Ehkäpä hieman tyhmä kysymys, mut milloin raskaus on ns. varma, että siitä voi kertoa sukulaisille ja kavereille? Mulla on nyt kp 45 ja tein aamulla testin ja se oli positiivinen. Mitään oireita ei ole, mitä nyt vatsaa saattaa yöllä asentoa vaihtaessa vähän vihlaista, mutta siitäkään en ole varma mitä se vihlonta on.
Sanoihan ne apteekissa et siihen testiin voi luottaa, mut silti jotenkin en usko et olen raskaana.. jos olen, se on kerrasta tärpännyt.
Milloin varmaa?
6
2980
Vastaukset
- Jihuuu
Kyllä me alettiin lörpötellä jo heti testin tehtyämme siitä ihmisille :D
Jotkut haluaa odottaa jonnekin rv12 tienoille keskenmenoriskin takia jne.. tosin sukulaisille mekin kerrottiin vasta kun oltiin käyty rv7 ultrassa, jotta saatiin tavallaan se varmuus itsellemme, että tämä on totta :)
rv29 5 - raisuli85
Jos vain maltat, niin odottele ainaki sinne raskausviikolle 12. Sen jälkeen keskenmenonki riski on niin pieni. Mie kerroin vasta viikolla 20 ystäville ja suvulle. Sitä ennen tiesi vaan sisko ja poikaystävä. Kerroin sen rakenneultran jälkeen, kun näkyi että kaikki on hyvin... sen jälkeen vasta itsekin tunsin asian todeksi! Minun mielestä on tärkeää ensin kypsyä itse ihan kunnolla ajatukseen, ennen ku jaksaa muiden hössötystä ja kyselyitä.
Kiiots vastauksista! Ehkäpä tosiaan kerron muille viikon 12 jälkeen. Mies, omat vanhempani ja anoppi tietävät jo.
Milloin muuten esiintyy pahoinvointia?
Ja vinkatkaa hyviä linkkejä, etten tuki tätä palstaa kysymyksillä:)- N29
www.liberovaipat.fi
www.pampers.fi
www.helistin.fi
www.perheklubi.net
www.perhekerho.fi - palstan
keskustelujen otsikoita selaamalla löytyy myös kaikenlaista. Siis ihan tietoa ja tosi paljon ihmisten omia kokemuksia ja tuntemuksia.
- nuori-
Periaatteessa samat asiat mielessä.. Raskaus ei oltu suunniteltu ja nyt 9pvä menkat myöhässä. Kuukautiseni eivät ole säännölliset ja raskauden todennäköisyys oli minimaalinen ehkäisyn vuoksi. Tein kuitenkin kaksi testiä ja kumpikin näytti positiivista. Huomenna olisi terveyskeskukseen aika, mutta jos olen raskaana ja päätän pitää lapsen niin millon ekat neuvola käynnit ja miten tämä lähtee tästä etenemään? Olen yrittänyt hiukan netistä lukea mutta vielä tuntuu siltä etten tiedä miten tämä odotus aika menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa373997Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2473439Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503228Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2672497Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261749En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1261717Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2461478Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111305- 1201115
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu191099