Pitäisikö minun viedä marsuni eläinlääkäriin, koska aina kun se ulostaa sillä jää se kakka sen kiveksien väliin! Siis se on urosmarsu tietenkin..! Joudun aina pesemään sen takapuolen sitten kun sillä on aina hirveen paljon kakkaa sen kiveksien välissä..! Olisin kiitollinen jos vastaisitte nopeasti!!
Mikä marsullani on?
9
1286
Vastaukset
- ontämä
Älä pese sitä pois. Kaneilla on ainakin niin, että ne syö omaa ulostettaan, josta ne saa vitamiineja. Uloste jätetään sinne haarojen väliin tarkoituksellisesti. Jos haluat marsusi voivan hyvin, niin älä puutu sen henkilökohtaiseen hygieniaan ainakaan tuossa asiassa.
- ...
pestään kakkakanjoni... muuten se tulehtuu. Turha verrata kania marsuun.
- lemmikin omistaja
Toivottavasti marsusi voi hyvin. Lemmikit ovat meille niin kovin rakkaita!
- ...
Sama homma meillä... oletko putsannut kakkakanjonia. Se on juuri siellä kivesten välissä. Putsaan marsuni kanjonin säännölisesti silloin on mukavempi pitää sitä sylissä.
Onko kakka kuitenkin ihan normaalia? Olen huomannut, näin kesäisin kakka on löysempää, kun syötän aikas paljon tuoretta ruohoa ulkoa.
Toivottavasti oli apua.- Halukas tietää
Kiitos vastauksesta.. Oli apua.. Se on hieman löysempää mutta ei kuitenkaan paljoo..
- irmuli
Normaalisti marsu ulostaa ns. Lontoon rakeita eli ne eivät jää kiveksien väliin vaan putoavat häkkiin. Lisäksi se tekee ns. yöpapanoita jotka se syö suoraan peräaukon suulta käsittääkseni. Nämä ovat erittäin tärkeä ravintolähde sille.
Jos marsun kakka on tahnaista ja tarttuu pyllyyn, olisi asiaa eläinlääkärille mielestäni...- Halukas tietää
Kiitos paljon..! Ajattelinkin että miks toisella urosmarsullani ei ole sillain, mutta sitten ajattelin että se voisi olla ihan normaalia, mutta kiitos tuosta soitankin heti sinne eläinlääkäriin ja varaan ajan..!
- .....
Vaaleammat ja pehmeämmät papanat mitä marsut nappaavat suoraan peräaukosta ovat B - vitamiinipapanoita ja ne on terveellistä syödä. Ei kakan kuulu jäädä kiinni pyllyn tai mahan karvoihin, silloin uloste on liian löysää ja jossain on häikkää.
- Anonyymi
Mun marsulla sama homma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140