkutekstiä, mutta jos lääkitys on alussa, toivotaan, että oireet hellittävät pian. Mulla oli unilääke alussa, joten ehkä siksi mulla ei tullut unettomuuttakaan.

    Äänestä

Jos lääke aiheuttaa tuollaisia oireita niin mene äkkiä lääkärille ja pyydä vaihtamaan se. Älä omin päin vaihda luontaistuotteeseen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


kuuskytlukulainen kirjoitti:

Eli olen syönyt 2 kuukautta nyt tuota kyseistä lääkettä. Paljon on tullut sivuoireita mitä lääkkeessä sanotaan, että voi tulla. Mutta suurin menetys on tullut tunnepuolella. Olen vielä suht nuori, ja navan alapuolella on tunto mennyt. Mies lähtee varmasti kohta vieraisiin, kun muijaa ei kiinnosta. Kun ei vain tunnu miltää. Ennen lääkitystä olin sellainen peto lakanoiden välissä. Ja tuli orkkuja, mutta nykyään on "alakerrassa" ihan kuollutta. Onko muilla kokemusta masennuslääkkeistä tunteittentappajana. Aloin just syömään myös E-epaa, ja aattelin et vaihdan tuon reseptilääkkeen tuohon luontaisvalmisteeseen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu