popeda forever!

popedafani

hitsi jos popedaa käytte tollee haukkuu hei!
se on tän maan rokin yhtye ja kaikki jotka ei sitä tiedosta niin on älykääpiöit.
popeda mun mielest keksi tavallaan rokkenrollin. ei voi siis sanoa et kukaan tai mikään olis vetäny sellasta kamaa mitä ne alotti ni ennen niit hei!
ja costello on yks maailman parhait kitaristei, mun mielest parempi ku STEVE VAI!
älkää yrittäkö ärsyttää ja provoilla täällä koska kyl teki tiedätte et popeda on paras bändi.

12

1763

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUAHHHAHAHAHHAAAAAA

MUAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAAAAAMUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Juujuu

Kivaa lukee tällästäki tekstii välil ja asiaa onki kyl Costello on kova soittaja ei moni soita yhtä hyvin täs maas...

• nainen78

popedast kuullaan vielä, sano miun sanoneen!

• näreet

Popeda on paras aina ja iankaikkisesti :)

• soolouraan

koska miehen parhaat vedot viimeisen 10 vuoden ajalta löytyy soololevyiltä. Ei muuta kuin levytyskokoonpanon kanssa kiertueelle. Costi kiertäköön serkkujen ja kumminkaimojen kanssa.

• Juusure

Eiköhän Pate oo Popedassa oamsta tahdostaan ja uskon et pojat on saanu Paten vähentää juontiakin ois varmaan Costelolleki kysyntää toisiin bändiin.

• juo ja juo
        Juusure kirjoitti:

Eiköhän Pate oo Popedassa oamsta tahdostaan ja uskon et pojat on saanu Paten vähentää juontiakin ois varmaan Costelolleki kysyntää toisiin bändiin.

Ei oo orkesterin pojat saanut Paulia juomattomaks, kyllä on taas kerran ollu aikas tavalla surkeeta rävellystä keikat. Tyhmempikin huomaa että krapulaa podetaan, säälittävää!

• guitarist

hitsi siin ku costello vetää täppingii niin siin jää kyl kaikki kakkoseks.
      Semmosta kitaristia ei toista löydy ku meidän oma costimme!
      ne soolot mitä se soittaa siin matti nykäsen levyllä on jotain suurta ja niihin ei kukaan muu pysty. ihan mahtava maestro ja muistaisin lukeneeni joskus guitarist-lehdestä itse Joe Satrianin sanoneen: "that man is unbelieveble. He can play any style he wants; jazz, heavy and so on..Popeda´s guitarist is one helluva man".
      Sitten mä muistan lukeneeni kun Eric Johnson totesi heidän keikastaan: " I just looked that guy and his fast fingers and I was thinking that maybe I should quit playing. That Costello Jones is so fast and so brilliant. Nobody can play like him...and he surely can move on stage too..sexy and rock´n roll..".
      Costi on kingi jumankavita!

• Juha82

Heti alkuun suuret kiitokset lähettämästäsi viestistä.Olipa hieno tietää Joe Satrian(kuka lie?(:)ja Eric Johnsonin kehaisseen Costia.Niin mitä Popeda olisi ilman Costia tai Patea.Muuten mitä nämä kaksi heppua totesivat Mustajärven Paulista?

• guitarist
        Juha82 kirjoitti:

Heti alkuun suuret kiitokset lähettämästäsi viestistä.Olipa hieno tietää Joe Satrian(kuka lie?(:)ja Eric Johnsonin kehaisseen Costia.Niin mitä Popeda olisi ilman Costia tai Patea.Muuten mitä nämä kaksi heppua totesivat Mustajärven Paulista?

Se on Joe satriani ja todella kuuluisa kitaristi! Kumma kun et tiedä miestä.
        Luin Rolling Stone lehdestä itse David Bowien kommentit popedan keikasta, muita mainitsemisen arvoisia juttuja en muista nähneeni. Siinä kuitenkin mainittiin ihan paten nimi ja kaikki että olisi luullut ylittävän suomalaisen uutiskynnyksen mutta kun ei.
        David siinä kehuskeli että pate on mahtava tulkitsija ja ääntä vertas Tom Waitsiin ja sillee. Lehden toimittaja oli tehnyt kotiläksynsä ja osasi kysyä oikeita kysymyksiä. Hiukan kyllä nauratti kun se heitti "kaasua"-kappaleen ilmestymisvuoden vähän väärin mut ei se niin tarkkaa. En kyllä tiennyt että Bowiekin diggaa Popedaa mutta kuka nyt ei diggaisi!?

• .....
        guitarist kirjoitti:

Se on Joe satriani ja todella kuuluisa kitaristi! Kumma kun et tiedä miestä.
        Luin Rolling Stone lehdestä itse David Bowien kommentit popedan keikasta, muita mainitsemisen arvoisia juttuja en muista nähneeni. Siinä kuitenkin mainittiin ihan paten nimi ja kaikki että olisi luullut ylittävän suomalaisen uutiskynnyksen mutta kun ei.
        David siinä kehuskeli että pate on mahtava tulkitsija ja ääntä vertas Tom Waitsiin ja sillee. Lehden toimittaja oli tehnyt kotiläksynsä ja osasi kysyä oikeita kysymyksiä. Hiukan kyllä nauratti kun se heitti "kaasua"-kappaleen ilmestymisvuoden vähän väärin mut ei se niin tarkkaa. En kyllä tiennyt että Bowiekin diggaa Popedaa mutta kuka nyt ei diggaisi!?

Vai olisko ollut David Johansen (New York Dolls)?

• Kitaristeista:
        ..... kirjoitti:

Vai olisko ollut David Johansen (New York Dolls)?

Jimi Hendrix, Adrian Smith/Dave Murray, Angus Young, Ritchie Blackmore yms...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. Mitä kirjainta kaipaat?

L.
      Ikävä
      71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe