popeda forever!

popedafani

hitsi jos popedaa käytte tollee haukkuu hei!
se on tän maan rokin yhtye ja kaikki jotka ei sitä tiedosta niin on älykääpiöit.
popeda mun mielest keksi tavallaan rokkenrollin. ei voi siis sanoa et kukaan tai mikään olis vetäny sellasta kamaa mitä ne alotti ni ennen niit hei!
ja costello on yks maailman parhait kitaristei, mun mielest parempi ku STEVE VAI!
älkää yrittäkö ärsyttää ja provoilla täällä koska kyl teki tiedätte et popeda on paras bändi.

12

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUAHHHAHAHAHHAAAAAA

      MUAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAAAAAMUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • Juujuu

      Kivaa lukee tällästäki tekstii välil ja asiaa onki kyl Costello on kova soittaja ei moni soita yhtä hyvin täs maas...

    • nainen78

      popedast kuullaan vielä, sano miun sanoneen!

      • näreet

        Popeda on paras aina ja iankaikkisesti :)


    • soolouraan

      koska miehen parhaat vedot viimeisen 10 vuoden ajalta löytyy soololevyiltä. Ei muuta kuin levytyskokoonpanon kanssa kiertueelle. Costi kiertäköön serkkujen ja kumminkaimojen kanssa.

      • Juusure

        Eiköhän Pate oo Popedassa oamsta tahdostaan ja uskon et pojat on saanu Paten vähentää juontiakin ois varmaan Costelolleki kysyntää toisiin bändiin.


      • juo ja juo
        Juusure kirjoitti:

        Eiköhän Pate oo Popedassa oamsta tahdostaan ja uskon et pojat on saanu Paten vähentää juontiakin ois varmaan Costelolleki kysyntää toisiin bändiin.

        Ei oo orkesterin pojat saanut Paulia juomattomaks, kyllä on taas kerran ollu aikas tavalla surkeeta rävellystä keikat. Tyhmempikin huomaa että krapulaa podetaan, säälittävää!


    • guitarist

      hitsi siin ku costello vetää täppingii niin siin jää kyl kaikki kakkoseks.
      Semmosta kitaristia ei toista löydy ku meidän oma costimme!
      ne soolot mitä se soittaa siin matti nykäsen levyllä on jotain suurta ja niihin ei kukaan muu pysty. ihan mahtava maestro ja muistaisin lukeneeni joskus guitarist-lehdestä itse Joe Satrianin sanoneen: "that man is unbelieveble. He can play any style he wants; jazz, heavy and so on..Popeda´s guitarist is one helluva man".
      Sitten mä muistan lukeneeni kun Eric Johnson totesi heidän keikastaan: " I just looked that guy and his fast fingers and I was thinking that maybe I should quit playing. That Costello Jones is so fast and so brilliant. Nobody can play like him...and he surely can move on stage too..sexy and rock´n roll..".
      Costi on kingi jumankavita!

      • Juha82

        Heti alkuun suuret kiitokset lähettämästäsi viestistä.Olipa hieno tietää Joe Satrian(kuka lie?(:)ja Eric Johnsonin kehaisseen Costia.Niin mitä Popeda olisi ilman Costia tai Patea.Muuten mitä nämä kaksi heppua totesivat Mustajärven Paulista?


      • guitarist
        Juha82 kirjoitti:

        Heti alkuun suuret kiitokset lähettämästäsi viestistä.Olipa hieno tietää Joe Satrian(kuka lie?(:)ja Eric Johnsonin kehaisseen Costia.Niin mitä Popeda olisi ilman Costia tai Patea.Muuten mitä nämä kaksi heppua totesivat Mustajärven Paulista?

        Se on Joe satriani ja todella kuuluisa kitaristi! Kumma kun et tiedä miestä.
        Luin Rolling Stone lehdestä itse David Bowien kommentit popedan keikasta, muita mainitsemisen arvoisia juttuja en muista nähneeni. Siinä kuitenkin mainittiin ihan paten nimi ja kaikki että olisi luullut ylittävän suomalaisen uutiskynnyksen mutta kun ei.
        David siinä kehuskeli että pate on mahtava tulkitsija ja ääntä vertas Tom Waitsiin ja sillee. Lehden toimittaja oli tehnyt kotiläksynsä ja osasi kysyä oikeita kysymyksiä. Hiukan kyllä nauratti kun se heitti "kaasua"-kappaleen ilmestymisvuoden vähän väärin mut ei se niin tarkkaa. En kyllä tiennyt että Bowiekin diggaa Popedaa mutta kuka nyt ei diggaisi!?


      • .....
        guitarist kirjoitti:

        Se on Joe satriani ja todella kuuluisa kitaristi! Kumma kun et tiedä miestä.
        Luin Rolling Stone lehdestä itse David Bowien kommentit popedan keikasta, muita mainitsemisen arvoisia juttuja en muista nähneeni. Siinä kuitenkin mainittiin ihan paten nimi ja kaikki että olisi luullut ylittävän suomalaisen uutiskynnyksen mutta kun ei.
        David siinä kehuskeli että pate on mahtava tulkitsija ja ääntä vertas Tom Waitsiin ja sillee. Lehden toimittaja oli tehnyt kotiläksynsä ja osasi kysyä oikeita kysymyksiä. Hiukan kyllä nauratti kun se heitti "kaasua"-kappaleen ilmestymisvuoden vähän väärin mut ei se niin tarkkaa. En kyllä tiennyt että Bowiekin diggaa Popedaa mutta kuka nyt ei diggaisi!?

        Vai olisko ollut David Johansen (New York Dolls)?


      • Kitaristeista:
        ..... kirjoitti:

        Vai olisko ollut David Johansen (New York Dolls)?

        Jimi Hendrix, Adrian Smith/Dave Murray, Angus Young, Ritchie Blackmore yms...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe