Huumetesti!

!!!!!!!!

Kyllä te varmaan tiiätte, ketkä ootte kutsunnoissa käyneet, niin tiiätte sen että se huumetesti otetaan KUSESTA, eikä mistään spemrasta!

Eli siellä kustaan prukkiin, ja lääkäri kattoo liuskalla onko kehossa aineita tai ei.

24

7343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

      Johan vitsin väänsit. Kyllä huumetesti otetaan AINA spermasta. Siellä pääsee onneksi verhon taakse vetämään käteen.

      • ja vitun latvat

        kyllä huumetesti otetaan kusi näytteestä, ainakin koulussa otettiin.


      • http://members.surfeu.fi/li...

        http://members.surfeu.fi/lizes/intti

        tossa on vaan kohta virtsalle, ja siinäkin piti kusta sen ämmän silmien edessä, että varmana oli omaa kusta, eikä tullut mistään purkista tms.

        ja jos spermanäytteen (ei oo olemassakaan) saisi ulostaa verhon takana, niin silloinhan olisi helppo lääkeruiskusta ruiskasta sinne kuppiin puhtaat aineet.

        eli jos joskus ruvetaan tekemään huumetestejä spermasta, nii kyllä se lääkäri hyvin tarkkaan katsoo mistä reijästä ne tulee...


      • Kers. Hyvönen
        ja vitun latvat kirjoitti:

        kyllä huumetesti otetaan kusi näytteestä, ainakin koulussa otettiin.

        Höpö höpö! Missä koulussa nyt muka kusinäytteitä otettaisiin? Niillehän on ihan sama onko opiskelija narkkari vai ei.

        Toista se on armeijassa, kun käytetään kovia panoksia ja pinna on joskus tiukalla. Sinne ei lyhytpinnaista narkkaria kannata ottaa huumehöyryissään kavereita ampumaan.

        Siksi spermatestit kutsunnoissa.

        Puheet kusinäytteestä ovat kukkua. Kuten joku sanoikin, kusinäytteen voi tuoda vaikka jossain putelissa paikalle. Spermatestiä ei voi väärentää, koska siinä toisin kuin kusitestissä näkyy myös DNA.


      • .........
        Kers. Hyvönen kirjoitti:

        Höpö höpö! Missä koulussa nyt muka kusinäytteitä otettaisiin? Niillehän on ihan sama onko opiskelija narkkari vai ei.

        Toista se on armeijassa, kun käytetään kovia panoksia ja pinna on joskus tiukalla. Sinne ei lyhytpinnaista narkkaria kannata ottaa huumehöyryissään kavereita ampumaan.

        Siksi spermatestit kutsunnoissa.

        Puheet kusinäytteestä ovat kukkua. Kuten joku sanoikin, kusinäytteen voi tuoda vaikka jossain putelissa paikalle. Spermatestiä ei voi väärentää, koska siinä toisin kuin kusitestissä näkyy myös DNA.

        http://members.surfeu.fi/lizes/intti

        Kyllä tossa ihan virtsasta puhutaan, eikä kusesta.

        Ja kusitestiäkänä ei voi väärentää, koska se akka kattoo puolen metrin päästä että varmana kusi tulee omasta reijästä


    • örrr

      kutsunnoissa ei ollut kusitestiä ainakaan meikäläisellä, oli hirveä kusihätä läpi kutsunnat eikä edes tullut sitä bloody testiä! intissä se sitten tehtiin se kusitesti.

      • ........

        KUTSUTOJA EDELTÄVÄSSÄ LÄÄKÄRINTARKASTUKSESSA

        http://members.surfeu.fi/lizes/intti

        tossa alhaalla kohta kusitestin tuloksille.

        kutsunnoissa ei tarkasteta mitään, vaan ennen kutsuntoja.


      • jermu
        ........ kirjoitti:

        KUTSUTOJA EDELTÄVÄSSÄ LÄÄKÄRINTARKASTUKSESSA

        http://members.surfeu.fi/lizes/intti

        tossa alhaalla kohta kusitestin tuloksille.

        kutsunnoissa ei tarkasteta mitään, vaan ennen kutsuntoja.

        Urpot! Intissä ei oteta mitään huumetestejä. Siel kustaan purkkiin ja ssitä ei tosiaankaan näy huumeet!!!!


      • ....
        jermu kirjoitti:

        Urpot! Intissä ei oteta mitään huumetestejä. Siel kustaan purkkiin ja ssitä ei tosiaankaan näy huumeet!!!!

        No miksi sitten ennen kutsuntoja otetaan kusinäyte?


      • joopa
        .... kirjoitti:

        No miksi sitten ennen kutsuntoja otetaan kusinäyte?

        ehkä siin katotaa munuaisten toiminta


      • kokemusta on

        lyön siitä muuten pääni pantiks että kusitestit voi väärentää ainakin kun kyse on huumeseulasta sillä sen naisen voi käskeä poistumaan siitä vierestä nim.kokemusta on


      • ETTÄS vittu tiedötte
        jermu kirjoitti:

        Urpot! Intissä ei oteta mitään huumetestejä. Siel kustaan purkkiin ja ssitä ei tosiaankaan näy huumeet!!!!

        LOL kyllä esimerkiksi bentsot kannabis yms lähes kaikki huumeet näkyvät kusitesttiä äin ainakin kun rattijuopumuksen takia olin seuranassa niin virtsanäytteellä testasivat myös mahdolliset huumausaineen käytöt...


      • Ylikers. Hyvönen
        ETTÄS vittu tiedötte kirjoitti:

        LOL kyllä esimerkiksi bentsot kannabis yms lähes kaikki huumeet näkyvät kusitesttiä äin ainakin kun rattijuopumuksen takia olin seuranassa niin virtsanäytteellä testasivat myös mahdolliset huumausaineen käytöt...

        Varmemmin tulos selviää kuitenkin spermatestistä, virtsa kun on usein vedensekaista ja laimeaa.

        Kesti kyllä pari viikkoa, että sain kerättyä sen litranvetoisen näytepurkin täyteen.


    • mikyuj

      Ennen kutsuntoja mitään kusinäytteitä ole otettu

    • 7tyuh

      otetaanko lääkärintarkastuksessa kutsuntaa varten?
      taitaa olla lykkäykseen sit aihetta

    • hyhhyh

      Meilläpäin kouvolassa ei kyllä mitään kusitestejä oteta missään vaiheessa ei tarkastuksissa, ei kutsunnoissa, ei intissä. JA jos otetaan niin siitä katsotaan VAIN sukupuolitaudit tms.

    • Alik Hyvönen

      Kyllä se spermasta otetaan.

      Minä en aluksi tiennyt minkä takia tällainen testi otetaan, joten kun pari kaveria siinä jonossa jännitti ettei heiltä varmaan tulisi, niin minä poika lupasin heitä säälistä jelpata ja ruiskautin purkkiin heidänkin puolestaan.

      Saatanan narkkarit! Minun ansiostani saivat puhtaat paperit ja etenivät sotilasuralla vänrikeiksi saakka!

      Muistakaa pojat: spermanäytepurkkien vaihtaminen on EHDOTTOMASTI KIELLETTY!

      • jääkäri runkkeloinen

        Olisimpa lukenut tuon Alik. Hyvösen viestin aikaisemmin.

        Itse tein nimittäin myös sen mokan että runkkasin tupakaverin puolesta, kun sitä jännitti niin paljon.. Tämä tuli kuitenkin ilmi ja kompanian päällikkö poltti lomat. Sain siis pekkaa 4 viikoa. Vähän vitutti, kun kaveri vielä kertoi lomilla saaneensa!

        Kostoksi runkkasin kiinniolon aikana kaverin tyynylle, kun hän oli lomilla.


    • AKA Big Ballz

      Ooh Shit Black Brother!

    • Lääk.alik. Hyvönen

      Meidän varuskunnassa spermanäytteet otettiin testien nopeuttamiseksi siten, että naisalikessu kiersi ison muovisangon kanssa joka kundin edessä ja saimme sitten pikaisesti tyhjentää siihen tuotoksemme.

      Tämän jälkeen sangollinen vietiin labraan analysoitavaksi, ja sitten meille jaettiin valmiiksi kopioidut terveystodistukset, joiden mukaan olimme kaikki keskimäärin ihan tervettä sakkia aloittamaan varusmiespalveluksemme.

    • tohtori kotsa

      Näytteiden oton jälkeen tehdään vielä väri ja makutesti.

    • kusetatte

      Ei oo mitää spermanäytteitä...

    • herkkonensas

      Itse palvelin 09 ja ainakin meille tehtiin kusitesti sen ensimmäisen terveystarkistuksen yhteydessä.

      Spermatesti tehtiin vasta myöhemmin p-kaudella, hieman valan antamisen jälkeen. Täälläkin on taas näitä legenda, mutta kerrottakoon nyt totuus siitäkin testistä.

      Ei siinä oikeasti mitään ihmeellistä ollut. Runkkasin semmoseen pieneen kuppiin varuskuntasairaalan wc:ssä ja annoin kupin lääkintämiehelle, joka kirjasi minun näytteen annetuksi. Tämän jälkeen se vietiin analysoitavaksi ja säilöttäväksi.

      Ai miksikö armeija kerää varusmiehiltä spermaa? No jos tulisi sota, niin tällä varmistetaan, että väestönkasvumme säilyy elinvoimaisena kriisitilasta huolimatta, eikä kansallinen geeniperimämme heikkene liikaa, vaikka kärsisimmekin miestappioita sodassa.

      Naiset voivat nimittäin sodan aikana ja jälkeen käydä hakemasta spermaa puolustusvoimien toimipisteistä hankkiutua raskaaksi ilmaiseksi. Tällä varmistetaan myös reservin riittävä täydennys pitkällä aikavälillä Nimittäin mikäli taistelu pitkittyy vuosikymmeniksi, niin meidän on hyvä huolehtia lisääntymisestä, vaikka miehet eivät rintamalta ehtisikään kotiin tekemään lapsia.

    • Erikoisrajajääkäri

      Tietääkö joku jos erikoisrajajääkärien lääkärintarkastuksissa (ne jotka ovat ennen pääsykokeita) otetaan huumetestiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe