Mikä marsullani on?

Halukas tietää

Pitäisikö minun viedä marsuni eläinlääkäriin, koska aina kun se ulostaa sillä jää se kakka sen kiveksien väliin! Siis se on urosmarsu tietenkin..! Joudun aina pesemään sen takapuolen sitten kun sillä on aina hirveen paljon kakkaa sen kiveksien välissä..! Olisin kiitollinen jos vastaisitte nopeasti!!

9

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ontämä

Älä pese sitä pois. Kaneilla on ainakin niin, että ne syö omaa ulostettaan, josta ne saa vitamiineja. Uloste jätetään sinne haarojen väliin tarkoituksellisesti. Jos haluat marsusi voivan hyvin, niin älä puutu sen henkilökohtaiseen hygieniaan ainakaan tuossa asiassa.

• ...

pestään kakkakanjoni... muuten se tulehtuu. Turha verrata kania marsuun.

• lemmikin omistaja

Toivottavasti marsusi voi hyvin. Lemmikit ovat meille niin kovin rakkaita!

• ...

Sama homma meillä... oletko putsannut kakkakanjonia. Se on juuri siellä kivesten välissä. Putsaan marsuni kanjonin säännölisesti silloin on mukavempi pitää sitä sylissä.
      Onko kakka kuitenkin ihan normaalia? Olen huomannut, näin kesäisin kakka on löysempää, kun syötän aikas paljon tuoretta ruohoa ulkoa.
      Toivottavasti oli apua.

• Halukas tietää

Kiitos vastauksesta.. Oli apua.. Se on hieman löysempää mutta ei kuitenkaan paljoo..

• irmuli

Normaalisti marsu ulostaa ns. Lontoon rakeita eli ne eivät jää kiveksien väliin vaan putoavat häkkiin. Lisäksi se tekee ns. yöpapanoita jotka se syö suoraan peräaukon suulta käsittääkseni. Nämä ovat erittäin tärkeä ravintolähde sille.
      Jos marsun kakka on tahnaista ja tarttuu pyllyyn, olisi asiaa eläinlääkärille mielestäni...

• Halukas tietää

Kiitos paljon..! Ajattelinkin että miks toisella urosmarsullani ei ole sillain, mutta sitten ajattelin että se voisi olla ihan normaalia, mutta kiitos tuosta soitankin heti sinne eläinlääkäriin ja varaan ajan..!

• .....

Vaaleammat ja pehmeämmät papanat mitä marsut nappaavat suoraan peräaukosta ovat B - vitamiinipapanoita ja ne on terveellistä syödä. Ei kakan kuulu jäädä kiinni pyllyn tai mahan karvoihin, silloin uloste on liian löysää ja jossain on häikkää.

• Anonyymi

Mun marsulla sama homma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      50
      959
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      368
      791
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      121
      684
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56