Ehkäpä hieman tyhmä kysymys, mut milloin raskaus on ns. varma, että siitä voi kertoa sukulaisille ja kavereille? Mulla on nyt kp 45 ja tein aamulla testin ja se oli positiivinen. Mitään oireita ei ole, mitä nyt vatsaa saattaa yöllä asentoa vaihtaessa vähän vihlaista, mutta siitäkään en ole varma mitä se vihlonta on.
Sanoihan ne apteekissa et siihen testiin voi luottaa, mut silti jotenkin en usko et olen raskaana.. jos olen, se on kerrasta tärpännyt.
Milloin varmaa?
6
2921
Vastaukset
- Jihuuu
Kyllä me alettiin lörpötellä jo heti testin tehtyämme siitä ihmisille :D
Jotkut haluaa odottaa jonnekin rv12 tienoille keskenmenoriskin takia jne.. tosin sukulaisille mekin kerrottiin vasta kun oltiin käyty rv7 ultrassa, jotta saatiin tavallaan se varmuus itsellemme, että tämä on totta :)
rv29 5 - raisuli85
Jos vain maltat, niin odottele ainaki sinne raskausviikolle 12. Sen jälkeen keskenmenonki riski on niin pieni. Mie kerroin vasta viikolla 20 ystäville ja suvulle. Sitä ennen tiesi vaan sisko ja poikaystävä. Kerroin sen rakenneultran jälkeen, kun näkyi että kaikki on hyvin... sen jälkeen vasta itsekin tunsin asian todeksi! Minun mielestä on tärkeää ensin kypsyä itse ihan kunnolla ajatukseen, ennen ku jaksaa muiden hössötystä ja kyselyitä.
Kiiots vastauksista! Ehkäpä tosiaan kerron muille viikon 12 jälkeen. Mies, omat vanhempani ja anoppi tietävät jo.
Milloin muuten esiintyy pahoinvointia?
Ja vinkatkaa hyviä linkkejä, etten tuki tätä palstaa kysymyksillä:)- N29
www.liberovaipat.fi
www.pampers.fi
www.helistin.fi
www.perheklubi.net
www.perhekerho.fi - palstan
keskustelujen otsikoita selaamalla löytyy myös kaikenlaista. Siis ihan tietoa ja tosi paljon ihmisten omia kokemuksia ja tuntemuksia.
- nuori-
Periaatteessa samat asiat mielessä.. Raskaus ei oltu suunniteltu ja nyt 9pvä menkat myöhässä. Kuukautiseni eivät ole säännölliset ja raskauden todennäköisyys oli minimaalinen ehkäisyn vuoksi. Tein kuitenkin kaksi testiä ja kumpikin näytti positiivista. Huomenna olisi terveyskeskukseen aika, mutta jos olen raskaana ja päätän pitää lapsen niin millon ekat neuvola käynnit ja miten tämä lähtee tästä etenemään? Olen yrittänyt hiukan netistä lukea mutta vielä tuntuu siltä etten tiedä miten tämä odotus aika menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648